Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wskazanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wskazanych jednostek miejskich (podmiotów) w Chorzowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChorzów
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-07
  • Numer ogłoszenia536651-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536651-N-2020 z dnia 2020-05-07 r.

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych: Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wskazanych jednostek miejskich (podmiotów) w Chorzowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Miasto Chorzów, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Katowicka 123, Chorzów, NIP 6272307744, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 4165237
Centrum Integracji Międzypokoleniowej, ul. Dąbrowskiego 7, Chorzów, NIP 6272766707, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 4165237
Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, Chorzowie, NIP 6272412547, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Muzeum w Chorzowie, ul. Powstańców Śląskich 25, Chorzów, NIP 6271101791, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Sobieskiego 8, Chorzów, NIP 6271058463, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Miejski Dom Kultury "BATORY", ul. Stefana Batorego 6, Chorzów, NIP 6271058842, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Chorzowskie Centrum Kultury, ul. Sienkiewicza 3, Chorzów, NIP 627 262 49 30, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Bałtycka 8a, Chorzów, NIP 6271029013, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Racławicka 19, Chorzów, NIP 6272081257, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Ośrodek Pomocy Osobom Uzależnionym i ich Rodzinom, Plac św. Jana 31a, NIP 6272363180, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Zdrowia Psychicznego, ul. Karpacka 20, Chorzów, NIP 6272362909, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Ośrodek Wsparcia Rodziny, ul. Siemianowicka 58, Chorzów, NIP 6271172928, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, ul. Siemianowicka 58, Chorzów, NIP 6272744309, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Żłobek Miejski, ul. Pocztowa 3, Chorzów, NIP 6271177127, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Opolska 19, Chorzów, NIP 6272273206, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 1, ul. Obrońców Chorzowa 14, Chorzów, NIP 6271175140, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 3, ul. Cieszyńska 21, Chorzów, NIP 6271175192, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 4, ul. Długa 32a, Chorzów, NIP 6271175200, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 5, ul. Poniatowskiego 27, Chorzów, NIP 6271175217, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 6, ul. Gałeczki 56, Chorzów, NIP 6271175223, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 7, ul. Łagiewnicka 16, Chorzów, NIP 6271175246, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole Nr 8 z Oddziałem Żłobka, ul. Kochanowskiego 18, Chorzów, NIP 6271175275, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 9, ul. Omańkowskiej 9, Chorzów, NIP 6271175306, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 11, ul. Czysta 12, Chorzów, NIP 6271175542, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Integracyjne Przedszkole nr 12 im. Marii Montessori, ul. Lipińska 9, Chorzów, NIP 6271175594, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 13, ul. Sobieskiego 13, Chorzów, NIP 6271175737, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 16 - Integracyjne, ul. Brzozowa 9, Chorzów, NIP 6271175884, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 17, ul. Kasprowicza 1, Chorzów, NIP 6271176145, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 18, Gałeczki 17, Chorzów, NIP 6271176300, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 19, ul. Karpacka 15, Chorzów, NIP 6271176381, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 23, ul. Floriańska 37, Chorzów, NIP 6271176547, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 24, ul. Lompy 16, Chorzów, NIP 6271176607, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 25, ul. Kilińskiego 3, Chorzów, NIP 6271176748, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 26, ul. Ligonia 14, Chorzów, NIP 6271176903, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole nr 27, ul. Wandy 34, Chorzów, NIP 6271177009, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Przedszkole Nr 29, ul. Siemianowicka 61, Chorzów, NIP 6271177104, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Janusza Korczaka z Oddziałami Dwujęzycznymi, ul. Dąbrowskiego 41, Chorzów, NIP 6271058629, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Sportowa 4, Chorzów, NIP 6272752970, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego, ul. Ryszki 55, Chorzów, NIP 6271058687, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Jana Kochanowskiego, ul. Urbanowicza 4, Chorzów, NIP 6272752912, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 12 z oddziałami integracyjnymi, ul. Skrajna 2, Chorzów, NIP 6271177073, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Styczeńskiego 32, Chorzów, NIP 6271177015, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 14, ul. Podmiejska 62, Chorzów, NIP 6271176984, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Konstantego Wolnego, ul. 3 Maja 78, Chorzów, NIP 6271176926, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 17 im. Jana Pawła II, ul. Łagiewnicka 18, Chorzów, NIP 6271176843, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa nr 22 im. K. Miarki z Oddziałami Integracyjnymi, ul. św. Piotra 9a, Chorzów, NIP 6271176642, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 24 im. Powstańców Śląskich, ul. 17 sierpnia 1, Chorzów, NIP 6271176582, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 1, ul. Główna 21, Chorzów, NIP 6272763991, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 29 im. Ignacego Mościckiego, ul. Lwowska 39, Chorzów, NIP 6271176530, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 32, ul. Kaliny 61, Chorzów, NIP 6271176493, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Specjalna nr 33 z Oddziałami Przyszpitalnymi, ul. Dyrekcyjna 33, Chorzów, NIP 6271722300, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 34, ul. Kaliny 55, Chorzów, NIP 6271176441, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa Nr 37, ul. Ratuszowa 20, Chorzów, NIP 6271176406, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podstawowa nr 38 im. Wojska Polskiego, ul. Śląska 3, Chorzów, NIP 6272753053, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Szkoła Podsatwowa nr 39 im . Józefa Lompy, 11 listopada 21, Chorzów, NIP 6272752987, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Uniwersyteckie I LO im. J. Słowackiego, ul. Dąbrowskiego 36, Chorzów, NIP 6271206030, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
ZESPÓŁ SZKÓŁ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO, ul. Harcerska 2, Chorzów, NIP 6272547678, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
II Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Ligonia, ul. 3 Maja 22, Chorzów, NIP 6271722553, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
IV Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Dąbrowskiego 34, Chorzów, NIP 6271179505, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 3, ul. Stefana Batorego 37, Chorzów, NIP 6271178173, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych, ul. Katowicka 64, Chorzów, NIP 6271177133, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zespół Szkół Technicznych nr 1 im. Wojciecha Korfantego, ul. Sportowa 23, Chorzów, NIP 6271179422, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zespół Szkół Technicznych Nr 2 im. M.Batko, ul. Powstańców 6a, Chorzów, NIP 6271695282, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. STEFANA BATOREGO, ul. Farna 5-7, Chorzów, NIP 6271722820, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 4, ul. św. Piotra 1, Chorzów, NIP 6271722949, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zespół Szkół Specjalnych Nr 3, ul. 3 Maja 16, Chorzów, NIP 6271696198, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Młodzieżowy Dom Kultury, ul. Lompy 13, Chorzów, NIP 6271058581, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Zakład Ekonomiczno-Finansowej Obsługi Jednostek Oświatowych, ul. Racławicka 23, Chorzów, NIP 6271058405, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Racławicka 23, Chorzów, NIP 6272308927, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
ZAKŁAD KOMUNALNY PGM, Bałtycka 8, Chorzów, NIP 6270019484, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną, ul. Czytsa 7, Chorzów, NIP 6270019484, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Miastem Chorzów, Rynek 1, 41-500 Chorzów, NIP 627 273 38 08, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37
Śląski Ogród Zoologiczny, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, Chorzów, NIP 954-277-00-64, osoba do kontaktu Wojciech Bochenek tel. 32 416 52 37

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000, ul. Rynek  1 , 41-500  Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 165 000, e-mail bzp@chorzow.eu, faks 32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (URL): http://www.chorzow.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.chorzow.eu/index.php

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy składać w formie pisemnej
Adres:
41-500 Chorzów, Rynek 1, do urny oklejonej na biało z pomarańczową kartką z napisem „BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PROSIMY WRZUCAĆ TYLKO OFERTY DO PRZETARGÓW DOT. POKOJU 419A” znajdującej się w holu Urzędu Miasta przy wejściu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wskazanych jednostek miejskich (podmiotów) w Chorzowie.
Numer referencyjny: RZP.271.258.2020A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z jednostek miejskich (podmiotów) na terenie Miasta Chorzów.Wykonawca ponosi całkowite koszty związane z transportem, odbiorem i zagospodarowaniem odpadów, w tym koszty przyjęcia odpadów na instalacje komunalne oraz wszelkie pozostałe koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności koszty dostawy pojemników i worków, koszty wydruku harmonogramów oraz koszty ich dostarczenia do jednostek miejskich (podmiotów). W kosztach uwzględnia się również opłatę za umieszczenie odpadów na składowisku, tzw. opłatę marszałkowską, zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Środowiska w sprawie wysokości stawek opłat za korzystanie ze środowiska na dany rok kalendarzowy, dla masy odpadów, których unieszkodliwienie przez składowanie będzie konieczne podczas zagospodarowania odpadów odebranych przez Wykonawcę.Przedmiotem zamówienia będzie realizowany poprzez zorganizowanie odbioru następujących rodzajów odpadów: 1. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,2. bioodpadów w pojemnikach i workach,3. odpadów zbieranych selektywnie w pojemnikach,Ilość pojemników i worków przeznaczonych do realizacji zamówienia została określona w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do OPZ.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90513100-7
90513200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w artykule 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych usług, jak usługi określone dla zamówienia podstawowego w rozdziale III SIWZ. Procedura udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług będzie prowadzona na podstawie zatwierdzonego przez zamawiającego protokołu konieczności określającego zakres usług, uzasadnienie potrzeby ich wykonania oraz po zabezpieczeniu środków finansowych.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w artykule 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp m.in. w następującym przypadku i zakresie:- zwiększenie częstotliwości odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, niezależnie od wielkości pojemnika i przyjętej częstotliwości odbioru odpadów. Wg tabeli- zwiększenie częstotliwości odbioru bioodpadów w pojemnikach, niezależnie od wielkości pojemnika i przyjętej częstotliwości odbioru odpadów
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  1   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-01 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj. od dnia podpisania lecz nie wcześniej niż od 1 czerwca 2020 do 30.06.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca powinien wykazać, że:a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Chorzów,b) posiada stosowne zezwolenia wynikające z ustawy o odpadach na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ lub wpis do rejestru w Bazie Danych o Odpadach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca powinien wykazać się realizacją usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: a) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującą odbieranie odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto oraz w czasie świadczenia usługi nie krótszym niż 1 miesiąc (musi być zachowana ciągłość usługi) wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.b) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującą odbieranie odpadów zbieranych selektywnie w systemie pojemnikowym z minimum 50 punktów (w każdym punkcie musiał znajdować się zestaw składający się minimum z trzech pojemników na trzy różne surowce) w czasie świadczenia nie krótszym niż 1 miesiąc (musi być zachowana ciągłość usługi) wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie.2) Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, to jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować samochodami, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości:a) 2 sztuk samochodów bezpylnych, o pojemności zabudowy 17m3 do 22m3, do odbierania odpadów gromadzonych w pojemnikach zlokalizowanych na wskazanych nieruchomościach na terenie miasta, dotyczy zarówno niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych.b) 1 samochód ciężarowy skrzyniowy bez funkcji kompaktującej przystosowany do odbioru odpadów gromadzonych w workach.Zamawiający wymaga by wszystkie wykazane przez Wykonawcę pojazdy, które będą brały udział w realizacji umowy spełniały wymagania Dyrektywy 98/69/EC (normy dopuszczalnej emisji spalin) i posiadały normę EURO 5 (klasa czystości spalin). Jeżeli Wykonawca wskaże pojazdy spełniające normę EURO 6, wówczas może otrzymać punkty zgodnie z kryterium oceny ofert, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w kryterium.3) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, w ilości nie mniejszej niż wskazana poniżej, zatrudnionymi na umowę o pracę w przeliczeniu na pełny etat, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: a) 3 osób na stanowisku „kierowca” (lub o nazwie podobnej), posiadające co najmniej od 1 roku uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony (prawo jazdy kategorii C), b) 6 osób do wykonywania prac fizycznych związanych z załadunkiem odpadów, wystawianiem i wstawianiem pojemników, sprzątaniem terenu i odbiorem selektywnej zbiórki odpadów w tym w systemie workowym, c) 1 osoba nadzorująca realizację usług.Wszystkie wskazane powyżej osoby muszą być zatrudnione na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie wezwany do przestawienia wykazu osób, celem potwierdzenia warunków stawianych przez Zamawiającego, zaweirającego imiona i nazwiska pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 p.z.p. oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c) zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp;h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp;i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);j) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Chorzów,2. aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach lub wpis do rejestru w Bazie Danych o Odpadach.3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).4. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.6. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 i 1A (formularz cenowy) do SIWZ, w szczególności z uwzględnieniem informacji w której Wykonawca wskaże: a) instalacje wraz z podaniem nazwy i adresu instalacji, na które będą przekazywane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne oraz odpady zielone pochodzące z terenu Miasta Chorzów. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania ww. odpadów bezpośrednio do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 9e ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,b) adres baz/y magazynowo-transportowych/ej. Nie wskazanie w formularzu ofertowym instalacji oraz adresu baz/y magazynowo-transportowych/ej jest równoznaczne z odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp jako nieodpowiadającej treści SIWZ.Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. 5. Oświadczenie wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w RODO.6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 i 2.7. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów (jeżeli dotyczy), na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.8. Dokumenty skłądane przez podmioty/osoby z zagranicy Wykonawca składa zgodnie z SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium.Ustala się wadium w wysokości:  10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650 ze zm.). Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Katowice 75 1050 1214 1000 0010 0000 3671.z dopiskiem „ Wadium – przetarg nieograniczony na świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wskazanych jednostek miejskich (podmiotów) w Chorzowie.” Do oferty zaleca się dołączyć skan/zrzut ekranu dowodu wniesienia wadium. 4. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w urny oklejonej na biało z pomarańczową kartką z napisem „BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PROSIMY WRZUCAĆ TYLKO OFERTY DO PRZETARGÓW DOT. POKOJU 419A” znajdującej się w holu Urzędu Miasta przy wejściu w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu określonego w pkt. 4.7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z następujących okoliczności (art. 46 ustawy):a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza  z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp,b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert..8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi nawezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium wnoszone w formach innych, niż pieniężna musi obejmować swym zakresem związane z postępowaniem działania lub zaniechania każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena za realizację zadania 60,00
Położenie bazy magazynowo- transportowej 15,00
norma emisji spalin 15,00
mycie pojemników na bioodpady 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych. 1) Zmiany w zakresie częstotliwości/zakresu /sposobu/ terminu wykonania usług, w następstwie:1.1.wpływu panującej pandemii Covid 19 na wykonanie umowy według SIWZ W takim przypadku zmianie ulegnie odpowiednio do udokumentowanych ograniczeń uniemożliwiających wykonywanie usługi częstotliwość/ zakres, sposób termin/wykonania usługi 2) Zmiany w zakresie terminu wykonania umowy2.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, nie związane z realizacją umowy) W takim przypadku termin realizacji zostanie wydłużony o czas trwania siły wyższej uniemożliwiających realizację umowy. Za siłę wyższą nie jest uznawane wystąpienie normalnych w warunkach klimatycznych dla miejsca świadczenia usług opadów deszczu, śniegu, lodowicy, zasp śnieżnych lub gołoledzi. W takim przypadku odpowiednio /termin wykonania usług zostanie przesunięty o okres występowania siły wyżej, w zakresie uniemożliwiającym świadczenie usług zgodnie z umową. 2.2. protestów mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych. W takim przypadku wystąpi możliwość wstrzymania realizacji zadania w zakresie uniemożliwiającym jego wykonanie na okres odpowiadający przewie w realizacji zadania wynikający z trwania protestu do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest. 2.3. wstrzymania wykonywania usług przez uprawnione organy/jednostkę miejską/podmiot, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy. W takim przypadku wystąpi możliwość wstrzymania realizacji zadania w zakresie uniemożliwiającym jego wykonanie na okres odpowiadający przewie w realizacji zadania wynikający z wstrzymania wykonywania usług. 3) Zmiany w zakresie innych postanowień: 3.1. zmiana osób odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze Strony Wykonawcy i Jednostki miejskiej/podmiotu (podmiotu), która może nastąpić tylko na podstawie obiektywnych przesłanek przekazanych w formie pisemnej, bez konieczności aneksowania umowy.3.2. Zmiana osób wskazanych do realizacji umowy, pod warunkiem, że osoby te będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz spełniają warunki określone w SIWZ, na podstawie przekazanych informacji w formie pisemnej, bez konieczności aneksowania umowy.2. Warunki dokonywania zmian: 2.1.zmiana postanowień zawartej umowy może być inicjowana na wniosek Jednostki miejskiej/podmiotu (podmiotu) lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia i udokumentowania proponowanych zmian. Wniosek składany przez Stronę o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 2.2.zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 2.3.zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, 2.4. zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ,3. Jednostka miejska/podmiot (podmiot) może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu niniejszej umowy czy obniżenie jakości wykonania.4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia.5. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji. Potrzebuję wykonawcy na budynku 4 piętrowym, 11 m wysoki. Opcją wejścia na cały budynek około 800 m lub ściany 200 lub 300 m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI