Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych. AZP-261-26/2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2022-06-01
  • ZamawiającyINSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00173830
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych. AZP-261-26/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo -badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych, chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych. AZP-261-26/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-678be5ff-db2f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010975/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych , medycznych , chemicznych oraz pochodzenia zwierzęcego Kat I oraz Kat II z dopuszczeniem składania ofert częściowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Dokumenty elektroniczne, składane są pocztą elektroniczną i powinny mieć formę załącznika do wiadomości email.
1) Wykonawca przekazuje korespondencję na adres email Zamawiającego (przetargi@nencki.edu.pl) ;
2) Zamawiający przekazuje korespondencję na adres email Wykonawcy wskazany w oświadczeniu/wniosku (dotyczy korespondencji przekazywanej przed czynnością otwarcia ofert), po otwarciu ofert na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę "do korespondencji" w Ofercie;
3) w tytule wiadomości mailowej należy podać numer/oznaczenie postępowania: AZP-261-26/2022. Za termin przekazania korespondencji, tj. wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się termin ich wysłania na adresy e-mail.
Wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ i inne informacje proceduralne Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl/).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie podmiotowych środków dowodowych (o ile są wymagane) innych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji -odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiającego: przetargi@nencki.edu.pl .
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca przetwarzania danych osobowych zamieszczona została w Rozdziale II SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-26/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje:
a) sukcesywny odbiór, transport i utylizację odpadów KAT I - produkty pochodzenia zwierzęcego (zwłoki zwierząt laboratoryjnych), oraz KAT II - uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego (ściółka po zwierzętach laboratoryjnych),
b) dzierżawę maksymalnie 120 sztuk rocznie 240 litrowych pojemników na odpady dla Zamawiającego,
c) sprzedaż z dostawą czerwonych pojemników na odpady o pojemność 3,5 litra, 5 litrów, 10 litrów, 20 litrów, 60 litrów -w liczbie maksymalnie 210 sztuk rocznie (łącznie dla wszystkich pojemności).
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego musi być realizowany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonym w legalizowana wagę o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się będzie na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. nr 227, poz. 1367, nr 244, poz. 1454).
Wykonawca musi posiadać własną Spalarnię odpadów lub musi powierzyć spalanie odpadów Podwykonawcy. Podwykonawca posiadający Spalarnię musi posiadać zezwolenia wymagane przepisami prawa do prowadzenia tej działalności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odbioru odpadów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferta całościowa (złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty częściowej)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje:
a) sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach: 18 01 03 - Odpady medyczne i 18 02 02 - Odpady weterynaryjne i 19 02 03 - Odpady inne niż wymienione 18 02 02;
b) sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 3,5 litra, 5 litrów, 10 litrów, 20 litrów, 60 litrów w liczbie maksymalnie 210 sztuk rocznie (łącznie dla wszystkich pojemności), oraz worki czerwone na odpady medyczne pojemność 120 litrów (atest higieniczny HK/B/1062/01/2017) w liczbie maksymalnie 120 sztuk rocznie.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego musi być realizowany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonym w legalizowana wagę o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się będzie na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. nr 227, poz. 1367, nr 244, poz. 1454).
Wykonawca musi posiadać własną Spalarnię odpadów lub musi powierzyć spalanie odpadów Podwykonawcy. Podwykonawca posiadający Spalarnię musi posiadać zezwolenia wymagane przepisami prawa do prowadzenia tej działalności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odbioru odpadów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferta całościowa (złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty częściowej)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach:
a) 09 01 01 - Wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów;
b) 09 01 04 - Roztwory utrwalaczy;
c) 15 01 10 - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne);
d) 15 02 03 - Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym filtry olejowe nie ujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB);
e) 16 05 06 - Chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych;
f) 16 02 14 - Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13;
g) 16 02 11 - Zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC;
h) 16 02 14 - Zużyte Tonery i kartridże;
i) 17 02 01 - Drewno.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego musi być realizowany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonym w legalizowana wagę o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów.
Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się będzie na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2011r. nr 227, poz. 1367, nr 244, poz. 1454).
Wykonawca musi posiadać własną Spalarnię odpadów lub musi powierzyć spalanie odpadów Podwykonawcy. Podwykonawca posiadający Spalarnię musi posiadać zezwolenia wymagane przepisami prawa do prowadzenia tej działalności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferta całościowa (złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty częściowej)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający wyznacza warunek udziału w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 2) (uprawnienia do działalności gospodarczej lub zawodowej) w związku z art. 114 pkt 1 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego zezwolenia i wpisu do rejestru.

wszystkie części:
Określenie warunku: Wykonawca musi posiadać uprawnienia w formie zezwolenia wydanego przez właściwy organ państwowy na prowadzenie gospodarki odpadami tj. na transport i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 25 poz. 150 z 2008 r. z późn. zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do ww. ustaw.
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi posiadać każdy z Wykonawców, który będzie świadczył dla Zamawiającego co najmniej jedną spośród usług; odbioru, transportu, utylizacji.

część nr 1):
Określenie warunku: Wykonawca musi posiadać uprawnienia w formie zezwolenia powiatowego lekarza weterynarii potwierdzające możliwość wykonywania działalności w zakresie utylizacji produktów pochodzenia zwierzęcego KAT I i KAT II.
Informacje dodatkowe:
Jeśli zezwoleniem wydanym przez właściwy organ państwowy jest decyzja/zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii obejmujące transport i utylizację produktów pochodzenia zwierzęcego KAT I i KAT II, Zamawiający uzna ten dokument jako wystarczające potwierdzenie dot. spełnienie dwóch wyżej postawionych warunków.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi posiadać co najmniej ten, który przeprowadzać będzie utylizację odpadów.

część nr 2) i część nr 3):
Określenie warunku: Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami).
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymaganą rejestrację musi posiadać każdy z Wykonawców, który będzie odbierał zgłoszenie od Zamawiającego w systemie BDO i ponosi odpowiedzialność za realizację tego zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.


2) Zamawiający wyznacza warunek udziału w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) (sytuacja ekonomiczno-finansowa) w związku z art. 115 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotyczący posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC.

wszystkie części:
Określenie warunku: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności
Cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.
Informacje dodatkowe: Jeżeli suma gwarancyjna na dokumencie ubezpieczenia określona będzie w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy jej wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane ubezpieczenie OC na wskazaną kwotę musi posiadać każdy z nich.


3) Zamawiający wyznacza warunek udziału w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) (zdolności zawodowej), w związku z art. 116 Pzp, dotyczący doświadczenia.

część nr 1):
Określenie warunku: Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów KAT I, KAT II za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.

część nr 2):
Określenie warunku: Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów medycznych i weterynaryjnych, za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.

część nr 3):
Określenie warunku: Wykonawca musi posiadać umiejętności praktyczne, warunkujące zdolność do należytego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem, tzn. musi należycie zrealizować, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów chemiczne i pozostałych wskazanych w tej części, za kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto.

wszystkie części:
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca wykaże zamówienia realizowane za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane doświadczenie może wykazać co najmniej ten, który będzie realizował dla Zamawiającego usługę polegającą na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów wskazanych dla danej części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (dot. wszystkich części):
Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w złożonych wraz z Ofertą Oświadczeniach z art. 125 ust 1 Pzp, zwane dalej „Oświadczeniem o aktualności”. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
-Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, składa powyższe „Oświadczenie o aktualności” podmiotu udostępniającego zasoby.
-W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o aktualności informacji, obowiązuje oddzielnie każdego z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczących
a) uprawnień do działalności gospodarczej lub zawodowej (odpowiednio do części):
wszystkie części:
- odpowiedniego zezwolenia/decyzji wydanej przez właściwy organ państwowy RP na prowadzenie gospodarki odpadami zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa (tj. z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do ww. ustaw);
część nr 1):
- decyzji/zezwolenia powiatowego lekarza weterynarii potwierdzające możliwość wykonywania działalności w zakresie utylizacji produktów pochodzenia zwierzęcego KAT I i KAT II.
część nr 2) i część nr 3):
- podania numeru decyzji w Rejestrze BDO;
b) posiadania odpowiedniego ubezpieczenia OC (dot. wszystkich części):
dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, w przypadku polisy OC należy złożyć potwierdzenie jej opłacenia o ile nie wynika to z treści polisy,
-jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych powyżej dokumentów, Wykonawca składa inne, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału;
c) zdolności zawodowej (dot. wszystkich części):
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
-wskazane okresy liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania Ofert;
-jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
-wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wszystkie części:
Oświadczenie własne Wykonawcy o posiadaniu Spalarni odpadów -dotyczy Wykonawcy posiadającego własną spalarnię, lub
2) Umowę ze Spalarnią -dotyczy Wykonawcy nie posiadającego własnej spalarni wskazującego w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom w zakresie czynności związanych ze spalaniem odpadów w spalarni.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie własne Wykonawcy o posiadaniu Spalarni odpadów -dotyczy Wykonawcy posiadającego własną spalarnię, lub Umowa ze Spalarnią -dotyczy Wykonawcy nie posiadającego własnej spalarni wskazującego w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom w zakresie czynności związanych ze spalaniem odpadów w spalarni.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-Szablon oferty (wzór stanowi załącznik do SWZ).
-Formularz oferty -Zestawienie asortymentowo -cenowe, odpowiednio do części na które składana jest Oferta (wzór stanowi załączniki do SWZ).
-Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SWZ) -składana o ile dotyczy.
-Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składana o ile dotyczy.
-Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik do SWZ).
-Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy konsorcjantów, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku gdy Ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (wzór stanowi załącznik do SWZ) -składane o ile dotyczy.
-Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 118 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SWZ) -składane o ile dotyczy.
-Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy -Pzp -składane o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników dotyczą ustalenia tego Rozdziału.
2) Oferta spółki cywilnej musi być podpisana przez wszystkich wspólników lub zawierać pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. Brak podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać samodzielnie. Dokumenty/oświadczenia dotyczące potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składane są osobno przez każdego z Wykonawców (jeśli zostały określone w SWZ).
5. Warunek udziału dotyczący uprawnień jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Warunek udziału dotyczący doświadczenia jest spełniony jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z pośród nich, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Do oferty Wykonawcy załączają Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy konsorcjantów, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawcy są podpisywane odpowiednio przez tego Wykonawcę, którego dotyczą.
8. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , za pośrednictwem ePuap.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu o zamówienie musi zapoznać się z treścią specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) -tylko całościowe zapoznanie się z tekstem SWZ (dostępna na miniPortalu) umożliwi skuteczne złożenie oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI