Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych,opakowaniowych,budowlanych,płynnych,o...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych,opakowaniowych,budowlanych,płynnych,o kodach13 02 06*,15 01 10*oraz odbiór zużytych tonerów,opon,baterii,elektrosprzętu z obiektów Ośrodka w 2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwinoujście
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-26
  • ZamawiającyOŚRODEK SPORTU I REKREACJI "WYSPIARZ"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00275411
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych,opakowaniowych,budowlanych,płynnych,o kodach13 02 06*,15 01 10*oraz odbiór zużytych tonerów,opon,baterii,elektrosprzętu z obiektów Ośrodka w 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI "WYSPIARZ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 22

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 0913213781

1.5.8.) Numer faksu: 0913213781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.swinoujscie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych,opakowaniowych,budowlanych,płynnych,o kodach13 02 06*,15 01 10*oraz odbiór zużytych tonerów,opon,baterii,elektrosprzętu z obiektów Ośrodka w 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcea53ce-485b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000479/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Odbiór i wywóz odpadów komunalnych w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@osir.swinoujscie.pl, przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem „Formularza składania oferty”, dostępnego na Platformie Zakupowej, w miejscu publikacji ogłoszenia o zamówieniu i innych dokumentów zamówienia; Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, na pendrive) nie będzie brana pod uwagę; Adres strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą przygotowuje się i składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) W celu złożenia oferty wykonawca zobowiązany jest założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i logowania dostępna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania. 4) Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne. 5) Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa
w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego
dalej "RODO", w celuumożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w
ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w
art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "RODO", w
celuumożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSIR/ZP/8/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych, odpadów opakowaniowych, odpadów budowlanych, odpadów płynnych, odpadów niebezpiecznych o kodach 13 02 06*, 15 01 10* oraz odbiór zużytych tonerów, opon, baterii, elektrosprzętu z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w roku 2022 zwanych dalej przedmiotem umowy w tym:
1. oddanie Zamawiającemu przez Wykonawcę do użytkowania pojemników/kontenerów na odpady o pojemnościach wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ i ustawienie ich w miejscach do tego przeznaczonych po uzgodnieniu z kierownikami poszczególnych obiektów,
2. świadczenie przez wykonawcę usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów:
a) komunalnych zmieszanych (kod 20 03 01),
b) odpadów opakowań z tworzyw sztucznych (kod 15 01 02),
c) odpadów z papieru ( kod 15 01 01),
d) opakowań z szkła (kod 15 01 07),
e) odpadów ulegających biodegradacji takich jak trwa, liście (kod 20 02 01),
f) odpadów płynnych tj. szlamy ze zbiorników bezodpływowych służących do gromadzenia nieczystości (kod 20 03 04),
g) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07),
h) odpadów powstałych z betonu oraz gruzu betonowego z rozbiórek i remontów (kod 17 01 01),
i) zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (kod 17 01 07),
3. świadczenie przez wykonawcę usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów niebezpiecznych takich jak:
a) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności -bardzo toksyczne i toksyczne) (kod 15 01 10*),
b) syntetyczne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod 13 02 06*).
4. świadczenie przez wykonawcę usług w zakresie odbioru odpadów w punkcie położonym na terenie Świnoujścia poniższych odpadów dowożonych własnym transportem Zamawiającego:
a) odpadów elektronicznych - zużyte urządzenia (kod 20 01 36)
b) zużytych tonerów (kod 16 02 14)
c) zużytych opon (kod 16 01 03)
d) zużytych baterii (kod 16 06 05)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów objętych zamówieniem oraz szacunkową ilość zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Realizacja prawa opcji polegać będzie na rozszerzeniu usług będących przedmiotem umowy na nowo pozyskane obiekty Zamawiającego i/lub rozszerzenie częstotliwości świadczonych usług, nie więcej niż o 30% wartości zamówienia podstawowego (30 % maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy). Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, cena jednostkowa dotycząca jednostkowej usługi w przypadku skorzystania z prawa opcji będzie taka, jak cena określona w zamówieniu. O zamiarze i zakresie skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem, złożonym na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni oferty przyznając w każdym kryterium punkty. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria według wzoru C+ AŚ+T i przyjętą metodę oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy „AŚ” – norma emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności „T”

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. posiadania odpowiedniego zezwolenia i wpisu do rejestru działalności regulowanej:
a) kopia aktualnej decyzji/zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na zbieraniu odpadów komunalnych będących przedmiotem postępowania, wydane przez właściwy organ administracji publicznej, obowiązujące zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z poźn.zm),
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru BDO-Baza danych o produktach i opakowaniach, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) wraz z podaniem nadanego numeru rejestrowego.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
b) wykonał lub wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie/ umowę, której zakres odpowiada przedmiotowi zamówienia, tj. polega na świadczeniu usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych. Zamawiający wymaga, aby wartość zamówienia/umowy wykazanych na okoliczność spełniania warunku była równa lub przekraczająca 200.000,00 zł brutto. Dla uznania warunku udziału w postępowaniu za spełniony wykonawca może wykazać umowę, która jest w toku (nie została jeszcze zakończona), a w ramach której została wykonana usługa o wymaganej wartości, na dzień składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjału podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu spełnienia powyższego warunku.
To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby. W takim przypadku warunek udziału w postępowaniu musi spełniać w całości ten podmiot.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania wskazanej w art. 108 ust. 1 pkt. 5)ustawy pzp (grupa kapitałowa)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp, traktujące o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru przekazanego przez zamawiającego.Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.DokumentyWymagane przezZamawiającego, któreNależyZłożyćSkładając ofertę:1)formularz oferty,wraz z szczegółowąOfertąCenową;2)pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania(odpowiednio:wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby,wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),jeżeli w imieniu działa osoba,której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych(KRS,CEiIDG);3)oświadczeniaNa podstawieArt.125 ust.1ustawy pzp,traktujące:a)o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania.Informacje zawarte w ww.oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie,żeWykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.dokument składa każdy z wykonawców w zakresie braku podstaw do wykluczenia;b)o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,Informacje zawarte w ww.oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie,że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww.dokument składa każdy z wykonawców zakresie,w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.c)o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.Ww.oświadczenie należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.d)oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące,które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, w treści formularza ofertowego).Ww.dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.4)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym,że wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu.Ww.zobowiązanie należy złożyć tylko wtedy,gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby5)oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu,w zakresie,w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby według wzoru przekazanego przez zamawiającego.Ww. oświadczenie należy złożyć tylko wtedy,gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. Powyższe oświadczenia należy złożyć według wzoru przekazanego przez zamawiającego. Jeśli zamawiający podejmie decyzję o prowadzeniu negocjacji z wykonawcami,którzy złożyli oferty,przed przekazaniem zaproszenia do negocjacji,zamawiający wezwie wykonawców, zgodnie z art.274 ust.2ustawy pzp,do złożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,aktualnych na dzień złożenia,oświadczeń wykonawców o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym mowa w art.125 ust.1ustawy pzp,w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania wskazanej w art.108 ust.1 pkt.5)ustawy pzp(grupa kapitałowa), chyba,że w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.W przypadku oferty wspólnejww.oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.b)Jeśli zamawiający podejmie decyzję o wyborze oferty najkorzystniejszej bez prowadzenia negocjacji,przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,zgodnie z art.274 ust.1 ustawy pzp,do złożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym niż 5dni od dnia wezwania,aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym mowa wArt.125ust.1 ustawy,w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania wskazanej w art.108 ust.1 pkt.5)ustawy grupa kapitałowa),chyba,że w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.W przypadku Oferty Wspólnej ww.oświadczenie składaKażdy z WykonawcówSkładającychOfertęWspólną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z zaleceniami zawartymi w Rozdziale XI, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,
b) określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia..
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej i muszą być akceptowane przez obydwie Strony umowy oraz nie mogą naruszać postanowień art. 454 i art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, w następujących okolicznościach:
a) stawki podatku od towarów i usług – strony uwzględnią nową wartość podatku VAT,
b) w wyniku ograniczenia przez Zamawiającego potrzeby świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów, poprzez przekazanie obiektu/ obiektów lub części obiektu/ obiektów innemu podmiotowi, sprzedaży tego obiektu, a także w przypadku wystąpienia czynników o charakterze siły wyższej, w tym w przypadku ograniczenia działalności Zamawiającego w związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), które uniemożliwiają bądź ograniczają potrzebę wykonywania przedmiotu umowy, w szczególności z uwagi na ograniczenie prowadzonej przez Zamawiającego działalności. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych za usługę wskazanych w ofercie wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1), zmianę częstotliwości i ilości wywozu odpadów, zmianę miejsca wywozu odpadów, zmianę kontenerów/pojemników na odpady.
c) w razie konieczności wyłączenia z użytkowania, obiektu/obiektów lub ich części. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych za usługę wskazanych w ofercie wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1), zmianę częstotliwości i ilości wywozu odpadów, zmianę miejsca wywozu odpadów, zmianę kontenerów/pojemników na odpady.
d) w razie konieczności zmiany częstotliwości świadczonych usług – zmianie ulegnie ilość i częstotliwość wywozów;
e) w razie wystąpienia nieprzewidywalnych na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią realizowanie usług, w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez zmianę wynagrodzenia Wykonawcy (z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych za usługę wskazanych w ofercie wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 1), zmianę częstotliwości i ilości wywozu odpadów, zmianę miejsca wywozu odpadów, zmianę kontenerów/pojemników na odpady.
f) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na zamawiającego lub wykonawcę nałożony zostanie obowiązek realizowania usług w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie – zmianie ulegną postanowienia, które będą miały na celu dostosowanie postanowień umowy do nowych przepisów,
g) gdy wykonywanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione z uwagi na stan epidemii COVID-19. Zamawiający dopuszcza wówczas zmiany umowy dotyczące częstotliwości lub terminu wywozu odpadów, zmiany pojemników/kontenerów na odpady w miejscach wskazanych w umowie,
h) w przypadku wystąpienia siły wyższej, w szczególności w postaci zagrożenia o charakterze terrorystycznym lub sabotażowym, pożaru, powodzi czy huraganu, awarii technicznych zagrażających powstaniem szkody, stanu klęski żywiołowej, innego stanu nadzwyczajnego, który zostanie stwierdzony przez właściwe organy państwa w wymagany odpowiednimi przypisami sposób. Strony określą wówczas sposób wykonywania umowy możliwy w danych okolicznościach.
2. Warunkiem dokonania zmiany w umowie jest:
a) zainicjowanie zmiany warunków, przez Zamawiającego bądź Wykonawcę, poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany,
b) przedstawienie opisu proponowanej zmiany,
c) akceptacja zmiany przez obie strony umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej- https://platformazakupowa.pl/pn/osir.swinoujscie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie oraz zatrudnię malarzy, tynkarzy - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie oraz zatrudnię malarzy, tynkarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI