Odbiór odpadów i zagospodarowanie komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór odpadów i zagospodarowanie komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie od 01.01.2020 do 31.08.2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRoźwienica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Roźwienica
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-22
  • Numer ogłoszenia626784-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 626784-N-2019 z dnia 2019-11-22 r.

Gmina Roźwienica: Odbiór odpadów i zagospodarowanie komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie od 01.01.2020 do 31.08.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Roźwienica, krajowy numer identyfikacyjny 54937000000000, ul. Roźwienica  1 , 37-565  Roźwienica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 622-58-87, e-mail gdula@op.pl, faks 166 225 822.
Adres strony internetowej (URL): www.rozwienica.itl.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.rozwienica.itl,pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów i zagospodarowanie komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie od 01.01.2020 do 31.08.2020 r.
Numer referencyjny: RG.271.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Postanowienia ogólne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Roźwienica w okresie 01.01.2020r. do 31.08.2020 r., w sposób zapewniający osiagnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegajacych biodegradacji przekazywanych do składowania od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 1) Nieruchomości zamieszkałe – nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy (domy jednorodzinne, zagrodowe, wielorodzinne). 2) Nieruchomości niezamieszkałe: nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, 3) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowany na oczyszczalni w Woli Roźwienickiej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:  Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r.2010 z późn. zm.)  Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019.1396 z późn. zm.),  Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019.701 z późn. zm.),  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013.122 z późn. zm.),  Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016.2167 z póź. zm.),  Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017.2412 z późn. zm.), 2. Charakterystyka Gminy Roźwienica: Powierzchnia gminy wynosi 68,71 km² i w jej skład wchodzi 12 miejscowości: Bystrowice, Chorzów, Cząstkowice, Czudowice, Mokra, Roźwienica, Rudołowice, Tyniowice, Węgierka, Więckowice, Wola Roźwienicka, Wola Węgierska. Liczba osób objętych systemem zagospodarowania odpadami komunalnymi wynosi 4982 osoby (stan na dzień 07.10.2019r.). Gmina Roźwienica jest gminą wiejską i dostęp do niektórych nieruchomości utrudniony z uwagi na niewystarczającą szerokość dróg dojazdowych, ukształtowanie terenu oraz znaczne nachylenie dróg dojazdowych. 3. Rodzaje odpadów komunalnych wchodzących w zakres zamówienia: 3.1 Od nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i nieruchomości niezamieszkałych : • Szkło • Papier • Metale, Tworzywa sztuczne, Odpady opakowaniowe wielomateriałowe (zbierane do wspólnego worka) • Bioodpady • Niesegregowane (zmieszane) 3.2 z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych: • Odpadów niebezpiecznych • Przeterminowanych leków i chemikaliów, • Odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, • Zużytych baterii i akumulatorów, • Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego • Mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, • Zużytych opon, • Odpadów budowlanych i rozbiórkowych, • Bioodpadów oraz odpadów wymienionych w art.3 ust.2, pkt. 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. 2018.1454 t.j. z dnia 30.07. 2018r. 4. Ilość odpadów komunalnych prognozowanych do odbioru w okresie od 01.01.2020r. do 31.08.2020r. Na podstawie posiadanych danych o ilości zebranych odpadów w 2018 – 807,48 Mg, Zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy ilość odpadów segregowanych i niesegregowanych (zmieszanych), którą będzie trzeba odebrać i zagospodarować nie przekroczy 600 Mg. Jest to wielkość orientacyjna i wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczenia odszkodowania, w przypadku kiedy ulegnie ona zmianie. 5. Informacja o odebranych odpadach komunalnych w 2018 r. łącznie z odebranymi z PSZOK. - 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 580,820 Mg, - 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 80,94 Mg, - 15 01 07 Opakowania ze szkła 66,180 Mg, - 16 01 03 Zużyte opony 15,580 Mg, - 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 10,46 Mg, - 20 01 01 Papier i tektura 0,760 Mg, - 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w (20 01 21 i 20 01 23) zawierającego niebezpieczne składniki 3,115 Mg, - 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w (20 01 21, 20 01 23 i 20 01 23) 0,195 Mg, - 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 39,270 Mg. - 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 10,16 Mg 6. Podstawa ustalenia wynagrodzenia. Podstawa ustalenia wynagrodzenia za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stanowi uśredniona stawka za 1 Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych. Cenę oferty brutto należy wyliczyć poprzez dodanie do ceny oferty netto podatku od towarów i usług (VAT). Cena jednostkowa będzie zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające z dokumentacji przetargowej oraz wszelkie inne koszty nieujęte w dokumentacji, bez których nie jest możliwe wykonanie zamówienia - Nieruchomości zamieszkałe, liczba osób wg. deklaracji: - 4982 osoby zamieszkałych w 1453 gospodarstwach - Nieruchomości niezamieszkałe: z podziałem wg. pojemników: - 0,12 m³ - 39 szt. - 0,24 m³ - 11 szt. - 1,1 m³ - 26 szt. 7. Zasady odbioru, częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 7.1 Nieruchomości zamieszkałe – wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wymienionych w pkt. 3.1 bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych jeden raz w miesiącu z wyjątkiem okresu maj – sierpień w którym odpady zmieszane będą odbierane dwa razy w miesiącu. 7.2 Nieruchomości niezamieszkałe – wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wymienionych w pkt. 3.1 bezpośrednio z terenu obiektu jeden raz w miesiącu z wyjątkiem n/w punktów których wymagana częstotliwość wywozu 2 razy w miesiącu; a) Zespół Szkół w Roźwienicy 37-565 Roźwienica 200 - pojemniki o poj. 1,1m³ szt. 3 b) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Rudołowicach - pojemniki o pojemności 1,1m³ - szt. 6 c) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Tyniowicach - pojemnik o pojemności 1,1m³ - szt. 1 d) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Węgierce - pojemniki o pojemności 1,1m³ - szt. 2 e) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Woli Węgierskiej - pojemniki o pojemności 1,1m³ - szt. 2 f) Zakład Stolarski Dariusz Gołąb 37-565 Roźwienica 143 - pojemnik o poj. 1,1m³ - szt. 1 g) Sklep "MBP Sp. z o.o. Delikatesy CENTRUM" - 37-565 Roźwienica 203 pojemnik o poj. 1,1m³ - szt. 1 7.3 Gminny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wymienionych w pkt. 3.2 po telefonicznym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o zapełnieniu kontenerów w terminie 72 godzin od otrzymania zawiadomienia telefonicznego. 8. Sposób odbierania odpadów komunalnych – obowiązki Wykonawcy. - Odbiór odpadów wielkogabarytowych, AGD, RTV, opon samochodowych w okresie od stycznia do sierpnia, po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, - Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe w worki o pojemnościach 120 l przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą: 1) być wykonane z tworzywa LDPE lup HDPE uniemożliwiające ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, 2) posiadać odpowiednią kolorystykę oraz zawierać trwałe oznaczenie nazwy i logo Odbiorcy, 3) być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów: papier – worki koloru niebieskiego, szkło białe i kolorowe – worki koloru zielonego, odpady ulegające biodegradacji – worki koloru brązowego, tworzywa sztuczne, metal, odpady wielomateriałowe – worki koloru żółtego - Wykonawca po zabraniu odpadów segregowanych dostarczy bezpłatnie worki do segregacji odpadów bezpośrednio do właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. - Wykonawca ma obowiązek zabrania wszystkich segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych wystawionych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z zadeklarowanych pojemników z nieruchomości niezamieszkałych. - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę odbierającego odpady komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych do wskazania instalacji do których jest obowiązany przekazać odpady zarówno zmieszane, biodegradowalne jak również selektywnie zebranych. - Wykonawca winien utrzymywać w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym teren zanieczyszczony odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi. - Wykonawca odbierający odpady w przypadku stwierdzenia naruszenia przez właściciela deklarowanego sposobu zbierania odpadów, bądź regulaminu utrzymania czystości i porządku, ma obowiązek odebrać te odpady i przekazać Zamawiającemu dokumentację fotograficzną i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. - Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. - Odbiór odpadów komunalnych od mieszkańców gminy i nieruchomości nie zamieszkałych prowadzona będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym. - W przypadkach nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów, w takim przypadku Wykonawca jest odpowiedzialny za bieżące poinformowanie Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości, których dotyczy zmiana terminu. - Nieodebranie przez Wykonawcę odpadów zgodnie z harmonogramem skutkuje obowiązkiem dokonania takiego odbioru najpóźniej w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia telefonicznego lub zawiadomieniem e-mailem od Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do przesłania do wglądu elektronicznych dokumentów wagowych, za okresy miesięczne po zakończeniu każdego miesiąca świadczenia usługi w terminie 7 dni kalendarzowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90514000-3
90511000-2
90512000-9
90511300-5
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych - wpis do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Roźwienica w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Informacje dodatkowe Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie w/w dokumentów.
Informacje dodatkowe Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie w/w dokumentów.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postepowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie o spełnianiu wymogów dla usługi określonych przez Zamawiającego
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Emisja spalin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1). wartość wynagrodzenia może ulec zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w toku realizacji niniejszej Umowy. W tym przypadku kwota wynagrodzenia netto zostanie powiększona lub pomniejszona o kwotę podatku VAT w stawce obowiązującej na dzień wystawienia faktury,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-12-31 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI