Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe Policji garnizonu śląskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00429029
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe Policji garnizonu śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe Policji garnizonu śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5fb8521-6ad6-4169-8641-cf24aacd33d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Odbiór odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez Komendy Miejskie i Powiatowe Policji garnizonu śląskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50
MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h)
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Poniżej została określona instrukcja
korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych
użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”,
„Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w
postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu
logowania użytkownika do Systemu.
c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania
do Platformy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.
eb2b.com.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i
nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221
ustawy.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,
minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla
systemów teleinformatycznych.a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg).b) W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca się, aby komunikacja
z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za pośrednictwem adresu
email.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z prowadzonym postępowaniem
udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail:
helpdesk@eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH
dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano
w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie
wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19
40-038 Katowice
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w
Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-299/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Odbiór odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Wiśle – szczegóły w załączniku nr 3a do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 3a-3e – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie.
Wspólny słownik CPV:90511000-2 usługa wywozu odpadów,
90512000-9 – usługa transportu odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym że termin realizacji świadczenia usług rozpoczyna się w dacie planowanego terminu rozpoczęcia realizacji usługi po pisemnym potwierdzeniu Zamawiającego (określono w kolumnie nr 3 formularza cenowego- załącznik nr 3a-3e do SWZ) przez okres 24 miesięcy z możliwością wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy przed terminem jej obowiązywania, określonym w § 6 ust. 1 umowy.
c) rezygnacji ze wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy bez względu na posiadane środki, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy.
d) wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 7 ust. 11 umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 %
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ częstotliwość odbioru odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 %
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10%
co łącznie daje 100%

Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt

2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie wzoru

Ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska max punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.

2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Max czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla kryterium „czas reakcji”.

2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10 pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ
3. Zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Odbiór odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Istebnej – szczegóły w załączniku nr 3a do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 3a-3e – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie.
Wspólny słownik CPV:90511000-2 usługa wywozu odpadów,
90512000-9 – usługa transportu odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym że termin realizacji świadczenia usług rozpoczyna się w dacie planowanego terminu rozpoczęcia realizacji usługi po pisemnym potwierdzeniu Zamawiającego (określono w kolumnie nr 3 formularza cenowego- załącznik nr 3a-3e do SWZ) przez okres 24 miesięcy z możliwością wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy przed terminem jej obowiązywania, określonym w § 6 ust. 1 umowy.
c) rezygnacji ze wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy bez względu na posiadane środki, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy.
d) wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 7 ust. 11 umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 %
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ częstotliwość odbioru odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 %
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10%
co łącznie daje 100%

Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt

2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie wzoru

Ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska max punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.

2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Max czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla kryterium „czas reakcji”.

2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10 pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ
3. Zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Odbiór odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Miedźnej z siedzibą w Woli – szczegóły w załączniku nr 3b do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 3a-3e – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie.
Wspólny słownik CPV:90511000-2 usługa wywozu odpadów,
90512000-9 – usługa transportu odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym że termin realizacji świadczenia usług rozpoczyna się w dacie planowanego terminu rozpoczęcia realizacji usługi po pisemnym potwierdzeniu Zamawiającego (określono w kolumnie nr 3 formularza cenowego- załącznik nr 3a-3e do SWZ) przez okres 24 miesięcy z możliwością wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy przed terminem jej obowiązywania, określonym w § 6 ust. 1 umowy.
c) rezygnacji ze wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy bez względu na posiadane środki, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy.
d) wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 7 ust. 11 umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 %
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ częstotliwość odbioru odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 %
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10%
co łącznie daje 100%

Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt

2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie wzoru

Ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska max punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.

2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Max czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla kryterium „czas reakcji”.

2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10 pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ
3. Zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Odbiór odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Pszowie – szczegóły w załączniku nr 3c do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 3a-3e – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie.
Wspólny słownik CPV:90511000-2 usługa wywozu odpadów,
90512000-9 – usługa transportu odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym że termin realizacji świadczenia usług rozpoczyna się w dacie planowanego terminu rozpoczęcia realizacji usługi po pisemnym potwierdzeniu Zamawiającego (określono w kolumnie nr 3 formularza cenowego- załącznik nr 3a-3e do SWZ) przez okres 24 miesięcy z możliwością wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy przed terminem jej obowiązywania, określonym w § 6 ust. 1 umowy.
c) rezygnacji ze wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy bez względu na posiadane środki, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy.
d) wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 7 ust. 11 umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 %
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ częstotliwość odbioru odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 %
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10%
co łącznie daje 100%

Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt

2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie wzoru

Ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska max punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.

2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Max czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla kryterium „czas reakcji”.

2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10 pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ
3. Zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Odbiór odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Milówce – szczegóły w załączniku nr 3d do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 3a-3e – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie.
Wspólny słownik CPV:90511000-2 usługa wywozu odpadów,
90512000-9 – usługa transportu odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym że termin realizacji świadczenia usług rozpoczyna się w dacie planowanego terminu rozpoczęcia realizacji usługi po pisemnym potwierdzeniu Zamawiającego (określono w kolumnie nr 3 formularza cenowego- załącznik nr 3a-3e do SWZ) przez okres 24 miesięcy z możliwością wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy przed terminem jej obowiązywania, określonym w § 6 ust. 1 umowy.
c) rezygnacji ze wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy bez względu na posiadane środki, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy.
d) wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 7 ust. 11 umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 %
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ częstotliwość odbioru odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 %
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10%
co łącznie daje 100%

Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt

2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie wzoru

Ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska max punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.

2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Max czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla kryterium „czas reakcji”.

2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10 pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ
3. Zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Odbiór odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Kuźni Raciborskiej – szczegóły w załączniku nr 3e do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 3a-3e – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie.
Wspólny słownik CPV:90511000-2 usługa wywozu odpadów,
90512000-9 – usługa transportu odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym że termin realizacji świadczenia usług rozpoczyna się w dacie planowanego terminu rozpoczęcia realizacji usługi po pisemnym potwierdzeniu Zamawiającego (określono w kolumnie nr 3 formularza cenowego- załącznik nr 3a-3e do SWZ) przez okres 24 miesięcy z możliwością wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy przed terminem jej obowiązywania, określonym w § 6 ust. 1 umowy.
c) rezygnacji ze wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy bez względu na posiadane środki, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy.
d) wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 7 ust. 11 umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 %
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ częstotliwość odbioru odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 %
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10%
co łącznie daje 100%

Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt

2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie wzoru

Ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska max punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.

2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Max czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla kryterium „czas reakcji”.

2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10 pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ
3. Zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Odbiór odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Krzyżanowicach – szczegóły w załączniku nr 3e do SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy,
c) załącznik nr 3a-3e – Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia dla każdego zadania odrębnie.
Wspólny słownik CPV:90511000-2 usługa wywozu odpadów,
90512000-9 – usługa transportu odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym że termin realizacji świadczenia usług rozpoczyna się w dacie planowanego terminu rozpoczęcia realizacji usługi po pisemnym potwierdzeniu Zamawiającego (określono w kolumnie nr 3 formularza cenowego- załącznik nr 3a-3e do SWZ) przez okres 24 miesięcy z możliwością wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) skrócenia terminu obowiązywania niniejszej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w § 4 ust. 1 umowy przed terminem jej obowiązywania, określonym w § 6 ust. 1 umowy.
c) rezygnacji ze wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy bez względu na posiadane środki, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy.
d) wznowienia usług na kolejne 12 miesięcy, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę przed zakończeniem realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów § 7 ust. 11 umowy. W takim przypadku wydłużenie terminu obowiązywania umowy zostanie wprowadzone aneksem do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i wagi dla każdego zadania odrębnie:
a/ Cena brutto oferty - 60 %
b/ Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ częstotliwość odbioru odpadów) dalej „czas reakcji” – 30 %
c/ Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI – 10%
co łącznie daje 100%

Ocena ofert
X = A+B +C
gdzie:
X – Suma punktów badanej ważnej oferty
A – cena oferty – 60 pkt
B – czas reakcji – 30 pkt
C - dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI - 10 pkt

2.1 Cena brutto ważnej oferty zostanie przeliczone na podstawie wzoru

Ilość pkt = najniższa oferowana cena brutto z ważnych ofert / cena brutto badanej oferty x 60 pkt.

a) oferta z najniższą ceną brutto z ważnych ofert uzyska max punktów tj. 60;
b) pozostałe ważne oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w pkt 2.1;
c) jeżeli oferty po przeliczeniu wg podanego w pkt 2.1 wzoru będą sobie równe otrzymają taką samą liczbę punktów.

2.2. Punktacja dla kryterium „czas reakcji” na zgłoszenie telefoniczne do odbioru odpadów (częstotliwość odbioru odpadów kolumna nr 7 załącznika nr 3a-3e do SWZ) (B) będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
do 24 h – 30 pkt
25 h-36 h – 15 pkt
37 h-48 h – 0 pkt
Max czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne jaki dopuszcza Zamawiający wynosi 48 godzin (h). W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ wskaże czas reakcji dłuższy niż 48 godzin lub nie wskaże czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wartość najdłuższą tj. 48 godzin i w konsekwencji przydzieli Wykonawcy 0 pkt dla kryterium „czas reakcji”.

2.3 Punktacja dla kryterium (C) „Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznymi z normą emisji spalin EURO VI” będzie przyznawana zgodnie z poniższym podziałem:
- dysponuje dwoma dowolnymi pojazdami specjalistycznymi do wywozu odpadów komunalnych z normą emisji spalin EURO VI – 10 pkt;
- dysponuje jednym dowolnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 5 pkt;
- nie dysponuje żadnym pojazdem specjalistycznym do wywozu odpadów komunalnych spełniającym normę emisji spalin EURO VI – 0 pkt.
Szczegóły - Sekcja XX SWZ
3. Zasady przyznawania punktów dla każdego z zadań:
a) Wartości liczone będą do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak wartość podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie dowolnymi pojazdami specjalistycznym z normą emisji spalin EURO VI

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów - niniejszy warunek udziału w postępowaniu dotyczy wszystkich zadań (części) przedmiotu zamówienia.
1.2.1 Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania lub aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024 poz. 399 z późn. zm.) w zakresie:
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.
1.2.2 Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów:
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.

1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - niniejszy warunek udziału w postępowaniu dotyczy wszystkich zadań (części) przedmiotu zamówienia.
1.4.1 Wykonawca posiada bazę magazynowo-transportową o jakiej mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm.) oraz dysponuje lub będzie dysponował wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych w ilości co najmniej:

1.4.1.1 Jeżeli Wykonawca składa ofertę na maksymalnie trzy zadania musi mieć do dyspozycji:
a) 1 pojazd specjalistyczny o masie powyżej 7 ton przystosowany do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
b) 1 pojazd specjalistyczny o masie do 7 ton przystosowany do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
c) 1 pojazd o masie do 7 ton do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.

1.4.1.2 Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż trzy zadania (części) musi mieć do dyspozycji:
a) 2 pojazdy specjalistyczne o masie powyżej 7 ton przystosowanych do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
b) 1 pojazd specjalistyczny o masie do 7 ton przystosowane do odbierania zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak i bioodpadów,
c) 1 pojazd o masie do 7 ton do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Dokumenty składane razem z ofertą (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ):
1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnego na dzień składania ofert – załącznik nr 4 do SWZ;
1.1.2. Formularz cenowy według wzorów stanowiących załączniki nr 3a-3e do SWZ;
1.1.3. Dokument homologacyjny pojazdu lub dowód rejestracyjny potwierdzający spełnienie normy emisji spalin EURO VI jeżeli Wykonawca wskaże że dysponuje jednym lub dwoma pojazdami specjalnymi do wywozu odpadów w załączniku nr 1 do SWZ.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Sekcji VIII pkt. 1.1.1. - 1.1.4 składa każdy z Wykonawców.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307 z późn.zm.), odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji VIII pkt. 1.1.4 lit. d) SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji VII pkt. SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące.
Zapisy art. 126 ust. 2 i 3, 127 i 128 ustawy Pzp Zamawiający stosuje odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa w terminie przez niego wyznaczonym:
1.2.1 Aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania lub aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy dla danego zadania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2024 poz. 399 z późn. zm.) w zakresie:
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.
1.2.2 Aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów :
• 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
• 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
• 15 01 04 – opakowania z metali,
• 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe,
• 15 01 07 – opakowania ze szkła,
• 20 01 08 – odpady kuchenne ulegające biodegradacji,
• 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
• 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
• 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe.

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć obustronne kopie dowodów rejestracyjnych wykazanych pojazdów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Do oferty należy załączyć:
2.1 Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ);
2.2 Formularz cenowy (Załącznik nr 3a-3e do SWZ) dla oferowanego zadania;
2.3 Dokument homologacyjny pojazdu lub dowód rejestracyjny potwierdzający spełnienie normy emisji spalin EURO VI jeżeli wykonawca wskaże że dysponuje jednym lub dwoma pojazdami specjalnymi do wywozu odpadów w załączniku nr 1 do SWZ;
2.4 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2.5 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2.6 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku konsorcjów i spółek cywilnych należy przedstawić odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczące każdego ze współwykonawców. Oświadczenie takie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia tylko w odniesieniu do danego konsorcjanta lub wspólnika (art. 125 ust. 4 Pzp). Oznacza to, że każdy ze współwykonawców wykazuje w oświadczeniu tylko własne zdolności (zasoby).
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
5. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem.
7. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty
i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt 1.1.1 – 1.1.4 oraz 1.2.1 – 1.2.4 składa każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie zamówienia publicznego wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
2. Projektowane postanowienia określa wzór umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp oraz zapisami § 7 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane zgodnie z art. 257 ustawy. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację, to Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii - Przeczyce
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI