Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Zielona
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dąbrowa Zielona
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia544437-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544437-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Gmina Dąbrowa Zielona: Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona, krajowy numer identyfikacyjny 53266500000000, ul. Plac Kościuszki  31 , 42-265  Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 555 018, e-mail ug@dabrowazielona.pl, faks 343 555 052.
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowazielona.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.dabrowazielona.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności , za pośrednictwem operatora pocztowego ,osobiście , za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Dąbrowa Zielona , punkt obsługi interesanta (parter) , Plac Kościuszki 31 , 42-265 Dąbrowa Zielona

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: 3.1.1. Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK)
Numer referencyjny: 271.I.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:1.Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dąbrowa Zielona, zbieranych w (PSZOK) wielomateriałowe, bio-odpady2. Wyposażenie przez Wykonawcę nieruchomości zamieszkałe w worki do selektywnego zbierania odpadów (pojemniki lub worki ) takich jak np: papier, szkło, tworzywa sztuczne , metale , opakowania Przedmiotem zamówienia jest:3. Wyposażenie przez Wykonawcę nieruchomości zamieszkałe w kosze 120 L na zbieranie odpadów komunalnych ( popiół)4. Wyposażenie punktu PSZOK5. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ( popiół )6. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych selektywnie zbieranych ( surowce suche) z nieruchomości zamieszkałych . 7. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów zbieranych w (PSZOK) . 8.Odbieranie odpadów wielkogabarytowych , urządzeń elektrycznych i elektronicznych.9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90511000-2
90511300-5
90512000-9
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku , Wykonawca musi posiadać:1. aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów , w tym odpadów niebezpiecznych wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U. z 2020r poz.797 późn.zm.) 2. aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (zgodnie z kodami odpadów) od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Dabrowa Zielona , prowadzonego przez Wójta Gminy Dąbrowa Zielona.3. wpis do „Rejestru podmiotów prowadzących produktu , produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami” – BDO,4. aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny , prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów , na zasadzie spelnia/nie spełnia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku należy przedłożyć dokument potwierdzający , że:1 Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 600 000 ZłSpełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Wykonawca , który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów , odpowiada solidarnie z podmiotem , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów , za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów , chyba że za nieudostępnienia zasobów nie ponosi winy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca wykaże , że:1. Wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie , co najmniej dwie usługi polegające w szczególności na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości zamieszkałych , w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy o łącznej masie nie mniej niż 600 Mg. oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.- dowodami tymi są np.: referencje W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a PZP minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu , na zasadzie spełnia/nie spełnia2. Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - dwoma samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników o pojemności 120L , 240L , 1100L (typu śmieciarka) - dwoma samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów selektywnie zebranych w pojemnikach (worków) , - jednym samochodem specjalistycznym typu hakowiec lub bramowiec przystosowanym do transportu odpadów w kontenerach , - jednym samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą przystosowanym do odbioru i transportu odpadów wielkogabarytowych o ładowności powyżej 3,5 tony - jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów elektrycznych bez funkcji kompaktującej.Samochody specjalne muszą być wyposażone w urządzenia do monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego , umożliwiający trwałe zapisywanie , przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów , umożliwiające weryfikację tych danych.Samochody muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości(Dz.U. z 2013.,poz.122)Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia o podstawie do dysponowania tymi zasobami , na zasadzie spełnia/nie spełnia3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. , Wykonawca , który polega na zdolnościach innych podmiotów , musi udowodnić Zamawiającemu , że realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni , czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe , pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada , czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa i ekonomiczna nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia , zamawiający zażąda aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia , jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 6.3.2 i 6.3.3 siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub lub miejsce zamieszkania , potwierdzające , że nie zalega z opłacaniem podatków , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy , nie wydaje się ww dokumentów , zastępuje się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy , ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji , lub oświadczenie osoby , której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę , zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dokument dotyczy , o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w punkcie 6.3.1 – 6.3.3 lub 6.4 siwz winny być złożone przez każdego z Wykonawców.5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia , o którym mowa w punkcie 6.3.1 siwz lub dokumentów , o których mowa w punkcie 6.3.2 – 6.3.3 lub 6.4 siwz lub dokumenty są niekompletne , zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości , Zamawiający wezwie do ich złożenia , uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym , chyba , że mimo ich złożenia , uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.6. Dokumenty wskazane w punkcie 6.3.1 – 6.3.3 lub 6.4 siwz powinny być aktualne na dzień ich złożenia.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.8. Oświadczenie wskazane w punkcie 6.3.1siwz składa się w formie oryginału.9. Dokumenty wskazane w punkcie 6.3.2 – 6.3.3 siwz składa się w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z kodami odpadów , w tym odpadów niebezpiecznych wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U. z 2020r poz.797 z późn.zm.) 2) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (zgodnie z kodami odpadów) od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Dabrowa Zielona , prowadzonego przez Wójta Gminy Dąbrowa Zielona.3) wpis do „Rejestru podmiotów prowadzących produktu , produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami” – BDO,4) aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny , prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.5) dokument potwierdzający , że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 600.000,00 zł (należy dołączyć potwierdzenie wpłaty),6) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie , usług polegających w szczególności na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości zamieszkałych w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy , o łącznej masie odebranych odpadów nie mniej niż 600 Mg wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 5 do siwz- dowodami tymi są np.: referencje 7) wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy(wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy , np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę , że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w.w dokumentów.Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy , w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy , w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba , której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy).Pełnomocnictwo , o którym mowa w pkt 11.5.3 i 11.5.4 siwz powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991r Prawo o notariacie (Dz.U. z 2017r poz.2291 z późn.zm.)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowe informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy) , samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 7 do siwz Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualne na dzień składania ofert). Wzory oświadczeń wstępnych stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. Do oferty i oświadczeń wstępnych nie należy dołączać dokumentów wskazanych w punktach 5.7.2 oraz 6.3.2 i 6.3.3 lub 6.4 siwz Dokumenty te składa się na wezwanie Zamawiającego na zasadach określonych w przepisach art. 26 ustawy Prawo zamówień publicznych , o ile Zamawiający podejmie decyzję o wezwaniu do ich złożenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wstępne składa każdy Wykonawca. Wykonawca , który powołuje się na zasoby innych podmiotów , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania , w zakresie , w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym.Wykonawca , który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa wraz z oświadczeniem wstępnym pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia zasobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.1.Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany w treści umowy, które to zmiany nie wpłynęłyby na krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania.2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili za¬warcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe.3.Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w umowie, w sytuacji gdy:1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym stawki podatku VAT;3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.4) nastąpi przekształcenie podmiotowego Wykonawcy.5) nastąpią zmiany wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawia¬jącym,6) w zakresie terminu i sposobu wykonania Umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;7) w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace albo wysokości minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.Dz.U. z 2018r poz.2177) , b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, c) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych , o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018r.,poz.2215), d) wprowadzenia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia , w tym obowiązujących opłat i danin.. 8) w przypadku zmian w prawie mających istotny wpływ na zakres lub sposób wykonywania umowy , przy czym zmianę w prawie strony rozumieją jako wejście w życie nowych przepisów prawa lub zmian obowiązujących przepisów prawa , norm technicznych , a także zmianę aktów prawa miejscowego związanych z przedmiotem umowy , w szczególności w zakresie sposobu i zakresu segregacji odpadów lub organizacji systemu odbiorów odpadów na terenie Gminy Dąbrowa Zielona w takim przypadku możliwa jest zmiana każdego z postanowień umowy 4. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian na które może wyrazić zgodę , powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.5. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 4 paragrafu 13 umowy mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna wynikająca z art.13 RODO21. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych wykonawcy przetwarzanych w Urzędzie Gminy Dąbrowa Zielonajest Wójt Gminy Dąbrowa Zielona z siedzibą: Pl. Kościuszki 31 , 42-265 Dąbrowa Zielona2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych wykonawca może się kontaktować z z Inspektorem Ochrony Danych Gminy Dąbrowa Zielona pod adresem e mail: nowator@nowator.edu.pl lub na adres siedziby Urzędu Gminy Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona;3) dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawą Pzp) oraz - w przypadku wyboru oferty wykonawcy jako najkorzystniejszej - w celu podpisania i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z ustawą Pzp;4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, osoby korzystające z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dąbrowa Zielona oraz podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione dane wykonawcy są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (Poczta Polska, kurierzy itp.), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, SEKAP itp.) oraz podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych m.in. firma świadcząca usługi serwisowe systemu obiegu dokumentów;5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu.6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane;8) wykonawca posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych *;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 9) gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje mu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00);10) wykonawcy nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników** wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiegoSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego , na tej stronie zamawiający będzie zamieszczał pytania i odpowiedzi , zmiany siwz , odwołania dotyczące treści ogłoszenia oraz postanowień siwz , ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.06.2020 o godz.10:15
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI