Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, gromadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającySzkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025410
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, gromadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 564 96 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

publiczna uczelnia wyższa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, gromadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79af52b5-9156-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sgh.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem PlatformyZakupowej (dalej jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem:https://sgh.eb2b.com.pl. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozostałedokumenty i oświadczenia, w tym dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowejdostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „Pytania / Informacje”. Za datęwpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Platformy. 3.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Ireneusz Szcześniak,email: ireneusz.szczesniak@sgh.waw.pl. 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta wPlatformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej https://sgh.eb2b.com.pl/ oraz uznaje go za wiążący. 5.Zamawiający, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452; dalej jako „Rozporządzenie”)określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie„pdf” należy podpisywać formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów wformacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. 6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2Rozporządzenia, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformie Zakupowej tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 4mb/s,2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 11.0,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program dootwierania plików w formacie PDF, np. Acrobat Reader.7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB wformatach: .pdf.8. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia, określa informacje na tematkodowania i czasu odbioru danych tj.:1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, niejest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela Platformy, gdyż istnieje w systemie jakozaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert, 2) oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. 9. Wykonawca może zwrócićsię do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwemPlatformy w zakładce „Pytania/ Informacje” poprzez polecenie „Dodaj pytanie / komentarz”. Wyjaśnianietreści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy. 10. Zamawiającynie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, w tym zwrotu kosztów poniesionych z tytułunabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 11. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jestbezpłatne. 12. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje zawarte zostały wrozdziale VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZP.25.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym systemem segregacji, obejmujących odpady: 1) komunalne segregowane, w tym: a) papier, b) metale i tworzywa sztuczne, c) szkło, d) bio, e) zmieszane, 2) odpady zielone, 3) odpady wielkogabarytowe, 4) odpady powstałe z budowy, remontów i demontażu, 5) odpady niebezpieczne i inne niż niebezpieczne gromadzonych przez Zamawiającego w oznakowanych pojemnikach dostarczonych przez Wykonawcę. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia realizowane będą w następujących obiektach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie zlokalizowanych: 1) Budynek „A” przy ul. Rakowieckiej 24, 2) Budynek „C” przy al. Niepodległości 128, 3) Budynek „G” przy al. Niepodległości 162, 4) Budynek „M” przy ul. Madalińskiego 6/8, 5) Budynek „W” przy ul. Wiśniowej 41, 6) Budynek DS.1 „Sabinki” przy al. Niepodległości 147, 7) Budynek DS.3 „Grosik” przy ul. Madalińskiego 31/33.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-01 do 2023-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: 1) Cena – „C”- 60%; 2) Kryterium środowiskowe – „S” – 40 % Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena 60% 60 Cena najtańszej ofertyC = ----------------------------------------- x 60 pkt Cena ocenianej oferty Kryterium środowiskowe 40% 40 Dla ustalenia oceny punktowej w zakresie „Kryterium środowiskowego” Zamawiający zsumuje punkty przyznane poszczególnym pojazdom według wzoru:S = (S1 + S2 + S3 + S4 + S5) S - liczba punktów uzyskanych w kryterium środowiskowym, S1 - S5 - kolejne pojazdy zadeklarowane przez Wykonawcę. Wszystkie zdeklarowane przez Wykonawcę pojazdy muszą spełniać normę emisji spalin co najmniej Euro 5. Za każdy zadeklarowany przez Wykonawcę pojazd wskazany w Formularzu ofertowym: - z emisją spalin Euro 5 zostanie przyznanych 0 punktów; - z emisją spalin Euro 6 lub wyżej zostanie przyznanych 8 punktów. 2. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto określonej przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ i przeliczona według wzoru podanego w tabeli przedstawionej w ust. 1. 3. Ocena punktowa w „Kryterium środowiskowym” dokonana zostanie na podstawie pojazdów zadeklarowanych przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ i przeliczona według wzoru podanego w tabeli przedstawionejw ust. 2. Jeżeli Wykonawca nie określi w formularzu ofertowym normy emisji spalin Euro 6 lub wyższej nie otrzyma punktów w tym kryterium. 4. Ocena w poszczególnych kryteriach zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Liczby punktów, o których mowa w ust. 2 i 3 po zsumowaniu będą stanowić końcową ocenę ofert na wykonanie. 6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów spośród nieodrzuconych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową będą wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna powyższy za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, zgodniez art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 poz.797 ze zm.); b) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9 c ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.); c) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). 3) Zdolność techniczna lub zawodowa. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, oraz przedstawi dowody potwierdzające jej należyte wykonanie. Przez usługę nadal wykonywaną Zamawiający rozumie usługę, w której wartość w części zrealizowanej na dzień składania ofert wynosi nie mniej niż 400 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenieo przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacjio Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy*; * wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy; c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 9 i 10 Ustawy – Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dołączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie; Dowodami, o których mowa wyżej, są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; • oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym. b) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a. zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na potwierdzenie działalnościw zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów lub zawiadomienie o nadaniu numeru w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO); b. zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; c. zezwolenie na transport odpadów wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). c) Dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIII ust. 1 pkt 2*. * wskazany termin 6 miesięcy określony został w § 6 rozporządzenia ministra rozwoju, pracyi technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale XIII ust. 1 SWZ; 2) Dowody dot.„samooczyszczenia” (opcjonalnie); 3) Pełnomocnictwa (opcjonalnie); 4) OświadczenieWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (opcjonalnie); 5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego (opcjonalnie); 6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa(opcjonalnie);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w niniejszej Umowie dokonywane będą za zgodą Stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony postanawiają, iż dopuszczają możliwość zmiany Umowy, w szczególności w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, bez zmiany cen określonych w ofercie Wykonawcy, 2) zmianę pojazdów wskazanych w Ofercie Wykonawcy, której kopia stanowi Załącznik Nr 6 do Umowy , wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający zostanie o tym poinformowany na piśmie, a pojazd wskazany w zastępstwie będzie posiadał parametry nie gorsze niż pojazd zastępowany. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 możliwa jest w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4. Negocjacje zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 będą przeprowadzane zarówno z inicjatywy Zamawiającego, jak i na pisemny wniosek Wykonawcy. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 podwyższenie lub obniżenie cen jednostkowych następuje jedynie w zakresie wartości należnego podatku od towarów i usług. Negocjacje nie będą obejmować zmiany ceny stanowiącej podstawę ustalenia wymiaru podatku od towarów i usług, czyli tzw. ceny netto. 6. Zmiany cen jednostkowych, o których mowa w ust. 3 dotyczą wyłącznie niezrealizowanej części Umowy. 7. Zmiana treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności dotyczących zmiany osób upoważnionych do kontaktów, osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy oraz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu Umowy, wraz z numerami telefonów, faksów, adresów poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych, nie wymaga dla swej skuteczności podpisania aneksu do Umowy. Dla skuteczności takich zmian wystarczające jest pisemne, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, powiadomienie drugiej Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sgh.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zleci prace wykończeniowe - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firmy do wykonania prac wykończeniowych. Budynki mieszkalne. Inwestycje na terenie całej Polski. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI