Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-18
  • Numer ogłoszenia598464-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598464-N-2019 z dnia 2019-09-18 r.

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 12150664500000, ul. Rząska, ul. Krakowska  2 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 261135116, +48 261133017, e-mail 35wog.szpk@ron.mil.pl, faks +48 261135059, +48 261135165.
Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
 składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2 30-199 RZĄSKA

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r
Numer referencyjny: 43/INFR/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie odpadów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. na wezwanie telefoniczne lub faksem:  opróżnianie zbiorników bezodpływowych z nieczystości ciekłych  nieczystości stałych komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)  nieczystości stałych segregowanych  odpadów wielkogabarytowych  użytkowanie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych  uzupełnianie worków na śmieci. 3.2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na osiem oddzielnych części odpowiadającym specyfice oraz miejscu realizacji: CZĘŚĆ 1 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionych kompleksach wojskowych: 1. Rząska, ul. Krakowska 2 2. Pasternik koło Krakowa - Garnizonowy Ośrodek Szkolenia Planowana ilość – Rząska: - nieczystości stałych niesegregowanych - 1 400 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 1 800 m3 Planowana ilość – Pasternik: - nieczystości stałych niesegregowanych - 40 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 10 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. CZĘŚĆ 2 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 220 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 220 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu CZĘŚĆ 3 – wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 300 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 150 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu CZĘŚĆ 4 – odbiór i wywóz odpadów wielkogabarytowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Rząska, ul. Krakowska 2; 2. Kraków, ul. Ułanów 43, ul. Skrzatów 2, ul. Rydla 54, ul. Wrocławska 82, ul. Montelupich 3, ul. Tyniecka 45; 3. Niedźwiedź; 4. Kłaj. Planowana ilość: - odpady wielkogabarytowe - 300 m3 Częstotliwość wywozu: - odpady wielkogabarytowe - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 5 – opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Kraków, ul. Ułanów 43. 2. Kraków Pasternik – Garnizonowy Ośrodek Szkolenia Planowana ilość – Kraków, ul. Ułanów 43: - nieczystości płynne - 200 m3 Planowana ilość – Kraków Pasternik: - nieczystości płynne - 50 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 6 – opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości płynne - 5 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 7 – opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości płynne - 2 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. CZĘŚĆ 8 – wywóz nieczystości stałych niesegregowanych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Chechło, gmina Klucze, powiat olkuski, woj. Małopolskie 2. Chechło – Terenowy Punkt Informacyjny 3. Chechło-Dąbrówka – Platforma Widokowa (platforma widokowa przy bunkrze) Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 25 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami, nie mniej niż na dwa tygodnie 3.3. Dla części od 1 do 4 w cenę wywozu 1 m3 nieczystości stałych niesegregowanych, segregowanych oraz wielkogabarytowych Wykonawca musi wkalkulować koszt użytkowania pojemników wraz z ich dezynfekcją. Dla części 8 w cenę wywozu 1 m3 nieczystości stałych niesegregowanych Wykonawca musi wkalkulować koszt worków na śmieci o pojemności 60 litrów oraz 120 litrów dla siedmiu koszy o pojemności 0,04 m3 oraz dwóch o pojemności 0,12 m3 przy częstotliwości opróżniania raz na dwa tygodnie. Kosze na śmieci dla części nr 8 stanowią własność 35 WOG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w treści umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć kompleksy wojskowe w pojemniki do gromadzenia nieczystości i worki na śmieci w określonym kolorze zgodnie z podziałem frakcji oraz oznaczy je odpowiednim napisem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 28 grudnia 2016r., w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. 2017, poz. 19). 3.4. Miejscem realizacji przedmiotu umowy są tereny zamknięte w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019 poz.725 z późn. zm.). 3.5. Zamawiający informuje, że dla części nr 8, przed przystąpieniem do przetargu, niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego (tj.: p. Joanna BASIŃSKA – tel. 261 13 30 47 – Samodzielny Referent Sekcji Gospodarki Komunalnej lub p. Renata POLIŃSKA- tel. 261 13 50 43 – Kierownik Sekcji Gospodarki Komunalnej).

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 601315,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający będzie udzielał zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający udzieli wyżej wymienionego zamówienia na zasadach tożsamych tj. ujętych w zamówieniu pierwotnym. Ceny jednostkowe (zgodne z załącznikami nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F, 3G, 3H do SIWZ) przedstawione przez Wykonawcę w przypadku udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. nie mogą być wyższe niż te zaproponowane w postępowaniu o sygn. 43/INFR/19. Zamawiający udzieli zamówienia z wolnej ręki w przypadku kiedy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu tożsame z ujętymi w zamówieniu podstawowym oraz wykaże braki podstaw do wykluczenia. Zakres usług obejmował będzie: odbiór i wywóz, nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych wytwarzanych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z art.67 ust. 1 pkt 6 Pzp. została uwzględniona przy obliczeniu wartości zamówienia, a całkowita wartość zamówienia podobnego wynosi 30% dla każdej części.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wartość zamówienia wynosi 601 315,00 zł. netto, w tym wartość o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 138 765,00 zł. netto.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) posiadania aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ w myśl ustawy z dnia 29 kwietnia 2019 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity DZ. U. z 2018r. poz. 1454, 1629 z 2019 r. poz. 730 z późn. zm.). Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. uprawnień. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: a) Dokumenty potwierdzające że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę :  część nr 1 na co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł);  część nr 2 na co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł);  część nr 3 na co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł);  część nr 4 na co najmniej 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł);  część nr 5 na co najmniej 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł);  część nr 6 na co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł);  część nr 7 na co najmniej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł);  część nr 8 na co najmniej 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł); Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 1 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z zakresu sytuacji ekonomicznej i finansowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 10.2 Posiadania zdolności zawodowej Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną do wykonania zdolność zawodową, składa Standardowy formularz jednolitego oświadczenia JO (zał. 6 do SIWZ) potwierdzający spełnienie niżej wskazanych wymagań: a. Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla:  części nr 1 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy zł) każda;  części nr 2 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 7 000,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy zł) każda;  części nr 3 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy zł) każda;  części nr 4 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 6 000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy zł) każda;  części nr 5 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące zł) każda;  części nr 6 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 48 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści osiem tysięcy zł) każda;  części nr 7 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 19 000,00 zł brutto (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł) każda;  części nr 8 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 3 000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące zł) każda; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (zał.nr 3 do SIWZ) . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b. Na etapie składania ofert Wykonawca w jednolitym oświadczeniu „JO” (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia. c. Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) oraz dowody określające czy wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. 10.3 Posiadania zdolności technicznej: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością sprzętu niezbędnego do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej. 10.4 Posiadania zdolności zawodowej w zakresie dysponowania personelem do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością pracowników niezbędnych do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Podstawy Wykluczenia badane na etapie złożenia jednolitego oświadczenia e) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). j) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia); k) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2–4 z:  zamawiającym,  osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego,  członkami komisji przetargowej,  osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a – chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu, badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia); l) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia) Dokumenty dostarczone na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust 2 Pzp mogą być złożone przez Wykonawcę w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę na kilka części Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej, w jednym osobnym komplecie dokumentów oznaczonym dla jakich części jest on złożony oraz trwale połączonym w sposób uniemożliwiający ich rozkompletowanie (np. zszyty). 1.5. Dokumenty jakie należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1,2,4 rozporządzenia część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a, b, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz pkt 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 ust 1 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d) , składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. 6. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca (w przypadku konsorcjum, każdy z członków konsorcjum),w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieści przykładowy wzór ww. oświadczenia na swojej stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.1. tiret pierwsze. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od dn. … do dn. … w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (wzór załącznik nr 2 do SIWZ) złożony w oryginale – załącznik musi być potwierdzony przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty dotyczące podmiotu na zasobach których polega na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.: • dokumenty o których mowa w części III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 (dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 Pzp.); • dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 2,3 (o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.3.), wyłącznie w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego. • oświadczenie w oryginale zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ potwierdzającym odpowiednio że podmiot trzeci nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp. w związku z § 5 pkt 5-9 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.2 Posiadania zdolności zawodowej Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną do wykonania zdolność zawodową, składa Standardowy formularz jednolitego oświadczenia JO (zał. 6 do SIWZ) potwierdzający spełnienie niżej wskazanych wymagań: a. Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla:  części nr 1 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy zł) każda;  części nr 2 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 7 000,00 zł brutto (słownie: siedem tysięcy zł) każda;  części nr 3 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy zł) każda;  części nr 4 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 6 000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy zł) każda;  części nr 5 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące zł) każda;  części nr 6 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 48 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści osiem tysięcy zł) każda;  części nr 7 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 19 000,00 zł brutto (słownie: dziewiętnaście tysięcy zł) każda;  części nr 8 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 3 000,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące zł) każda; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (zał.nr 3 do SIWZ) . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b. Na etapie składania ofert Wykonawca w jednolitym oświadczeniu „JO” (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia. c. Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) oraz dowody określające czy wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. 10.3 Posiadania zdolności technicznej: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością sprzętu niezbędnego do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej. 10.4 Posiadania zdolności zawodowej w zakresie dysponowania personelem do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością pracowników niezbędnych do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej. 10.5 Sytuacji finansowej i ekonomicznej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: a) Dokumenty potwierdzające że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę :  część nr 1 na co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł);  część nr 2 na co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł);  część nr 3 na co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł);  część nr 4 na co najmniej 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł);  część nr 5 na co najmniej 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł);  część nr 6 na co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł);  część nr 7 na co najmniej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł);  część nr 8 na co najmniej 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł); Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 6 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 1 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z zakresu sytuacji ekonomicznej i finansowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy dokument jednolitego oświadczenia JO (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F, 3G, 3H);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
cześć nr 1 w kwocie – 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy złotych) Cześć nr 2 w kwocie – 650,00 zł (słownie zł: sześćset pięćdziesiąt złotych) cześć nr 3 w kwocie –700,00 zł (słownie zł: siedemset złotych) cześć nr 4 w kwocie – 500,00 zł (słownie zł: pięćset złotych) cześć nr 5 w kwocie –200,00 zł (słownie zł: dwieście złotych) cześć nr 6 w kwocie – 4 500,00 zł (słownie zł: cztery tysiące pięćset złotych) cześć nr 7 w kwocie –1 800,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc osiemset złotych) cześć nr 8 w kwocie – 260,00 zł (słownie zł: dwieście sześćdziesiąt złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian zapisów umowy zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Opis przewidywanych zmian został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ tj. wzór umowy. Uwaga: Realizacja umowy w roku 2021 uzależniona będzie od przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot umowy wieloletniej do wysokości znajdującej pokrycie w planach finansowych (art.46 ust.1 Ustawy o finansach publicznych oraz art. 89 Kodeksu cywilnego). W przypadku ograniczenia zakresu umowy spowodowanego nieprzydzieleniem środków finansowych na rok 2021, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odwoławcze.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionych kompleksach wojskowych: 1. Rząska, ul. Krakowska 2 2. Pasternik koło Krakowa - Garnizonowy Ośrodek Szkolenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość – Rząska: - nieczystości stałych niesegregowanych - 1 400 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 1 800 m3 Planowana ilość – Pasternik: - nieczystości stałych niesegregowanych - 40 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 10 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 220610,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 220 610,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 50 910,00 zł. netto.


Część nr: 2 Nazwa: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 220 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 220 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30030,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 30 030,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 6 930,00 zł. netto.


Część nr: 3 Nazwa: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 300 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 150 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 31 200,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 7 200,00 zł. netto.


Część nr: 4 Nazwa: odbiór i wywóz odpadów wielkogabarytowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Rząska, ul. Krakowska 2; 2. Kraków, ul. Ułanów 43, ul. Skrzatów 2, ul. Rydla 54, ul. Wrocławska 82, ul. Montelupich 3, ul. Tyniecka 45; 3. Niedźwiedź; 4. Kłaj.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - odpady wielkogabarytowe - 300 m3 Częstotliwość wywozu: - odpady wielkogabarytowe - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25350,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 25 350,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 5 850,00 zł. netto.


Część nr: 5 Nazwa: opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Kraków, ul. Ułanów 43 2. Kraków Pasternik – Garnizonowy Ośrodek Szkolenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Planowana ilość – Kraków, ul. Ułanów 43: - nieczystości płynne - 200 m3 Planowana ilość – Kraków Pasternik: - nieczystości płynne - 50 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9750,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 9 750,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 2 250,00 zł. netto.


Część nr: 6 Nazwa: opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - nieczystości płynne - 5 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 195000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 195 000,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 45 000,00 zł. netto.


Część nr: 7 Nazwa: opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - nieczystości płynne - 2 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 78000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 78 000,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 18 000,00 zł. netto.


Część nr: 8 Nazwa: – wywóz nieczystości stałych niesegregowanych na okres od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. z niżej wymienionym kompleksie wojskowym: 1. Chechło, gmina Klucze, powiat olkuski, woj. Małopolskie • Chechło – Terenowy Punkt Informacyjny • Chechło-Dąbrówka – Platforma Widokowa (platforma widokowa przy bunkrze)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 25 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami, nie mniej niż na dwa tygodnie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11375,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY 40,00
CENA 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 11 375,00 zł. netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy PZP, wynosi 2 625,00 zł. netto.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI