Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMordy
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-19
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Mordy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00006949
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 6415402

1.5.8.) Numer faksu: (25) 6415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mordy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-949f8acf-6c71-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002926/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Mordy w miesiącach 03-12.2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.mordy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.mordy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w Części VII SWZWymagana rejestracja na Platformie Zamówień publicznych https://pzp.mordy.pl. Korzystanie z platformy jest bezpłatne.Wymagania techniczne:1) Dowolne urządzenie posiadające przeglądarkę internetową w najnowszej dostępnej wersji:- Google Chrome- Mozilla Firefox- Microsoft Edge- Opera;2) Konto poczty elektronicznej;3) Dostęp do Internetu;4) Zainstalowana przeglądarka plików .pdf (np. Acrobat Reader);5) Kwalifikowany podpis elektroniczny;6) Dozwolone formaty załączników:.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .zip, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig;7) W celu poprawnego podpisania oferty w aplikacji automatycznie zostanie uruchomiony apel Szafir SDK umożliwiający złożenie podpisu. Do złożenia podpisu elektronicznego na Platformie ZP, wymagane jest zainstalowanie odpowiedniego rozszerzenia dla przeglądarki i aplikacji Szafir Host oraz środowiska Java na komputerze (wszystkie wymagane rozszerzenia Wykonawca znajdzie w zakładce pomoc na Platformie Zamówień Publicznych - https://pzp.mordy.pl/#/help);8) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie ZP ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania ofert, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Mordach, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy, tel. (25)-641-54-02, e-mail: sekretariat@mordy.pl;2. inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Paweł Zalewski, e-mail iod@mordy.pl, adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Kilińskiego 9, 08-140 Mordy,3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz.2019 ze zm), dalej ustawy Pzp;4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 2176);5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym ww. przepisach, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) odbiór sprzed posesji – indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów;2) odbiór odpadów z Miejsko-Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mordach przy ul. Olchowej takich jak: zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku remontów i modernizacji lokali i budynków, na które nie są wymagane pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym, w szczególności igły i strzykawki oraz odpadów takich jak: papier, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, szkło, popiół oraz odpady ulegające biodegradacji. Termin odbioru odpadów z Miejsko-Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Opadów Komunalnych - w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego przesłanego w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail;3) transport i przekazanie odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. w Siedlcach, ul. Sokołowska 2, Wola Suchożebrska, 08-125 Suchożebry, wymienionej w uchwale Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 4/19 z dnia 22 stycznia 2019 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2019 r., poz. 1462 oraz poz. 4068) bądź Instalacji wskazanej przez Zamawiającego, zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439);4) dostarczanie właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zakupionych na własny koszt worków do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych;5) wyposażenie na czas trwania umowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w pojemniki i kontenery;6) łączna szacowana ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy – 630 Mg.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z charakterystyką terenu Miasta i Gminy Mordy zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.3. Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia (stan na dzień 30.11.2020 r.) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.4. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych oraz popiołu z palenisk domowych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Mordy na okres 01.03.2021 – 31.12.2021 stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.5. Łączna szacowana ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy – 630 Mg. Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ ilości poszczególnych rodzajów odpadów są ilościami szacunkowymi wynikającymi z ilości odpadów odbieranych w 2020 r. i służą wyłącznie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru rzeczywistej ilości odpadów. Z tytułu ewentualnej zmiany ilości odbieranych odpadów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe roszczenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-03-01 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu.Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie wystąpi którakolwiek z przesłanek/okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem dyspozycji zawartych w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.2) Posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Burmistrza Miasta i Gminy Mordy dotyczącej podmiotów uprawnionych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z obszaru Miasta i Gminy Mordy.3) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował sprzętem koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia, to jest:- co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,- co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa), chyba że w przypadku spółki cywilnej z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2) W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:1) Zmiany osobowe:a) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełni warunki udziału w nie mniejszym stopniu niż podwykonawca, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia – zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy po uzyskaniu zgody Zamawiającego;b) powierzenie części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców w trakcie składania ofert – na zasadach wskazanych w § 6 umowy;c) zmiana osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy – zmiana nie wymaga aneksu do umowy, dla dokonania zmiany niezbędne jest przedłożenie Zamawiającemu stosownych wykazów;2) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:a) zmiana obowiązującej stawki VAT - zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów;b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy - zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.mordy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-02-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI