Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA MIEŚCISKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 13
1.5.2.) Miejscowość: Mieścisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-290
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miescisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miescisko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-963abfbc-1dc5-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018809/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem składania oferty Wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności, np. brak widoku wiadomości prywatnych od Zamawiającego w systemie lub wycofania oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie
z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Wykonawca może dołączyć maksymalnie 10 załączników (jest to suma plików dodanych w obu punktach: Oferta/Wniosek Wykonawcy oraz Tajemnica przedsiębiorstwa), o maksymalnym rozmiarze 150MB każdy.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pośrednictwem Platformy zakupowej, działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.
9. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz „Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór następujących frakcji odpadów komunalnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe (tzw. odbiór u źródła):
1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych;
2) bioodpadów stanowiących odpady komunalne;
3) odpadów komunalnych selektywnie zbieranych:
a) papieru;
b) metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych;
c) szkła,
- oraz dostarczenie tych odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe – Toniszewo - Kopaszyn zarządzanego przez Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. (MSOK Sp. z o.o.), Toniszewo 31, 64-102 Pawłowo Żońskie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i załącznikach
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-05
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. Zamówienia, o których mowa mogą obejmować odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne oraz domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe z terenu Miasta i Gminy Mieścisko o kodach wskazanych w SWZ a także o innych kodach. Zamówienie dodatkowe może być udzielone do kwoty 50% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Ilość pojazdów wyprodukowanych po roku 2015 i później, przeznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający stawia warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w następującym zakresie. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest najpóźniej w dniu składania oferty, spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa dla prowadzenia tego typu działalności, w szczególności tj.:
a) przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U.
z 2024 r. poz. 399), dalej ustawa ucpg, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w art. 9d ustawy ucpg;
b) posiadania wpisu do prowadzonego przez Burmistrza Mieściska rejestru działalności regulowanej,
o którym mowa w art. 9b ustawie ucpg, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
w szczególności kodów, o których mowa w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO OPZ;
c) być wpisany do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o których mowa w art. 49 Ustawy o odpadach (Rejestru BDO),
w zakresie działalności, o której mowa w pkt. b, oraz w zakresie transportu odpadów, o których mowa w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO OPZ;
d) dysponowania sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu Umowy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego, o których mowa w rozdziale 4 ust. 2 pkt 9 OPZ. W tym celu Wykonawca sporządza wykaz posiadanego sprzętu i przekazuje Zamawiającemu, na każde jego żądanie.
Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań opisanych w pkt. 1 przez cały okres realizacji Umowy.
2. Zamawiający stawia warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć na żądanie Zamawiającego:
a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 20 000,00 zł wystawione nie wcześniej niż na 1 miesiąc przed dniem składania ofert.
3. Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że Wykonawca:
1) Wykonawca zobowiązany jest dysponować bazą magazynowo-transportową usytuowaną:
w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy,
na terenie, do którego posiada tytuł prawny;
a) baza magazynowo-transportowa musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122), tj.:
teren bazy magazynowo-transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym,
teren bazy magazynowo-transportowej musi posiadać miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów oraz miejsce do magazynowania selektywnie odebranych odpadów komunalnych,
miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
teren bazy magazynowo-transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 z późn. zm.),
teren bazy magazynowo-transportowej musi posiadać pomieszczenia socjalne dla pracowników, odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
teren bazy magazynowo-transportowej musi być wyposażony w legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów;
b) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinno znajdować się także:
stanowisko do bieżącej konserwacji i napraw pojazdów,
miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów;
c) w przypadku braku wyposażenia określonego w pkt. 3 Wykonawca musi wskazać Zamawiającemu miejsce, w którym będą prowadzone czynności naprawcze oraz mycie i dezynfekcja pojazdów. Wszystkie usługi przeglądowe i mycie pojazdów muszą być potwierdzone każdorazowo odpowiednim dokumentem (np. fakturą VAT).
2) Wymagania Zamawiającego w zakresie stosowanych przez Wykonawcę pojazdów:
a) pojazdy stosowane przez Wykonawcę powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu;
b) w razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach, który powinien zrealizować zaplanowany odbiór. Zmianę pojazdu należy zgłosić Zamawiającemu niezwłocznie przed wykonaniem usługi przez pojazd zastępczy. Niedokonanie zgłoszenia stanowić będzie uchybienie.
c) Zamawiający dopuszcza, aby odbiór odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny następował przy użyciu pojazdów stosowanych do odbierania odpadów zmieszanych, przy czym odbierane odpady nie mogą być mieszane, a komory do gromadzenia odpadów muszą być czyste;
d) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania pojazdów wyposażonych w przegrody zabezpieczające przed mieszaniem poszczególnych frakcji odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w przypadku odbioru kilku frakcji tych odpadów jednocześnie (dot. odbioru odpadów zbieranych selektywnie z pojemników);
e) pojazdy przeznaczone do odbioru odpadów komunalnych przed wykonaniem Usługi powinny być opróżnione, czyste (w środku i na zewnątrz), bez oznak korozji;
f) pojazdy powinny spełniać wymogi dotyczące wyposażenia i parametrów technicznych;
g) pojazdy powinny spełniać wymogi określone w przepisach ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r.
o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 875 z późn. zm.),
w szczególności w art. 68a tej ustawy;
h) pojazdy do odbierania odpadów komunalnych powinny spełniać wymagania Dyrektywy 98/69/EC – min. norma Euro 5. W pierwszej kolejności w każdym dniu odbioru odpadów komunalnych powinien jako pierwszy wyjeżdżać pojazd z normą Euro 5.
i) Wykonawca musi dysponować wymaganą przez Zamawiającego minimalną liczbą pięciu pojazdów, w tym:
co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej;
k) wymogi wskazane w lit. i mają charakter minimalny. Wykonawca zapewnia na etapie realizacji Usługi taką liczbę i rodzaj pojazdów do odbioru odpadów komunalnych, jakie są niezbędne do prawidłowej, terminowej realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z Harmonogramem);
l) w ramach posiadanej floty pojazdów Wykonawca zobowiązany jest dysponować i realizować usługę szczelnymi pojazdami do odbioru bioodpadów o konstrukcji uniemożliwiającej wyciek płynów zawartych w odbieranych odpadach;
m) pojazdy w toku wykonywania Umowy muszą pozostawać w dobrym stanie technicznym i sanitarnym umożliwiającym prawidłową, zgodną z prawem oraz Harmonogramem, realizację przedmiotu zamówienia. Pojazdy powinny być również zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów komunalnych podczas ich załadunku i transportu;
n) pojazdy muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Czynności te muszą być potwierdzane odpowiednimi dokumentami, które Zamawiający ma prawo sprawdzić w toku prowadzonej kontroli Wykonawcy;
o) każdy z pojazdów podczas pracy musi być wyposażony w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;
p) pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę do realizacji Umowy powinny być trwale oznakowane
w sposób umożliwiający identyfikację nazwy i numeru telefonu Wykonawcy.
q) Wykonawca, przed zawarciem umowy (zaleca się złożenie wraz z ofertą), przekaże Zamawiającemu szczegółowy wykaz sprzętu wykorzystywanego do realizacji Usługi, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ, a także przekaże każdorazowo aktualizację szczegółowy wykaz w wersji elektronicznej najpóźniej 2 dni przed każdym przypadkiem pierwszego wykorzystania pojazdu nieobjętego dotychczasowym wykazem, z zastrzeżeniem, że aktualizacja przekazana drogą elektroniczną powinna zawierać zaktualizowany wykaz zgodnie z ww. załącznikiem oraz dodatkowo informacje co zostało w nim zmienione oraz wyłączeniem przypadku wskazanym w ust. 2 pkt 2.
r) brak realizacji obowiązku, o którym mowa w pkt. 16 stanowić będzie uchybienie.
s) Wykonawca wyposaży wszystkie pojazdy do odbioru odpadów komunalnych w elektroniczny system monitoringu pozycji pojazdu rejestrujący przebieg trasy pojazdów.
4. Dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do:
a) kierowania pojazdami przeznaczonymi do realizacji zamówienia. Wystarczające jest wykazanie trzech osób posiadających odpowiednią kategorię prawa jazdy w ZAŁĄCZNIKU NR 5 DO SWZ.
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnia / nie spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów składanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego.
II. Wykonawcy występujący wspólnie łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający będzie żądał na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Kopię zaświadczenia wydanego przez Burmistrza Mieściska o dokonaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych będących przedmiotem niniejszego postępowania, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2019 r. poz. 2010).
2) Kopię zezwolenia na zbieranie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach – zezwalające na zbieranie co najmniej takich odpadów jak wskazano w SWZ.
3) Kopię wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.
w zakresie transportu odpadów – zezwalające na transport co najmniej takich odpadów jak wskazano
w SWZ
4) Kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
5) Kopię informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 20 000,00 zł wystawione nie wcześniej niż na 1 miesiąc przed dniem składania ofert.
6) Wykaz sprzętu do realizacji usługi – załącznik nr 4 do SWZ,
7) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1) wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ,
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie – wypełniony załącznik nr 6 do SWZ
4) dokument potwierdzający udostępnienie zasobów podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy – załącznik nr 7 do SWZ,
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
2. Dodatkowo do oferty należy dołączyć:
1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
3) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy
4) Pkt 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
5) Pkt 1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych).
2. Szczegóły dotyczące formy i terminu wniesienia wadium zawarte są w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy złożyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – załącznik nr 6 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 08:40
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 08:50
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin związania ofertą: do dnia 06 lipca 2024 – tzn. 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.