„Odbiór, transport i utylizacja kwasów: siarkowego 30 %, tłuszczowego oraz merka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbiór, transport i utylizacja kwasów: siarkowego 30 %, tłuszczowego oraz merkaptobenzotiazolu”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-11-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-23
  • Numer ogłoszenia601707-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601707-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku: „Odbiór, transport i utylizacja kwasów: siarkowego 30 %, tłuszczowego oraz merkaptobenzotiazolu”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 00102119700000, ul. ul. Długa  75/76 , 80-831  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3002300, , e-mail przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl, ias.gdansk@mf.gov.pl, faks 58 3014318.
Adres strony internetowej (URL): www.pomorskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.pomorskie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbiór, transport i utylizacja kwasów: siarkowego 30 %, tłuszczowego oraz merkaptobenzotiazolu”
Numer referencyjny: 2201-ILN-2.260.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja kwasów: siarkowego 30%, tłuszczowego oraz merkaptobenzotiazolu: o kodach: 06 01 01, 16 03 06, 16 05 09. Odpady należy zutylizować wraz z pojemnikami, w których są przechowywane. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na dowolnie wybraną liczbę części zamówienia. W zakresie części 1 odbiór kwasu siarkowego nastąpi z terminala kontenerowego firmy DCT Gdańsk przy ul. Kontenerowej 7 w Gdańsku, w zakresie części 2 odbiór merkaptobenzotianzolu nastąpi z magazynu depozytowego Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni przy ul. Opłotki 1 w Gdańsku, w zakresie części 3 odbiór kwasu tłuszczowego nastąpi z magazynu depozytowego Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni przy ul. Opłotki 1 w Gdańsku, Przewidywana szacunkowa ilość odpadów wynosi:- W zakresie części 1 (kwas siarkowy 30%) – 48 000 kg netto, 50 280 kg brutto;- W zakresie części 2 (merkaptobenzotianzol) – 4 500 kg, 5 160 kg brutto, - W zakresie części 3 (kwas tłuszczowy) – 4 000 kg netto, 4 320 kg brutto.Odbiór odpadów powinien odbywać się zgodnie z wytycznymi postawionymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, a następnie ich przewóz pod eskortą funkcjonariuszy celno-skarbowych i utylizacja pod nadzorem pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ważenie przyjmowanych odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego, a następnie ich załadunek do środka transportu zorganizowanego w sposób wynikający z przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 154). Wykonywanie usługi musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zezwoleniami wymaganymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020 poz. 797).

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-23

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W zakresie warunku wskazanego w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy pzp Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli posiada:1) zezwolenie (decyzja) na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797) w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody dla poszczególnych części są następujące:- Kod dla części nr 1: 06 01 01,- Kod dla części nr 2:16 03 06,- Kod dla części nr 3: 16 05 09.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp zgodnie z załącznikiem nr 3 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp zgodnie z załącznikiem nr 3 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub okumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,2) zezwolenie (decyzja) na przetwarzanie odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797) w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, których kody dla poszczególnych części są następujące:- Kod dla części nr 1: 06 01 01,- Kod dla części nr 2:16 03 06,- Kod dla części nr 3: 16 05 09.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ;2) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w pkt 1 Wykonawcy składają w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. tj. informacji zamieszczanej niezwłocznie po otwarciu ofert na stronie internetowej Zamawiającego dotyczącej: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 3. Oferta powinna być przygotowana na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca składa pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy, złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
odległość 5,00
termin realizacji 35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:1) przedłużenie terminu realizacji umowy z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako obiektywne zdarzenie zewnętrzne niedające się przewidzieć do wystąpienia, jak również zapobieżenia jego skutkom, np. zjawiska przyrody takie jak huragan itp., działania wojenne lub akty władzy publicznej; okoliczność wymaga sporządzenie aneksu do umowy;2) strony zobowiązują się do niezwłocznego informowania o każdorazowej zmianie siedziby – okoliczność nie stanowi przesłanki do zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Odbiór, transport i utylizację kwasów: siarkowego 30 %, tłuszczowego oraz merkaptobenzotiazolu” - zniszczenie kwasu siarkowego 30%
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na wykonanie zniszczenia towaru o łącznej wadze brutto 50.280 kg w postaci kwasu siarkowego (kwasu mrówkowego) wraz z pojemnikami w których jest przechowywany. Przedmiotowy towar przed rozładunkiem musi być zważony. W usłudze zniszczenia ma się zawierać również załadunek/przeładunek, rozładunek i transport towaru do miejsca jego niszczenia. Przedmiotowy towar znajduje się w 40 pojemnikach plastikowych (mauzery) w postaci płynnej o wadze netto 1200 kg, brutto 1257 kg każdy. Ilość łączna netto 48.000 kg (brutto 50.280 kg). Przechowywany jest w dwóch kontenerach 20 stopowych na terenie terminala kontenerowego firmy DCT Gdańsk przy ul. Kontenerowej 7 w Gdańsku. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowy kwas siarkowy jest substancją wymienioną w kategorii 3 załącznika nr I do Rozporządzenia (WE) NR 273/2004 Parlamentu Europejskiego z dnia 11 lutego 2004r. w sprawie prekursorów narkotykowych, a substancja jest i może być przeznaczona do nielegalnego wytwarzania środków odurzających lub substancji psychotropowych, przemieszczanie towaru musi odbywać się pod nadzorem pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, podmiot wykonujący usługę niszczenia musi zapewnić, aby proces utylizacji odbywał się w miejscu chronionym i monitorowanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Odbiór, transport i utylizacja kwasów: siarkowego 30 %, tłuszczowego oraz merkaptobenzotiazolu” - zniszczenie merkaptobenzotiazolu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na wykonanie zniszczenia towaru o łącznej wadze brutto 5 160 kg w postaci merkaptobenzotiazol. W usłudze zniszczenia ma się zawierać transport towaru do miejsca jego niszczenia i rozładunek. Przedmiotowy towar przed rozładunkiem musi być zważony.Wykonanie usługi nastąpi w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, odpowiednio 14 lub 21 dni od daty podpisania umowy.Przedmiotowy towar – wilgotna, zbrylona substancja w kolorze żółtym, zapakowana w folię, znajduje się w 180 kartonach o łącznej wadze netto 4 500 kg, brutto 5 160 kg . Towar przechowywany jest w magazynie depozytowym Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, przy ul.Opłotki 1 w Gdańsku. Z uwagi na fakt, iż merkaptobenzotiazol zawiera również składnik chemiczny o nazwie BMK (fenyloaceton) - substancję wymienioną w kategorii 1 załączniku I do Rozporządzenia (WE) NR 273/2004 Parlamentu Europejskiego z dnia 11 lutego 2004r. w sprawie prekursorów narkotykowych, oraz APAA (2-acetylo-2-fenyloaxcetamid), a substancje te mogą być przeznaczone do nielegalnego wytwarzania środków odurzających lub substancji psychotropowych, przemieszczanie i niszczenie towaru musi odbywać się pod nadzorem pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. Ponieważ towar to merkaptobenzotiazol, przesyłam kartę charakterystyki w której wskazano w sekcji 13 Postępowanie z odpadami – Metoda unieszkodliwiania odpadów – utylizacja produktupowinna być zgodna z wymogami ochrony środowiska i legislacji związanej z utylizacją odpadów a także z wymogami władz lokalnych. Kod odpadu - 16 05 09.Z uwagi na fakt, iż towar jest substancją niebezpieczną (nr UN 3077), jego transport powinien być przystosowany, wyposażony i oznakowany przez wykonawcę w sposób należyty, wynikający z przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. , poz. 154 ) . Niszczenie dostarczonego towaru powinno się odbywać w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę jego wartości użytkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 35,00
odległość 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Odbiór, transport i utylizacja kwasów: siarkowego 30 %, tłuszczowego oraz merkaptobenzotiazolu” - zniszczenie kwasu tłuszczowego (stearynian cynku)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na wykonanie zniszczenia towaru o łącznej wadze brutto 4 320 kg w postaci kwasu tłuszczowego (stearynianu cynku). W usłudze zniszczenia ma się zawierać transport towaru do miejsca jego niszczenia i rozładunek. wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, odpowiednio 14 lub 21 dni od daty podpisania umowy.Przedmiotowy towar – proszek w kolorze kremowym, zapakowany w folię, znajduje się w 160 kartonach o łącznej wadze netto 4 000 kg, brutto 4 320 kg . Towar przechowywany jest w magazynie depozytowym Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, przy ul.Opłotki 1 w Gdańsku. Z uwagi na fakt, iż kwas tłuszczowy zawiera również składnik chemiczny o nazwie BMK (fenyloaceton) - substancję wymienioną w kategorii 1 załączniku I do Rozporządzenia (WE) NR 273/2004 Parlamentu Europejskiego z dnia 11 lutego 2004r. w sprawie prekursorów narkotykowych, a substancja jest i może być przeznaczona do nielegalnego wytwarzania środków odurzających lub substancji psychotropowych, przemieszczanie i niszczenie towaru musi odbywać się pod nadzorem pracowników Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku. Ponieważ towar to kwas tłuszczowy (stearynian cynku) przesyłam kartę charakterystyki w której wskazano w sekcji 13 Postępowanie z odpadami – Metoda unieszkodliwiania odpadów- niszczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie utylizacji odpadów (kod odpadu: 16 03 06).Niszczenie dostarczonego towaru powinno się odbywać w sposób zapewniający całkowitą i nieodwracalną utratę jego wartości użytkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 35,00
odległość 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI