"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dygowo"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDygowo
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyGmina Dygowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044709
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dygowo"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dygowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Dygowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 84 195

1.5.8.) Numer faksu: 94 71-26-022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dygowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dygowo"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b46c0888-a987-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001265/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Dygowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.dygowo.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.dygowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza się jedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu „miniPortal” (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal).2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, z zastrzeżeniem pkt 1, za pomocą poczty elektronicznej.3. Korzystanie z „miniPortalu” jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.7. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej, w formacie danych: .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .ods, .png, .svg, .tif, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .zip, .7z (zalecane).8. Sposób złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym zaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.9. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w systemie „miniPortal”. 10. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BPP.V.GO.7031.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5406637,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności:1) odbiór i transport odpadów komunalnych bezpośrednio z terenów nieruchomości zamieszkałych:- zmieszanych oraz pozostałych po segregacji;- odpadów ulegających biodegradacji (bioodpadów);- opakowaniowe ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;- szkło;- opakowania z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z tektury;- papier i tektura;- opakowania z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali;- opakowania z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych;- opakowania wielomateriałowe;- zmieszane odpady opakowaniowe;- tworzywa sztuczne;- odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach;- inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny.2) wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych:a) pojemnik koloru czarnego z napisem „ZMIESZANE” na odpady niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz pozostałe po segregacji;b) pojemnik koloru brązowego z napisem „BIO” na odpady ulegające biodegradacji (bioodpady);c) pojemnik koloru niebieskiego z napisem „PAPIER” na opakowania z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z tektury;d) pojemnik koloru zielonego z napisem „SZKŁO” na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;e) pojemnik koloru żółtego z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zwanego dalej „zamówieniem podobnym”, stanowiącym nie więcej niż 200% wartości zamówienia podstawowego:1) zamawiający wskazuje, że zamówienie podobne udzielone zostanie po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla trybu zamówienia z wolnej ręki;2) zawarcie umowy dotyczące zamówienia podobnego poprzedzone będzie m.in. zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami. Przedmiotem negocjacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia podobnego, realizowanym w trybie zamówienia z wolej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp, będzie oferowana przez wykonawcę cena oraz warunki realizacji zamówienia.2. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących wszelkie czynności związane z odbiorem i transportem odpadów.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: a) cena – waga 70 pkt, w tym: • odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych o kodach: 20 03 01, 20 02 01, 15 01 01, 15 01 07, 15 01 02, 20 01 02, 20 01 01, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 39, 19 12 02, 20 03 99, 20 01 99,• wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych koloru: czarnego, niebieskiego, brązowego, żółtego, zielnego.Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (70 pkt)Oferty następne będą oceniane na zasadach proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru:C = [C min/C bad] x 100 x 0,70gdzie :C – liczba punktów za cenę ofertowa,C min – najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych,C bad – cena oferty badanej;b) emisja spalin – waga 20 pktPoszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za normy emisji spalin jakie spełniają pojazdy wyszczególnione przez Wykonawcę w wykazie sprzętu zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ Co najmniej jeden pojazd spełniający normy emisji spalin minimum EURO 4 – 5 pkt, Co najmniej jeden pojazd spełniający normy emisji spalin minimum EURO 5 - 10 pkt, Co najmniej jeden pojazd spełniający normy emisji spalin minimum EURO 6 - 20 pkt.Uwaga: Punktacji za normy emisji spalin nie sumuje się. W przypadku gdy Wykonawca wykaże, że posiada pojazdy spełniające odpowiednio: jeden pojazd EURO 4, jeden pojazd EURO 5 oraz jeden pojazd EURO 6, otrzyma 20 pkt. Punkty zostaną obliczone według wzoru:S = [Si/Smax] x 100 x 0,2gdzie:S - ilość punktów przyznanych w kryterium emisja spalinSi - ilość punktów za normy emisji spalin oferty badanej Smax – max. ilość punktów za normy emisji spalin oferty badanej20 pkt - maksymalna norma emisji spalin pojazdu.”c) termin płatności – waga 10 pktPoszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za terminy płatności. Termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni to jego oferta zostanie odrzucona.Ilość punktów w kryterium „termin płatności dla każdej oferty zostanie przyznany w następujący sposób:- płatność w terminie do 14 dni kalendarzowych – 0 pkt,- płatność w terminie od 15 do 25 dni kalendarzowych – 5 pkt,- płatność w terminie od 26 do 30 dni kalendarzowych – 10 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 70,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy pzp.) dotyczące: 1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że:a) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Dygowo, obejmujący rodzaj odbieranych odpadów komunalnych objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020.1439 t.j. ze zm.),b) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa (BDO), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2021.797 t.j. ze zm.);2) zdolności technicznej lub zawodowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ¬– w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, usługi odbierania odpadów komunalnych z terenów zamieszkałych w ilości co najmniej 2 000 Mg odpadów.2. Zamawiający, działając zgodnie z art. 121 ustawy Pzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących:1) odbioru odpadów komunalnych z terenów zamieszkałych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 i art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy pzp:a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 i art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp;b) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz formularz cenowy, sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do SWZ).Wymagana forma: formularz ofertowy oraz formularz cenowy muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjne] lub innym dokumencie;2) Jednolity europejski dokument zamówienia(dalej JEDZ).Informacje zawarte w JEDZ stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wymagana forma:wykonawca składa ]EDZ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy (konsorcjanta, podmiotu trzeciego) zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie,a)zamawiający wymaga, aby wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w części IV JEDZ wypełnił jedynie sekcję α (alfa),b) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania,w zakresie,w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu,składa formularz JEDZ tego podmiotu trzeciego,c)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców formularz JEDZ składa każdy z wykonawców, w zakresie, w którym każdy z wykonawców(konsorcjantów)wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,d)zamawiający nie wymaga złożenia JEDZ podwykonawców wskazanych przez wykonawcę,którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia,w przypadku,gdy ten podwykonawca nie jest podmiotem trzecim w rozumieniu art.118 ustawy pzp,e)więcej informacji dotyczących elektronicznego formularza JEDZ,w tym elektronicznych narzędzi do wypełniania JEDZ/ESPD (eESPD) można uzyskać pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/prawo-zamowien-publicznych-regulacje/prawo-krajowe/jednolity-europejski-dokument-zamowienia;3)Dokument pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy.Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca,który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika,powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.Dokument pełnomocnictwa,Z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.Wymagana forma: oryginał w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej,lub elektroniczna kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza,tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;4)Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego:1) w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy (zdolność techniczna lub zawodowa) – wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;2) w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp (uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej):a) aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Dygowo, obejmujący rodzaj odbieranych odpadów komunalnych objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1439 ze zm.);b) aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa (BDO), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 ze zm.);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji w przypadku:1) zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonywania zamówienia przez Wykonawcę;2) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającego na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych;3) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodniez jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa; Przez siłę wyższą Zamawiający rozumie pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy, w następujących sytuacjach: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. W takim przypadku zmiana wysokości wynagrodzenia będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego. W przypadku tej zmiany wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r.o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, i/lubb) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia,c) zasada/y gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,d) wysokości opłat za korzystanie ze środowiska z tytułu składowania odpadów, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.),e) zakupu przez ZAMAWIAJĄCEGO pojemników w kolorach:• czarny o pojemności 120L, 240L lub 1100L• brązowy o pojemności 120L, 240L lub 1100L• zielony o pojemności 120L, 240L lub 1100L• żółty o pojemności 120L, 240L lub 1100L• niebieski o pojemności 120L, 240L lub 1100L,w celu wyposażenia nieruchomości zamieszkałych we własne pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Wymagana forma:wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby–jeżeli dotyczy.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny podmiotowy środek dowodowy), potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub oświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wymagana forma: zobowiązanie musi być złożone oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu, na zdolnościach którego polega wykonawca, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej tego podmiotu lub innym dokumencie.ciąg dalszy:Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:3) Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w lit. a i b, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;4) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 lit. a, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład zespołu Wykonawcy, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo stawki godzinowej.Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.5) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 2 lit. b, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom wchodzącym w skład zespołu Wykonawcy realizującego przedmiot umowy.Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących przedmiot umowy, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją umowy.
2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie Koszalina i Kołobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI