Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212. (liczba części/ zadań –4 )
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrów Wielkopolski
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-02-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia776218-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776218-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212. (liczba części/ zadań –4 )
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 30201714200000, ul. Staroprzygodzka  121 , 63-400  Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48625033700, e-mail twitek@rzzo.com.pl, faks +48627375826.
Adres strony internetowej (URL): www.rzzo.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Zamawiający udzielający zamówień. o których mowa w art 3 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rzzo.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rzzo.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212. (liczba części/ zadań –4 )
Numer referencyjny: RZZO/TI/2020/13
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212, pochodzącychz Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiotzamówienia został podzielony na 4 częśc/zadańia tj:Zadanie nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.Zadanie nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.Zadanie nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.Zadanie nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 oraz projekt umowy – załącznik nr 4 doSIWZSIWZ wraz z złącznikami dostępna jest na stronie internetowej zamawiające pod adresem www.rzzo,com.pl

II.5) Główny kod CPV: 90514000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej dla:1) Zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)2) Zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)3) Zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)4) Zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;c) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności - załącznik nr 6; d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 7
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania tj:Dla zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)Dla zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)Dla zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)Dla zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.a) wpis do rejestru BDO;b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub recyklingu odpadów o kodzie 19 12 12, przy czym instalacja do odzysku lub recyklingu przedmiotowych odpadów musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium dla:a) Zadania nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)b) Zadania nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)c) Zadania nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty)d) Zadania nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212 w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złoty)2. Szczegóły dotyczące wadium znajdują się SIWZ dostępnej pod adresem www.rzzo.com.pl

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy zawierający istotne postanowienia stron, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.2. SIWZ wraz z załącznikami udostępniona jest na stronie www.rzzo.com.pl3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy. Istotne zmiany zawartej umowy, o którychmowa w zdaniu poprzednim, ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmiany umowy zostałyokreślone w projekcie umowy w szczególności w paragrafie 8
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznejobróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny zobowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia31.03.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzieo kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych inieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym>5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzieodbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniusprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebraniabędą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenuRegionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 OstrówWielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzieZamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowićbędą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy (Załącznik do SIWZ).- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.03.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznejobróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny zobowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia30.04.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzieo kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych inieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym >5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzieodbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniusprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebraniabędą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenuRegionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 OstrówWielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcęodpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzieZamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowićbędą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019 roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport oraz zagospodarowanie w procesie odzysku lub recyklingu,odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznejobróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 . Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu,która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od dnia podpisania umowy do dnia31.05.2021 r., wyniesie około 2 000 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). W odpadzieo kodzie 19 12 12 znajdować się będą wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metali żelaznych inieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglem organicznym>5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy. Odpad o kodzie19 12 12 będzie przygotowywany przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Odbiór odpadu będzieodbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilości określonej w zamówieniusprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ilości odpadów do odebraniabędą zgłaszane z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenuRegionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 OstrówWielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcęodpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzieZamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym oraz dokumentem WZ. Dokumenty te stanowićbędą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje Projekt Umowy.- Gęstość nasypowa odpadów na dzień 27.03.2019roku wynosi:234 kg/m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 – Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 191212.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4.Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport z Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów wOstrowie Wielkopolskim Sp. z o.o. oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, odpadów okodzie 19 12 12 – komponenty do produkcji paliwa alternatywnego (RDF). Odpad przygotowany do odbiorubędzie w formie sprasowanej kostki, wymiary beli wynoszą ok: 110 x 115 x 75 cm. Średnia waga jednej beliodpadów wynosi ok. 400-500 kg. Sposób zagospodarowania odpadów musi być zgodny z obowiązującymi wtym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy zdnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity DZ. U. z 2020 r., poz. 797). Ilość odpadu, która zostanieprzekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy –od daty podpisania umowy do dnia 31.05.2021r., wyniesie maksymalnie 1 350 Mg. Odpad wytworzony w procesie segregacji ręcznej i automatycznej zniesegregowanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), odpadów opakowaniowych (z grupy 15). Wodpadzie o kodzie 19 12 12 mogą znajdować się wtrącenia w postaci: makulatury, tworzyw sztucznych, metaliżelaznych i nieżelaznych, szkła, drewna, bioodpadów, tekstyliów. Odpad charakteryzuje się: ogólnym węglemorganicznym >5 % suchej masy, straty przy prażeniu > 8% oraz ciepłem spalania > 6 MJ/kg suchej masy.Odbiór odpadu będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 w ilościokreślonej w zamówieniu sprzedaży przesłanym mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy.Ilości odpadów do odebrania będą zgłaszane co najmniej jeden dzień wcześniej. Zamawiający zastrzegasobie możliwość po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, wskazania innych terminów i godzin odbioru.Odbiór odpadów odbywał się będzie z terenu Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o.ul. Staroprzygodzka 121, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Załadunek odpadów leży po stronie Zamawiającego.Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagachZamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym orazdokumentem WZ. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadówpomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje ProjektUmowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90514000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI