Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiotrków Trybunalski
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAreszt Śledczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-11
  • Numer ogłoszenia511218-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511218-N-2020 z dnia 2020-02-11 r.

Areszt Śledczy: Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 32010100000000, ul. Wronia  76 , 97-300  Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 616 64 00, , e-mail as_piotrkow_tryb@sw.gov.pl, , faks 44 616 63 15.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Areszt Śledczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zp.sw.gov.pl/_layouts/15/ZamowieniaPubliczne/ZP_Start.aspx/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Listownie, osobiście w siedzibie zamawiającego w formioe pisemnej (papierowej).
Adres:
Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim ul. Wronia 76/90 97-300 Piotrków Tryb.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
Numer referencyjny: D/I-Ł.2232.2.2020.AF
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiot zamówienia Cześć I Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia: - Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 27 m3 - Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 15 m3 - Opakowania z tworzyw sztucznych (15.01.02) w ilości 15 m3 - Opakowania ze szkła (15.01.07) w ilości 1 m3 Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów jak powyżej. Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej gminy Wolbórz. Część II Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim: Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15.01.02.) w ilości 200 m3 Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 200 m3 Opakowania ze szkła (kod 15.01.07) w ilości 2 m3 Płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16.01.14 (kod 16.01.15) w ilości 170 l Zużyte urządzenia nie zawierające części wym. W katalogu odpadów poz. 16.02.09. - 16.02.12. (kod 16.02.14) w ilości 300 kg Baterie alkaliczne (kod 16.06.04.) w ilości 10 kg Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych (kod 170107) w ilości 15 000 kg. Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 480 m3 Odpady odzieżowe (kod 20.01.10) w ilości 3100 kg Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) - 5 kg Zużyte źródła światła – (kod 16.02.13.) - 10 szt. Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod13.02.08.) - 100 kg. Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów jak powyżej. Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej miasta Piotrków Trybunalski. Część III Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia: 1. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny ( z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 150 kg. 2. Leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09.) w ilości 10 kg Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług. 1. Decyzja uprawniająca do odbioru i utylizacji odpadów medycznych wg kodów jak wyżej. 2. Wpis w dziale VII BDO dotyczy transportu odpadów. Część iV Świadczenie usługi wywozu odpadów pokonsumpcyjnych, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz OZ Golesze zgodnie z poniższym zestawieniem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim: Odpady pokonsumpcyjne w ilości 90 m3 Oddział zewnętrzny w Goleszach - Odpady pokonsumpcyjne w ilości 2 m3 Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. 1. Decyzja weterynaryjna na przetwarzanie i transport pobocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III zgodnie z Rozporządzeniem WE 1069 z 2009 r.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90524000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-02-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: Część 1: Odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów (załącznik nr 1). Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej gminy Wolbórz. Część 2: Odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów (załącznik nr 1). Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej miasta Piotrków Trybunalski. Część 3: Odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług. Decyzja uprawniająca do odbioru i utylizacji odpadów medycznych wg kodów (załącznik nr 1). Wpis w dziale VII BDO dotyczy transportu odpadów. Część 4: Odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług. Decyzja weterynaryjna na przetwarzanie i transport pobocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III zgodnie z Rozporządzeniem WE 1069 z 2009 r.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 5 ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) w celu wykazania że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Część 1: Odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów (załącznik nr 1). Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej gminy Wolbórz. Część 2: Odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów (załącznik nr 1). Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej miasta Piotrków Trybunalski. Część 3: Odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług. Decyzja uprawniająca do odbioru i utylizacji odpadów medycznych wg kodów (załącznik nr 1). Wpis w dziale VII BDO dotyczy transportu odpadów. Część 4: Odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług. Decyzja weterynaryjna na przetwarzanie i transport pobocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III zgodnie z Rozporządzeniem WE 1069 z 2009 r.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszac
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć I Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych z terenu Oddziału Zewnętrznego Aresztu w Goleszach w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia: - Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 27 m3 - Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 15 m3 - Opakowania z tworzyw sztucznych (15.01.02) w ilości 15 m3 - Opakowania ze szkła (15.01.07) w ilości 1 m3 Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów jak powyżej. Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej gminy Wolbórz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych, odpadów innych niż komunalne, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim: Opakowania z tworzyw sztucznych (kod 15.01.02.) w ilości 200 m3 Opakowania z papieru i tektury (kod 15.01.01) w ilości 200 m3 Opakowania ze szkła (kod 15.01.07) w ilości 2 m3 Płyny zapobiegające zamarzaniu inne niż wymienione w 16.01.14 (kod 16.01.15) w ilości 170 l Zużyte urządzenia nie zawierające części wym. W katalogu odpadów poz. 16.02.09. - 16.02.12. (kod 16.02.14) w ilości 300 kg Baterie alkaliczne (kod 16.06.04.) w ilości 10 kg Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych (kod 170107) w ilości 15 000 kg. Odpady komunalne (kod 20.03.01) w ilości 480 m3 Odpady odzieżowe (kod 20.01.10) w ilości 3100 kg Baterie niklowo-kadmowe (kod 16.06.02.) - 5 kg Zużyte źródła światła – (kod 16.02.13.) - 10 szt. Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (kod13.02.08.) - 100 kg. Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. Decyzja na zbieranie odpadów wg kodów jak powyżej. Wpis w dziale VII BDO dotyczący transportu odpadów. Wpis do działalności regulowanej miasta Piotrków Trybunalski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III Świadczenie usługi odbioru odpadów medycznych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim w/g kodów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 roku w sprawie katalogu odpadów (DzU.2020 poz.10) według poniższego zestawienia: 1. inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny ( z wył. 18.01.80 i 18.01.82) o kodzie (kod 18.01.03.) w ilości 150 kg. 2. Leki inne niż wymienione w 18.01.08. o kodzie (kod 18.01.09.) w ilości 10 kg Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalające na świadczenie w/w usług. 1. Decyzja uprawniająca do odbioru i utylizacji odpadów medycznych wg kodów jak wyżej. 2. Wpis w dziale VII BDO dotyczy transportu odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 90524000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usługi wywozu odpadów pokonsumpcyjnych, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz OZ Golesze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część iV Świadczenie usługi wywozu odpadów pokonsumpcyjnych, odbieranych z terenu Aresztu Śledczego w Piotrkowie Tryb oraz OZ Golesze zgodnie z poniższym zestawieniem: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim: Odpady pokonsumpcyjne w ilości 90 m3 Oddział zewnętrzny w Goleszach - Odpady pokonsumpcyjne w ilości 2 m3 Firma świadcząca w/w usługi powinna posiadać odpowiednie dokumenty zezwalającą na świadczenie w/w usług. 1. Decyzja weterynaryjna na przetwarzanie i transport pobocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. III zgodnie z Rozporządzeniem WE 1069 z 2009 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI