Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPilchowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pilchowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-04
  • Numer ogłoszenia606382-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606382-N-2020 z dnia 2020-11-04 r.

Gmina Pilchowice: Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. Damrota  6 , 44-145  Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, , e-mail szczepanska.m@pilchowice.pl, kierownik.izp@pilchowice.pl, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pilchowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pilchowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pilchowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
Numer referencyjny: OS.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i obsługę punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Pilchowice w okresie od dnia 01.01.2021r. do 31.12.2021r.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania PSZOK z uwzględnieniem następujących warunków:1) PSZOK powinien być zlokalizowany na terenie Gminy Pilchowice, bądź na terenie sąsiedniej gminy należącej do „regionu III gospodarki odpadami”, w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Urzędu Gminy Pilchowice (odległość ta mierzona jest przy uwzględnieniu przejazdu po drogach publicznych),2) PSZOK zostanie przygotowany i udostępniony mieszkańcom Gminy Pilchowice od dnia 01.01.2021r. do dnia 31.12.2021r. w każdy piątek w godzinach od 10.00 do 18.00,3) PSZOK powinien uwzględniać pomieszczenia socjalno-magazynowe, plac składowy, ogrodzenie, oświetlenie, być wyposażony w pojemniki dostosowane do gromadzenia poszczególnych rodzajów odpadów, oraz powinien zostać zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych,4) miejsce przyjmowania odpadów powinno być oznakowane w sposób widoczny oraz posiadać tablicę informacyjną, na której znajduje się Regulamin PSZOK,5) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji umowy aktualnych przepisów prawa, a w szczególności:a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity - Dz.U. z 2020r., poz. 797 ze zm.),b) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2009r. Nr 104, poz. 868),c) rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.).6) wykonawca posiada wpis do rejestru BDO oraz aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenia działalności w zakresie zbierania odpadów przewidzianych do odbioru w PSZOK, wynikające z ustawy o odpadach,7) po zakończeniu działalności związanej z prowadzeniem PSZOK teren nieruchomości należy uporządkować, zebrane odpady usunąć poprzez unieszkodliwienie lub odzysk.2. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących usług w zakresie obsługi PSZOK przez cały okres trwania umowy:1) przyjmowanie do PSZOK w sposób selektywny następujących rodzajów odpadów: a) szkła, b) tworzyw sztucznych, c) papieru,d) opakowań wielomateriałowych,e) metali,f) bioodpadów,g) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,h) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,i) zużytych opon,j) odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne (z wyłączeniem odpadów pochodzących z prac, które wymagają pozwolenia lub zgłoszenia na budowę lub rozbiórkę oraz odpadów niebezpiecznych w szczególności wyrobów zawierających azbest),k) przeterminowanych leków,l) chemikaliów (np.: zużytych olejów, smarów i emulsji, rozpuszczalników, chemii gospodarczej, aerozoli, środków ochrony roślin, farb, lakierów, kwasów, zasad itp. i opakowań po nich),m) zużytych baterii i zużytych akumulatorów,n) innych odpadów niebezpiecznych (np. świetlówki),o) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek.2) wyposażenie PSZOK w dostateczną ilość pojemników dostosowanych do selektywnego gromadzenia poszczególnych rodzajów przyjmowanych odpadów,3) zapewnienie profesjonalnej obsługi PSZOK przez odpowiednio przeszkolonych pracowników odpowiedzialnych za odbiór, ważenie, umieszczenie odpadów w odpowiednich kontenerach i pojemnikach, prowadzenie ewidencji odpadów, przekazywanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwiania,4) wyposażenie PSZOK w telefon ze stałym numerem w okresie obowiązywania umowy,5) zbieranie przyjętych odpadów w kontenerach lub pojemnikach z podziałem na poszczególne ich rodzaje, przy czym PSZOK powinien zostać podzielony na dwa sektory z tym zastrzeżeniem, że:a) sektor gromadzenia odpadów niebezpiecznych, w którym zbierane będą: baterie i akumulatory; odpady niebezpieczne (np. świetlówki), odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek; chemikalia takie jak: zużyte oleje, smary i emulsje, rozpuszczalniki, chemia gospodarcza, aerozole, środki ochrony roślin, farby, lakiery, kwasy, zasady, itp. i opakowania po nich,b) sektor gromadzenia odpadów innych niż niebezpieczne, w którym zbierane będą pozostałe rodzaje odpadów( odpady nie stanowiące odpadów niebezpiecznych),przy czym:c) dopuszcza się, aby odpady inne niż niebezpieczne były magazynowane na utwardzonym i odpowiednio zabezpieczonym placu składowym, odpady powinny być zabezpieczone przed czynnikami atmosferycznymi,d) stanowiska magazynowania, kontenery lub pojemniki powinny być oznakowane kodem odpadu, który odpowiada rodzajowi umieszczonych w nich odpadów, 6) zapewnienie utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym pojemników/kontenerów oraz terenu całego PSZOK-a,7) potwierdzenie przyjęcia odpadów będzie odbywało się na formularzu zawierającym dane przekazującego odpady (imię i nazwisko, bądź nazwa firmy), adres zamieszkania bądź siedziby firmy, datę przyjęcia odpadu, kod, rodzaj i wagę odpadu, podpis przekazującego odpady. Wykonawca odpowiada za prawidłowe i kompletne uzupełnienie pól formularza oraz udostępnia druku formularza dostarczającym odpady,8) prowadzenie rejestru osób i firm dostarczających i odbierających odpady, ewidencji dostarczanych, zbieranych i przekazywanych odpadów,9) przekładanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań zawierających następujące dane:a) ilości przyjętych odpadów z podziałem na poszczególne ich rodzaje (wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014r. poz. 1923),b) kserokopię formularza, o którym mowa w części I pkt. 2 ppkt. 5,10) odbiór odpadów (zużytych akumulatorów, odpadów chemicznych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) zgromadzonych w PSZOK-u będzie się każdorazowo odbywał w ramach zawartej przez Gminę Pilchowice umowy na realizację zadania pn. „Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Pilchowice w okresie od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2021r.”,11) pozostałe odpady (tj. nie wymienione w pkt. 10) przyjęte na PSZOK (tj. szkło, tworzywa sztuczne, papier, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, metale, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, bioodpady, zużyte baterie), przeterminowane leki oraz inne odpady niebezpieczne np. świetlówki) winny zostać przekazane uprawnionym podmiotom na koszt prowadzącego (obsługującego) PSZOK,12) PSZOK będzie bezpłatnie przyjmował odpady od mieszkańców Gminy Pilchowice, natomiast odpłatnie od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. Koszty przyjęcia odpadów wymienionych w punkcie 11 od właścicieli nieruchomości zamieszkałych będzie ponosiła Gmina Pilchowice. Zaś kosztami przyjęcia odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałej z terenu gminy winien zostać obciążony bezpośrednio właściciel tejże nieruchomości niezamieszkałej,13) Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdania, o którym mowa w art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. – Dz.U. z 2020r. poz. 1439).

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90511200-4
90512000-9
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada:• aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania co najmniej odpadów, które będą przyjmowane do PSZOK-a, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach,• wpis do rejestru BDO
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 180 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże:a) Wykonywanie usług - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę polegające na zbieraniu i zagospodarowaniu odpadów o wartości zadania nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.b) Dysponowanie niezbędnym do realizacji zamówienia potencjałem technicznym gwarantującym rzetelne i sprawne wykonanie usługi, w tym:• odpowiednim do przedmiotu zamówienia terenem zlokalizowanym w granicach administracyjnych Gminy Pilchowice, bądź na terenie sąsiedniej gminy należącej do „regionu III gospodarki odpadami”, w odległości nie przekraczającej 10 km od granicy administracyjnej Gminy Pilchowice (odległość ta mierzona jest przy uwzględnieniu przejazdu po drogach publicznych), spełniającym wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. Teren ma zapewnić możliwość zbierania odpadów, a zaplecze techniczno-biurowe ma umożliwić obsługę oraz kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego,• 1 szt. pojazdu z dźwigiem hakowym lub bramowym do transportu kontenerów z odpadami,• 1 szt. samochodu ciężarowego przystosowanego do transportu odpadów wielkogabarytowych lub odpadów umieszczonych w kontenerach lub pojemnikach,• 1 szt. pojazdu przystosowanego do przewozu odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity - Dz.U. z 2020r. poz. 154 ze zm.).c) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym• co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za wykonywanie między innymi następujących prac: odbiór, ważenie, umieszczenie odpadów w kontenerach i pojemnikach, prowadzenie ewidencji odpadów, przygotowanie odpadów do transportu, przygotowanie miesięcznych sprawozdań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania co najmniej odpadów, które będą przyjmowane do PSZOK-a, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach,b) dokument potwierdzający wpis do rejestru BDOc) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;d) Potwierdzenie dysponowania instalacją mogącą przyjąć odpady zebrane w PSZOK-u lub potwierdzenie gotowości przyjęcia odpadów zebranych w PSZOK-u przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów – umowa lub pisemne zapewnienie lub oświadczenie,e) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;f) wykaz potencjału technicznego (narzędzi, wyposażenia dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia) oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi zasobami.g) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:1) zmiany Uchwały Nr XXII/193/16 Rady Gminy Pilchowice z dnia 16 czerwca 2016r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pilchowice (tekst jednolity - Dz.Urz.Woj.Śl. z 2017r. poz. 3992), 2) zmiany Uchwały Nr XXII/194/16 Rady Gminy Pilchowice z dnia 16 czerwca 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Pilchowice i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz.Urz.Woj.Śl. z 2016r. poz. 3452),3) konieczności zwiększenia wynagrodzenia za całość usług, o którym mowa w § 5 ust. 2 umowy, z uwagi na rosnące potrzeby mieszkańców Gminy Pilchowice indywidualnym dostarczaniem odpadów komunalnych powstałych na nieruchomościach zamieszkałych do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.4) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu:a) działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron umowy; za przejaw siły wyższej Strony uznają w szczególności: klęski żywiołowe, w tym trzęsienie ziemi, huragan, powódź i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne, akty władzy państwowej, w tym stan wojenny, stan wyjątkowy, itd., działania wojenne, akty sabotażu, akty terrorystyczne i inne podobne wydarzenia zagrażające porządkowi publicznemu, strajki powszechne lub inne niepokoje społeczne,b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany dotychczasowych lub wejścia w życie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) problemów w realizacji zadania wynikających z rozprzestrzeniania się COVID-19,5) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania Wykonawca nie przedstawił zakresu prac, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie – na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,6) w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 7 ust. 1 umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie.3. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu.4. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domu - Kłobuck
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI