Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych 190805...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBojszowy
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-09
  • Numer ogłoszenia500862-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500862-N-2020 z dnia 2020-01-09 r.

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.: Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27671134200000, ul. ul. Świętego Jana  52 , 43-220  Bojszowy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 218 91 77, e-mail gpk@hot.pl, faks 32 218 91 77.
Adres strony internetowej (URL): www.gpkbojszowy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z udziałem gminy 100%
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
gpkbojszowy.pl/pl/site/bip

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
gpkbojszowy.pl/pl/site/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w sposób uniemożliwiający jej usunięcie lub modyfikacje, pismem czytelnym, w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Oferta wraz z załącznikami ma być złożona w siedzibie Zamawiającego w Bojszowach 43-220, ul. Świętego Jana 52
Adres:
43-220 Bojszowy, ul. Świętego Jana 52

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych 190805 z oczyszczalni ścieków w Bojszowach, 43-220, przy ul. Gościnnej. Łączna ilość wytwarzanych w okresie roku osadów ściekowych po odwodnieniu na prasie taśmowej wynosi: ok. 1000 ton rocznie / odbiór średnio 2 razy w tygodniu po ok.10 ton. Zawartość suchej masy w osadzie wynosi ok.12% (osad odwodniony na prasie taśmowej). Przedmiotem niniejszego postępowania jest odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych w okresie od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2020 r. Szacowana ilość osadu do odbioru i zagospodarowania w tym okresie – 600 ton Zamawiający nie dopuszcza jako sposobu zagospodarowania osadów metody R10. Z chwilą odbioru osadu Wykonawca przejmuje całkowitą odpowiedzialność za zagospodarowanie osadu zgodnie z art. 27 ust.3 ustawy o odpadach. Zamawiający wymaga bezwzględnie, aby oferowany sposób zagospodarowania osadów ściekowych był zgodny z przepisami obowiązującymi, w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.[Dz.U. z 2019, poz. 701] oraz odnośnymi przepisami wykonawczymi dotyczącymi osadów ściekowych o kodzie 19 08 05. Wykonawca musi wykazać poprzez przedstawienie posiadanych decyzji administracyjnych, iż jest uprawniony do transportu i gospodarowania osadami ściekowymi. W przypadku, gdy Wykonawca sam nie posiada decyzji w zakresie transportu / gospodarowania odpadami, zobowiązany jest wykazać, iż inne uprawnione podmioty zobowiązują się do przyjęcia tych odpadów od Wykonawcy i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz że posiadają aktualne decyzje administracyjne w tym zakresie. Zamawiający zastrzega, iż rozliczenie usługi następować będzie według rzeczywistej ilości odebranych i zagospodarowanych osadów ściekowych. Ważenie może odbywać się na wadze samochodowej legalizowanej lub jeśli ważenie w taki sposób nie będzie możliwe lub uzasadnione technicznie lub ekonomicznie lub organizacyjnie, określenie ilości odebranych odpadów nastąpi poprzez zważenie w zakładzie /instalacji zagospodarowania odpadów. Odbiór kontenerów będzie możliwy w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z uwarunkowaniami lokalizacyjnymi oczyszczalni w Bojszowach oraz infrastrukturą na obiekcie.

II.5) Główny kod CPV: 90513800-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90513700-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 2. Zakres: zamówienie polegać będzie na powtórzeniu usług . 3. Warunki, na jakich zamówienie na dostawy zostanie udzielone: − udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji w Wykonawcą, − Cena usługi odbioru, transportu i zagospodarowania 1 tony osadu ściekowego 190805 będzie podlegała negocjacji;
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Szacowana ilość osadu do odbioru i zagospodarowania – 600 ton. Okres świadczenia usługi odbioru i zagospodarowania osadu – od dnia zawarcia umowy do 31 sierpnia 2020 r., z zastrzeżeniem prawa do udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2019 po.701 z późn.zm] Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2019 po.701 z późn.zm].
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – wymagana jest polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym do wykonania zamówienia – Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania osadu na zasadach i w warunkach określonych w Specyfikacji (zał. 7 do Specyfikacji). Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia samodzielnie lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu potencjału technicznego. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (zał. 8b do Specyfikacji ) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia –Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za koordynację usługi wraz z oświadczeniem, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli prawo nakłada obowiązek ich posiadania – zał. 8 i 8a – co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za koordynację usługi ze strony Wykonawcy, oraz co najmniej 1 osoba uprawniona do kierowania pojazdami, którymi transportowany będzie osad ściekowy (kierowca). c)Wykaz zrealizowanych należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług tożsamych z zakresem przedmiotu zamówienia (polegających na transporcie i zagospodarowaniu co najmniej 500 ton osadów ściekowych 190805 w okresie kolejnych 12 miesięcy, z podaniem miejsca i daty wykonania usługi, rodzaju i wartości usługi oraz dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie (np. referencje, protokół odbioru robót) – zał. 6 do Specyfikacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekażę Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp. Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. rozdz.6 brak podstaw do wykluczenia, osw grupa kapitałowa - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia i dokumenty wymagane w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2019 po.701]. b) uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, ze wskazaniem kodu odpadu 190805, wydane w oparciu o art.233 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. [Dz.U. 2019 po.701]. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: a) Wykaz zrealizowanych należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług tożsamych z zakresem przedmiotu zamówienia (polegających na transporcie i zagospodarowaniu co najmniej 500 ton osadów ściekowych 190805 w okresie kolejnych 12 miesięcy, z podaniem miejsca i daty wykonania usługi, rodzaju i wartości usługi oraz dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie (np. referencje, protokół odbioru robót) – zał. 6 do Specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez 2 lub więcej Wykonawców, ocenione zostanie spełnienie warunków udziału w postępowaniu łącznie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej; a) opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – wymagana jest polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym do wykonania zamówienia – Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania osadu na zasadach i w warunkach określonych w Specyfikacji (zał. 7 do Specyfikacji). Wykonawca powinien dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia samodzielnie lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia mu potencjału technicznego. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (zał. 8b do Specyfikacji ) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia –Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za koordynację usługi wraz z oświadczeniem, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli prawo nakłada obowiązek ich posiadania – zał. 8 i 8a – co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za koordynację usługi ze strony Wykonawcy, oraz co najmniej 1 osoba uprawniona do kierowania pojazdami, którymi transportowany będzie osad ściekowy (kierowca).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany w treści umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu: - siły wyższej, - przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego b) zmiany podwykonawców: - rozszerzenia podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy , o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technicznych lub technologicznych w porównaniu do wskazanych w specyfikacji bez podniesienia kosztów wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę sieci gazowej - Winowno, Krusin
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę sieci gazowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI