Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gawłuszo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGawłuszowice
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-25
  • ZamawiającyGmina Gawłuszowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00269653
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a

1.5.2.) Miejscowość: Gawłuszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-307

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 77 44 282

1.5.8.) Numer faksu: 17 77 44 282

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gawluszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abd35e21-46af-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.gawluszowice.bip.gmina.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@gawluszoiwce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.gawluszowice.bip.gmina.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w ust. 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GG.271.1.2021.GO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Gawłuszowice w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku. Zakres zamówienia dotyczy:
1. odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 zbieranych z częstotliwością:
1 raz na 4 tygodnie, a w okresie od kwietnia do października 1 raz na 2 tygodnie;
2. odpadów zbieranych selektywnie 1 raz na miesiąc:
a) odpady z papieru, w tym tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kod odpadu 20 01 01, 15 01 01),
b) metale, odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kod odpadu 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06),
c) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego (kod odpadu 20 01 02, 15 01 07),
3. odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów zbieranych
z częstotliwością: 1 raz na 4 tygodnie, a w okresie od kwietnia do października 1 raz na 2 tygodnie (kod odpadu 20 02 01, 20 01 08),
4. odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon (kod odpadu 20 03 07, 20 01 35*, 20 01 36, 20 01 23*, 16 01 03) – obwoźna zbiórka odpadów i ich odbiór spod posesji właścicieli nieruchomości,
5. odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie działki nr 188/1 w Woli Zdakowskiej,
6. innych odpadów komunalnych wymienionych w załączniku Nr 2 do SWZ.
Zamówienie przewiduje wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz wyposażenie PSZOK w kontenery i pojemniki. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania wynosi 480,00 Mg w okresie 12 miesięcy. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych przewidzianych do obsługi wynosi około 670. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena – znaczenie (waga kryterium) 60 % – według formuły:
KC = CN x 60 (max liczba punktów ocenianej oferty)
COB
Gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN – najniższa zaoferowana cena spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej.
2) Kryterium „Termin odbioru odpadów z PSZOK” – znaczenie (waga kryterium) – 40% – przeprowadzona zostanie na podstawie podanego (zaoferowanego) na druku oferty terminu odbioru odpadów z PSZOK od dnia zgłoszenie przez Zamawiającego – liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt.
Termin minimalny: 3 dni robocze, termin maksymalny: 7 dni roboczych
Ocena przeprowadzona zostanie według poniższego zestawienia:
KO = ON x 40 (max liczba punktów ocenianej oferty)
OOB
Gdzie:
KO – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium odbioru
ON – najkrótszy zaoferowany termin odbioru odpadów spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
OOB – termin odbioru zaoferowany w ofercie badanej.
Termin odbioru odpadów z PSZOK po Zgłoszeniu przez Zamawiającego – oznacza czas odbioru odpadów z PSZOK w okresie trwania umowy od dnia zgłoszenia faktu Wykonawcy. Wielkość
ta występuje w formularzu ofertowym i jest wyrażona w dniach roboczych.
Minimalny punktowany czas odbioru odpadów z PSZOK po zgłoszeniu przez Zamawiającego wynosi 3 dni robocze. Maksymalny czas odbioru odpadów z PSZOK po zgłoszeniu przez Zamawiającego wynosi 7 dni roboczych. Punkty za to kryterium będą przyznawane na podstawie czasu odbioru odpadów z PSZOK podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Uwaga!
Jeżeli w ofercie nie zostanie wskazany termin odbioru odpadów z PSZOK, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje termin 7 dni roboczych.
Jeżeli w ofercie zostanie wskazany termin odbioru odpadów z PSZOK dłuższy niż 7 dni roboczych lub krótszy niż 3 dni robocze, Zamawiający odrzuci ofertę

Opis sposobu obliczenia łącznej oceny ofert:
Łączna ocena punktowa (K) zostanie obliczona według formuły:
K= KC + KO
gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena.
KO – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Termin odbioru odpadów
z PSZOK”
Oferty oceniane będą punktowo. Suma uzyskanych punktów we wszystkich kryteriach da ilość punktów jaką otrzymała oferta. Maksymalna łączna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odbioru odpadów z PSZOK

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postepowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 888 z późn. zm.),
2) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.),
3) jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. 797 z późn. zm.)
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 zł.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) będzie dysponował na czas realizacji zadania następującym sprzętem:
a) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników,
b) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów zebranych selektywnie w workach,
c) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
d) co najmniej jednym samochodem przystosowanym do odbioru odpadów zgromadzonych
w kontenerach KP,
2) będzie dysponował na czas realizacji zadania bazą magazynowo-transportową usytuowaną
na terenie Gminy Gawłuszowice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Gawłuszowice, do którego posiada tytuł prawny – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122);
3) w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny na rzecz właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły, przez okres minimum 12 miesięcy, o masie łącznej minimum 700 Mg; oraz załączy dowody, że usługa została lub jest wykonywana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
2) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
6) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7-10 ustawy Pzp.
7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie w wymogami określonymi w pkt. 9.18 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gawłuszowice zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1439);
2) aktualne zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.),
3) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarującymi odpadami (BDO), o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. 797 z późn. zm.),
4) opłaconą polisę (wraz z dokumentem potwierdzającym opłatę), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 500.000 zł,
5) wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca
6) opis bazy magazynowo – transportowej wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
7) wykazu wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, masy odebranych odpadów komunalnych i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Sposób spełniana warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w ust. 11 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy płytkarzy - Rakszawa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję ekipy do ułożenia płytek. Realizacja: Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gawłuszowice: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Gawłuszowicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gawłuszowice: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Gminie Gawłuszowice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice w 2022 roku.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI