Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 Inne paliwa (włącznie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) - 7 zadań.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyLotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045061
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) - 7 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lpr.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) - 7 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0edeaeb3-a81b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007176/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utylizacja odpadów paliwa lotniczego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:1) formularzy do komunikacji dostępnych w systemie miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia), 2) poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@lpr.com.pl lub dzp@lpr.com.pl.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP” oraz „Warunki korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov”.3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środkidowodowe, pełnomocnictwo pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt.4. Przekazywanie ofertynastępuje przy użyciu „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego w systemie miniPortal oraz ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia). Sposób przekazaniaoferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP” dostępnej na miniPortalu.5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 4, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych: .pdf,.doc, .docx, .rtf, .txt, .odt. lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określonych w pkt 1.6. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące komunikacji elektronicznej w postępowaniu zawarte są w paragrafie 13 i 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/9/IV/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 - Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) z Filii LPR w Kielcach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 - Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) z Filii LPR w Sanoku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 - Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) z Filii LPR w Poznaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 - Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) z Filii LPR w Sokołowie Podlaskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 - Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) z Filii LPR w Lublinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 - Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) z Filii LPR w Olsztynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 13 07 03 - Inne paliwa (włącznie z mieszaninami) z Oddziału LPR w Gdańsku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x W gdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto oferty Cmin – najniższa zaoferowana Cena brutto oferty Cob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercie W – waga

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada: a) aktualną Decyzję na zbieranie odpadów o kodzie 13 07 03 wydaną zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1592, z późn. zm.) lub Decyzję na zbieranie odpadów o kodzie 13 07 03 wydaną na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wraz potwierdzeniem złożenia do dnia 5 marca 2020 r. wniosku o zmianę posiadanych decyzji w zakresie gospodarkiodpadami, którego obowiązek złożenia wynika z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie innych ustaw o odpadach oraz niektórych innych ustaw;b) indywidulany numer rejestrowy oraz wpis Wykonawcy do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 13 07 03 prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy. Warunek, o którym mowa powyżej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżejoceniona, aktualnych na dzień złożenia, nw. podmiotowych środków dowodowych:1) aktualna Decyzja na zbieranie odpadów o kodzie 13 07 03 wydana zgodnie z ustawą z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1592, z późn. zm.) lub Decyzja na zbieranie odpadów o kodzie 13 07 03 wydana na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. oodpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797) wraz potwierdzeniem złożenia do dnia 5 marca 2020 r. wniosku o zmianę posiadanych decyzji w zakresie gospodarki odpadami, którego obowiązek złożenia wynika z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie innych ustaw o odpadach oraz niektórych innych ustaw;2) zawiadomienie o nadaniu indywidualnego numeru rejestrowego oraz aktywacji indywidulanego konta w BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 13 07 03 prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców dokumenty, o których mowa powyżej składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek, udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaposiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Podmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie spełniania warunków udziału składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 3 do SWZ.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach i w zakresie określonym w Załączniku nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI