Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów o kodzie ex 200199- popioły z gospodarstw domowych w celu ich zagospodarowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690689636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 35
1.5.2.) Miejscowość: Błażowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17-230-14-48
1.5.8.) Numer faksu: 17-230-14-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gkblazowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gkblazowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów o kodzie ex 200199- popioły z gospodarstw domowych w celu ich zagospodarowania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed60f71d-6bed-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.gkblazowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.gkblazowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający w niniejszym postepowaniu nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcą w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej art. 281 ust. 1 pkt 9 z zw. z art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:
1 administratorem Pani /Pana danych osobowych jest Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o., adres; 36-030 Błażowa, ul. 3- go Maja 35, w imieniu której funkcję Administratora sprawuje Prezes Gospodarski Komunalnej w Błażowej Sp. z o.o.,
2 inspektorem ochrony danych osobowych w Gospodarce Komunalnej w Błażowej Sp. z o.o. jest Pan Sebastian Wójcik, kontakt: iodo@gkblazowa.pl,
3 Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Odbiór odpadów o kodzie ex 20 01 99- popioły z gospodarstw domowych w celu ich zagospodarowania”. Znak: PM/BZP/12/2023 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja Postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp z uwzględnieniem postanowień, w szczególności ograniczeń z nich wynikających,
5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6 obowiązek podania przez Panią/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
2 Posiada Pan/Pani:
1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,
2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych,
3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PM/BZP/12/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów o kodzie ex 200199- popioły z gospodarstw domowych w celu ich zagospodarowania w ilości 550,00 Mg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium odległości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1 nie podlegają wykluczeniu,
2 spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający uzna ww. Warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach zezwalającej na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem nn. Zamówienia z uwzględnieniem działalności w zakresie magazynowania, przetwarzania i wytwarzania odpadów w ilości co najmniej równej maksymalnej wielkości zamówienia.
b) zawiadomienie (zanonimizowane w zakresie loginu i hasła) o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach zawierając indywidualny numer rejestrowy lub inny dokument potwierdzający wpis do tego rejestru dotyczącego gospodarowania odpadami zarówno w zakresie procesów przetwarzania jak i transportu odpadów.
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie uprawnień przez co najmniej jednego z konsorcjantów, który będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania ww. uprawnień)
3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4 Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
• Zamawiający w zakresie zdolności technicznej wymaga wykazania przez Wykonawcę, potwierdzenia, że w ciągu ostatnich trzech lat zagospodarował odpady w ilości odpowiadającej przynajmniej maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia określonej
w przedmiocie zamówienia- oświadczenie Załącznik Nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: 1 500, 00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określone zostały w załączonym wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.gkblazowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-26 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-24