ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołomin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającySzpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017467
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdyńska 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalwolomin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwolomin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szpital

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR, WYWÓZ I TERMICZNE UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W PROCESIE D10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761554fa-8571-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005706/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Odbiór i wywóz, termiczne unieszkodliwianie odpadów medycznych w procesie D10

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpitalwolomin.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystaćz Platformy.a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, InternetExplorer 10, Internet Explorer 11,Google Chrome 31Mozilla Firefox 26Opera 182) Pozostałe wymagania techniczne:a) dostęp do sieci internet;b) obsługa przez przeglądarkę protokołuXMLHttpRequest – ajax;c) włączona obsługa JavaScript;d) zalecana szybkość łącza internetowegopowyżej 500 KB/s;e) zainstalowany Acrobat Reader;f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java- Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.3) Oświadczenia lub dokumentyprzekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danychokreślonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZAM/03/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obiór, załadunek, transport i termiczne unieszkodliwienie odpadów medycznych w procesie D10 pochodzących z działalności Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania przewiduje prawa opcji.a) Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy.b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 50% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 50 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia.c) Z tytułu niewykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena, Ilość Spalarni, SAMOCHODY WYPOSAŻONE W MONITORING GPS*, POSIADANIE certyfikatu ISO 9001:2009 w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznychPOSIADANIE certyfikatu ISO 14001:2005 w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ILOŚĆ SPALARNI;

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SAMOCHODY WYPOSAŻONE W MONITORING GPS*

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POSIADANIE certyfikatu ISO 9001:2009 w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: POSIADANIE certyfikatu ISO 14001:2005 w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż 100.000 zł 2. Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że a) dysponuje pojazdami do transportu odpadów medycznych w tym pojazdami wyposażonymi w monitoring GPS; b) posiada tytuły prawne do dysponowania spalarniami, z których będzie korzystać przy realizacji zamówienia 3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Posiadanie udokumentowanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaa) aktualne, obowiązujące przez cały czas trwania umowy ZEZWOLENIE właściwego organu (aktualną decyzję administracyjną) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. na ich zbieranie, transport i termiczne unieszkodliwianie odpadów medycznych w procesie D10 objętych przedmiotem zamówienia tj. odpady medyczne o kodach: 180102*, 180103*,180104, 180106*, 180109.Zezwolenie właściwego organu lub wpis do rejestru zawodowego;Zezwolenie musi być wydane na ilość odpadów przekraczającą lub równą przedmiotowi zamówienia. Wykonawca posiadający aktualne zezwolenie wyłącznie na zbieranie i transport zobowiązany jest do załączenia kserokopii umowy na odbiór odpadów przez specjalistyczną firmę oraz kopii zezwolenia na termiczne unieszkodliwianie odpadów medycznych w procesie D10 wydanego dla firmy, z którą zawarł umowę.b) w odniesieniu do spalarni - ZAŚWIADCZENIE / DOKUMENT wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni), z którego wynika, że instalacja jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, a ich standardy są dotrzymywane, odpady medyczne zakaźne i niezakaźne przekształcane są termicznie (proces D10). Data wydania zaświadczenia - maksymalnie 3 m-ce przed dniem składania oferty.c) w odniesieniu do pojazdów biorących udział w zamówieniu – OŚWIADCZENIE/INFORMACJA niezależnego podmiotu zajmującego się monitoringiem pojazdów GPS, którego treść potwierdzi ilość pojazdów Wykonawcy posiadających wdrożony system monitoringu GPS.d) Aktualny wpis do rejestru BDO – bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenia wykonawcy w sprawie grupy kapitałowejOświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.b) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniemc) Odpisu lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 2 -Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczeniaDokumenty wskazane w Rozdziale VII ust 4 SWZZałącznik nr 7 -Wykaz pojazdów do transportu odpadów medycznych wraz z informacją o podstawie do dysponowania nimi wraz z określeniem ilości pojazdów wyposażonych w monitoring GPSZałącznik nr 8 - Wykaz spalarni wraz z informacją wraz z informacją na temat posiadanego do nich tytułu prawnego.Kopie polisy tj. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Kopia certyfikatu ISO 9001:2009 w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych (o ile dotyczy)Kopia certyfikatu ISO 14001:2005 w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych (o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w Roz IX SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane na podstawie art. 455 Ustawy pzp za zgodą obu Stron.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:a) zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;b) zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto usługi, będącej przedmiotem umowy;c) zmiany danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, połączeń, itp.);d) wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenie cen dla usługi wskazanej w Formularzu ofertowo-cenowym;e) zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje niniejszej umowy.f) zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:  wprowadzenia nowego podwykonawcy,  rezygnacji podwykonawcy.3. Zmiana ceny dotycząca lit a obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających.4. Strona zgłaszająca propozycję zmiany umowy zobowiązana jest przedstawić uzasadnienie jej wprowadzenia.5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zakresie art. 436 ust. 5 Pzp, tj. postanowień określających zasady zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w umowie zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy, jeśli zmianie ulegną:a) stawki podatku od towarów i usług (obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów ją wprowadzających),b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI