Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Wieliczka z podziałem na sektor I (zad. 1–4), sektor II (zad. 5–8), oraz odpadów z PSZOK (zad. 9–11)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wieliczka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-06
  • Numer ogłoszenia593505-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 593505-N-2020 z dnia 2020-10-06 r.

Gmina Wieliczka: Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Wieliczka z podziałem na sektor I (zad. 1–4), sektor II (zad. 5–8), oraz odpadów z PSZOK (zad. 9–11)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000, ul. ul. Powstania Warszawskiego  1 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 263 41 00, e-mail magistrat@wieliczka.eu, faks 12 278 68 60.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.wieliczka.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.wieliczka.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://miniportal.uzp.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Wieliczka z podziałem na sektor I (zad. 1–4), sektor II (zad. 5–8), oraz odpadów z PSZOK (zad. 9–11)
Numer referencyjny: WZP.271.32.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 11
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wieliczka z podziałem na Sektor I (zadania 1 – 4), Sektor II (zadania 5 – 8), oraz odpadów z PSZOK (zadania 9-11)

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego (odpowiednio dla zadania) oraz do 50 % ilości odpadów przeznaczonych do zagospodarowania w poszczególnej części zamówienia, t.j. dla poszczególnych zadań, t.j., dla zadania 1 w ilości do 3 550 Mg, dla zadania 2 w ilości do 230 Mg, dla zadania 3 w ilości do 1025 Mg, dla zadania 4 w ilości do 171 Mg, dla zadania 5 w ilości do 4000 Mg, dla zadania 6 w ilości do 410 Mg, dla zadania 7 w ilości do 1025 Mg, dla zadania 8 w ilości do 171 Mg, dla zadania 9 w ilości do 385 Mg, dla zadania 10 w ilości do 210 Mg, dla zadania 11 w ilości do 171 Mg. Przez „podobne usługi” Zamawiający rozumie usługi takie, jak usługi stanowiące przedmiot zamówienia (odpowiednio dla zadania). Zamówienie zostanie udzielone w przypadku przekroczenia ilości odpadów dostarczonych Wykonawcy w okresie trwania umowy. Zamówienie to zostanie udzielone na warunkach, które zostaną wynegocjowane w ramach zamówienia z wolnej ręki przeprowadzonym zgodnie z art. 66 – 68 uPzp, t.j. po negocjacjach z jednym Wykonawcą, wybranym w nin. postępowaniu. Przedmiotem negocjacji będzie w szczególności cena brutto Zamawiający może udzielić zamówienia na cały zakres o którym mowa w nin. punkcie, lub na jego część. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia o którym mowa w art 67. ust. 1 pkt 6 uPzp, również w przypadku, jeżeli w trakcie negocjacji Wykonawca postawi Zamawiającemu warunki wykonania zamówienia, które Zamawiający uzna za niekorzystne dla Zamawiającego
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1, 2 i 8 uPzp;2. Wraz z ofertą każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert JEDZ w zakresiewskazanymprzez Zamawiającego.2.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdyzwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom niebędącymipodmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebieJEDZstosownej informacji.2.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobecnichpodstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziałuwpostępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wymagania o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp:O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią, że usługi przetwarzania odpadów (odpowiednio dla zadania), będą wykonywane w:1.1) instalacji komunalnej, o której mowa w art. 38 b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), a Wykonawca posiada dla tej instalacji decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 01 co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 1 oraz 5),LubZawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację umowę, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 01 a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 1 oraz 5);1.2) instalacji odzysku, o której mowa w art. 38 b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), a Wykonawca posiada dla tej instalacji decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 16 01 03, 20 03 07, 20 01 23*, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 2 oraz 6),LubZawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację umowę, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 16 01 03, 20 03 07, 20 01 23*, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36 a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 2 oraz 6);1.3) instalacji odzysku, o której mowa w art. 38 b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), a Wykonawca posiada dla tej instalacji decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 07 co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 9),LubZawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację umowę, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 07 a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 9);1.4) instalacji odzysku, o której mowa w art. 38 b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), a Wykonawca posiada dla tej instalacji decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99, co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 3, 7 oraz 10),LubZawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację umowę, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99 a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 3, 7 oraz 10);1.5) instalacji odzysku, o której mowa w art. 38 b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.), a Wykonawca posiada dla tej instalacji decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 20 02 01 oraz 20 01 08 co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 4, 8 oraz 11),LubZawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację umowę, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 20 02 01 oraz 20 01 08 a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 4, 8 oraz 11).2. Zamawiający stosownie do treści art. 23 ust. 2 oraz art. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 701 ze zm.) dopuszcza aby Wykonawcy posiadający zezwolenie na zbieranie odpadów (lub inną właściwą decyzję administracyjna) dokonywał przeładunku dostarczonych przez Zamawiającego odpadów (odpowiednio dla zadania) w stacji przeładunkowej zgodnie z przepisami ww. ustawy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżejoceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożeniaoświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, tj.:1.1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzpwystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1.2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowymw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wcałości wykonania decyzji właściwego organu;1.3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca niezalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;1.4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;1.5) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności. Oświadczenie należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 doSIWZ;1.6) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 8do SIWZ;1.7) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa wustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. Poz. 1170). Oświadczenienależy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do przedstawieniana wezwanie zamawiającego o którym mowa w pkt 7.4. nin. SIWZ oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt III.4) ppkt 1.1) – 1.7) nin. ogłoszenia.5. Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22auPzp zobowiązany jest do przedstawienia na wezwanie zamawiającego o którym mowa w pkt 7.4. SIWZ, wodniesieniu do tych podmiotów oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4) ppkt 1.1) – 1.7) nin. ogłoszenia.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w:6.1) pkt III.4) ppkt 1.1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, innyrównoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albodokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp;6.2) pkt III.4. ppkt 1.2) - 1.4) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem z wolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.6.3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 6.1) i 6.2) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt 6.2) lit. a) powinny być wystawionenie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.6.4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 6.1) i 6.2), zastępujesię je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 6.3) stosuje się.6.5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócićsię do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczącychtego dokumentu.6.6) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającejmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt III.4) ppkt 1.1) składa dokument, o którym mowa w pkt 6.1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp.Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takichdokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszemlub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczegowłaściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 6.3) stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lubdokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania potwierdzających spełnianie przez oferowanedostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, tj.:3.1) Oświadczenia z treści którego jednoznacznie będzie wynikać w którym Wykonawca wskazuje (odpowiednio dla zadania):a) instalacje gdzie przetwarzane będą te odpady,b) dotyczące tych instalacji decyzje obejmujące zezwolenie na przetwarzanie odpadów, podając organ wydający, numer decyzji i datę jej wydania,c) umowy z podmiotami prowadzącymi instalację, o ile zostały zawarte.d) informacji o realizacji przedmiotu zamówienia bez wykorzystania / z wykorzystaniem* stacji przeładunkowej, o której mowa w o której mowa w art. 23 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 701 ze zm.),e) informacji o realizacji usługi transportu odpadów ze stacji przeładunkowej do instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z wykorzystaniem stacji przeładunkowej).Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4a) – 4k) do SIWZ.3.2) decyzji właściwego organu wydanej dla Wykonawcy obejmującej zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 01 co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 1 oraz 5). Jeżeli Wykonawca nie będzie samodzielnie przetwarzał tych odpadów zobowiązany będzie przedłożyć umowę, którą Wykonawca zawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 01 co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. oraz ww. decyzję właściwego organu wydanej dla podmiotu, który będzie przetwarzał te odpady (dla zadania 1 oraz 5).3.3) decyzji właściwego organu wydanej dla Wykonawcy obejmującej zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 16 01 03, 20 03 07, 20 01 23*, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36, co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 2 oraz 6). Jeżeli Wykonawca nie będzie samodzielnie przetwarzał tych odpadów zobowiązany będzie przedłożyć umowę, którą Wykonawca zawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 16 01 03, 20 03 07, 20 01 23*, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36 co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. oraz ww. decyzję właściwego organu wydanej dla podmiotu, który będzie przetwarzał te odpady (dla zadania 2 oraz 6). 3.4) decyzji właściwego organu wydanej dla Wykonawcy obejmującej zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 07, co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 9). Jeżeli Wykonawca nie będzie samodzielnie przetwarzał tych odpadów zobowiązany będzie przedłożyć umowę, którą Wykonawca zawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 20 03 07 co najmniej w okresie od 01.01.2021 r. do 30.12.2021 r. oraz ww. decyzję właściwego organu wydanej dla podmiotu, który będzie przetwarzał te odpady (dla zadania 9).3.5) decyzji właściwego organu wydanej dla Wykonawcy obejmującej zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99, co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 3, 7 oraz 10). Jeżeli Wykonawca nie będzie samodzielnie przetwarzał tych odpadów zobowiązany będzie przedłożyć umowę, którą Wykonawca zawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99 co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. oraz ww. decyzję właściwego organu wydanej dla podmiotu, który będzie przetwarzał te odpady (dla zadania 3, 7 oraz 10).3.6) decyzji właściwego organu wydanej dla Wykonawcy obejmującej zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie 20 02 01 oraz 20 01 08 co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. (dla zadania 4, 8 oraz 11)). Jeżeli Wykonawca nie będzie samodzielnie przetwarzał tych odpadów zobowiązany będzie przedłożyć umowę, którą Wykonawca zawarł z podmiotem prowadzącym taką instalację, której przedmiotem jest przetwarzanie odpadów o kodzie 20 02 01 oraz 20 01 08 co najmniej w okresie od 01.12.2020 r. do 31.12.2021 r. oraz ww. decyzję właściwego organu wydanej dla podmiotu, który będzie przetwarzał te odpady (dla zadania 4, 8 oraz 11).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów (w sposóbokreślony w pkt 8.2. SIWZ):1) Formularz oferty – wypełniony w części dotyczącej zadania/zadań na które Wykonawca składa ofertę i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz oferty należy sporządzić na podstawie wzoruformularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.2) Formularz kalkulacji ceny oferty – wypełniony w zakresie zadania/zadań na które Wykonawca składa ofertęi podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz należy sporządzić dla każdego zadaniaoddzielnie, na podstawie wzorów formularza które stanowią załączniki nr 5a)-5k) do SIWZ (odpowiednio dlazadania na który Wykonawca składa ofertę).3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – wprzypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lubkopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia.3. Oświadczenie o grupie kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4 SIWZ) zobowiązany jest przekazać (wsposób określony w pkt 8.1. SIWZ) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych zadań:— zadanie 1 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)— zadanie 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)— zadanie 3 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)— zadanie 4 – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)— zadanie 5 – 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)— zadanie 6 – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)— zadanie 7– 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)— zadanie 8 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)— zadanie 9 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)— zadanie 10 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)— zadanie 11 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 06.11.2020 r. do godz. 10:00 oraz musi ono obejmować cały okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki realizacji umowy, w tym przewidziane warunki zmian zawartej umowy zostały określone w projekcieumowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2021-01-04 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Warunki otwarcia ofert: Data: 06/11/2020 Czas lokalny: 12:00 Miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, sala Magistrat, wejście do sali od strony zachodniej. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonane zostanie poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.2. Ogłoszenie o zamówieniu zoistało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejksiej w dniu 01.10.2020 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 06.10.2020 r. pod nr 2020/S 194-469357.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 (zadanie 1);
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze I gromadzonych w pojemnikach, kontenerach lub workach. Przewidywana ilość odpadów: 7 100 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 (zadanie 2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 16 01 03, 20 03 07, 20 01 23*, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze I gromadzonych w miejscu gromadzenia odpadów na nieruchomości. Przewidywana ilość odpadów: 460 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 (zadanie 3)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów selektywnie zbieranych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze I gromadzonych w pojemnikach lub workach [papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne]. Przewidywana ilość odpadów: 2 050 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 (zadanie 4)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 oraz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze I gromadzonych w pojemnikach lub workach. Przewidywana ilość odpadów: 342 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Część 5 (zadanie 5)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze II gromadzonych w pojemnikach, kontenerach lub workach. Przewidywana ilość odpadów: 8 000 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Część 6 (zadanie 6)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 16 01 03, 20 03 07, 20 01 23*, 20 01 33, 20 01 34, 20 01 35*, 20 01 36 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze II gromadzonych w miejscu gromadzenia odpadów na nieruchomości. Przewidywana ilość odpadów: 820 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Część 7 (zadanie 7)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów selektywnie zbieranych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze II gromadzonych w pojemnikach lub workach [papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne]. Przewidywana ilość odpadów: 2 050 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Część 8 (zadanie 8)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 oraz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Sektorze II gromadzonych w pojemnikach lub workach. Przewidywana ilość odpadów: 342 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Część 9 (zadanie 9)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 odebranych z PSZOK. Przewidywana ilość odpadów: 770 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.01.2021 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Część 10 (zadanie 10)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie dpadów selektywnie zbieranych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 99 odebranych odebranych z PSZOK [papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne]. Przewidywana ilość odpadów: 420 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Część 11 (zadanie 11)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie odpadów biodegradowalnych o kodzie 20 02 01 oraz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 odebranych odebranych z PSZOK. Przewidywana ilość odpadów: 342 Mg. Powyższe ilości odpadów dla zadania są ilościami dotyczącymi przewidzianego okresu od 1.12.2020 r. do 31.12.2021 r., z tym zastrzeżeniem, iż zamawiający zawrze z wykonawcą (odpowiednio dla zadania) umowę na pełne okresy rozliczeniowe (pełne miesiące). Zamawiający zastrzega, że podane powyżej wartości są danymi szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości nieruchomości zgłoszonych do systemu i faktycznej ilości odpadów wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości w tym Sektorze. Zamawiający przewiduje, że faktyczna ilość odpadów komunalnych, którą Wykonawca zobowiązany będzie przetworzyć może być o 30 % niższa od powyższych ilości z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90533000-2, 90514000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Koszt transportu odpadów pojazdami Zamawiającego (T) 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię tynkarzy do wykonywania tynków gipsowych na inwestycjach - Wadowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię tynkarzy do wykonywania tynków gipsowych na inwestycjach przy użyciu silomatów. Zarówno samodzielne osoby jak i całe brygady Stała praca przez cały rok Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa energii elektrycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dzierżawa aparatów USG
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wieliczka: „Dostawa środków czystości - część X - ręczniki kąpielowe frotte”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI