Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i c

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i chemicznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763218-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763218-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie: Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i chemicznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 00029739400000, ul. Prądnicka  76 , 31-202  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122549410, , e-mail a.bojdo@wsse.krakow.pl, p.sukiennik@wsse.krakow.pl, faks 122549430.
Adres strony internetowej (URL): www.gov.pl/web/wsse-krakow
Adres profilu nabywcy: www.gov.pl/web/wsse-krakow (zakładka: O WSSE / Zamówienia publiczne)
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka budżetowa, podmiot leczniczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gov.pl/web/wsse-krakow (zakładka: O WSSE / Zamówienia publiczne), e-mail: a.bojdo@wsse.krakow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.gov.pl/web/wsse-krakow (zakładka: O WSSE / Zamówienia publiczne)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Prądnicka 76, 31-202 Kraków, pok. 20

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i chemicznych
Numer referencyjny: AGZ.272.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów chemicznych z terenu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie oraz Oddziałów Laboratoryjnych Zamawiającego w Tarnowie i Wadowicach, zgodnie z podziałem zamówienia na części, tj. od 1 do 2 części: Część I – odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych;Część II – odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów chemicznych.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość ww. części przedmiotu zamówienia, od jednej do dwóch.2. Zakres przedmiotu zamówienia dla części I obejmuje:1) Odbiór wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych o kodach:• 18 01 03* – odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze (kał, krew), inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co, do których istnieje wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt – przewidywana ilość 9 000 kg, • 18 01 06* – chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne – przewidywana ilość 500 kg.Przewidywana ilość odpadów wynosi: ok. 792 kg miesięcznie, tj. ok. 9 500 kg rocznie.Uwaga: podane ilości odpadów są wielkościami szacunkowymi, a ich odbiór będzie realizowany według bieżących potrzeb przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu odbioru mniejszej ilości odpadów niż określona w opisie przedmiotu zamówienia.2) Usługa będzie świadczona z uwzględnieniem przestrzegania „zasady bliskości”. Wykonawca, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013, poz. 21) odebrane od Zamawiającego odpady medyczne powinien unieszkodliwić w pierwszej kolejności poprzez spalenie na terenie województwa małopolskiego, co jest zgodne z art. 20 ust. 3 pkt. 2 oraz ust 4 ustawy o odpadach, a w drugiej kolejności w spalarni zlokalizowanej poza terenem województwa małopolskiego w przypadkach określonych w ustawie o odpadach w art. 20 ust 6. WYJĄTEK OD ZASADY BLISKOŚCI - Zgodnie art. 20 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. Odpady medyczne będą przetransportowywane do unieszkodliwienia do spalarni posiadającej stosowne zezwolenia i spełniającej wymogi do unieszkodliwiania odpadów medycznych, znajdującej się na terenie Województwa Małopolskiego, zgodnie z obowiązującą zasadą bliskości.3) Odbiór odpadów ma następować po wcześniejszym uzgodnieniu jego terminu z Zamawiającym, wg harmonogramu określającego miejsce odbioru (adres placówki), rodzaj opakowania transportowego oraz częstotliwość odbioru.4) Przy każdorazowym odbiorze odpadów medycznych Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu wypełnionego dokumentu karty przekazania odpadu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi transportu odpadów niebezpiecznych za pomocą środków transportu, odpowiadającym wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych. 6) Częstotliwość wykonywania usługi odbioru ww. odpadów: trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek).7) Miejsce odbioru odpadów medycznych:- Oddział Laboratoryjny Mikrobiologii Klinicznej, Oddział Laboratoryjny Badania Wody, Oddział Laboratoryjny Badania Żywności w Krakowie, ul. Prądnicka 76;- Oddział Laboratoryjny w Tarnowie, ul. Mościckiego 10;- Oddział Laboratoryjny w Wadowicach, ul. Teatralna 2.3. Zakres przedmiotu zamówienia dla części II obejmuje:1) Odbiór wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów chemicznych o kodach:• 15 01 10* – opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – przewidywana ilość około 300 kg,• 15 02 02* – sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – przewidywana ilość ok. 60 kg,• 16 05 06* – chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych – przewidywana ilość ok. 500 kg,• 16 05 07* – zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) – przewidywana ilość ok. 1 500 kg,• 16 05 08* – zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) – przewidywana ilość ok. 2 500 kg,• 16 02 16 – elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 (tonery) – przewidywana ilość ok. 150 kg,• 16 01 03 – zużyte opony – przewidywana ilość ok. 150 kg,• 16 02 13 – zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 – przewidywana ilość ok. 20 kg,• 16 06 04 – baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) – przewidywana ilość ok. 5 kg.Uwaga: podane ilości odpadów są wielkościami szacunkowymi, a ich odbiór będzie realizowany według bieżących potrzeb przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu odbioru mniejszej ilości odpadów niż określona w opisie przedmiotu zamówienia.2) Odbiór odpadów ma następować po wcześniejszym uzgodnieniu jego terminu i miejsca (adres placówki) z Zamawiającym.3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi transportu odpadów niebezpiecznych za pomocą środków transportu, odpowiadającym wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych. 4) Częstotliwość wykonywania usługi odbioru ww. odpadów: co najmniej jeden raz w miesiącu.5) Miejsce odbioru odpadów chemicznych:- Oddział Laboratoryjny Mikrobiologii Klinicznej, Oddział Laboratoryjny Badania Wody, Oddział Laboratoryjny Badania Żywności w Krakowie, ul. Prądnicka 76;- Oddział Laboratoryjny w Tarnowie, ul. Mościckiego 10;- Oddział Laboratoryjny w Wadowicach, ul. Teatralna 2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został także we wzorze umowy (Załącznik 2a do siwz i/lub Załącznik 2b do siwz).5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. załadunku i rozładunku odpadów objętych przedmiotem zamówienia oraz kierowania pojazdem podczas przewozu odpadów.6. Wykonawca winien złożyć w ofercie stosowne oświadczenie, iż osoby wykonujące czynności określone w ust. 5 będą w trakcie realizacji umowy zatrudnione na umowę o pracę. Niezłożenie takiego oświadczenia będzie skutkować odrzuceniem oferty. 7. Tryb postępowania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań - określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik 2a do siwz i/lub załącznik 2b do siwz.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90524000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada:- aktualną decyzję/zezwolenie właściwego organu administracji terytorialnej na prowadzenie działalności gospodarowania odpadami w zakresie wykonywania działalności lub czynności związanych z przewozem i unieszkodliwieniem odpadów objętych przedmiotem zamówienia (kody odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia), tj. aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w myśl ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.);- wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020, poz.797 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inny wykonawca biorący udział w postępowaniu, wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji postępowania o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia. 4. Oświadczenia składane są w oryginale podpisane przez wykonawcę. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 oraz 5-6 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w formie pisemnej. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do podmiotów na zasobach, których polega wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także w odniesieniu do podwykonawców, którym zamierza wykonawca powierzyć wykonanie części zamówienia, dokumentów wskazanych w ust. 1 i 5-6, jak również oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej należy przedłożyć: 1. Aktualną decyzję/zezwolenie właściwego organu administracji terytorialnej na prowadzenie działalności gospodarowania odpadami w zakresie wykonywania działalności lub czynności związanych z przewozem i unieszkodliwieniem odpadów objętych przedmiotem zamówienia (kody odpadów wymienione w opisie przedmiotu zamówienia), tj. aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w myśl ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.).2. Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020, poz.797 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi w zakresie części I odpowiadają wymaganiom określonym w siwz należy złożyć: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane usługi wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - Załącznik 6 do siwz, potwierdzające, że odbierane od Zamawiającego odpady medyczne będą unieszkodliwiane w spalarni znajdującej się na terenie województwa małopolskiego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego (Załącznik 5 do siwz) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia przez podmiot trzeci wzakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na warunkach wskazanych we wzorze umowy (Załącznik 2a do siwz, Załącznik 2b do siwz).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Odbiór wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów medycznych, w tym odpadów niebezpiecznych o kodach:• 18 01 03* – odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze (kał, krew), inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co, do których istnieje wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt – przewidywana ilość 9 000 kg, • 18 01 06* – chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne – przewidywana ilość 500 kg.Przewidywana ilość odpadów wynosi: ok. 792 kg miesięcznie, tj. ok. 9 500 kg rocznie.Uwaga: podane ilości odpadów są wielkościami szacunkowymi, a ich odbiór będzie realizowany według bieżących potrzeb przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu odbioru mniejszej ilości odpadów niż określona w opisie przedmiotu zamówienia.2) Usługa będzie świadczona z uwzględnieniem przestrzegania „zasady bliskości”. Wykonawca, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013, poz. 21) odebrane od Zamawiającego odpady medyczne powinien unieszkodliwić w pierwszej kolejności poprzez spalenie na terenie województwa małopolskiego, co jest zgodne z art. 20 ust. 3 pkt. 2 oraz ust 4 ustawy o odpadach, a w drugiej kolejności w spalarni zlokalizowanej poza terenem województwa małopolskiego w przypadkach określonych w ustawie o odpadach w art. 20 ust 6. WYJĄTEK OD ZASADY BLISKOŚCI - Zgodnie art. 20 ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. Odpady medyczne będą przetransportowywane do unieszkodliwienia do spalarni posiadającej stosowne zezwolenia i spełniającej wymogi do unieszkodliwiania odpadów medycznych, znajdującej się na terenie Województwa Małopolskiego, zgodnie z obowiązującą zasadą bliskości.3) Odbiór odpadów ma następować po wcześniejszym uzgodnieniu jego terminu z Zamawiającym, wg harmonogramu określającego miejsce odbioru (adres placówki), rodzaj opakowania transportowego oraz częstotliwość odbioru.4) Przy każdorazowym odbiorze odpadów medycznych Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu wypełnionego dokumentu karty przekazania odpadu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi transportu odpadów niebezpiecznych za pomocą środków transportu, odpowiadającym wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych. 6) Częstotliwość wykonywania usługi odbioru ww. odpadów: trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek).7) Miejsce odbioru odpadów medycznych:- Oddział Laboratoryjny Mikrobiologii Klinicznej, Oddział Laboratoryjny Badania Wody, Oddział Laboratoryjny Badania Żywności w Krakowie, ul. Prądnicka 76;- Oddział Laboratoryjny w Tarnowie, ul. Mościckiego 10;- Oddział Laboratoryjny w Wadowicach, ul. Teatralna 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów chemicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Odbiór wraz z załadunkiem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów chemicznych o kodach:• 15 01 10* – opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone – przewidywana ilość około 300 kg,• 15 02 02* – sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi – przewidywana ilość ok. 60 kg,• 16 05 06* – chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych – przewidywana ilość ok. 500 kg,• 16 05 07* – zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) – przewidywana ilość ok. 1 500 kg,• 16 05 08* – zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) – przewidywana ilość ok. 2 500 kg,• 16 02 16 – elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 (tonery) – przewidywana ilość ok. 150 kg,• 16 01 03 – zużyte opony – przewidywana ilość ok. 150 kg,• 16 02 13 – zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 – przewidywana ilość ok. 20 kg,• 16 06 04 – baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) – przewidywana ilość ok. 5 kg.Uwaga: podane ilości odpadów są wielkościami szacunkowymi, a ich odbiór będzie realizowany według bieżących potrzeb przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego z tytułu odbioru mniejszej ilości odpadów niż określona w opisie przedmiotu zamówienia.2) Odbiór odpadów ma następować po wcześniejszym uzgodnieniu jego terminu i miejsca (adres placówki) z Zamawiającym.3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi transportu odpadów niebezpiecznych za pomocą środków transportu, odpowiadającym wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych. 4) Częstotliwość wykonywania usługi odbioru ww. odpadów: co najmniej jeden raz w miesiącu.5) Miejsce odbioru odpadów chemicznych:- Oddział Laboratoryjny Mikrobiologii Klinicznej, Oddział Laboratoryjny Badania Wody, Oddział Laboratoryjny Badania Żywności w Krakowie, ul. Prądnicka 76;- Oddział Laboratoryjny w Tarnowie, ul. Mościckiego 10;- Oddział Laboratoryjny w Wadowicach, ul. Teatralna 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI