Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w trakcie eksploatacji i modernizacji GOŚ ŁAM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470542033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sanitariuszek 66
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-469
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6404780
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gos@gos.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, wywóz i zagospodarowanie przez Wykonawcę odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w trakcie eksploatacji i modernizacji GOŚ ŁAM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc01f407-2a6b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.gos.lodz.pl/przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.gos.lodz.pl/przetargi/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.soldea.pl/epz/epz/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.soldea.pl/epz/epz/ http://www.gos.lodz.pl/przetargi/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) dalej: RODO, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych jest Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. z siedzibą 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 66,
e-mail: gos@gos.pl,
• We wszelkich sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować
się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@gos.lodz.pl. tel. 42 2910575.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
• Przetwarzanie danych osobowych dotyczy kategorii danych, których przetwarzanie jest konieczne ze względu na prowadzenie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizację umowy oraz kategorii danych, których podanie wynika z obowiązków określonych w odrębnych przepisach.
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;oraz odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są również:
• kontrahenci Administratora, w tym klienci Administratora w ramach prowadzonej przez niego działalności, w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowej współpracy, a także osoby ubiegające się o dostęp do informacji publicznej,
• uprawnione podmioty dostarczające obsługi informatycznej lub usług prawnych na rzecz Administratora,
• banki w związku z wypłatą wynagrodzeń, w przypadku ich wypłaty, za Pani/Pana zgodą na rachunek bankowy.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w tym zostaną również zarchiwizowane zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach.
• Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy PZP.
• W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że żadne decyzje dotyczące Pani/Pana danych nie będą zapadać wyłącznie automatycznie oraz że nie buduje się żadnych Pani/Pana profili.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: E/037/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest odbiór wywóz i zagospodarowanie poszczególnych rodzajów odpadów w tym niebezpiecznych powstających podczas eksploatacji oczyszczalni ścieków
4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena, termin odbioru
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 PZP;
2. spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 1 pkt. 4) PZP:
Wykonawca wykaże, że wykonał usługę lub usługi wywozu i zagospodarowania odpadów o wartości co najmniej: 50.000,00zł netto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
W przypadku gdy ofertę składa konsorcjum ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z konsorcjantów.
3. spełnia warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o którym mowa w art 112 ust 2 pkt 2 ustawy PZP :
Wykonawca powinien posiadać wydane przez właściwy organ ochrony środowiska decyzje na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów oraz transportu odpadów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowejodpadach (Dz.U. 2021, poz. 779 wraz z późniejszymi zmianami).
6) wpis do rejestru o którym mowa w art. 50 ust 5b ustawy o odpadach (tj. Dz.U. 2021, poz. 779 wraz z późniejszymi zmianami) w zakresie transportu odpadów wyszczególnionych w Załączniku Nr 2A z terenu województwa łódzkiego, lub obowiązującą umowę z firmą posiadającą wpis do rejestru w zakresie transportu tych odpadów z terenu województwa łódzkiego .
Wykonawca musi przedstawić odpis lub kopię posiadanych zezwoleń, pozwoleń lub umów
w przedmiotowej sprawie, podać nadane numery rejestrowe o których mowa w art. 54 ust 1 ustawy o odpadach (tj. Dz.U. 2021, poz. 779 wraz z późniejszymi zmianami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wykaz zawiera SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w wysokości : 5 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku złożenia oferty wspólnie, Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Informację o złożeniu oferty wspólnie oraz wskazanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy należy umieścić na 1 stronie oferty.
Wszelkie dokumenty złożone w ofercie podpisuje pełnomocnik ustanowiony
do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu na warunkach Specyfikacji.
W przypadku złożenia oferty wspólnie - wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem ustanowionym do reprezentowania Wykonawców
w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają odpowiednio do oferty:
d) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. At 117 ust 4 ustawy pzp .
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego( wraz z podaniem adresu, numerów telefonów).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegółowe dane w załączniku 4 wzór umowy par 8 i 11
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni