Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Środa Śląska.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚroda Śląska
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-11
  • ZamawiającyGmina Środa Śląska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005192
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Środa Śląska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izp_zap@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Środa Śląska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c1df12-652d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002626/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców gminy Środa Śląska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://srodaslaska.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Specyfikacja połączeniaPostępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Środa Śląska: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska:Dopuszczalne przeglądarki internetowe:Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: a dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9 b dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11 c dla Windows 8: Internet Explorer 11 d dla Windows 10: Internet Explorer 11Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. II Dopuszczalne formaty przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg III Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danychCzas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP 271.8-2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zwanego dalej „PSZOK” na terenie gminy Środa Śląska, na nieruchomości stanowiącej własność Wykonawcy lub co do której Wykonawca posiada tytuł prawny na dzień złożenia oferty i co najmniej na okres świadczenia usługi (np. użytkowanie wieczyste, umowa dzierżawy, najmu, użyczenia). W PSZOK przyjmowane będą bezpłatnie od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy Środa Śląska następujące frakcje odpadów komunalnych zbieranych selektywnie zgodnie z kodami wymienionymi w załączniku nr 1stanowiacym Opis Przedmiotu Zamówienia. 2. Przyjęte odpady należy zbierać, oddzielnie każdą frakcję, w przeznaczonych do tego i opisanych pojemnikach oraz kontenerach. 3. Wszystkie kontenery i pojemniki na terenie PSZOK powinny być oznaczone przez WYKONAWCĘ, trwałymi, czytelnymi tablicami, zawierającymi informacje o rodzaju odpadów, na które kontener/pojemnik jest przeznaczony. Wzór oznakowania należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Wykonawca utworzy PSZOK z zachowaniem następujących warunków: a.a PSZOK ma być zlokalizowany na terenie gminy Środa Śląska, dopuszczającym w planie zagospodarowania przestrzennego prowadzenie tego typu działalności, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny (własność, użytkowanie wieczyste, umowa dzierżawy, najmu), za okres obowiązywania umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie tytułu prawnego do dysponowania terenem, na którym będzie zlokalizowany PSZOK, na cały okres realizacji zamówienia. a.b Lokalizacja powinna zapewniać łatwy dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK,c) powierzchnia działki umożliwiająca właściwe prowadzenie PSZOK, posiadająca odpowiedniej wielkości plac manewrowy pozwalający na swobodny dostęp pojazdów dowożących jak też odbierających odpady,d) teren powinien być ogrodzony, oświetlony, utwardzony, wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ww. punktu, zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.) oraz spełniający wymagania prawne dot. emisji hałasu i zanieczyszczeń, warunków sanitarnych, budowlanych, bhp i ppoż,e) teren powinien być monitorowany, a nagrania archiwizowane przez okres co najmniej 40 dni i udostępnione do wglądu Zamawiającego na żądanie,f) PSZOK musi być wyposażony w dwie wagi z ważnymi świadectwami zgodności i legalizacją Głównego Urzędu Miar:- wagę samochodową, najazdową bądź paletową umożliwiającą określenie wagi przyjmowanych w punkcie odpadów (przy założeniu, że odpady będą dostarczane do punktu także pojazdami) oraz odpadów przekazywanych firmie wykonującej usługę odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Środa Śląska.- wagę techniczną umożliwiającą dokładne określenie wagi przyjmowanych w punkcie odpadów o małych gabarytach i wadzeg) w przypadku, gdy dojazd do PSZOK odbywać się będzie drogą wewnętrzną, droga ta winna być o równej i utwardzonej nawierzchni,h) Na terenie PSZOK musi znajdować się pomieszczenie biurowo – socjalne dla obsługi PSZOK spełniające wymogi sanitarne i porządkowe, wraz z wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadania, tj. sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, łącze telefoniczne, (z niezmiennym numerem telefonu przez cały okres realizacji zamówienia).i) Wykonawca powinien zapewnić obsługę PSZOK przez odpowiednio przeszkoloną osobę w zakresie przepisów gospodarowania odpadami komunalnymi obowiązującymi na terenie Gminy Środa Śląskaj) przed wjazdem na teren PSZOK musi być umieszczona tablica informacyjna o wymiarach 200 cm x 150 cm zawierająca nazwę „Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Środa Śląska”,k) w miejscu ogólnie dostępnym należy umieścić tablicę informacyjną zawierającą dane Wykonawcy (pełna nazwa, adres i nr telefonu, dni i godziny pracy PSZOK, Regulamin PSZOK).6. Wykonawca jest obowiązany, w związku z realizacją zadania, doa) uzyskania wszystkich wymaganych decyzji, w szczególności posiadania pozwolenia na użytkowanie PSZOK, zgodnie z obowiązującymi przepisami (jeżeli jest wymagane prawem), posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach, posiadania wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).b) opracowania Regulaminu Punktu po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym i podania go do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Punktu oraz przekazanie Zamawiającemu do umieszczenia na stronie internetowej Urzędu przed dniem 1 kwietnia 2021 r.;c) zapewnienia pracę punktu codziennie oprócz dni świątecznych w godz. od 12 do 20 w miesiącach V-IX i w godzinach od 10 do 18 w pozostałych miesiącach.Wszelkie zmiany dotyczące godzin funkcjonowania wymagają zgody Zamawiającego w formie pisemnej ;d) nieodpłatnego przyjmowania wszystkich wymienionych w Załączniku Nr 1 do umowy odpadów dostarczonych przez Zamawiającego oraz mieszkańca/właściciela nieruchomości zamieszkałej na terenie gminy Środa Śląska, po okazaniu zaświadczenia wydanego przez Wydział Finansów i Budżetu Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej potwierdzającego terminowe uiszczanie opłaty za odbiór odpadów komunalnych;e) zapewnienia ochrony zebranych odpadów przed wpływem czynników atmosferycznych (zamykane kontenery, zadaszenie nad otwartymi kontenerami),f) przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę comiesięcznych raportów w formie elektronicznej dotyczących ilości przyjętych odpadów do Punktu z podziałem na grupy, do 15 dnia następnego miesiąca kalendarzowego,g) prowadzenia ewidencji przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającej między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu wraz ze wskazaniem osoby, która dostarczyła do Punktu odpady, powyższa ewidencja powinna być prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej. W ewidencji należy uwzględnić ustalone limity na odpady budowlane i rozbiórkowe – do 1 Mg na nieruchomość na rok oraz zużyte opony dla pojazdów o całkowitej masie dopuszczalnej do 3,5 t - w ilości do 4 sztuk opon na nieruchomość na rok.h) prowadzenia w formie elektronicznej i papierowej ewidencji masy i rodzaju odpadów przekazywanych firmie świadczącej na rzecz Gminy Środa Śląska usługę odbioru i zagospodarowania odpadów wraz z terminem ich przekazania;i) sporządzania comiesięcznych raportów dot. ilości i rodzaju odebranych w punkcie odpadów wraz z ewidencją osób przekazujących odpady do Punktu oraz ewidencji odpadów przekazanych firmie świadczącej usługę odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Środa Śląska i przekazywania Zamawiającemu w/w raportów wraz z fakturą za miesiąc poprzedni;j) przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę rocznego sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej dotyczących ilości przyjętych odpadów do Punktu z podziałem na grupy, do końca stycznia następnego roku;m) w celu ograniczenia dostępu osób trzecich, odpady niebezpieczne gromadzone będą w zamykanych pojemnikach o utwardzonym podłożu lub w pojemnikach umieszczonych w magazynie odpadów niebezpiecznych. Pozostałe odpady gromadzone będą w pojemnikach znajdujących się na placu. Dostosowanie ilości pojemników oraz częstotliwości ich opróżniania pozostaje po stronie Wykonawcy;k) utrzymywania w odpowiednim stanie technicznym i higieniczno-sanitarnym pojemników oraz terenu całego Punktu;m) przekazywania na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji w zakresie świadczonej usługi,l) ponoszenia wszystkich kosztów związanych z organizacją i funkcjonowaniem PSZOK.7. Wykonawca umożliwi przedstawicielom Zamawiającego przeprowadzenie kompleksowej kontroli sposobu wykonywanej usługi świadczonej przez wykonawcę oraz okazania na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i odpowiednimi przepisami prawa;8. Wykonawca najpóźniej do 3 dni od zawarcia umowy przedstawi zamawiającemu aktualną polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy okres obowiązywania polisy ubezpieczeniowej nie będzie obejmował całego okresu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu polisy na pozostały okres obowiązywania umowy przed zakończeniem okresu ubezpieczeniowego z poprzedniej polisy, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.9. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2006 r. wobec osób fizycznych od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu podpisania, realizacji oraz rozliczenia niniejszej umowy;10. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z podpisaniem, realizacją oraz rozliczeniem niniejszej umowy od osób fizycznych od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu podpisania, realizacji oraz rozliczenia niniejszej umowy.Szczegółowy OPZ stanowi załącznik do SWZ. 1 Dostępność dla osób niepełnosprawnych:PSZOK dostępny będzie dla osób niepełnosprawnych; wjazd umożliwiający podjazd dla osób niepełnosprawnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jak określone w przedmiocie zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone na zasadach określonych w umowie stanowiącej załącznik do SIWZ zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na analogicznych warunkach do tych wynikających ze wzoru Umowy, do wysokości 10% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: KRYTERIUM TERMINU PŁATNOŚCI

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: KRYTERIUM DODATKOWE GODZINY OTWARCIA PSZOK

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:A) posiada prawomocny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu Gminy Środa Śląska w zakresie objętym przedmiotem zamówienia co najmniej następujące kategorie odpadów komunalnych: „20”, „17”, „16”, „15”(wymienione szczegółowo w pkt. 1 OPZ)B. posiada wpis w Bacie Danych o Odpadach (w odniesieniu do odpadów wymienionych w pkt. 1 OPZ). 2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:A. posiada prawomocne zezwolenie na zbieranie odpadów na terenie bazy magazynowo – transportowej, zaklasyfikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923), należących do grupy „20”, „17”, „16”, „15” (wymienione szczegółowo w pkt. 1 OPZ). 2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykaże, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 600 000,00 zł. 2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:A. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, usługę w zakresie prowadzenia PSZOK w ramach której obsługiwał obszar zamieszkały przez co najmniej 10.000 mieszkańców,B. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:- wagą samochodową, najazdową bądź paletową umożliwiającą określenie wagi przyjmowanych w punkcie odpadów (przy założeniu, że odpady będą dostarczane do punktu także pojazdami) oraz odpadów przekazywanych firmie wykonującej usługę odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu Gminy Środa Śląska bądź- wagą techniczną umożliwiającą dokładne określenie wagi przyjmowanych w punkcie odpadów o małych gabarytach i wadze.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy; 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 3. Prawomocny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 4. Prawomocne zezwolenie na zbieranie odpadów na terenie bazy magazynowo – transportowej, zaklasyfikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1923), należących do grupy „20”, „17”, „16”, „15”

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ oraz formularz cenowy załącznik nr 1a do SWZ 2 Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. 3 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.4. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1 Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 PLN. 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu;2)gwarancjach bankowych;3)gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 4 Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na wskazanym koncie w dniu i godzinie składania ofert wskazanym w dalszej części SWZ. 5 Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Środa Śląska; Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska Bank PKO BP nr konta 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 z zaznaczeniem: wadium: Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Środa Śląska. WZP 271.1- 3/21 6 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2 Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. 2 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. 4 Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

2021-02-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI