Część nr: |
1 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 1- KPP Białobrzegi, ul. Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi (powiat białobrzeski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Rodzaj nieczystości stałych ZMIESZANE-2-240 litrów;2.Rodzaj nieczystości stałych TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów;3.Rodzaj nieczystości stałych PAPIER-1-1100 litrów;4.Rodzaj nieczystości stałych SZKŁO-1-120 litrów;5.Rodzaj nieczystości stałych BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów;6. Rodzaj nieczystości stałych BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin Płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 2 - KPP Garwolin, ul. Stacyjna 23, 08-400 Garwolin (powiat garwoliński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Rodzaj nieczystości stałych - ZMIESZANE-1-1100 litrów;2.Rodzaj nieczystości stałych - TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów; 3.Rodzaj nieczystości stałych - PAPIER-1-1100 litrów;4.Rodzaj nieczystości stałych - SZKŁO-1-120 litrów;5.Rodzaj nieczystości stałych - BIO (od kwietnia do października) -1-120 litrów;6.Rodzaj nieczystości stałych - BIO (od listopada do marca) -2-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 3 - KP Łaskarzew, ul. Szkolna 3, 08-450 Łaskarzew (powiat garwoliński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Rodzaj nieczystości stałych - ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów; 2.Rodzaj nieczystości stałych - ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów; 3.Rodzaj nieczystości stałych - TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów; 4.Rodzaj nieczystości stałych – PAPIER-1-120 litrów; 5.Rodzaj nieczystości stałych – SZKŁO-1-120 litrów; 6.Rodzaj nieczystości stałych - BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów; 7.Rodzaj nieczystości stałych - BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 4 - PP Wilga, ul. Warszawska 38, 08-470 Wilga (powiat garwoliński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Rodzaj nieczystości stałych - ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów;2.Rodzaj nieczystości stałych - ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów;3.Rodzaj nieczystości stałych - TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów;4.Rodzaj nieczystości stałych - PAPIER-1-120 litrów;5.Rodzaj nieczystości stałych - SZKŁO-1-120 litrów;6.Rodzaj nieczystości stałych - BIO (od kwietnia do października) -1-120 litrów; 7.Rodzaj nieczystości stałych - BIO (od listopada do marca) -1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 5 - KPP Gostynin, ul. 3 Maja 17, 09-500 Gostynin (powiat gostyniński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6. BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 6 - PP Sanniki, ul. Warszawska 155, 09-541 Sanniki (powiat gostyniński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Rodzaj nieczystości stałych – ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów;2.Rodzaj nieczystości stałych – ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów;3.Rodzaj nieczystości stałych – TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów;4.Rodzaj nieczystości stałych – PAPIER-1-120 litrów;5.Rodzaj nieczystości stałych – SZKŁO-1-120 litrów;6.Rodzaj nieczystości stałych – BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów;7. Rodzaj nieczystości stałych – BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 7 - PP Nowe Miasto, ul. Warszawska16, 26-420 Nowe Miasto (powiat grójecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października) -1-120 litrów;2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów;3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów;4.PAPIER-1-120 litrów;5.SZKŁO-1-120 litrów;6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów;7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 8 - KP Warka, ul. Polna 4A, 05-660 Warka (powiat grójecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-240 litrów;2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów;3.PAPIER-1-240 litrów;4.SZKŁO-1-120 litrów;5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów;6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 9 - PP Mogielnica, ul. Mostowa 27, 05-640 Mogielnica (powiat grójecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów;2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów;3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów;4.PAPIER-1-120 litrów;5.SZKŁO-1-120 litrów;6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów;7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 10 - KPP Kozienice, ul. Radomska 1, 26-900 Kozienice (powiat kozienicki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 11 - KP Gniewoszów, ul. Lubelska 39, 26-920 Gniewoszów (powiat kozienicki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-120 litrów;2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów;3.PAPIER-1-120 litrów;4.SZKŁO-1-120 litrów;5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów;6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 12 - KP Grabów nad Pilicą ul. Pułaskiego 30, 26-902 Grabów (powiat kozienicki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-120 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów3.PAPIER-1-120 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 13 - KPP Lipsko, ul. Spacerowa 31a, 27-300 Lipsko (powiat lipski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 14 - PP Ciepielów, ul. Czachowskiego 1, 27-310 Ciepielów (powiat lipski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 15 - KPP Łosice, ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice (powiat łosicki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 16 - KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki (powiat makowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 17 - PP Krasnosielc, ul. Rynek 31, 06-212 Krasnosielc (powiat makowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)--1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 18 - KPP Mława, ul. Sienkiewicza 2, 06-500 Mława (powiat mławski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 19 - PP Goworowo, ul. Szkolna 10, 07-440 Goworowo (powiat ostrołęcki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)--1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 20 - PP Baranowo, ul. Rynek 7, 06-320 Baranowo |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 21 - PP Kadzidło, ul. Słoneczna 2, 07-420 Kadzidło (powiat ostrołęcki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL- 1-120 litrów4.PAPIER- 1- 120 litrówS5.ZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 22 - PP Łyse, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse (powiat ostrołęcki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 23 - KWP o/z Laskowiec, ul. Słoneczna 47, 07-411 Laskowiec (powiat ostrołęcki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 24 - KPP Ostrów Mazowiecka, ul. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecki (powiat ostrowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
25 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 25 - KP Małkinia Górna, ul. Nurska 39, 07-320 Małkinia Górna (powiat ostrowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
26 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 26 - KMP Płock, ul. Kilińskiego 8, 09-400 Płock (powiat płocki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-2-1100 litrów3.PAPIER-2-1100 litrów4.SZKŁO-1-240 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
27 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 27 – SOT, ul. Kilińskiego 8, 09-400 Płock (powiat płocki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-240 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-240 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów4.PAPIER-1-240 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
28 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 28 - KP Płock, ul. Armii Krajowej 62, 09-400 Płock (powiat płocki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
29 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 29 - PP Stara Biała, ul. Zglenickiego 42 L, 09-411 Płock (powiat płocki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
30 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 30 - SPPP Płock, ul. Zglenickiego 42 L, 09-400 Płock (powiat płocki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.ZMIESZANE (psy)1-240 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-11100 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-240 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-1100 litrów7.BIO (od listopada do marca)-2-1100 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
31 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 31 – Płock, ul. Otolińska 29, 09-400 Płock (KWP) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-120 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO(od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
32 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 32 - PP Bodzanów, ul. Głowackiego 13, 09-470 Bodzanów (powiat płocki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
33 |
Nazwa: |
dot.Zadania nr 33 KP Raciąż, ul. Błonie 1, 09-140 Raciąż (powiat płoński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-120 litrow2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-120 litrów4.SZKŁO-1-120 litrow5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
34 |
Nazwa: |
dot. Zadania nr 34 PP Nowe Miasto, ul. Główny Rynek 32, 09-120 Nowe Miasto (powiat płoński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
35 |
Nazwa: |
dot. Zadania nr 35 KPP Przysucha, ul. 3 Maja 8, 26-400 Przysucha (powiat przysuski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO--1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
36 |
Nazwa: |
dot. Zadanie nr 36 - KPP Sierpc, ul. Kilińskiego 24c, 09-200 Sierpc (powiat sierpecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
36 |
Nazwa: |
dot. Zadanie nr 36 - KPP Sierpc, ul. Kilińskiego 24c, 09-200 Sierpc (powiat sierpecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
37 |
Nazwa: |
dot. Zadania nr 37 KMP Siedlce ul. Starowiejska 66, 08-110 Siedlce (powiat siedlecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-2-1100 litrów3.PAPIER-2-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
38 |
Nazwa: |
dot. Zadanie KWP ul. Kazimierzowska 102, 08-110 Siedlce (powiat siedlecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
39 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 39 - KP Mokobody, ul. Ks. Brzózki 1, 08-124 Mokobody (powiat siedlecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.MIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
40 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 40 - KP Mordy, ul. Kilinskiego 5, 08-140 Mordy (powiat siedlecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
41 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 41 - KP Skórzec, ul. Siedlecka 7, 08-114 Skórzec (powiat siedlecki) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
42 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 42 - PP Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 74, 96-512 Młodzieszyn (powiat sochaczewski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
43 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 43 - PP Nowa Sucha , Nowa Sucha 60, 96-513 Nowa Sucha (powiat sochaczewski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
44 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 44 - PP Teresin, ul. Lipowa 15, 96-515 Teresin (powiat sochaczewski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
45 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 45 - PP Kosów Lacki, ul. Łąkowa 3, 08-330 Kosów Lacki (powiat sokołowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
46 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 46 - PP Sterdyń, ul. Seroczyńska 1, 08-320 Sterdyń (powiat sokołowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
47 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 47 - KMP Radom, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE -2-1100 litrów2.ZMIESZANE (psy)-1-240 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-2-1100 litrów4.PAPIER-2-1100 litrów5.SZKŁO-1-240 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
48 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 48 - KP I Radom, ul. Traugutta 30/30A, 26-600 Radom (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
49 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 49 - KP II Radom, ul. Radomskiego 2, 26-600 Radom (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
50 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 50 - KP III Radom, ul. Batalionów Chłopskich 6/8a, 26-600 Radom (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
51 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 51 - KMP Radom, ul. Młodzianowska 24, 26-600 Radom (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
52 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 52 – Rewir Dzielnicowych, ul. Reja 5, 26-600 Radom (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
53 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 53 - KP Iłża, ul. Przy Malenie 1a, 27-100 Iłża (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-240 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-2-240 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów4.PAPIER-1-240 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
54 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 54 - KP Jedlińsk, ul. Warszawska 4, 26-660 Jedlińsk (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-2-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
55 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 55 - PP Wierzbica, ul. Krasickiego 20, 26-680 Wierzbica (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
56 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 56 - KP Zakrzew , Zakrzew 29, 26-652 Zakrzew (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
57 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 57 - PP Przytyk, ul. Rynek 34, 26-650 Przytyk (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
58 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 58 - KPP Wyszków, ul. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków (powiat wyszkowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
59 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 59 - PP Długosiodło, ul. Kościuszki 2, 07-210 Długosiodło (powiat wyszkowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
60 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 60 - KPP Zwoleń, ul. Kochanowskiego 10, 26-700 Zwoleń (powiat zwoleński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
61 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 61 - KPP Żuromin, ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin (powiat żuromiński) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-120 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-2-120 litrów3.PAPIER-2-120 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
62 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 62 - KPP Żyrardów, ul. Chopina 4, 96-300 Żyrardów (powiat żyrardowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów3.PAPIER-1-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
63 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 63 - KP Mszczonów, ul. Warszawska 77, 96-320 Mszczonów (powiat żyrardowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-120 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
64 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 64 - PP Puszcza Mariańska, ul. Papczyńskiego 1/3, 96-330 Puszcza Mariańska (powiat żyrardowski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE (od kwietnia do października)-1-120 litrów2.ZMIESZANE (od listopada do marca)-1-120 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-120 litrów4.PAPIER-1-120 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-1-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
65 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 65 - KWP zs. w Radomiu, ul. Limanowskiego 95, 26-600 Radom (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE -1-1100 litrów2.ZMIESZANE (psy)-1-240 litrów3.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-1100 litrów4.PAPIER-1-1100 litrów5.SZKŁO-1-120 litrów6.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów7.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
66 |
Nazwa: |
dotyczy Zadania nr 66 - KWP Radom, ul. Garbarska 55a/57a, 26-600 Radom (powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-2-240 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-1-240 litrów3.PAPIER-1-240 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
67 |
Nazwa: |
dotyczy zadania nr 67 - KWP Radom ul. Energetyków 14, 26-600 Radom (sot, magazyny - powiat radomski) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.ZMIESZANE-1-1100 litrów2.TWORZYWA SZTUCZNE+METAL-2-240 litrów3.PAPIER-2-1100 litrów4.SZKŁO-1-120 litrów5.BIO (od kwietnia do października)-1-120 litrów6.BIO (od listopada do marca)-2-120 litrów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: