Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acc0368b-040c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007060/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób komunikowania się
Zamawiającego z Wykonawcami w postępowaniu (nie dotyczy składania ofert!):
1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, za pośrednictwem dedykowanego
formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający może również
komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres email:
zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl.
2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (inne niż dołączane do oferty)
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do
komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż
dołączane do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl.
3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod
adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego
regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Przy komunikacji drogą mailową wielkość pliku wynosi
maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.1.9.2022.IZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn.
Gmina Kostrzyn to gmina wiejsko- miejska położona w województwie wielkopolskim, w powiecie poznańskim. Powierzchnia Gminy Kostrzyn wynosi 155 km2, w tym powierzchnia Miasta Kostrzyna- 8 km2. Liczba miejscowości znajdujących się łącznie na terenie Gminy Kostrzyn wynosi 33. Przez obszar Gminy prowadzi droga krajowa o znaczeniu międzynarodowym nr 92 Berlin- Warszawa- Moskwa oraz droga wojewódzka nr 434. Kilka kilometrów od południowej granicy Gminy przebiega autostrada A2, z którą Gmina ma zapewnioną bardzo dobrą dostępność komunikacyjną poprzez drogę ekspresową S-5. Ponadto przez środek Gminy przebiega linia kolejowa E-20 Berlin- Warszawa.
2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:
1) odbiór odpadów wystawkowych tzn. odpadów komunalnych, które ze względu na swój rozmiar, wagę, bądź rodzaj nie mogę być umieszczone w pojemnikach lub workach przeznaczonych
do zbierania odpadów komunalnych, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i mieszanych w części zamieszkałej położonych na terenie Gminy Kostrzyn (województwo wielkopolskie, powiat poznański), którzy pozostają w gminnych systemie odbioru odpadów komunalnych,
u źródła ( z miejsca gromadzenia odpadów) z podziałem na:
a) meble i inne odpady wielkogabarytowe- odpady komunalne, które ze względu na swój rozmiar bądź wagę nie mogą być umieszczane w pojemnikach przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, w szczególności meble, wózki dziecięce i inwalidzkie, dywany, wykładziny, materace, rowery, zabawki, deski do prasowania, skrzydła drzwiowe;
b) zużyte opony z pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton- zużyte opony pojazdów jednośladowych i samochodowych (z pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t);
c) zużyty sprzęt pochodzących z gospodarstw domowych- odpady w rozumieniu art. 4 pkt 25) ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1893 ze zm.);
Z zastrzeżeniem, iż do odpadów wystawkowych nie zaliczamy części samochodowych oraz odpadów budowalnych i rozbiórkowych o charakterze komunalnymi, w szczególności stolarki okiennej, ościeżnic drzwiowych, części instalacji w postaci np. rur, paneli podłogowych
i ściennych, papy;
2) transport odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,
3) przekazanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do instalacji do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699), zapewnionej/ zapewnionych przez Wykonawcę i wskazanej/wskazanych w ofercie.
3. Realizacja zmówienia odbywa się zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby realizacja usługi odbywała się zgodnie
z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w tym
w sposób uwzględniających właściwości chemiczne i fizyczne odpadów oraz zagrożenia, które mogą one powodować.
4. Szczegółowy harmonogram i termin realizacji usługi zostanie uzgodniony w momencie podpisywania umowy.
5. Szacunkowa masa odpadów wystawkowych to: 285 Mg.
6. Szacowana liczba nieruchomości, z których nastąpi odbiór odpadów wystawkowych wynosi:
a) dla nieruchomości zamieszkałych:
- jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 4236 szt.
- wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 172 szt.
b) dla nieruchomości mieszanych:
- jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 87 szt.
- wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 17 szt.
7. Planowana ilość odpadów ma charakter szacunkowy i rzeczywista ilość odpadów, które Wykonawca odbierze od Zamawiającego i zagospodaruje może odbiegać od ilości podanej powyższej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust 1 ustawy Pzp - max. wartość opcji to 20% względem pierwotnie ustalonej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegółowe zasady, sposób oraz zakres w jakim Zamawiający ma prawo do skorzystania przez Zamawiającego z opcji określa § 10 ust. 4 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2022-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o łącznej wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, które objęte były zamówieniem podstawowym, przy zastosowaniu stawek, cen jednostkowych – zgodnie ze złożoną ofertą w postępowaniu na zadanie podstawowe, a w przypadku ich braku na podstawie indywidualnych negocjacji, w szczególności:
1) odbioru, transportu lub zagospodarowania odpadów wystawkowych w większej ilości niż przewidziana w Rozdziale IV niniejszej SWZ, w tym również po jej ewentualnym zwiększeniu wskazanego limitu na skutek skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji,
2) realizacji usług odbioru, transportu lub zagospodarowania odpadów komunalnych w innym terminie niż wskazany w Rozdziale II SWZ.
Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w dokumentacji niniejszego postępowania, przez co w szczególności należy rozumieć warunki realizacji usług szczegółowo opisane w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium środowiskowe: norma emisji spalin pojazdów, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia (E)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa
w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu
z powodu okoliczności o których mowa w rozdziale V SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada:
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru oraz odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych bądź zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odpadu będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy, z której Wykonawca będzie odbierał odpady zgodnie
z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
wpis do rejestru BDO (bazy danych o odpadach) zezwalający na transport odpadów - aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami, w zakresie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, (transportu odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia).
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2) niniejszego rozdziału SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje z należytą starannością co najmniej:
jedno zamówienie (w ramach jednej umowy) usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach o łącznej masie min. 100 Mg – łącznie w danym roku;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług (załącznik nr 7 do SWZ), wykaże, że w wymaganym okresie - w ramach jednej umowy: zrealizował lub aktualnie realizuje, co najmniej jedno zamówienie dotyczące odbioru i zagospodarowania odpadów o masie co najmniej 100 Mg w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia oraz załączy do niego dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
UWAGA:
Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega, że W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, że jeden z wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeśli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
b) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada wyposażenie umożliwiające odebranie odpadów - specjalistyczny środek transportu służącym do wywozu odpadów spełniający odpowiednie standardy techniczne tj. odpowiednią ilością pojazdów do zbierania odpadów, spełniających wymagania przepisów ochrony środowiska i o ruchu drogowym - Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania minimum 1 takim pojazdem.
Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w Wykazie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania wykaże pojazd niezbędny do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), dostępny wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania nim.
Wszystkie pojazdy używane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi normy emisji spalin min. norma EURO 4 (wymagania Dyrektywy 98/69/EC).
UWAGA: NORMA EMISJI SPALIN POJAZDU STANOWI JEDNO
Z KRYTERIUM OCENY OFERT;
Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu Wykonawcy.
Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia muszą być sprawne i muszą posiadać ważne przeglądy techniczne oraz polisy OC i NW.
bazą magazynowo – transportową usytuowana na terenie Gminy Kostrzyn lub
w odległości nie większej niż 60 km w linii prostej od granic Gminy Kostrzyn, spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami.
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
3. Odnośnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, a także wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
4. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem IX ust. 12 pkt. 1 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem IX ust. 12 pkt. 2 SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr
2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-25 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: system miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-25 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-23