ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRabka-Zdrój
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-30
  • ZamawiającyŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-21
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00465967
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ŚCRU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dietla 5

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@scru.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scru.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74690100-ca64-4957-8d2d-0e16cf8029ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/scru

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/scru

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (tj. dokumentów innych niż oferta), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się̨ elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/scru, formularza„Wyślij
wiadomość” dostępnego na stronie Zamawiającego w „profilu nabywcy”
, a dotyczącego danego postępowania. 2. Ofertę oraz
oświadczenie wg załącznika nr 2 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub -
podpisem osobistym.12. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa
niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2
GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d.
włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f.
Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”
,a) Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych jest Śląskie Centrum
Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowe im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju; inspektorem ochrony danych osobowych w
Śląskim Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowym im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju jest: adres e-mail,
iod@scru.pl, telefon: 18 26 76 300; dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania o udziele¬nie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie podstawowym; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy pzp. Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych mogą być:osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1
Ustawy pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo
pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach
określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania
zewnętrznemu podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji
elektronicznej. Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w
sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez
cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez
okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący
jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1). Zebrane od Pana/Pani dane
osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Ma Pani/Pan
prawo do:żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;żądania od Administratora
sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;żądania od Administratora usunięcia danych osobowych
dotyczących Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisu prawa;żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby.Zakres
każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z
powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym
na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane mogą zostać
przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta
biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG-1-TP/20-2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości stałych komunalnych zgromadzonych w obiektach Śląskiego
Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce Zdroju przy ul. Dietla 5, 34-700 Rabka Zdrój
polegających na:a) wywozie odpadów komunalnych stałych gromadzonych w pojemnikach 1100 litrów, znajdujących się na
terenie Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego Sp. z o. o. (dalej „Centrum”), z ustaloną częstotliwością –
poniedziałek, środa i piątek każdego tygodnia w godzinach od 10:00 do 11:00 rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.b)
wywozie odpadów nie gabarytowych (typu meble) – z miejsca ustalonego z Zamawiającym z częstotliwością w miarę
potrzeb Zamawiającego rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.c) wywozie liści, trawy oraz odpadów drzewnych z miejsc
ustalonych z Zamawiającym z częstotliwością w miarę potrzeb Zamawiającego rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.d)
wywozie odpadów plastikowych (np butelki typu PET, folia) z miejsc ustalonych z Zamawiającym z częstotliwością w miarę
potrzeb Zamawiającego rozliczany wg stawki za 1 m3 odpadów.2. Specyfikację usługi zawiera załącznik nr 1 do oferty
„Formularz oferty” oraz załącznik nr 1.1. „Formularz cenowy.
” Pozostałe warunki zamówienia określone zostały w załączniku
nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia „Projektowane postanowienia umowy”.
3. Termin realizacji: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.Zamawiający dokona oceny
ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona
weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty „C” - 100 %. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.kryterium
podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj.
- jeśli pierwsza
(licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,
- jeśli pierwsza
(licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną
cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku
zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje
zróżnicowaniem punktacji ofert. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Sposób
określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa nastę¬pu¬ją¬ce warunki w zakresie:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadu.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualną decyzję dotyczącą gospodarowania odpadami w zakresie (zbierania lub odzysku lub unieszkodliwiania lub wstępnego przetwarzania) odpadu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie
z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r.poz.2029 ze zm.)
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum
50 000,00 zł związanej z przedmiotem zamówienia.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie - należy
przekazać zamawiającemu oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze
zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie należy przekazać zamawiającemu
- wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadu,
- decyzję dotyczącą gospodarowania odpadami w zakresie (zbierania lub odzysku lub unieszkodliwiania lub wstępnego przetwarzania) odpadu będącego przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r.poz.2029 ze zm.)
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy muszą złożyć do upływu terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w postaci elektronicznej:
1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji,
1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji); Załączniki te nie podlegają uzupełnieniu w
trybie art. 128 Ustawy.
2. Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw wykluczenia,
- i spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale IV: tj. oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji warunków
zamówienia; w przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie w postaci zał. nr 2
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o zamówienia.
3. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty - jeśli dotyczy.
Dodatkowo Zamawiający wymaga oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
Ww. oświadczenie zawarte jest w załączniku nr 2 do swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.b) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o
udzielenie zamówienia.c) Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, została wybrana,
zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę
tych wykonawców. d) Wykonawcy, o których mowa powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do specyfikacjo warunków zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/scru

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługuje prawo wniesienia środków ochrony
prawnej, określonych w przepisach działu IX Ustawy. 2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków
zamówienia środki ochrony prawnej, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do
wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz
sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX Ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej - Michałowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI