Organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Tomice w 2022 i 2023 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-22
  • ZamawiającyGmina Tomice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00084402
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Tomice w 2022 i 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Tomice w 2022 i 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79342af9-a36c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Tomice w 2022 i 2023 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,77261,6e84c9a486e4ff978dee254055b9b850.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,77261,6e84c9a486e4ff978dee254055b9b850.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w pkt 8.16 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Przetargową Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,77261,6e84c9a486e4ff978dee254055b9b850.html ). 5. Złożenie oferty na ww. Platformie nie wymaga rejestracji. 6. Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania określone zostały w pkt 8.6 SWZ. 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) w zakresie proceduralnym:
Paweł Polak, 2) w zakresie merytorycznym: Joanna Bałys. 8. Jednocześnie Zamawiający informuje, że porozumiewanie się – zarówno z Zamawiającym, jak i z osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – jest dopuszczalne jedynie w formie wskazanej w niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie. 9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. 10. Ofertę, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 11. Wykonawca składa ofertę z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade w sposób określony instrukcją dostępną pod: https://tomice.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tomice z siedzibą 34-100 Tomice ul. Wadowicka 51 (kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gmina@tomice.pl ); 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Tomice w 2022 i 2023 roku” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.2.2.2022.JB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dalej jako „PSZOK” dla mieszkańców Gminy Tomice w 2022 i 2023 roku w zakresie:
1.1 Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i obsługi Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zwanego dalej „PSZOK” dla mieszkańców Gminy Tomice w 2022 i 2023 roku, spełniającego następujące warunki: a) nieruchomość, na której zostanie utworzony, stanowi własność Wykonawcy lub co do, której Wykonawca posiada prawo do dysponowania nieruchomością na dzień złożenia oferty, o powierzchni zapewniającej organizację PSZOK na terenie nie mniejszym niż 400 m2; b) lokalizacja PSZOK: na terenie Gminy Tomice lub w odległości do 20 km (włącznie) od granic administracyjnych Gminy Tomice, umożliwiająca swobodny dojazd dla mieszkańców z możliwością zaparkowania przy lub na terenie PSZOK. PSZOK musi dysponować co najmniej 2 stanowiskami do rozładunku.
1.2 Wykonawca w ramach obsługi PSZOK zobowiązany jest do zapewnienia jego funkcjonowania w wymiarze: a) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 18.00; b) w co najmniej jedną sobotę każdego miesiąca w godzinach od. 7.00 – 13.00. 1.3 Szacowane ilości odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców Gminy Tomice do PSZOK przewidziane do odbioru i zagospodarowania w PSZOK: a) w 2022 roku: 143,50 Mg; b) W 2023 roku: 156,50 Mg. Całkowita szacowana ilość odpadów do odbioru w PSZOK i zagospodarowania w całym okresie realizacji zamówienia wynosi: 300,00 Mg. 1.4 Rodzaje odpadów komunalnych dostarczonych przez mieszkańców Gminy Tomice do PSZOK przewidziane do odbioru w PSZOK i zagospodarowania określone zostały w pkt 4.1.3 SWZ.
1.5 Podane w pkt 1.3 lit. a) i b) ilości są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 1.6 Zamawiający dopuszcza sytuację, iż w trakcie realizacji zamówienia ilości poszczególnych rodzajów odpadów dostarczanych do PSZOK będą większe, niż jest to prognozowane. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji do przyjęcia większej ilości odpadów danego rodzaju po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie, jednakże całkowite umowne wynagrodzenie Wykonawcy za realizację całego zakresu zamówienia nie może zostać przekroczone. 1.7 Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i sposobu realizacji zamówienia opisane są w Rozdziale IV SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w Rozdziale III SWZ pn. „Projektowanych Postanowieniach Umowy” stanowiących Rozdział III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy o wartości nie przekraczającej 80% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja PSZOK – odległość PSZOK od granic administracyjnych Gminy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Powierzchnia terenu PSZOK

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) posiadanie aktualnych uprawnień na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów komunalnych o kodach co najmniej: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 20 01 01, 15 01 01, 20 01 02, 15 01 07, 15 01 05, 20 01 39, 15 01 02, 20 01 40, 15 01 04, 20 03 07, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 32, 20 01 31*, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 19*, 20 01 80, 15 01 10*, 20 01 21*, 20 01 23*, 16 06 01*, 16 06 02*, 16 06 03*, 16 06 04, 16 06 05, 20 01 33*, 20 01 34, 16 01 03, 20 01 11, 20 01 10, 20 03 99. b) posiadanie aktualnego zezwolenia zintegrowanego lub/i sektorowego na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);
3. Zdolność techniczna lub zawodowa.
3.1 Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał: min. 1 usługę polegającą na zbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w ilości co najmniej 150,00 Mg łącznie lub min. 1 usługę polegającą na zbieraniu odpadów komunalnych w ilości co najmniej 75,00 Mg i min. 1 usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów komunalnych w ilości co najmniej 75,00 Mg (Uwaga: wskazane usługi winna obejmować zbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach mieszczących się w katalogu kodów wskazanych w pkt. 4.1.3 lit. A) i lit. B) SWZ.
3.2 Potencjał techniczny właściwy do wykonania zamówienia: Dysponowanie terenem do organizacji PSZOK na terenie Gminy Tomice lub w odległości do 20 km (włącznie) od granic administracyjnych Gminy Tomice, minimalna powierzchnia nieruchomości wynosi 400 m2

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów tj. składowania, zbierania, przetwarzania na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) 2. Decyzja właściwego Organu zezwalająca na zbierania odpadów komunalnych obejmująca odpady co najmniej o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 08 02, 20 01 01, 15 01 01, 20 01 02, 15 01 07, 15 01 05, 20 01 39, 15 01 02, 20 01 40, 15 01 04, 20 03 07, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 32, 20 01 31*, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 19*, 20 01 80, 15 01 10*, 20 01 21*, 20 01 23*, 16 06 01*, 16 06 02*, 16 06 03*, 16 06 04, 16 06 05, 20 01 33*, 20 01 34, 16 01 03, 20 01 11, 20 01 10, 20 03 99; 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 4. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy- wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ; 5. Oświadczenie o prawie dysponowanie terenem do organizacji PSZOK na terenie Gminy Tomice lub w odległości do 20 km (włącznie) od granic administracyjnych Gminy Tomice, na załączniku zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do SWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ. 4. Wycenę ofertową sporządzoną na załączniku nr 3 do SWZ. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby (jeżeli dotyczy) potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów i określający w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającego zasoby, b) sposób i okres udostepnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniającego te zasoby, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniającym zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.4 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące:
1. wskazanie innego Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy;
2. rezygnacji z Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców;
3. wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
4. Wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany poziomu cen materiałów lub kosztów mających wpływ na realizację zamówienia, w tym w szczególności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Stawka podatku VAT, na dzień zawarcia umowy wynosi 8%. Jeśli zmiana stawki VAT powodować będzie zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego o wysokość różnicy między obowiązującą stawką podatku VAT w chwili zawarcia umowy a stawką podatku VAT wprowadzoną znowelizowaną ustawą o podatku od towarów i usług. Cena netto nie podlega w tym wypadku zmianie; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207); c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany tę będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; d) zmiany jednostkowych stawek opłaty za umieszczanie odpadów na składowisku wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie opłaty za korzystanie ze środowiska, dopuszcza się zmianę stawki wynagrodzenia Wykonawcy wynikającą z powstałej różnicy między jednostkowymi stawkami opłat za umieszczanie odpadów na składowisku; e) innych uzasadnionych zmian poziomu cen materiałów lub kosztów mających wpływ na realizację zamówienia.
5. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: a) zmiany ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 888 ze zm.); b) zmiany ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.); c) zmiany obowiązujących uchwał Rady Gminy Tomice dotyczących odbioru odpadów komunalnych, a w szczególności uchwały w sprawie ustanowienia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tomice oraz uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Tomice i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w pozostałych wypadkach określonych w przepisie art. 455 ustawy. 7. Szczegółowe warunki zmian umowy określone zostały w §12 ust. 3 – 6 Projektowanych Postanowień Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Przetargową Logintrade, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,77261,6e84c9a486e4ff978dee254055b9b850.html).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy oraz od podwykonawców złożenia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 7.7.2 SWZ, wymaganych od wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 7.7.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.7.2 SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 7.7.3 SWZ wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. 2021, poz. 2070 ze zm.), o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dane umożliwiające dostęp do tych środków; b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1. 6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 7. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje pracowników do malowania, szpachlowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników do malowania oraz szpachlowania. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Lokalizacja: woj. małopolskie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI