Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych oraz użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Subkowy oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Subkowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A
1.5.2.) Miejscowość: Subkowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585368501
1.5.8.) Numer faksu: 585368501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych oraz użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Subkowy oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Subkowach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27e57d69-9129-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000953/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
sidaspzp.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Poprzez platformę: sidaspzp.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO, Administrator informuje, że:1. Administrator Danych OsobowychAdministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Subkowy, z siedzibą przy ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy.2. Inspektor Ochrony DanychJeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e – mail: iod@subkowy.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969.3. Podstawa prawna przetwarzaniaAdministrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.4. Cel przetwarzaniaPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.5. Odbiorcy danychDostęp do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. 6. Okres przechowywaniaPani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania zawartej umowy oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z art. 78 ustawy Pzp.7. Prawa osób, których dane są przetwarzaneW związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;3) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych.Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. Dobrowolność podania danych osobowychPodanie danych osobowych jest konieczne do realizacji niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.9. Profilowanie danychPani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RK.ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:1) odbiór odpadów komunalnych z należytą starannością, w szczególności zgodnie z obowiązującym standardem sanitarnym, ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawą o odpadach, prawem ochrony środowiska, regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Subkowy i innymi przepisami szczególnymi oraz w terminach i częstotliwością wynikających z przyjętego harmonogramu;2) przekazanie odpadów do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych zlokalizowanego w Tczewie przy ul. Rokickiej 5A;3) wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z zapisami SWZ;4) odbiór odpadów również w przypadkach, gdy dojazd jest utrudniony, np. z powodu warunków atmosferycznych;5) kontrolę realizowania przez właścicieli nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów, a w przypadku niedopełnienia obowiązku – postępowania zgodnie z zasadami określonymi w SWZ;6) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją umowy i przekazywania jej Zamawiającemu do zasadach określonych w SWZ;7) przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym do nieudostępnienia danych osobowych osobom trzecim oraz do przestrzegania poufności informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób niż do wykonania umowy, w szczególności nie może ich wykorzystywać w celach marketingowych albo reklamowych;8) realizowanie pozostałych czynności wynikających z SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-01 do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: sposób oceny ofert:a) kryterium „cena” będzie oceniane według następującego wzoru: CminC= ------------- x 60 CbC – oznacza kryterium cenaCmin – oznacza cenę oferty najtańszejCb – oznacza cenę oferty badanejUwaga: Do wyliczenia kryterium brana będzie kwota łączna wykonania przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w formularzu oferty.b) kryterium „termin płatności” będzie oceniany następująco:• faktura płatna w terminie 14 dni od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu – 0 punktów,• faktura płatna w terminie 20 dni od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu – 15 punktów,• faktura płatna w terminie 25 dni od dnia dostarczenia jej Zamawiającemu – 25 punktów.c) kryterium „aspekt środowiskowy” będzie oceniany następująco:• za 3 pojazdy z normą EURO 5 – 15 punktów;• za 2 pojazdy z normą EURO 5 i 1 pojazd z normą EURO 4 – 10;• za 1 pojazd z normą EURO 5 i 2 pojazdy z normą EURO 4 – 5;• za 3 pojazdy z normą EURO 4 – 0 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekt środowiskowy - pojazdy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10