Odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów w spalarni z Zakładu Gospodarki Komunalnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów w spalarni z Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zielonej Górze, z podziałem na 2 zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023845
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów w spalarniz Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zielonej Górze, z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683229100

1.5.8.) Numer faksu: 683229111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zgk@zgkim.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport, unieszkodliwianie odpadów w spalarniz Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zielonej Górze, z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fa726a6-8e33-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć elektronicznie, w tym celu należy posiadać konto na Platformie eZamawiający(założenie konta jest darmowe). Wykonawca posiadający konto na Platformie eZamawiający ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałychobszarach. Zaleca się zarejestrowanie przed złożeniem oferty – co najmniej 2 dni wcześniej. Kontakt telefoniczny w sprawach technicznych do platformy: tel.: 22 257 22 23. Instruktaż dla Wykonawcyznajduje się w poniższym linku: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=zgkzgora&MP_module=main. Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy przetargowej e-Zamawiający oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień określonych w powyższym Instruktarzu. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcamiza pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl.Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.260.39.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - odbiór, transport i przekazanie do termicznego unieszkodliwienia w spalarni odpadów niebezpiecznych, odpadów medycznych i leków o kodzie 18 01 03* oraz leków o kodzie 20 01 32*, magazynowanych na terenie DZO, szacowane ilości odpadów o kodzie 18 01 03* ok 3,970 Mg/a i 20 01 32* ok. 1,037 Mg/a. Szacowana ilość ok. 5,007 Mg. Czas trwania umowy: 40 tygodni od dnia podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie w spalarni odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 03* ex, pochodzących z izolacji domowych odbywanych przez osoby chore na COVID-19 (zakażone koronawirusem SARS-coV-19). Szacowana ilość ok. 2,4 Mg. Czas trwania umowy: 40 tygodni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu oraz- spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie w/w warunku;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu odpadów w zakresie wszystkich kodów odpadów objętych zamówieniem, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04 ze zm.); w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (oferta wspólna), Zamawiający dopuszcza wspólne wykazanie się przez Wykonawców składających ofertę posiadaniem ww. decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu odpadów, w zakresie wszystkich kodów odpadów objętych zamówieniem. Złożone przez Wykonawców składających ofertę wspólną decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu odpadów, muszą wspólnie obejmować wszystkie kody odpadów wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł, na każde zadanie;4) zdolności technicznej lub zawodowej dla następujących części: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę, doświadczenie w realizacji usługi w porównywalnym z przedmiotem zamówienia zakresie i przedstawił na potwierdzenie wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na usługę polegająca na sukcesywnym odbiorze, transporcie, unieszkodliwieniu lub odzysku odpadów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dla poszczególnych zadań:zadanie nr 1 – w sumarycznej ilości 2,0 Mg/a,zadanie nr 2 – w ilości 0,4 Mg/a,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania i transportu odpadów, w zakresie wszystkich kodów objętych zamówieniem, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2020.797 t.j. z dnia 2020.05.04 ze zm.), zgodnie z Działem VII pkt 1.2;2) wykaz usług (wg załącznika nr 5 do SWZ), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej takiej usługi, zgodnie z Działem VII pkt 1.4);3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, o której zgodnie w Dziale VII pkt 1.3;.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę:1) formularz oferty wg załącznika nr 4 do SWZ;2) formularz cenowy wg załącznika nr 4.1 do SWZ;3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; oświadczenia składane odrębnie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie, składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji (wg załącznika nr 3 do SWZ); - Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg załącznika nr 3.2 do SWZ);4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania- Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego odpowiednio w formularzu oferty (wg załącznika nr 4 do SWZ, str. 1)danych, umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, z których możliwe jest uzyskanie tego dokumentu przez Zamawiającego; 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;- w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) wg załącznika nr 3.1 do SWZ, udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów 7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (Współpartnerów), wchodzących w skład np.: konsorcjum lub spółki cywilnej, musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu. W takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców według wzoru,stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te, potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.4) Wykonawcy wspólnieubiegający się o zamówienie, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w Dziale VII SWZ, mogą polegać na zdolnościach tych Współpartnerów, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.5) Oferta Wykonawców, wspólnie ubiegający się ozamówienie, musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Współpartnerów.6) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem).7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” wpisują dane dotyczące wszystkich Współpartnerów, a nie ich Pełnomocnika – lidera lub jednego ze Współpartnerów. 8) W przypadku złożenia przez Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich Współpartnerów łącznie, a nie ich Pełnomocnika lub jednego ze Współpartnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z treścią SWZ oraz załącznikami do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://zgkzgora.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI