Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-20
  • ZamawiającyGmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00545656
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b7e7c50-98c3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031986/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Odbiór odpadów komunalnych z obiektów ZUK

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, wysyłania i odbierania dokumentów oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych z siedzibą w Szczecinie przy ul. Ku Słońcu 125A; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zakładzie Usług Komunalnych w Szczecinie jest możliwy pod numerem telefonu 91 48 57 132 oraz adresem email: iod@zuk.szczecin.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)” ,prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że: posiada Pani/Pan:− na podstawie
art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od zamawiającego ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C/7/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,
b) wyposażenie obiektów w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
A. kąpielisko Dąbie – od dnia zawarcia umowy do dnia 13 grudnia 2024 r. -
1 kontener o poj. 5 m3,
B. Kompleks Rekreacyjny Arkonka – od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia
13 grudnia 2024 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz - od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia 13 grudnia 2024 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
D. kąpielisko Głębokie - od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia 13 grudnia 2024 r. -
1 kontener o poj. 5 m3,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 50 Mg, w tym:
- kąpielisko Dąbie: 25 Mg,
- Kompleks Rekreacyjny Arkonka: 15 Mg,
- kąpielisko Dziewoklicz: 5 Mg,
- kąpielisko Głębokie: 5 Mg.
2.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
5.Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

1) cena – 60 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

C = najniższa cena / cena w ofercie ocenianej x 100 pkt x 60 %

2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi – 20 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):

Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w umowie (każdorazowe niewykonanie usługi w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego), w następujący sposób:
a) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 50,00 zł za każdy dzień zwłoki – 20 pkt
b) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 40,00 zł za każdy dzień zwłoki – 10 pkt
c) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 30,00 zł za każdy dzień zwłoki – 0 pkt

Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości mniejszej niż 30,00 zł, wówczas oferta zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 50,00 zł, wówczas do oceny ofert zostanie przyjęta maksymalna wysokość kary umownej, czyli 50,00 zł.

3) poziom emisji spalin – 20 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „poziom emisji spalin” (E):
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę samochodu, w następujący sposób:
a) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 4 – 0 pkt
b) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 5 – 10 pkt
c) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 6 – 20 pkt

Jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin mniejszej niż Euro 4, wówczas oferta zostanie odrzucona.

S = C + K+ E

2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.
3. Ocena ofert zostanie dokonana odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Poziom emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,
b) wyposażenie obiektów w pojemniki i kontenery odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
- kąpieliska miejskie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
A. kąpielisko Dąbie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia
30 września 2024 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
B. kąpielisko Głębokie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 2 pojemniki
każdy o poj. 1100 l , a dodatkowo w okresie od dnia 15 kwietnia 2024 r. do dnia
30 września 2024 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 15 kwietnia 2024 r. do dnia
30 września 2024 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
D. Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo: w okresie od dnia 17 maja 2024 r. do dnia
16 września 2024 r. – 7 pojemników każdy o poj. 1100 l i w okresie od dnia
20 maja 2024 r. do dnia 23 września 2043 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
- szalety miejskie:
A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa) – po 1 pojemniku każdy o poj. 120 l,
B. szalet: ul. Komandorska, ul. Fałata – po 1 pojemniku każdy o poj. 1100 l,
- Ekoporty:
A. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Gdańska 3i, ul. Firlika 31, ul. Górna 3b,
ul. Taczaka/Witkiewicza, ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska –
po 1 pojemniku każdy o poj. 1100 l,
B. Ekoport: ul. Leszczynowa – 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) – 1 pojemnik o poj.
1100 l,

B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) – 1 pojemnik o poj.
1100 l,
C. ul. Ku Słońcu 124A – 1 pojemnik o poj. 120 l,
D. ul. Owczary 3 (Gajówka) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Zwierzęcy Zakątek:
A. 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,
- lasy miejskie:
A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) – 1 pojemnik o poj. 120 l,
B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- cmentarze komunalne:
A. ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) – 1 pojemnik o poj. 120 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (krematorium na Cmentarzu Centralnym) – 1 pojemnik
o poj. 1100 l,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż:
- kąpieliska miejskie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
A. kąpieliska: Dąbie, Dziewoklicz, Głębokie – 1 raz w miesiącu dla pojemników o poj. 1 100 l,
B. Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
– 1 raz w tygodniu (poniedziałek) dla pojemnika o poj. 1 100 l,
- w okresie od dnia 17 maja 2024 r. do dnia 16 września 2024 r. –
z 7 pojemników o poj. 1100 l – 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek),
C. kąpieliska: Dąbie, Głębokie, Dziewoklicz i Kompleks Rekreacyjny Arkonka – z kontenerów zamykanych o poj. 5 m3 – na zgłoszenie Zamawiającego,
- szalety miejskie:
A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa), ul. Komandorska (pod schodami), Pl. Hołdu Pruskiego – 1 raz w tygodniu,
B. szalet: ul. Fałata – w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca
2024 r. i od dnia 01 września 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. – 1 raz
w tygodniu, a od dnia 01 kwietnia 2024 r. do 30 września 2024 r. – 2 razy
w tygodniu,
- Ekoporty:
A. Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska, ul. Górna ul. Firlika, ul. Leszczynowa – 1 raz w tygodniu,
B. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Taczaka/Witkiewicza – 2 razy w tygodniu,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. 1 raz w tygodniu,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Zwierzęcy Zakątek
A. 1 raz w tygodniu,
- lasy miejskie:
A. 1 raz w tygodniu,
- cmentarze komunalne:
A. 1 raz w tygodniu,

d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 1 722 m3, w tym:
A. kąpieliska miejskie: 560 m3,
B. szalety miejskie: 170 m3,
C. Ekoporty: 645 m3,
D. siedziba ZUK i inne obiekty: 140 m3,
E. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 120 m3,
F. lasy miejskie: 20 m3,
G. cmentarze komunalne: 67 m3,

3.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

1) cena – 60 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

C = najniższa cena / cena w ofercie ocenianej x 100 pkt x 60 %

2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi – 20 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):

Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie,
o którym mowa w umowie (każdorazowe niewykonanie usługi w ciągu 24 godzin
od zgłoszenia przez Zamawiającego), w następujący sposób:
a) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień
zwłoki – 20 pkt
b) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 90,00 zł za każdy dzień
zwłoki – 10 pkt
c) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 80,00 zł za każdy dzień
zwłoki – 0 pkt

Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości mniejszej niż 80,00 zł, wówczas oferta zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 100,00 zł, wówczas do oceny ofert zostanie przyjęta maksymalna wysokość kary umownej, czyli 100,00 zł.

2) poziom emisji spalin – 20 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „poziom emisji spalin” (E):

Punkty zostaną przyznane w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę samochodu, w następujący sposób:
a) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 4 – 0 pkt
b) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 5 – 10 pkt
c) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 6 – 20 pkt

Jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin mniejszej niż Euro 4, wówczas oferta zostanie odrzucona.


S = C + K+ E

2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.
3. Ocena ofert zostanie dokonana odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: poziom emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów
komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,
b) wyposażenie obiektów w pojemniki odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
- kąpielisko miejskie Dąbie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło, 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne i 1 pojemnik
o poj. 1 100l na papier,
- kąpielisko miejskie Głębokie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 1 pojemnik
o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne,
- kąpielisko miejskie Dziewoklicz:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 1 pojemnik
o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne,
- siedziba ZUK ul. Ku Słońcu 125A (prawe i lewe skrzydło):
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 2 pojemniki
każdy o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Zwierzęcy Zakątek:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.: 2 pojemniki
każdy o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 90 m3.
2.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

1) cena – 60 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):

C = najniższa cena / cena w ofercie ocenianej x 100 pkt x 60 %

2) wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi – 20 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Sposób przyznania punktów w kryterium „wysokość kary umownej” (K):

Punkty zostaną przyznane w zależności od wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę kary umownej za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w umowie (każdorazowe niewykonanie usługi w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego), w następujący sposób:
a) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 40,00 zł za każdy dzień
zwłoki – 20 pkt
b) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 30,00 zł za każdy dzień
zwłoki – 10 pkt
c) jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości 20,00 zł za każdy dzień
zwłoki – 0 pkt

Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości mniejszej niż 20,00 zł, wówczas oferta zostanie odrzucona.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 40,00 zł, wówczas do oceny ofert zostanie przyjęta maksymalna wysokość kary umownej, czyli 40,00 zł.

3) poziom emisji spalin – 20 %
Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.

Sposób przyznania punktów w kryterium „poziom emisji spalin” (E):
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę samochodu, w następujący sposób:
a) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 4 – 0 pkt
b) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 5 – 10 pkt
c) jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin Euro 6 – 20 pkt

Jeżeli Wykonawca zaproponuje samochód o poziomie emisji spalin mniejszej niż Euro 4, wówczas oferta zostanie odrzucona.

S = C + K+ E

2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.
3. Ocena ofert zostanie dokonana odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: poziom emisji spalin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - minimalny poziom zdolności to:
1) uprawnienia do prowadzenia działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ze zmianami).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 ustawy i z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zmianami),
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową
albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wpis do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ze zmianami).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 57 – 60 ustawy.
2. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia.
3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającej, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia,
4) wskazanie wykonawcy upoważnionego do wystawienia faktury.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy:
1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 455 ustawy,
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zwiększenia lub zmniejszenia ilości odpadów, powodującego zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia, w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w umowie,
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy;
c) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie
z SWZ,
3) poza przypadkami wskazanymi w pkt 2, Zamawiający przewiduje także zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za realizację umowy, w przypadku zmiany kosztów Wykonawcy związanych z realizacją umowy. Zmiana zostanie dokonana z uwzględnieniem poniżej wskazanych zasad:
a) początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
b) sposób ustalenia wynagrodzenia:
A. zmiana wynagrodzenia odbywa się na pisemny wniosek Strony; Strona wnioskująca zobowiązana jest uzasadnić swój wniosek potwierdzając wzrost lub spadek cen, o których mowa w lit. B poniżej,
B. Strony dokonają zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z wykorzystaniem wskaźnika ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny, w tym wskaźnika ogłaszanego w informacjach sygnalnych – wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (pot. Inflacja) w miesiącu, w którym przypada dzień zmiany
w stosunku do miesiąca, w którym została zawarta umowa, zw. dalej ‘wskaźnikiem” (np. jeżeli umowa została zawarta w styczniu 2024 r., jako wskaźnik 2024 r. zostanie przyjęty ogłoszony przez GUS wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w lipcu 2024 r. wskazując poziom zmiany (wzrost/spadek) cen towarów i usług konsumpcyjnych w lipcu 2024 r.
w porównaniu ze styczniem 2024 r.,
C. jeżeli wskaźnik, o którym mowa w lit. B, będzie wynosił więcej niż (+/-) 4 %, wówczas dokonuje się zmiany wynagrodzenia Wykonawcy według poniższych zasad:

Wzm = (W – 4) * 0,5

gdzie:
Wzm – wskaźnik zmiany wynagrodzenia,
W - wskaźnik
D. wartość powstała zgodnie z lit. C stanowić będzie procentową wartość,
o którą to zostanie odpowiednio zwiększone (w przypadku wzrostu cen)
lub zmniejszone (w przypadku spadku cen) wynagrodzenie Wykonawcy,
c) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający
w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym punkcie: 5 % wynagrodzenia wskazanego pierwotnie w umowie,
d) w celu uniknięcia wątpliwości Strony zgodnie postanawiają, że wynagrodzenie wypłacone Wykonawcy przed dniem zmiany oraz wynagrodzenie należne za usługi jednostkowe wykonane przed dniem zmiany, nie podlega modyfikacji; wynagrodzenie należne Wykonawcy po dniu zmiany nie podlega modyfikacji także w sytuacji, gdy zgodnie z postanowieniami umowy powinno ono być wypłacone przed dniem zmiany, a należne jest do wypłaty po tym dniu w wyniku zwłoki Wykonawcy w realizacji przedmiotu umowy,
4) Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
5) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy,
przez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) rodzaj i zakres zmian,
b) warunki wprowadzenia zmian,
c) ustalenie, że zmiany nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.

Ze względu na limit znaków , szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w rozdziale XIX SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Udostępnienie zasobów

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowych lub technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, co oznacza, że nie będą miały zastosowania art. 118 -123 ustawy.

II. Ofertę (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, tj.:
1) oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ),
2) pełnomocnictwami,
3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) i oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu dot. każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
należy złożyć na Platformie – zgodnie z zapisami SWZ, w terminie do dnia 20.12.2023 r., do godz. 9.00.

III. Informacje o formalnościach, które muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
2. Do dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
1) dot. części I – III - udokumentowanie poziomu emisji spalin samochodów wskazanych do realizacji zadania,
2) dot. części I: oświadczenie o przyjęciu odpadów przez regionalną instalację do przetwarzania odpadów komunalnych właściwą dla Gminy Miasto Szczecin.
3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI