Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Bartniczka w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBartniczka
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bartniczka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia605692-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605692-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Gmina Bartniczka: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Bartniczka w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bartniczka, krajowy numer identyfikacyjny 87111842500000, ul. Brodnicka  8 , 87-321  Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 936 810, e-mail przetargi@ugbartniczka.pl, faks 564 936 832.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bartniczka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.bartniczka.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta polska, kurier
Adres:
Urząd Gminy Bartniczka ul. Brodnicka 8; 87-321 Bartniczka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Bartniczka w 2021 roku
Numer referencyjny: WIŚR.271.1.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Bartniczka w 2021 roku i zagospodarowanie odebranych odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r. poz. 1439). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych a w szczególności:-ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439);-ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn. zm.);-ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r., Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 z późn. zm.);-ustawy z dnia 11 września 2015 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r., poz.1895 z późn. zm.);-ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r., o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r., poz. 521 z późn. zm.);-rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz.122); -rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz.2167);-rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412); -rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r., w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz.2028); -rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz.10); -uchwała Nr XXXII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2016-2022 z perspektywą na lata 2023-2028" (Dz. Urz. Woj. Kujaw. z 2017 r. poz. 2403);-uchwały Nr XII/83/19 Rady Gminy Bartniczka z dnia 20 listopada 2019 r.w sprawie uchwalenia "Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka"(Dz. Urz. Woj. Kujaw. z 2019 r. poz. 6192);-uchwały Nr XII/84/19 Rady Gminy Bartniczka z dnia 20 listopada 2020 r.w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi"(Dz. Urz. Woj. Kujaw. z 2019 r. poz. 6193);-ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. POZ 1740);-ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.1843 z późn. zm.).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1.Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały w Gminie Bartniczka wynosi, wg stanu na dzień 31.12.2019 r. - 4742 osób. Według stanu na 31.08.2020 r. – 4765 osób, co oznacza, że liczba osób zameldowanych na pobyt stały zmniejszyła się w stosunku do roku poprzedniego o 23 osób. Zatem zakłada się, że liczba mieszkańców Gminy Bartniczka nie zmieni się znacząco w 2021 roku. 2.Liczba osób, zamieszkałych na terenie Gminy Bartniczka, ustalona na podstawie złożonych deklaracji w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na dzień 31.08.2020 r. wynosi – 3 922 osób.3.Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Bartniczka (wg złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości), wynosi – 1223 szt., w tym wg liczby zamieszkałych osób w danej nieruchomości: Liczba osób zamieszkałych w danej nieruchomości Liczba nieruchomości /Liczba zamieszkałych osób/1/200/200;2/300/600;3/242/726;4/221/884;5/134/670;6/76/456;7/30/210;8/11/88;9/5/45;10/1/10;11/3/33;12/0/0;13/0/0;14/0/0;Razem 1223/3922.W poszczególnych miejscowościach znajduje się następująca liczba nieruchomości zamieszkałych: Bartniczka 186, Gołkówko 19, Grążawy 134, Gutowo 81, Igliczyzna 27, Jastrzębie 134, Komorowo 105, Koziary 14, Łaszewo 94, Nowe Świerczyny 81, Radoszki 195, Samin 33, Sokołowo 18, Stare Świerczyny 65, Świerczynki 36, Zdroje 27.UWAGA!Powyższe dane mają charakter szacunkowy, mogą ulec zmianie, m.in. w wyniku naturalnych migracji ludności, oddania do użytkowania budynków mieszkalnych. W związku z tym może nastąpić zwiększenie lub zmniejszenie ilości osób zamieszkałych na terenie gminy oraz liczby obsługiwanych nieruchomości. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby obsługiwanych nieruchomości oraz liczby ludności na terenie Gminy Bartniczka nie będzie powodowało zmiany ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 4.W Gminie Bartniczka w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. z nieruchomości zamieszkałych, zebrano: 20 03 01/Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne-652,280 Mg;15 01 02/Opakowania z tworzyw sztucznych-21,260 Mg;15 01 06/Zmieszane odpady opakowaniowe-125,120 Mg;15 01 07/Opakowania ze szkła-6,500 Mg;20 03 07/Odpady wielkogabarytowe-40,880 Mg;20 01 36/Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymieniowe w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35/1,120 Mg;16 01 03/Zużyte opony-2,360 Mg;20 02 01/Odpady ulegające biodegradacji-23,200 Mg;RAZEM/882,720 Mg.Podane ilości odpadów komunalnych wynikają ze sprawozdań podmiotów odbierających odpady oraz sprawozdań Wójta Gminy Bartniczka z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.5.W I półroczu 2020 roku, tj. w okresie od 01.01.2020 r. do 30.06.2020 r. z nieruchomości zamieszkałych zebrano oraz odpadów wielkogabarytowych z przesuniętej w związku z pandemią covid-19 z kwietnia na lipiec zbiórki odpadów wielkogabarytowych.Miesiące Niesegregowane odpady komunalne/20 03 01/Zmieszane odpady opakowaniowe/15 01 06/BIO/20 02 01;Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne 20 01 36/Zużyte opony /16 01 03/Odpady wielkogabarytowe I/46,880/13,020/1,080.II/62,900/0,240;III 34,50/21,880/1,620;IV/73,560/22,400/5,600;V/67,400/21,200/6,400;VI/73,08/17,980/7,520;VII/1,940/2,080/12,940;Razem/358,32/96,480/22,460/1,940/2,080/12,940;Przewidywana ilość odpadów komunalnych wyniesie w 2020 roku odpowiednio: 716,640 Mg niesegregowanych odpadów komunalnych oraz 271,800 Mg segregowanych odpadów komunalnych ( wraz z lipcową zbiórką odpadów wielkogabarytowych oraz zebranych w PSZOK). Zgodnie z założeniami wynikającymi z Krajowego Planu Gospodarki Odpadami oraz Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2016-2022 z perspektywą na lata 2023-2028, prognozowany wzrost ilości odpadów komunalnych domowych wyniesie 0,6%-1% rocznie/na 1 osobę. W oparciu o prognozy wynikające z Krajowego Planu Gospodarki Odpadami w małych miejscowościach rodzaj i ilość wytwarzanych odpadów jest odmienna niż w wielkich miastach, a tempo przyrostu wytwarzania odpadów jest wolniejsze. W związku z tym przyjęto dolne wartości progowe przyrostu ilości wytwarzanych odpadów komunalnych na poziomie 0,8% rocznie.Na podstawie powyższych danych, zakładając wzrost wytworzonych odpadów komunalnych na poziomie 0,8% rocznie, Zamawiający szacuje, że na terenie Gminy Bartniczka zostanie wytworzonych odpowiednio:-w 2021 roku – 1003,726 Mg odpadów komunalnych, w tym 722,373 Mg – odpady niesegregowane i 281,353Mg – odpady segregowane zebrane od mieszkańców oraz w PSZOK; Ilość wytworzonych odpadów na terenie Gminy Bartniczka nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy, w zależności od potrzeb zgłaszanych przez właścicieli nieruchomości. Podane przez Zamawiającego wielkości należy traktować wyłącznie jako orientacyjne i pomocnicze przy przygotowaniu oferty w postępowaniu przetargowym.III. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.Odbieranie i zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów komunalnych wytworzonych na terenie Gminy Bartniczka, a pochodzących z nieruchomości zamieszkałych wg następujących frakcji:a)niesegregowane ( zmieszane) odpady komunalne,b)papier,c)metale,d)tworzywa sztuczne,e)odpady opakowaniowe wielomateriałowe,f)szkło,g)bioodpady,h)odpadów niebezpiecznych,i)przeterminowanych leków i chemikaliów,j)odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi,w szczególności igieł i strzykawek,k) zużytych baterii i akumulatorów,l) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,m)mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,n)zużytych opon,o)odpadów tekstyliów i odzieży,p)odpadów budowlanych i rozbiórkowych.2.Zbieranie odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości odbywać się będzie zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku obowiązującym na terenie Gminy Bartniczka.3.Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia niesegregowanych odpadów komunalnych należy do obowiązków właścicieli nieruchomości. IV. Realizacja przedmiotu zamówienia 1.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych z następującą częstotliwością:a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych:-w okresie od 1 kwietnia do 31 października – raz na dwa tygodnie w budynkach jednorodzinnych, a z budynków wielolokalowych raz na tydzień;-w okresie od 1 listopada do 31 marca - raz w miesiącu;b) bioodpady:- w okresie od 1 kwietnia do 31 października - raz na dwa tygodnie w budynkach jednorodzinnych, a z budynków wielolokalowych raz na tydzień;- w okresie od 1 listopada do 31 marca - raz w miesiącu;c) szkła - raz na dwa miesiące;d) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych :-w okresie od 1 kwietnia do 31 października - raz w miesiącu,-w okresie od 1 listopada do 31 marca - raz na dwa miesiące;e) papieru, w tym tektury – raz na dwa miesiące;2.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwa razy w roku, tzw. zbiórkę objazdową, pierwszą w miesiącu kwietniu, drugą w październiku.3.Wykonawca w ramach zbiórki objazdowej, bezpośrednio z punktów aptecznych znajdujących się na terenie gminy zobowiązany jest zabrać odpady tj. przeterminowane leki.4.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów komunalnych, zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) - w terminie do 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego. Zgłoszenie może być przesłane w formie pisemnej lub elektronicznej. W zgłoszeniu zostanie określona ilość odpadów i ich rodzaj. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych usytuowany jest w miejscowości Bartniczka przy ul. Łąkowej. Odbiór odpadów z PSZOK powinien nastąpić w dniach roboczych w godz. od 7.00 do 15.00. 5. Wykonawca zobowiązany jest do doposażenia w odpowiednią ilość kontenerów PSZOK w Bartniczce. Oznaczenia i kolorystyka pojemników muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.6.Szczegółowe zasady, częstotliwość i rodzaj zbieranych odpadów komunalnychz nieruchomości zamieszkałych, z terenu Gminy Bartniczka określa uchwała nr XII/83/19 Rady Gminy Bartniczka z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka oraz uchwała nr XII/84/19 Rady Gminy Bartniczka z dnia 20 listopada 2019 r.w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.V. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy, do sporządzenia harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z częstotliwością przewidzianą w regulaminie utrzymania czystości, z zastrzeżeniem, że odbiór ww. odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 6.00 – 22.00 oraz przedstawić ww. harmonogram do uzgodnienia Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. W harmonogramie Wykonawca zamieści informacje, że odpady wielkogabarytowe należy zgłaszać telefonicznie do Urzędu Gminy, bądź bezpośrednio do Wykonawcy. 1. Wykonawca zobowiązuje się, że sporządzi harmonogram odbioru odpadów komunalnych w taki sposób, aby w miesiącu styczniu 2021 roku odpady zmieszane z terenu Gminy Bartniczka zostały odebrane najpóźniej do 11 dnia ww. miesiąca, natomiast odpady segregowane do 18 dnia ww. miesiąca. 2.Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie po uzgodnieniu harmonogramu przez Zamawiającego, doręczyć go właścicielom nieruchomości zamieszkałych, z terenu Gminy Bartniczka oraz przekazać go Zamawiającemu w formie elektronicznej, celem zamieszczenia na stronie internetowej. 3.Dopuszczalna jest zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych. Wszelkie zmiany harmonogramu odbioru odpadów wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne od pracy. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy, jednak wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Zmieniony harmonogram Wykonawca doręcza niezwłocznie właścicielom nieruchomości oraz przekazuje Zamawiającemu w formie elektronicznej.4.Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym do przygotowania ulotek informacyjnych dotyczących prawidłowej segregacji śmieci kierowanych do właścicieli nieruchomości poprzez doręczenie ich właścicielom nieruchomości zamieszkałych, z terenu Gminy Bartniczka oraz przekazać go Zamawiającemu w formie elektronicznej, celem zamieszczenia na stronie internetowej.5.Wykonawca w ramach świadczenia usługi zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, worków w ilości odpowiadającej wystawionym workom przy odbiorze. Obowiązek ten dotyczy worków do zbierania szkła, papieru, w tym tektury, metalu, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych oraz bioodpadów zgodnie z § 9 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bartniczka.a)Worki do selektywnej zbiórki metalu, tworzyw sztucznych oraz opakowań wielomateriałowych powinny mieć wymiary ok. 70 x 110 cm, grubość folii 50 mikronów - kolor żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”.b) Worki do selektywnej zbiórki szkła powinny mieć wymiary ok. 50 x 100 cm, grubość 50 mikronów - kolor zielony z napisem „SZKŁO” c)Worki na odpady bioodpady powinny mieć wymiary ok. 70 x 110 cm, grubość 50 mikronów - kolor brązowy Z NAPISEM „BIO” d)Worki na odpady papiery, w tym tektury powinny mieć wymiary ok 50 x100 cm, grubość 50 mikronów- kolor niebieski- z napisem „PAPIER”.6.Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiedni sprzęt techniczny umożliwiający dotarcie do wszystkich nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Bartniczka oraz odbiór odpadów z pojemników będących w dyspozycji właścicieli nieruchomości, a także worków, wykorzystywanych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych.7.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich, powstałe w trakcie odbioru odpadów z jego winy.8.Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania rozsypanych odpadów będących wynikiem jego działania w wyniku opróżniania pojemników na odpady komunalne oraz odstawienie pojemnika na miejsce, z którego zostały zabrane.9.Nieodebranie odpadów związanych ze zdarzeniem losowym (złe warunki atmosferyczne, utrudniony dojazd) lub celowym (nieudostępnienie pojemnika przez właściciela nieruchomości w wyznaczonym terminie) powinno zostać zgłoszone pisemnie Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia wystąpienia zdarzenia.10.Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową na terenie Gminy lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Bartniczka, do którego posiada tytuł prawny, spełniającą wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013r. poz. 122 ).11.Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich(na obszarze objętym przedmiotem zamówienia) poziomów recyklingu przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów obejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,a także rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) oraz zgodnie z uchwałą Nr XXXII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania "Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2016-2022 z perspektywą na lata 2023-2028" (Dz. Urz. Woj. Kujaw. z 2017 r. poz. 2403).12.Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu Zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli czynności ważenia odpadów. 13.Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do dodatkowego dostarczenia nowych pojemników na swój koszt.14. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania na bieżąco adresów nieruchomości, na których powstają odpady, a nie ujętych w wykazie adresów nieruchomości zamieszkałych, udostępnionym przez Zamawiającego.15.Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem lub telefonicznie od zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem lub telefonicznie Zamawiającemu.VI. Wymogi dotyczące przekazywania odebranych niesegregowanych ( zmieszanych) odpadów do instalacji komunalnych oraz instalacje w szczególności instalacje komunalne, do których podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany przekazać odebrane odpady.1.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej, określonej na liście, o której mowa w art. 38b ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz.797 ze zm.), zapewniających przetwarzanie o którym mowa w art. 35 ust.6 z zastrzeżeniem art. 158 ust. 4 ww. ustawy.2.Wykonawca obowiązany jest przekazywać niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zgodnie z art. 29a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).3.Wykonawca obowiązany jest przekazać odpady zebrane selektywnie bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).4.W przypadku awarii instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub niemożności przyjmowania odpadów z innych przyczyn, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.5.Wykonawca wskazuje w ofercie instalacje, w szczególności instalacje komunalne, do których jest obowiązany przekazać odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpady. W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego te odpady.VII. Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości 1.bezpośrednio z posesji:papier, metale, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, szkło, bioodpady;2.zbiórka objazdowa:zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady tekstyliów i odzieży, chemikalia;3.Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK):papier, metale, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, szkło, bioodpady, odpady niebezpieczne, przeterminowane leki i chemikalia, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady tekstyliów i odzieży;4.punkt apteczny: przeterminowane leki.VIII. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującym na terenie Gminy Bartniczka.IX. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem 1.Wykonawca ma obowiązek prowadzić dokumentację związana z wykonywaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach w szczególności zgodnie z ustawa o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2020 r. poz. 1439).2.W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdaniaz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwianiai segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca,a nie Zamawiający.3.Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach rocznych sprawozdań. Sprawozdanie przekazywane będzie za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami.4.Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej, zawierających ilość odebranych odpadów i ich rodzaje (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów). Na raportach winna się znajdować adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Bartniczka. Wraz z ww. raportami, Wykonawca dostarczy w wersji papierowej wykaz nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne.5.Kart przekazania odpadów komunalnych, karty przekazania odpadów i kart ewidencji odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w tym wydruki lub raporty z elektronicznych kart ewidencji odpadów sporządzonych w związku z funkcjonowaniem bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami. 6.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających recykling (DPR) dotyczących odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia, które muszą jednoznacznie potwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Bartniczka.7.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu wykazu nieruchomości, których właściciele zbierają odpady w sposób niezgodny ze złożoną deklaracją i obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Bartniczka wraz z protokołem kontroli i materiałem zdjęciowym.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli odbioru i zagospodarowanie odpadów.9.Wykonawca udostępni Zamawiającemu informacje z systemu GPS dotyczące wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, miejsc załadunku, miejsc wyładunku odpadów ( otwieraniu klapy w przypadku pojazdów typu śmieciarka i pojazdów typu HDS oraz załadunku lub wyładunku kontenera w przypadku pojazdów typu „hakowiec” lub „bramowiec”).X. Szczegółowy sposób postępowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów.Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do poinformowania Zamawiającego drogą pisemną lub elektroniczną o nie wywiązaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumentację fotograficzną lub nagranie oraz protokół z zaistniałego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia.XI. Wymogi dotyczące instalacji, w szczególności instalacji komunalnych do których podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany przekazać odebrane odpady.1.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności instalacji komunalnych, do których podmiot odbierający odpady od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany przekazać odebrane odpady. W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zebranych możliwe jest wskazanie podmiotu zbierającego te odpady.2.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośrednio do instalacji komunalnej, określonej na liście, o której mowa w art. 38b ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).3.Wykonawca obowiązany jest przekazywać niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zgodnie z art. 29a ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.).4. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). XII. Obowiązki Wykonawcy w zakresie transportu odpadów komunalnych:1.Wykonawca ma obowiązek transportować odebrane od właścicieli odpady komunalne w taki sposób, aby zapobiegać mieszaniu odpadów odebranych w sposób selektywny z odpadami komunalnymi zmieszanymi, a także mieszaniu ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych. 2.Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu.3. Pojazd Wykonawcy prowadzący zbiórkę odpadów na terenie Gminy Bartniczka nie może przeprowadzać zbiórki odpadów z nieruchomości niezamieszkałych oraz zbiórki żadnych odpadów z terenu innej gminy przed opróżnieniem pojazdu na składowisku z odpadów zebranych na terenie Gminy Bartniczka. 4.Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób niepowodujący szkody podczas odbioru i transportu odpadów komunalnych. Wykonawca zabezpiecza przewożone odpady przed wysypaniem, rozwianiem, wyciekiem itp. W przypadku wysypania, rozwiania lub wycieku Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych przy pomocy specjalistycznych pojazdów, spełniających wymagania określone przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U. z 2013 r. poz. 122), w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn zm.). 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości kontrolowania pracy pojazdów obsługujących gminę, również możliwości przejazdu pojazdami podczas zbiórki odpadów i ważenia ich na obiektach wagowych wskazanych przez Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pojazdów do kontroli Zamawiającemu, skierowania ich na wagę wskazaną przez Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego, wynikające z czynności kontrolnych określonych w powyżej.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie w sprawie spełnienia warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że jest(są) ubezpieczony(-eni) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 800 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych o łącznej wartości usług nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (załącznik nr 3) oraz dołączy dowody potwierdzające, że ww. usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.2) że dysponuje lub będzie dysponować 2.1) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 poz. 122),2.2) co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 poz. 122) 2.3) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, który spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 poz. 122) 2.4) bazą magazynowo transportową usytuowaną na terenie Gminy Bartniczka lub w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Bartniczka, na terenie do którego posiada tytuł prawny, wyposażoną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, wyposażoną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, wyposażoną w legalizowaną wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122) – (załącznik nr 3) 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3).4) wskaże w ofercie instalacje do których podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany przekazać odebrane odpady – zgodnie z zapisami art. 6d pkt 5 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1439),Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 PZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunki udziału w postępowaniu spełniają łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Usług Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Bartniczka, 2) wydane przez właściwy organ zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, 3) wydane przez właściwy organ zezwolenie na przetwarzanie odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub umowę zawartą z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów będących przedmiotowym niniejszego zamówienia wraz z dołączonym zezwoleniem tego podmiotu na przetwarzanie odpadów lub promesę w formie pisemnej zawarcia umowy na przetwarzanie odpadów wraz z dołączonym zezwoleniem podmiotu udzielającego promesy na przetwarzanie odpadów, 4) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 5) opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ważną na dzień składania ofert oraz zobowiązanie, że Wykonawca będzie posiadać takie ubezpieczenie przez cały okres objęty umową. 6) dowody potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) dowód wniesienia wadium, 2) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, 3) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Szkolenia promujące selektywną zbiórkę odpadów 10,00
Raportowanie 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:1) zaistnienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 2) zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów, 3) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, 4) w uzasadnionych przypadkach zmiany częstotliwości wywozu odpadów komunalnych, bez zmiany wynagrodzenia. 5) uzasadnionej potrzeby zmiany instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych i podmiotów zbierających odpady. 2. Wniosek o zmianę umowy w zakresie ust. 1 może złożyć każda ze stron. Wymaga on formy pisemnej i uzasadnienia proponowanych zmian. Strona umowy zobowiązana jest rozpatrzyć wniosek w terminie 14 dni od dnia złożenia. Odmowa uwzględnienia wniosku wymaga formy pisemnej i uzasadnienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI