ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MARGONIN

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MARGONIN W TERMINIE OD 01.09.2024 – DO 31.12.2024 ROKU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMargonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-22
  • ZamawiającyGmina Margonin
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00412927
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MARGONIN W TERMINIE OD 01.09.2024 – DO 31.12.2024 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Margonin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Margonin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@margonin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MARGONIN W TERMINIE OD 01.09.2024 – DO 31.12.2024 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f417691-efee-43a3-9627-432e8ac0d6af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prow jest w języku
polskim za pośr platformazakupowa.plpod adr https://samorzad.gov.pl/web/gmina-margonin/lW celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie (wskazane w rozdziale VIII)odbywa się za
pośr platformazakupowa.pli formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”.Za datę przekazania (wpływu)oświadczeń,
wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośr platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie
przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do
zamawiającego.Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z“Wyślij wiadomość zamawiającego”,po kliknięciu
przyciskuWyślij,otrzyma na adres mailowy,podany w poluTwój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod
uwierzytelniający.Kod należy wpisać w poluKod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiemWyślij.Następnie Wykonawca
otrzyma potw wysłania wiadomości.Kod uwierzytelniający jest aktywny przez30 minut od wygenerowania lub do momentu
wygenerowania kolejnego kodu.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośr platformazakupowa.plInformacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji“Komunikaty”.Korespondencja,której zgodnie z obow przep adresatem jest konkretny wykonawca, będzie
przekazywana za pośr platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek
sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego,gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderuSPAM.Zamawiający, zgodnie z Roz Prez RM z
dnia30.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postęp o udziel zam publ lub konkursie(Dz.Uz 2020rpoz.2452),określa
niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj:stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s,komputer klasy PClubMAC o następującej konfiguracji:pamięć
min.2GBRam,procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych-MS Windows7,Mac Os x 10
4,Linux,lub ich nowsze wersje,zainstalowana dowolna,inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,włączona
obsługaJavaScript,zainstalowany program AdobeAcrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,Szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS1.3Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową
stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównego
Urzędu Miar.Wykonawca,przystępując do niniejszego postęp o udziel zam publ:akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regul zamieszczonym na str int pod linkiem w zakładce„Regulamin" oraz uznaje go za
wiążący,zapoznał i stosuje się do Instr składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,w szczególności za sytuację,gdy
zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert(np.złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do
zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedm
postęp ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221UstPZP.Zamawiający informuje,że instr korzystania z
platformazakupowa.pldotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz
innych czynności podejmowanych w niniejszym postęp przy użyciuplatformazakupowa.plznajdują się w zakładce„Instrukcje dla
Wykonawców" na str int pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, jak: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz bioodpady oraz gabarytowych, obejmujący:
1. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, pochodzących, od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Margonin,
2. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, pochodzących, od właścicieli nieruchomości na której znajduje się domek letniskowy, lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,
3. przekazanie odebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 roku, poz. 1587 ze zmianami).
4. bezpłatne użyczenie pojemników służących zbieraniu odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, szklanych, papierowych, plastikowych, metalowych i opakowań wielomateriałowych,
5. bezpłatnego dostarczenie worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych, o odpowiedniej wytrzymałości i pojemności,
6. zapewnienie dostatecznej ilości specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą za każdy 1Mg odebranych, przetransportowanych i zagospodarowanych odpadów. Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie 4 miesięcy.
Szacuje się, że Wykonawca dokona wywozu odpadów komunalnych w ilości:
• 732 Mg - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe oraz bioodpady,
• 150 Mg – gabarytowych,

1. Opis grup odpadów, częstotliwość i sposób odbioru:
1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym żużel i popioły z pieców centralnego ogrzewania, pieców kaflowych lub innych źródeł ciepła (20 03 01).
Gromadzone w pojemnikach (kubłach) na odpady o pojemnościach: 120l, 240l, 1100l i workach (wyłącznie posiadających naklejkę opisaną „GMINA MARGONIN ODPADY KOMUNALNE (zmieszane)” i opieczętowaną), odbieranych przez Wykonawcę regularnie co dwa tygodnie, z zastrzeżeniem że w okresie od kwietnia do października z budynków wielolokalowych odpady odbierane będą, co tydzień.
Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi w II tygodniu września 2024 roku (37 tydzień roku).
2) Odpady komunalne, segregowane: szkło (20 01 02), opakowania ze szkła (15 01 07); Gromadzone w pojemnikach (kubłach) o pojemnościach: 120l, 240l, 1100l i w workach o pojemności min. 120l odbieranych regularnie co 2 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości. Odpady szklane zbierane razem z etykietami lub elementami zamykania opakowań. Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi we wrześniu 2024 roku.
3) Odpady komunalne, segregowane jak: papier (20 01 01) oraz opakowania z papieru i tektury (15 01 01), nagromadzone w pojemnikach (kubłach) lub/i w workach o pojemności min. 120 l, odbierane regularnie co miesiąc. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości. Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi we wrześniu 2024 roku.
4) Odpady komunalne, segregowane jak:
a) metale (20 01 40) oraz opakowania z metali (15 01 04),
b) tworzywa sztuczne (20 01 39) oraz opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02),
c) opakowania wielomateriałowe (15 01 05),
- zbierane łącznie, gromadzone w pojemnikach (kubłach) lub/i w workach o pojemności min. 120 l, odbierane regularnie co miesiąc. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości. Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi we wrześniu 2024 roku.
5) Odpady komunalne, segregowane jak: odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08); odpady ogrodowe i zielone (20 01 99, 20 02 01, 20 03 02, 20 02 03). Gromadzone w workach o pojemności min. 120l, lub w przypadku gałęzi bez umieszczania w worku, spiętych w zwartą wiązkę, odbieranych regularnie co dwa tygodnie, z zastrzeżeniem że w okresie od kwietnia do października z budynków wielolokalowych odpady odbierane będą, co tydzień. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości. Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi w I tygodniu września 2024 roku (36 tydzień roku).
6). Do odpadów komunalnych, „gabarytowych”, należą inne odpay komunalne nie wymienione w pkt 1-5
m.in. odpady: AGD/RTV, zużyte opony, budowlane, wielkogabarytowe, opakowaniowe, odzież, leki, papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło
Powyższe odpady odbierane będą przez Wykonawcę co najmniej raz w roku (październik lub/i listopad), poprzez mobilny punkt zbierania odpadów komunalnych (tzw. „gratowóz”). Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości, bez względu na domniemany okres ich wytworzenia, stan techniczny czy kompletność przedmiotu.
Ponadto odpady jak:
1. przeterminowane leki, odbierane będą ze znajdujących się na terenie Gminy Margonin aptek,
po otrzymaniu stosownej informacji,
2. baterie odbierane będą z pojemnika znajdującego się budynku siedziby UMiG Margonin i innych obiektów publicznych wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zaopatrzenie w pojemniki
Przez okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego użyczenia Zamawiającemu wskazanej szacunkowej liczby pojemników i wyposażenie nimi nieruchomości. Użyczenie obejmie pojemniki służące zbieraniu odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, szklanych, papierowych, plastikowych, metalowych i opakowań wielomateriałowych. Pojemniki winny spełniać warunki obowiązujących norm. Pojemniki należy dostarczyć do dnia 23 sierpnia 2024 roku.
Liczba pojemników, z podziałem na typ i pojemność:
Pojemnik odpady papier, plastik, metal,
zmieszane opakowania wielomateriałowe szkło
120 litrów 1328 szt. 0 szt. 1290 szt.
240 litrów 294 szt. 0 szt. 305 szt.
1100 litrów 31 szt. 44 szt. 28 szt.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia pojemników przez Wykonawcę w obrębie jednego budynku wielolokalowego. Pojemnik Wykonawcy nie może być mniejszy niż suma pojemności pojemników wskazanych przez Zamawiającego.
3. Zaopatrzenie w worki właścicieli nieruchomości
Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia właścicielom nieruchomości worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych, o odpowiedniej wytrzymałości i pojemności.

4. Zaopatrzenie w worki Urząd Miasta I Gminy Margonin
Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia do Urzędu Miasta i Gminy Margonin 300 szt. worków na odpady segregowane (w celu umożliwienia pobrania dodatkowych worków mieszkańcom Gminy Margonin) do dnia 2 września 2024 roku, w tym:  100 szt. służących zbieraniu plastiku, 100 szt. służących zbieraniu bioodpadów, 50 szt służących zbieraniu papieru, 50 szt służących zbieraniu do szkła.
Dane ilościowe charakteryzujące Gminę Margonin
1) Margonin to gmina miejsko - wiejska o powierzchni 122km2. W skład gminy wchodzi
21 miejscowości, charakteryzujących się przeważającą zabudową zwartą. W każdej miejscowości znajduje się zabudowa mniej lub bardziej rozproszona.
2) Liczba osób zamieszkałych na dzień 31.12.2023 roku wynosi 5 550 osób (miasto – 2622 osób, tereny wiejskie – 2928 osób) (liczba określona na podstawie otrzymanych od właścicieli nieruchomości deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi).
3) Adresy budynków wielolokalowych:
• teren miasta Margonina (17 punktów adresowych): ul. Kościelna nr 11, ul. Kościuszki nr 3, 17, 19, ul. Pl. Suwalskiego nr 1, ul. Polna nr 9 i 9A, ul. Powstańców Wlkp. nr 48, 50 i 52 (jedno miejsce gromadzenia odpadów) i 66, ul. Poznańska 31, ul. Rynek nr 21 i 25, ul. Sportowa nr 6, 8, 10 (nr 6 i 8 jedno miejsce gromadzenia odpadów),
• teren gminy Margonin (13 punktów adresowych): Adolfowo nr 23, Lipiny nr 36, Marcinek nr 1, Próchnowo nr 25, 32, 34, 35, 42, 43, 44, 45, Radwanki nr 69, Studźce nr 9,
4) Występujące rodzaje i pojemności pojemników (kubłów) na odpady, przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych na terenie nieruchomości Gminy: metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 120 l, 240 l, 1100l oraz KP5, KP7, KP10 o pojemności od 5m3 do 10m3,
5) Poniższa tabela przedstawia ilości (w Mg) odbieranych odpadów komunalnych z terenów zamieszkałych w Gminie Margonin, w latach 2021 – 2023:
Rodzaj odpadów 2021 rok 2022 rok 2023 rok
Niesegregowane (zmieszane)
odpady komunalne 1202,22 1189,00 1167,72
Papier, tektura 73,79 56,37 76,82
Szkło 172,41 185,99 191,88
Tworzywa sztuczne 285,88 199,09 221,85
Bioodpady 342,02 343,13 365,4
AGD/RTV 26,935 6,997 6,83
Opony 44,05 19,97 18,25
Budowlane 29,32 36,42 37,78
Wielkogabarytowe 108,55 50,85 62,01
Opakowaniowe 2,07 0 0,76
Odzież 2,61 0,13 0,28
Leki 0,761 0,21 0,27

Liczba indywidualnych nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, zgłoszona do dnia 31 grudnia 2023 roku – 82 punkty adresowe,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej –

- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Margonin,  o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 roku poz.399.), co najmniej w zakresie odpadów o kodach wskazanych w przedmiocie zamówienia.

- posiada wpis do rejestru o którym mowa   w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z zm.);


3) zdolności technicznej lub zawodowej - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 2 usługi polegające na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych w łącznej ilości co najmniej 500 Mg/rok każda usługa wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, na rzecz którego usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale-żności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2017 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załącze-niem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należy-cie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzo-ne przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależ-nych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
- wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy Margonin,  o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 roku poz.399.), co najmniej w zakresie odpadów o kodach wskazanych w przedmiocie zamówienia.

- posiada wpis do rejestru o którym mowa   w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z zm.);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy -zał. nr 2, pełnomocnictwo ( o ile dotycz), oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 4,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) zmian systemowych dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi wynikających ze zmiany przepisów prawnych, w tym prawa miejscowego, istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) zmian stawki podatku VAT,
3) zmian jednostkowych stawek opłat za umieszczenie odpadów na składowisku, wynikających
z obwieszczenia ministra środowiska w sprawie wysokości stawek opłat za korzystanie ze środowiska, które to zmiany będą miała wpływ na zmianę jednostkowych stawek opłat za przyjęcie
odpadów do instalacji zagospodarowującej odpad,
4) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotne wpływ na koszty świadczenia usługi,
5) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności
zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody
w znacznych rozmiarach,
6) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których
Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują,
że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałoby
dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu
zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.
3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 3 w przypadkach określonych w ust. 1 – 2 każda
ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia wraz ze wskazaniem całkowitej kwoty o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie i daty, od której
nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy, uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia, załączając uzasadnienie faktyczne i prawne żądanej zmiany.
5. W związku z wskazanymi w ust. 2 pkt. 1-4 okolicznościami dopuszczalne jest adekwatne zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy, przy czym zwiększenie wynagrodzenia dopuszczalne jest o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost kosztów świadczenia usługi z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku, o którym mowa w ust. 4 kalkulację zmiany kosztów odbioru odpadów, z której wynikać będzie wpływ wprowadzonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_margonin/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI