Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W KIELCACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023531
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291150544

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Leonarda 10

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-311

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 501639357

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scrmits@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c8f541-8e1d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022438/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medyczncyh

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.scrmits.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie odanych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)administratoremPani/Pana danychosobowych jestŚwiętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego iTransportuSanitarnego WKielcach2)administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którymmożna siękontaktowaćpodadresem e-mail: jod@scrmits.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzanebędą napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4)odbiorcamiPani/Panadanychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostaniedokumentacjapostępowania woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jestwymogiem ustawowym określonym wprzepisanych ustawy P.Z.P.,związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7) w odniesieniu doPani/Pana danychosobowychdecyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22RODO.8) posiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danychosobowychPani/Pana dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby postronieadministratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostaćPani/Pan zobowiązana dowskazaniadodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania,w szczególności podanianazwy lubdaty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lubkonkursu albo sprecyzowanienazwy lubdaty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b)na podstawie art. 16 RODOprawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawado sprostowania niemożeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianąpostanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie możenaruszać integralnościprotokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresutrwaniapostępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o którychmowa wart. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniudoprzechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochronyprawinnej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UniiEuropejskiejlubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo doprzenoszeniadanychosobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/152/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów medycznych z oddziałów ŚCRMiTS, transport iutylizacja w okresie 1 roku. Szczegółowe wymagania oraz sposób realizacji zamówieniaznajdują się w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. wprzypadku zwiększonego zapotrzebowania, złożenia zamówienia na usługi objęte niniejsząumową w zakresie przekraczającym maksymalną wartość zamówienia, jednakże nie więcej niż o30 % maksymalnej wartości zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga odpowiedniego zezwolenia, licencji,koncesji, wpisu do rejestru działalności regulowanej lub wpisu do rejestru BDO, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne doświadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zezwolenie, licencje, koncesje lub wpis do rejestru działalności regulowanejdo wykonywania działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i utylizacjąodpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.797 z późn. zm.)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;Oświadczenie o braku podstawwykluczenia na podstawie art. 108 - załącznik nr 3 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium zawarte w Rozdziale XV SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługiwykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących sytuacjach:1)zmiany dni i/lub godzin wykonywania usługi (odbiorów odpadów) z przyczyn niezależnych odWykonawcy,2) ustawowej zmiany podatku VAT,3) w przypadku, gdy przed upływem okresuobowiązywania umowy, wiadomym będzie, że na skutek okoliczności niezależnych od stron, nienastąpi zrealizowanie maksymalnej wartości zamówienia, możliwa jest zmiana umowypolegająca na wydłużeniu okresu jej obowiązywania do czasu realizacji maksymalnej wartościzamówienia, jednakże nie dłużej niż o 6 miesięcy, na wniosek Wykonawcy za zgodąZamawiającego lub na wniosek Zamawiającego,4) określonych w art. 455 p.z.p. Zamawiającymoże skorzystać z możliwości zmiany umowy, w razie zaistnienia takiej potrzeby i przyspełnieniu okreslonych w tym przepisie przesłanek.Zmiana umowy może nastapić wyłącznie wformie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną zaszyfrowaną przy użyciu aplikacji dostępnej na Miniportalu za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię gosposię - Nowa Słupia
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zatrudnię raz w tygodniu Panią do gotowania i sprzątania mieszkania - stawka godzinowa do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI