Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek oraz zorganizowanie, prowadzenie i zagospodarowanie odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzostek
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Brzostek
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-29
  • Numer ogłoszenia535524-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535524-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.

Gmina Brzostek: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek oraz zorganizowanie, prowadzenie i zagospodarowanie odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek, krajowy numer identyfikacyjny 85166108500000, ul. Rynek  1 , 39-230  Brzostek, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 680 30 26, e-mail zamowienia@brzostek.pl, faks 14 680 30 25.
Adres strony internetowej (URL): bibrzostek.mserwer.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bipbrzostek.mserwer.pl/content.php?cms_id=2661||m=13

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Adres:
Urząd Miejski w Brzostku ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek oraz zorganizowanie, prowadzenie i zagospodarowanie odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
Numer referencyjny: IZP.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek oraz zorganizowanie, prowadzenie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1.1. Odbiór odpadów komunalnych:a) Segregowanych z terenów nieruchomości niezamieszkałych (domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.) na których powstają odpady komunalne, w rodzajach podanych poniżej: 1. papier i tektura – zbierane w worku niebieskim2. tworzywa sztuczne i metal– zbierane w worku żółtym3. szkło kolorowe i białe - zbierane w worku zielonym4. odpady ulegające biodegradacji - zbierane w worku brązowym5. pozostałości po sortowaniu odpadów komunalnych (zmieszane)– zbierane w worku bezbarwnymb) Pozostałych odpadów Odbiór odpadów: wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odzieży i tekstyliów, odbywać się będzie poprzez zbieranie wystawionych przed nieruchomościami niezamieszkałymi odpadów w terminie: październik/listopad 2020 oraz marzec/kwiecień 2021. Zbiórka poprzedzona będzie ogłoszeniem określającym dokładny termin odbioru ww. odpadów.Odbiór przeterminowanych leków z 3 aptek z Brzostku i z Smarżowej – 1 raz w miesiącu .Odbiór zużytych baterii i żarówek z 1 punktu gromadzenia odpadów z Brzostku po napełnieniu pojemników.c) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanym dalej „Punktem”, Odpady zebrane w Punkcie odbierane będą przez Wykonawcę po telefonicznym zgłoszeniu przez obsługę Punktu w ciągu 3 dni roboczych (nie rzadziej niż raz w miesiącu).d) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy (tj. domy ludowe, budynki rekreacyjne, remizy OSP, cmentarze, ośrodki zdrowia, szkoły, podmioty gospodarcze, budynki w budowie itp.), a powstają odpady komunalne- odbywać się będzie w systemie workowym lub w kontenerach o pojemności 7 m3.e) Wykonawca pod żadnym pozorem nie może w trakcie odbioru i transportu mieszać odpadów gromadzonych selektywnie z odpadami gromadzonymi w sposób nieselektywny.f) Wykonawca na własny koszt zapewni worki do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych, oraz kontenery i dostarczy właścicielom nieruchomości niezamieszkałych.g) Nie dopuszcza się zbierania - dopełniania pojazdu odpadami z terenu innej gminy.Prognozowana ilość odpadów wymienionych w punkcie 1.1.lit.a – c łącznie w okresie 12 miesięcy z terenu gminy Brzostek: Zmieszane (pozostałe po segregacji) w łącznej ilości ok. 15 MgSegregowane w łącznej ilości ok. 100 MgPozostałe w łącznej ilości ok. 100 MgPodana ilość odpadów jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych ilości odebranych z nieruchomości niezamieszkałych i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Ilość odpadów z nieruchomości niezamieszkałych oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zebrana w latach 2017-2020lata Tworzywa sztuczne i metal (Mg)(Ex 200199, 150102, 150104 150106 ) Papier (Mg)(150101, 200101) Szkło(Mg)(200102, 150107) Odpady biodegradowalne(Mg)(200201) Odpady pozostałe (Mg)(160103, 200110, 200111, 200121, 200123, 200135, 200136, 170107, 200307, 200132) Odpady komunalne zmieszane(Mg)(200301) Razem(Mg)2017 33,1 4,1 26,7 40,1 112,90 40,1 257,002018 41,66 12,98 30,61 39,26 110,17 81,78 316,462019 39,42 27,56 5,93 42,32 120,994 16,78 253,0042020(stan na 31.03.2020) 12,18 9,07 - 5,91 37,364 - 64,5241.2. Dostarczanie nieodpłatnie do wszystkich nieruchomości niezamieszkałych (na których powstają odpady) worków do selektywnej zbiórki odpadów. Dostarczenie nieodpłatnie do nieruchomości niezamieszkałych kontenerów do zbiórki odpadów zmieszanych ( w ilości około 5 sztuk).Wykaz nieruchomości niezamieszkałych Zamawiający przekaże Wykonawcy na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Zamawiający będzie przekazywał aktualizowany wykaz w przypadku jakiejkolwiek zmiany. Prognozowana ilość worków na odpady /sztuki/ w okresie 12 m-cy .niebieski - 2 000żółty- 10 000zielony- 4 000brązowy- 2 000bezbarwny - 6 000Podana liczba worków jest szacunkowa i należy traktować ją orientacyjnie, ponieważ może ona ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów:1. materiał – folia polietylenowa LDPE,2. pojemność – 120 litrów,3. grubość – co najmniej 0,06 mm, 4. nadruk – jednostronny, kolor czarny, wielkość nadruku 35% powierzchni jednej strony worka. Treść napisu na worku: Gmina Brzostek ,nazwa firmy, 2 telefony do firmy, nazwa rodzaju odpadu z wyszczególnieniem, co można wrzucać do worka . Kolory worków:a) na makulaturę kolor worka niebieski – napis w kolorze czarnym „PAPIER” b) na metale i tworzywa sztuczne kolor worka żółty – napis w kolorze czarnym „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE ” c) na szkło białe i kolorowe kolor worka zielony – napis w kolorze czarnym „SZKŁO”d) na odpady biodegradowalne kolor worka brązowy – napis w kolorze czarnym „BIO”e) na pozostałości z sortowania odpadów (zmieszane) worek bezbarwny – napis w kolorze czarnym „ODPADY POZOSTAŁE PO SEGREGACJI (ZMIESZANE)”1.3. Transport odpadów.Transport odpadów wykonywany na podstawie uzyskanych zezwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. 1.4. Wywóz, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wszystkich zebranych odpadów komunalnych.1) Wszystkie odpady zebrane z terenu Gminy Brzostek Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru, transportu i zagospodarowania odpadami w taki sposób, aby osiągnąć na rzecz Gminy odpowiednie poziomy recyklingu i odzysku wynikające z art. 3b oraz ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z art.3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2019.2010 t.j.) 3) Wykonawca zobowiązuje się w ofercie wskazać instalacje, w szczególności instalacje komunalne, do których przekazywane będą odebrane odpady komunalne1.5 Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.1.5.1 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w lokalizacji zapewniającej łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców Gminy Brzostek. PSZOK będzie przyjmował nieodpłatnie odpady selektywnie zbierane przez mieszkańców gminy Brzostek z nieruchomości zamieszkałych. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym miejsce funkcjonowania PSZOK-u. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z organizacją i funkcjonowaniem PSZOK w całości obciążają Wykonawcę. 1.5.2 W PSZOK-u nieodpłatnie odbierane będą odpady z nieruchomości zamieszkałych takie jak:- papier, - tworzywa sztuczne, - metale, - opakowania wielomateriałowe, - szkło bezbarwne i kolorowe,- bioodpady, - meble i inne odpady wielkogabarytowe,- odzież i tekstylia,- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,- szkło niewymienione w pkt 5 powyżej; ( np. szkło budowlane, lustra), - drewno, w tym opakowania z drewna,- przeterminowane leki i chemikalia,- odpady niebezpieczne (np. farby, kleje, rozpuszczalniki, oleje odpadowe, kwasy, alkalia, środki ochrony roślin, żywice, środki czyszczące, detergenty, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, w tym termometry rtęciowe),- odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek- zużyte baterie i akumulatory,- zużyte opony, - odpady budowlane i rozbiórkowe,- popioły i żużle z domowych palenisk.1.5.3 Wymagania dotyczące stacjonarnego PSZOK-u:- lokalizacja zapewniająca łatwy dostęp dla wszystkim mieszkańców Gminy Brzostek , - teren musi być utwardzony, ogrodzony, oświetlony i odpowiednio oznakowany, - miejsce magazynowania odpadów powinno być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,- posiadanie wszelkich niezbędnych zezwoleń do prowadzenia PSZOK-u zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- zapewnienie odbioru odpadów od mieszkańców w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w terminach od poniedziałku do piątku w godzinach min. od 7 00 do 15 00 oraz w soboty min. od 10 00 do 14 00.1.5.4 Obowiązkiem Wykonawcy będzie:1. Zorganizowanie i prowadzenie PSZOK-u własnym kosztem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2. Pełnienie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem PSZOK-u;3. Zapewnienie odpowiednich osób do obsługi PSZOK-u;4. Dokonując odbioru poszczególnych frakcji wyselekcjonowanych odpadów Wykonawca ma obowiązek zważyć lub w inny sposób określić ilość przyjętych odpadów i odnotować ją w rejestrze wraz ze wskazaniem właściciela nieruchomości, po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie Gminy Brzostek;5. Odpady zebrane w PSZOK powinny być na bieżąco, nie rzadziej niż raz w miesiącu po zapełnieniu kontenerów lub pojemników przekazywane do instalacji odzysku;6. Sporządzanie miesięcznych rejestrów przyjętych odpadów ze wskazaniem daty odbioru, miejscowości, danymi przekazującego odpady oraz rodzaj odpadów i ich ilości w (Mg) po każdorazowym ich zważeniu;7. Sporządzenie rocznego sprawozdania i przekazanie Burmistrzowi w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy zgodnie z art. 9na ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2019.2010 t.j.);8. Utrzymanie czystości i porządku na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych;9. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mienia oraz za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji usługi na terenie PSZOK-u.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 2020-07-01 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin i warunki płatności:1) Okresem rozliczeniowym za usługę jest miesiąc kalendarzowy.2) Wykonawca doręcza Zamawiającemu fakturę VAT za usługi świadczone w danym okresie rozliczeniowym. 3) Do faktury, o której mowa w ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest obligatoryjnie dołączyć karty przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia, wraz z rozliczeniem ilościowym i rodzajowym odpadów odebranych w ramach usługi. 4) Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem na podany rachunek bankowy w ciągu 30 dni od daty doręczania faktury Zamawiającemu, z zastrzeżeniem ust. 5).5) W przypadku nie dołączenia do faktury kart przekazania odpadów, Zamawiający dokona zapłaty tylko i wyłącznie po dostarczeniu ich przez Wykonawcę. W takim przypadku termin zapłaty określony w ust. 4) nie jest wiążący dla Zamawiającego i rozpoczyna swój bieg od dnia dostarczenia kompletu dokumentów. 6) Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich.7) W przypadku świadczenia usług przez podwykonawców płatność nastąpi po dostarczeniu przez Wykonawcę (w terminie minimum 5 dni przed upływem terminu płatności faktury przez Zamawiającego) oryginału oświadczenia Podwykonawcy o otrzymaniu należności wraz z uwierzytelnioną kserokopią faktury Podwykonawcy.8) Zamawiający może zatrzymać wynagrodzenie Wykonawcy do wysokości wartości jaką Wykonawca jest zobowiązany zapłacić podwykonawcy do czasu przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt 7).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Brzostek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:a. posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie usług odpowiadających usługom wskazanym w przedmiocie niniejszego zamówienia, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:- jednej usługi obejmującej odbiór i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 80 Mg przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy (w ramach jednej umowy) b. wykaże, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, bazą magazynowo - transportową usytuowaną w gminie Brzostek lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy.c. dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi prawo jazdy kategorii C lub C+E zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2017 poz. 978).3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie wykonawca składa wraz z ofertą).5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeni, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w ust. 4 niniejszego działu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 4 niniejszego działu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Brzostek.b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 5do SIWZ),c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4 do SIWZ),d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania osobami (załącznik nr 6).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.7. Oferta wspólna (konsorcjum, spółka cywilna):1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania, Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,3) Wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą posiadać łącznie,4) oświadczenia wstępne składa każdy z wykonawców (zał. nr 2 i 3),5) oświadczenia określone w ust. 1 pkt 1), ust. 2, ust. 3 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,6) oświadczenia i dokumenty określone w ust. 3 pkt 2) składa ją ci z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek na potwierdzenie, którego wymagany jest dany dokument,7) w przypadku dokonania wyboru wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, Wykonawca przedłoży umowę regulującą współpracę wykonawców występujący wspólnie. Termin na jaki zostanie zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie wymagał przedłożenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przeprowadzenie akcji promującej selektywne zbieranie odpadów w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brzostek. 10,00
odległość PSZOK-u (w km) od siedziby Gminy Brzostek (mieszczącej się przy ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek) 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmian treści umowy wymagają uprzedniej akceptacji stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu stron. Warunki zmian treści umowy w przypadku:1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.);3) zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów komunalnych objętych umową, które przez Zamawiającego w postępowaniu zostały podane orientacyjnie;4) działania siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-07, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. W innych sprawach nieuregulowanych w SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm. ) oraz Kodeksu cywilnego.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku, adres e-mail: sekretariat@brzostek.pl, adres: ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek;2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.271.22.2019 pn.: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Brzostek oraz zorganizowanie, prowadzenie i zagospodarowanie odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla urzędów gmin;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10) nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Mam do wykonania budowę domu od fundamentów - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam do wykonania budowę domu od fundamentów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI