Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Przeworsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającyPrzeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00233641
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Przeworsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650243995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166488236

1.5.8.) Numer faksu: 166487325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pgk-przeworsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk-przeworsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający o którym mowa w art. 4 pkt 3 ustawy PZP

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Przeworsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea376cc6-2cbb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pgk-przeworsk.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został określony w załączniku nr 7 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/10/2021 ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) powstających w oczyszczalni ścieków Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., adres oczyszczalni: ul. Gorliczyńska 31b, 37-200 Przeworsk, poprzez odzysk albo unieszkodliwienie na terenie Województwa Podkarpackiego lub innego w przypadku gdy odległość od miejsca wytwarzania osadów do miejsca stosowania jest mniejsza niż odległość do miejsca stosowania położonego na obszarze tego samego województwa.
Ilość osadów ściekowych do wywiezienia w okresie obowiązywania umowy: 3250 Mg o uwodnieniu 75-86%. w tym 2500 Mg w okresie innym niż zimowy oraz 750 Mg w okresie zimowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513800-4 - Usługi obróbki osadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
1) cena
2) aspekty środowiskowe

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty środowiskowe

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
• posiada aktualne zezwolenia (decyzję) na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania i transportu odpadów
lub
• wpisy do rejestrów, niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
b) będzie dysponował: co najmniej
- jednym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów oraz koparko-ładowarką
c) przedstawi opis środków organizacyjno-technicznych dostępnych wykonawcy w celu zapewnienia jakości usług – opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w zależność od wybranego wariantu tj.
• w przypadku mieszanego, rolniczego zagospodarowanie osadów ściekowych (art. 96. ust. 1 pkt 1-3 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm ) opis będzie zawierał w szczególności:
- opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w okresie występowania gruntów czasowo zamarzniętych i pokrytych śniegiem (okres zimowy)
- wykaz działek przeznaczonych do aplikacji osadów z przewidzianymi ilościami osadów do aplikacji na gruntach
- tytuł własności do terenu, na którym będą stosowane komunalne osady ściekowe, w przypadku, gdy stosowanie osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych, wymagane jest dostarczenie kopii umowy dzierżawy, poświadczonej za zgodność z oryginałem, przenoszącej wszelkie prawa właściciela na Wykonawcę w zakresie władania powierzchnią gruntu (wypis z ewidencji gruntów jako uprawniony podmiot do władania powierzchnią gruntu) oraz pisemnej zgody właściciela dzierżawionego gruntu na stosowanie komunalnych osadów ściekowych,
- oświadczenie o nie podleganiu gruntu zakazom stosowania aplikacji osadów zgodnie z art. 96 ust. 12 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm).
- oświadczenie o stosowanych uprzednio dawkach osadu na wykazanych gruntach lub o braku jego stosowania, w okresie ostatnich 3-ch lat.
lub w przypadku wybrania drugiego wariantu:
• innego niż rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych – opis z oświadczeniem o sposobie i miejscu zagospodarowania osadów ściekowych
w sposób inny niż rolniczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg załącznika nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualne zezwolenia (decyzję) na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania i transportu odpadów (w tym o kodzie 19 08 05),
lub
wpisy do rejestrów, niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności,
2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
3. opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w zależność od wybranego wariantu tj.
• mieszanego, rolniczego zagospodarowanie osadów ściekowych (art. 96. ust. 1 pkt 1-3 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm ) opis będzie zawierał w szczególności:
- opis sposobu zagospodarowania osadów ściekowych w okresie występowania gruntów czasowo zamarzniętych i pokrytych śniegiem (okres zimowy)
- wykaz działek przeznaczonych do aplikacji osadów z przewidzianymi ilościami osadów do aplikacji na gruntach
- tytuł własności do terenu, na którym będą stosowane komunalne osady ściekowe, w przypadku, gdy stosowanie osadów ściekowych odbywać się będzie na gruntach dzierżawionych, wymagane jest dostarczenie kopii umowy dzierżawy, poświadczonej za zgodność z oryginałem, przenoszącej wszelkie prawa właściciela na Wykonawcę w zakresie władania powierzchnią gruntu (wypis z ewidencji gruntów jako uprawniony podmiot do władania powierzchnią gruntu) oraz pisemnej zgody właściciela dzierżawionego gruntu na stosowanie komunalnych osadów ściekowych,
- oświadczenie o nie podleganiu gruntu zakazom stosowania aplikacji osadów zgodnie z art. 96 ust. 12 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2021 roku, poz. 779 z późn.zm).
- oświadczenie o stosowanych uprzednio dawkach osadu na wykazanych gruntach lub o braku jego stosowania, w okresie ostatnich 3-ch lat lub w przypadku wybrania drugiego wariantu:
• innego niż rolnicze zagospodarowanie osadów ściekowych – opis z oświadczeniem o sposobie i miejscu zagospodarowania osadów ściekowych w sposób inny niż rolniczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
a. oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii,
b. każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w Rozdz XXI ust. 1 SWZ w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
c. dokumenty, o których mowa w Rozdz XXII SWZ, winni złożyć wspólnie. 
2) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) wypełniając formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na e-PUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI