,,Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmołdzino
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-14
  • ZamawiającyGmina Smołdzino
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00301044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Odbiór, transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31321021-568b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001173/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 ,, Odbiór i transport, zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.smoldzino.com.pl// https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., zwanego dalej ,, rozporządzeniem 2016/679 ” informuję,
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Smołdzino mający swoją siedzibę: 76 214 Smołdzino, ul Kościuszki 3, tel: 59 8117215
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych IOD ): Roman Borowski, e mail:
roan@pro.onet.pl, albo: sekretariat@smoldzino.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP . P. 271. 11 .20 21 prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt. 11 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.). Podstawą prawną przetwarzania danych jest: prawo zamówień publicznych (zwane dalej: Pzp ) (Dz. U. z 201 9 r. poz. 2019 oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679
4. odbiorcy danych dane osobowe nie będą udostępniane poza osobami lub podmiotami, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 20 04 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), oraz podmiotom, z którymi Administrator ma podpisane umowy powierzenia np. obsługa informatyczna i prawna. Dane nie będą udostępniane do państw trzecich;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, ich sprostowania , ograniczenia przetwarzania na podstawie art 18 rozporządzenia 2016/679 z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679 . Powyższe prawa można zrealizować poprzez wniosek złożony do Urzędu Gminy. Wniosek można złożyć w formie tradycyjnej bądź za pomocą komunikacji elektronicznej po uprzednim potwierdzeniu tożsamości wnioskodawcy art. 12 ust. 2 oraz 3 rozporządzenia 2016/679.
7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO (Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2, 00 193 Warszawa tel: 22 8607086) gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679.
8. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
1. usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 )
2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679
3. sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 us t. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679;
9. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a podejmowane decyzje nie będą oparte o profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.III.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 52400 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi: ,,Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających na terenie cmentarzy komunalnych w Smołdzinie i Gardnie Wielkiej oraz z Urzędu Gminy Smołdzino w okresie od dnia 01.01.2022r. do dnia 31.12.2022 r.”
2) Wspólny Słownik Zamówień: 20 03 01 odpady komunalne
20 02 03 inne odpady nie ulegające biodegradacji
15 01 01 opakowania z papieru
15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 07 opakowania za szkła
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa:
1) Zamawiający zapewni pojemniki na odpady o kodzie 15 01 02 o pojemności 1100 l (w kolorze żółtym), pojemniki na odpady o kodzie 15 01 01 o pojemności 1100 l (w kolorze niebieskim), oraz pojemniki na odpady o pojemności 360 l (w kolorze zielonym) 15 01 07 w ilości:
a) 2 pojemników żółtych i 2 pojemników zielonych na terenie cmentarza komunalnego w Gardnie Wielkiej,
b) 3 pojemników żółtych i 2 pojemniki zielone na terenie cmentarza komunalnego w Smołdzinie,
c) 2 pojemniki żółte, 1 pojemnika niebieskiego i 1 pojemnika zielonego przy Urzędzie Gminy w Smołdzinie.
2) Wykonawca wyposaży na koszt własny, wskazane przez Zlecającego miejsca w ilościach:
a) 1 pojemnika o pojemności 10m3 na terenie cmentarza komunalnego w Smołdzinie,
a) 2 pojemników o pojemności 10 m3 na terenie cmentarza komunalnego w Gardnie Wielkiej,
b) 1 pojemnika o pojemności 1100 l umiejscowionego przy budynku Urzędu Gminy w Smołdzinie w kolorze czarnym na odpady o kodzie 20 03 01 ,
c) dodatkowo w okresie od 15.10.2022 r. do 23.11.2022 r. Wykonawca dostarczy po 1 pojemniku o pojemności 10m3 na cmentarz w Smołdzinie i cmentarz w Gardnie Wielkiej,
3) Odbiór odpadów odbywać się będzie:
a) po napełnieniu pojemników o pojemności 10 m3 w terminie do dwóch dni od wezwania telefonicznego lub pisemnego Zamawiającego,
b) dla pojemników z odpadami o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07 oraz 20 03 01 zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest:
c) posiadać co najmniej 1 samochód ciężarowy do transportu odpadów, wyposażonymi w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów, przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności 1100 l, oraz co najmniej 1 samochód ciężarowy, przystosowany do przewozu pojemników o pojemności minimum 5 m3,
d) trwale i czytelnie oznakować pojazdy, w widocznym miejscu, z nazwą firmy oraz z danymi adresowymi i numerem telefonu,
e) przeprowadzać okresową dezynfekcję kontenerów używanych do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno – porządkowymi,
f) zabezpieczyć kontenery stanowiące jego własność przed przypadkową utrata lub uszkodzeniem w miejscu ustawienia,
g) konserwować, naprawiać i malować kontenery stanowiące własność Wykonawcy,
h) wyposażyć własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy,
i) garażować pojazdy do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo – transportowej.
5) Odbiór odpadów odbywać się będzie po napełnieniu pojemników nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu w terminie do dwóch dni od wezwania telefonicznego lub pisemnego Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru całej ilości odpadów komunalnych zgłaszanych przez Zamawiającego.
7) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku przepełnienia pojemnika lub rozsypania odpadów dookoła pojemnika, Wykonawca zobowiązany będzie do ich zebrania i uporządkowania terenu w odległości 1,5 m od pojemnika.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do właściwego zakładu unieszkodliwiania odpadów.
9) Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu karty przekazania odpadów.
10) W toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą za faktyczne wykonane usługi w oparciu o potwierdzone raporty odebranych odpadów i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie.
11) W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej.
12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz składania ofert wariantowych.
13) Wskazane wielkości nie mogą w żadnym wypadku stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilości podanej szacunkowo przez Zamawiającego.
14) Zamawiający dopuszcza łączenie odbioru i transportu pomiędzy zadaniami przez Wykonawcę w tym samym dniu pod warunkiem, że Wykonawca będzie w stanie wyszczególnić na fakturach ilości odpadów w podziale na grupy:
a) osobno odpady pochodzące z cmentarzy w Gardnie Wielkiej i Smołdzinie,
b) osobno odpady pochodzące z budynku Urzędu Gminy.
3. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2022r. do 31.12.2022 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W celu obliczenia ceny oferty, Wykonawca wypełnia formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
3. Cena ofertowa/ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wszystkie inne koszty oraz ewentualne upusty i rabaty a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy usługi, których świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
6. Informację w powyższym zakresie Wykonawca składa w załączniku nr 1 do SWZ Informacja o Wykonawcy. Brak złożenia ww. informacji będzie postrzegany jako brak powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego.
7. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony na podstawie art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach obejmujący co najmniej odpady o kodzie 20 03 01
- posiada aktualny wpis w Bazie Danych o odpadach w rubryce „Transportujący odpady” co najmniej dla odpadów o kodzie 20 03 01
- posiada pisemne zapewnienie odbioru odpadów o kodzie 20 03 01 do zagospodarowania w instalacji.
W przypadku Wykonawcy, który wykonuje odbiór, transport i posiada własną działalność gospodarczą nie jest zobowiązany składać pisemnego oświadczenia.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 45.000 zł.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, że wykonał przynajmniej jedną usługę polegającą na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych w łącznej ilości nie mniejszej niż 100 Mg/rok,- Załącznik Nr 5,
b) dysponuje przynajmniej następującym wyposażeniem niezbędnym, do wykonania zamówienia tj.:
• samochodami ciężarowymi do transportu odpadów, wyposażonymi w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów, przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności 1100 l – minimum 1 sztuka; Załącznik Nr 7
• samochodem ciężarowym bramowym, przystosowanym do przewozu pojemników o pojemności minimum 5 m3 – minimum1 sztuka - Załącznik Nr 7
c) Ocena spełniania warunku wobec Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.
d) Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający uzna, ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 45.000 zł.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie: warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony na podstawie art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach obejmujący co najmniej odpady o kodzie 20 03 01
- posiada aktualny wpis w Bazie Danych o odpadach w rubryce „Transportujący odpady” co najmniej dla odpadów o kodzie 20 03 01
- posiada pisemne zapewnienie odbioru odpadów o kodzie 20 03 01 do zagospodarowania w instalacji.
W przypadku Wykonawcy, który wykonuje odbiór, transport i posiada własną działalność gospodarczą nie jest zobowiązany składać pisemnego oświadczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, że wykonał przynajmniej jedną usługę polegającą na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych w łącznej ilości nie mniejszej niż 100 Mg/rok,- Załącznik Nr 5,
b) dysponuje przynajmniej następującym wyposażeniem niezbędnym, do wykonania zamówienia tj.:
• samochodami ciężarowymi do transportu odpadów, wyposażonymi w element prasujący, pozwalający zmniejszyć kubaturę przewożonych odpadów, przystosowanym do opróżniania pojemników o pojemności 1100 l – minimum 1 sztuka; Załącznik Nr 7
• samochodem ciężarowym bramowym, przystosowanym do przewozu pojemników o pojemności minimum 5 m3 – minimum1 sztuka - Załącznik Nr 7
c) Ocena spełniania warunku wobec Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.
d) Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 4

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę 45.000,00 zł;
b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony na podstawie art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach obejmujący co najmniej odpady o kodzie 20 03 01
c) zaświadczenie o wpisie w Bazie Danych o odpadach w rubryce „Transportujący odpady” co najmniej dla odpadów o kodzie 20 03 01
d) pisemne zapewnienie odbioru odpadów o kodzie 20 03 01 do zagospodarowania w instalacji;
W przypadku Wykonawcy, który wykonuje odbiór, transport i posiada własną działalność gospodarczą nie jest zobowiązany składać pisemnego oświadczenia.
e) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Załącznik Nr 5
f) wykaz pojazdów przystosowany samochodem ciężarowym bramowym, przystosowanym do przewozu pojemników o pojemności minimum 5 m3 – minimum1 sztuka - Załącznik Nr 7

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Oświadczenie składają odrębnie:
- Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące:
a/ podwykonawcy;
b/ Zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT –obecnie obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 8%-przy czym wynagrodzenie netto wykonawcy pozostanie bez zmian.
2. W przypadku zmiany wysokości opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska naturalnego-składowanie odpadów cena oferty pozostaje bez zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy - Gdynia, Pyrzowice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy płyty drogowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI