Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIwonicz-Zdrój
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-27
  • ZamawiającyGmina Iwonicz-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-08
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f98955fd-2804-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005129/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający wymaga komunikowania się za pośrednictwem platformy SmartPzp pod adresem https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/, tj.:
1) Przeglądarka internetowa.
Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11.
Zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera
2) Środowisko Java.
Oprogramowanie Java ver. 1.8. (UWAGA ver. 1.8. WYMAGANA).
3) Sprzęt komputerowy.
Komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 8, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
W przypadku problemów technicznych czy pytań jest dostępna infolinia w dni robocze godz. 7.00 – 19.00 pod nr tel. 22 12377 97.

Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z portalu dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu portalu znajdują się w zakładce „e-learning” „Instrukcja użytkownika Wykonawcy SMARTPZP” na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/
Ważne zalecenie!
W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny):
1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.7.2021.IZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów ulegających biodegradacji i odpadów selektywnie zbieranych oraz odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych innych niż zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz selektywnie zbierane z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój powstałych na nieruchomościach zamieszkałych.
1. Odpady komunalne będą odbierane z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Iwonicz-Zdrój. Szacunkowa liczba mieszkańców gminy wynosi 10741 – stan na 30.09.2021 r., z czego 1677 osób mieszka w Iwoniczu-Zdroju a 9114 w trzech sołectwach: Iwonicz, Lubatowa i Lubatówka. Na dzień 30.09.2021 r. deklaracje w sprawie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożyło 2660 gospodarstw domowych, a liczba osób deklarujących zbieranie odpadów wyniosła 8832. Na terenie gminy przeważa zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna, w terenach wiejskich – rozproszona. Zabudowa wielomieszkaniowa zlokalizowana jest na terenie miejskim (ok.18 budynków) oraz w miejscowości Iwonicz (5 budynków), z łączną ilością mieszkań 296.
2. Systemem zbiórki odpadów komunalnych objęty zostanie teren całej gminy według uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą tras przejazdu. Długość jednorazowej trasy przejazdu po obszarze całej gminy szacuje się na ok. 45 km.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór:
1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w workach i pojemnikach wystawionych w obrębie trasy odbioru
w ilości ok. 970 Mg,
2) segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny
w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawionych w obrębie trasy przejazdu, podanych poniżej rodzajów odpadów w ilości ok. 382 Mg:
a) tworzywa sztuczne, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych,
b) papier, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury,
c) szkło i opakowania ze szkła,
d) metale, w tym odpady opakowaniowe z metalu,
e) zmieszane odpady opakowaniowe, w tym opakowania wielomateriałowe,
f) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów,
3) pozostałych odpadów, w tym problematycznych w ilości ok. 235 Mg,
w szczególności:
a) odpadów wielkogabarytowych, w tym mebli,
b) zużytych opon,
c) przeterminowanych leków i chemikaliów,
d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, w tym materiałów izolacyjnych,
e) popiołu z palenisk domowych,
f) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
g) zużytych baterii i akumulatorów,
h) odpadów niebezpiecznych (m.in. farby, tusze, rozpuszczalniki, kwasy, detergenty, środki ochrony roślin),
i) odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych
w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych
w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi,
w szczególności igieł i strzykawek,
j) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny.
4. Odbiorem, transportem do RIPOK Krosno objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 1-2. Wykonawca pokrywa koszty odbioru i transportu, koszty zagospodarowania pokrywa Gmina Iwonicz-Zdrój zgodnie z zawartym porozumieniem z Gminą Krosno dotyczącym zagospodarowania odpadów.
5. Odbiorem, transportem i zagospodarowaniem objęte są odpady z ust. 3 pkt 3 ppkt 3. Koszty odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów pokrywa Wykonawca.
6. Oznakowanie worków i pojemników:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru szarego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
2) odpady segregowane: tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych i metalu,
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru żółtego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
3) odpady segregowane: szkło i opakowania ze szkła
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru zielonego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
4) odpady segregowane: papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z tych materiałów:
a) opisany kontener
b) worek lub pojemnik koloru niebieskiego, z białą nalepką umieszczoną w widocznym miejscu,
5) odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady:
a) opisany kontener,
b) worek lub pojemnik koloru brązowego, z biała nalepką umieszczoną w widocznym miejscu.
7. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów od właścicieli budynków jednorodzinnych:
1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach - 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
2) odpady segregowane:
a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie) w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
b) papier i tektura gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące w miejscowościach Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatowa, Lubatówka,
8. Częstotliwość wywozu poszczególnych frakcji odpadów z budynków wielomieszkaniowych:
1) odpady zmieszane niesegregowane gromadzone w workach i pojemnikach – 1 raz w tygodniu,
2) odpady segregowane:
a) tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, drobny metal, gromadzone w workach lub pojemnikach – 2 razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie),
b) papier i tektura, gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,
c) szkło i opakowania ze szkła gromadzone w workach lub pojemnikach – 1 raz na dwa miesiące,
9. Częstotliwość wywozu pozostałych odpadów gromadzonych na PSZOK:
1) odpady zielone oraz ulegające biodegradacji – 15 krotny wywóz kontenera KP7,
2) odpady wielkogabarytowe – 1 raz w okresie obowiązywania umowy wzdłuż tras przejazdu (kwiecień lub maj) oraz 5 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK z kwatery gromadzone luzem – Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów,
3) zużyte opony – 4 razy w okresie obowiązywania umowy odbiór z PSZOK ze składu gromadzone luzem – Wykonawca zapewnia transport umożliwiający wywóz zgłoszonej ilości odpadów,
4) przeterminowane leki – 20 razy w okresie obowiązywania umowy,
5) odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne – 26 krotny wywóz kontenera KP7,
6) popiół – 10 razy w okresie obowiązywania umowy,
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – 4 razy w okresie obowiązywania umowy,
8) baterie i akumulatory – 2 razy w okresie obowiązywania umowy,
9) inne odpady niebezpieczne – 3 razy w okresie obowiązywania umowy,
10)odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji
i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek – 2 razy w okresie obowiązywania umowy
11)odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e – zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów uzgodnionym z Zamawiającym, o którym mowa w SWZ,
12)inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 2 razy z PSZOK gromadzone luzem.
10.Miejsce odbioru poszczególnych frakcji odpadów:
1) odpady niesegregowane i segregowane gromadzone w workach i pojemnikach składowane będą na posesjach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3,
2) odpady niesegregowane, segregowane powstające w budynkach wielomieszkaniowych gromadzone będą w pojemnikach i kontenerach umieszczonych w obrębie danej nieruchomości (Iwonicz-Zdrój: ul. Piwarskiego 20, 22, 24, ul. Rąba 8, 10, 12, 18, ul. Partyzantów 3, 5, al. Słoneczna 1, 4, 6, 8, 10, 14, 16, ul. Plac Dietla 3, ul. Braci Kazurów 15; Iwonicz: ul. Zadwór 8, 9, 10, 11, 12).
11.Miejsca odbioru pozostałych odpadów:
1) odpady zielone oraz odpady ulegające biodegradacji, w tym bioodpady – wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
2) odpady wielkogabarytowe – gromadzone luzem wzdłuż tras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju (odpady gromadzone luzem),
3)zużyte opony – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju (odpady gromadzone luzem),
4)przeterminowane leki – odbiór z 4 punktów rozmieszczonych na terenie gminy, oraz na terenie PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
5)odpady budowlane i rozbiórkowe, w tym materiały izolacyjne – wywóz kontenerów z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
6) popiół – gromadzony w workach wzdłuż tras oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3 oraz wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju (sprzęt gromadzony luzem),
8) zużyte baterie i akumulatory – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
9) inne odpady niebezpieczne - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
10)odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji
i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł
i strzykawek - wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju,
11) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny wywóz z terenu PSZOK,
12)odpady segregowane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 ppkt 2 lit. a-e – wywóz z terenu PSZOK w Iwoniczu-Zdroju; odbiór będzie następował w dniu przejazdu dla poszczególnych frakcji w mieście Iwonicz-Zdrój.
12.Wykonawca zapewni odbiór odpadów gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach typu „dzwon” umieszczonych na terenie gminy. Na terenie gminy znajduje się 37 pojemników typu „dzwon” (13 szt. na szkło, 24 szt. na tworzywa sztuczne) rozstawionych przy budynkach wielomieszkaniowych oraz wzdłuż taras przejazdu oznaczonych na mapie poglądowej umieszczonej w załączniku nr 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg następującego kryterium o znaczeniu określonym udziałem procentowym jn.:

• Cena oferty brutto - 60 %
• Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów - 40%

Zasady przyznawania punktów dla poszczególnych kryteriów:

1) Cena oferty (Kc) - kryterium temu przypisuje się wagę maksymalnie 60%.

a) Kryterium ceny dotyczy ceny brutto wyrażonej w pozycji - cena oferty brutto w PLN, określonej w formularzu ofertowym.

b) Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:

• oferta która zawiera najniższą cenę brutto otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (60 pkt.),
• ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:

Kc = (Cn : Cb) x 60% x 100

Cn - najniższa zaoferowana cena brutto,
Cb - cena brutto badanej oferty.

2) Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów (Ko) - kryterium temu przypisuje się wagę maksymalnie 40 % (łącznie ppkt a) i b)).

Ocena na podstawie tego kryterium przyznawana będzie za zwiększenie częstotliwości odbioru wskazanych odpadów.

a) Odpady budowlane, rozbiórkowe i izolacyjne – maksymalnie 20 pkt:

- odbiór 26 raz w roku – 0 pkt
- odbiór 28 razy w roku – 10 pkt
- odbiór 30 razy w roku – 20 pkt

b) Popiół – maksymalnie 20 pkt:

- odbiór 10 razy w roku – 0 pkt
- odbiór 11 razy w roku – 10 pkt
- odbiór 12 razy w roku – 20 pkt

Ilość punktów przyznanych w kryterium (Ko) stanowić będzie suma punktów przyznanych w ppkt a) i ppkt b)

UWAGA!
W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni pól w formularzu ofertowym, dotyczących częstotliwości odbioru wskazanych odpadów, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaproponował minimalną wymaganą w SWZ ilość odbioru wskazanych odpadów tj. 26 razy w roku dla odpadów budowlanych, rozbiórkowych i izolacyjnych oraz 10 razy w roku dla popiołu.

3) Łączna ilość punktów do porównywania ofert jaką otrzyma dana oferta, zostanie ustalona w następujący sposób:

K = Kc + Ko

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Określenie wymagań:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.),
b) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy Iwonicz-Zdrój, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439),
b) aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.)

UWAGA:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że wyżej wspomniany warunek udziału w postępowaniu spełnia samodzielnie każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum/spółki cywilnej, na którym ciążyć będzie obowiązek realizacji części zamówienia objętej obowiązkiem posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Oferta (zalecane na załączniku do SWZ) - musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 59 ustawy Pzp).
Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA !
Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Iwonicz-Zdrój z podziałem na miejscowości tj.: Iwonicz-Zdrój, Iwonicz, Lubatówka i Lubatowa w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie stanowił integralną część umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w porozumieniu z Wykonawcą.

UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej.

Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie świadczona usługa i zapoznał się z przed¬miotem zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę uszycie pokrowców na narożnik i krzesła- Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę uszycie pokrowców na narożnik i krzesła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI