Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów: Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów: Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie, Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8 w Warszawie wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mehoffera 72-74 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-13
  • Numer ogłoszenia609606-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609606-N-2020 z dnia 2020-11-13 r.

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów: Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie, Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8 w Warszawie wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mehoffera 72-74 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14661326400000, ul. ul. Mehoffera  72/74 , 03-131  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 811 06 88, e-mail przetargi@scol.warszawa.pl, faks 22 811 06 88.
Adres strony internetowej (URL): https://zamowienia.scol.warszawa.pl/index.php/pl/test-2
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zamowienia.scol.warszawa.pl/index.php/pl/test-2

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zamowienia.scol.warszawa.pl/index.php/pl/test-2

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty można składa osobiście w dni robocze w godzinach od 8:30 do 15:00, bądź przesłać na adres Zamawijącego
Adres:
ZOL przy ul. Szubińskiej 4, 01-959 Warszawa- Sekretariat Zarządu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów: Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie, Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Olchy 8 w Warszawie wchodzących w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mehoffera 72-74 w Warszawie
Numer referencyjny: ZP/46/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych dla Stołecznego Centrum Opiekuńczo-Leczniczego z siedzibą w Warszawie przy ul. Mehoffera 72/74.Rodzaj odpadów:- zmieszane komunalne;- odpady komunalne segregowane:• tworzywa sztuczne (plastik, opakowania wielomateriałowe);• odpady opakowaniowe (papier, tektura);• odpady szklane;• BIO odpady.Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części z podziałem na zakłady:Miejsce świadczenia usług: 1) Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. Sue Ryder, ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa:Harmonogram odbioru i transportu odpadów:a) Pojemniki 1100 l na zmieszane odpady komunalne – poniedziałki, środy i piątki – każdorazowo 4 pojemniki;b) Pojemniki 1100 l na tworzywa sztuczne – poniedziałki, środy, piątki – każdorazowo 2 pojemniki;c) Pojemniki 1100 l na odpady opakowaniowe – poniedziałki, środy, piątki – każdorazowo 2 pojemniki;d) Pojemniki 240 l na odpady szklane – 2 pojemniki w miesiącu;e) Pojemniki 240 l na BIO odpady – 4 w miesiącu –(1 pojemnik tygodniowo).2) Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Szubińska 4 , 01-958 Warszawa:Harmonogram odbioru i transportu odpadów:a) Pojemniki 1100 l na zmieszane odpady komunalne – poniedziałki, środy i piątki – każdorazowo 1 pojemnik;b) Pojemniki 1100 l na tworzywa sztuczne – poniedziałki – każdorazowo 1 pojemnik;c) Pojemniki 1100 l na odpady opakowaniowe – poniedziałki – każdorazowo 2 pojemniki;d) Pojemniki 240 l na odpady szklane – 1 pojemnik w miesiącu;e) Pojemniki 120 l na BIO odpady – 4 w miesiącu.3) Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Olchy 8, 04- 837 Warszawa:Harmonogram odbioru i transportu odpadów:a) Pojemniki 1100 l na zmieszane odpady komunalne – poniedziałki, piątki – każdorazowo 3 pojemniki;b) Pojemniki 1100 l na tworzywa sztuczne – 1 pojemnik w miesiącu;c) Pojemniki 1100 l na odpady opakowaniowe – poniedziałki – każdorazowo 1 pojemnik;d) Pojemniki 240 l na odpady szklane – 1 pojemnik w miesiącu;e) Pojemniki 240 l na BIO odpady – 4 w miesiącu –(1 pojemnik tygodniowo).5. Zapisy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę.1) Na podstawie art. 29 ust. 3a. Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) przez Wykonawcę i podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy 2) Pracownikami fizycznymi nie są: osoby kierujące pracami. 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przydzielonych bezpośrednio do realizacji zamówienia w zakresie wymienionych czynności tj. do odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów komunalnych.4) Wykonawca wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie, że osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia są zatrudnione na umowie o pracę. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych w sprawie zatrudnienie osób, o których mowa w punkcie 1, a w szczególności możliwości żądania listy osób zatrudnionych, kopii zanonimizowanych, umów o prace. 6) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie w/w warunków realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że szczegółow klauzuli informacyjnej RODO, znajduję sie w SIWZ ZP/46/2929 ROZDZIAŁ XIX
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym stanowi art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020 poz. 1439), lub wpis do Rejestru Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2020 poz.797).2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub koncesje na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzje zatwierdzająca program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – na podstawie odrębnych przepisów lub wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach(Dz.U.2020 poz. 797).3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada umowę z instalacją komunalną zapewniającą przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust.6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020., poz. 797) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) kopię aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym stanowi art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020 poz. 1439), lub wpis do Rejestru Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2020 poz.797);2) kopię zezwolenia na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub koncesje na podziemne składowanie odpadów, pozwolenie zintegrowane, decyzje zatwierdzająca program gospodarowania odpadami wydobywczymi, zezwolenie na prowadzenie obiektu unieszkodliwiania odpadów wydobywczych lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – na podstawie odrębnych przepisów lub wpis do rejestru w zakresie, o którym mowa w art. 50 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach(Dz.U.2020 poz. 797);3)Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu umowy z instalacją komunalną zapewniającą przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust.6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020., poz. 797) na przekazywanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych.Zamawiający w przypadku wątpliwości co do posiadania umowy- zażąda od Wykonawcy kopii umowy potwierdzonej za zgodnością z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)-Załącznik nr 4 do SIWZ.powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.2. Przesłanki dopuszczalności zmiany umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Opisane we wzorze umowy przesłanki dopuszczalności jej zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu otwarcia ofert o godz. 10:30 w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Sp. z o.o. ul. Szubińska 4 w Warszawie - Dział Zamówień Publicznych i Inwestycji.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. Sue Ryder, ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Harmonogram odbioru i transportu odpadów:a) Pojemniki 1100 l na zmieszane odpady komunalne – poniedziałki, środy i piątki – każdorazowo 4 pojemniki;b) Pojemniki 1100 l na tworzywa sztuczne – poniedziałki, środy, piątki – każdorazowo 2 pojemniki;c) Pojemniki 1100 l na odpady opakowaniowe – poniedziałki, środy, piątki – każdorazowo 2 pojemniki;d) Pojemniki 240 l na odpady szklane – 2 pojemniki w miesiącu;e) Pojemniki 240 l na BIO odpady – 4 w miesiącu –(1 pojemnik tygodniowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90501200-9, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Szubińska 4 , 01-958 Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Harmonogram odbioru i transportu odpadów:a) Pojemniki 1100 l na zmieszane odpady komunalne – poniedziałki, środy i piątki – każdorazowo 1 pojemnik;b) Pojemniki 1100 l na tworzywa sztuczne – poniedziałki – każdorazowo 1 pojemnik;c) Pojemniki 1100 l na odpady opakowaniowe – poniedziałki – każdorazowo 2 pojemniki;d) Pojemniki 240 l na odpady szklane – 1 pojemnik w miesiącu;e) Pojemniki 120 l na BIO odpady – 4 w miesiącu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Olchy 8, 04- 837 Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Harmonogram odbioru i transportu odpadów:a) Pojemniki 1100 l na zmieszane odpady komunalne – poniedziałki, piątki – każdorazowo 3 pojemniki;b) Pojemniki 1100 l na tworzywa sztuczne – 1 pojemnik w miesiącu;c) Pojemniki 1100 l na odpady opakowaniowe – poniedziałki – każdorazowo 1 pojemnik;d) Pojemniki 240 l na odpady szklane – 1 pojemnik w miesiącu;e) Pojemniki 240 l na BIO odpady – 4 w miesiącu –(1 pojemnik tygodniowo).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie płytek gresowych - 100m2 i glazury na ścianach - 50m2 - Tarczyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ułożenie płytek gresowych - 100m2 i glazury na ścianach - 50m2 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa boksytu prażonego ziarna o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na pakiety
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odbieranie i transport odpadów z terenu Miasta i Gminy Płoty w roku 2021
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chrzypsko Wielkie w 2021 roku”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI