Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Kamień

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Kamień
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamień
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kamień
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-06
  • Numer ogłoszenia571986-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 571986-N-2020 z dnia 2020-08-06 r.

Gmina Kamień: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Kamień
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień, krajowy numer identyfikacyjny 11019806600000, ul. Diamentowa  15 , 22-113  Kamień, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 671 575, e-mail sekretariat@kamien.gmina.pl, krzysztof.sereda@kamien.gmina.pl, faks 825 671 571.
Adres strony internetowej (URL): www.ugkamien.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.ugkamien.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugkamien.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www. ugkamien.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
tylko w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Kamień, ul. Diamentowa 15, 22-113 Kamień

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Kamień
Numer referencyjny: ZP.271.G.O.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu Gminy Kamień.Opis przedmiotu zamówienia1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanej w opisie zamówienia masy odpadów komunalnych: zmieszanych oraz segregowanych (metali i tworzyw sztucznych (w tym odpady opakowaniowe wielomateriałowe, papieru, frakcji „bio“, szkła i popiołu) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Kamień, bez względu na występujące warunki atmosferyczne, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn.zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego, Nr XXIV/396/16 z dnia 2 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kamień, 2) odbiór odpadów z gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zlokalizowanego przy oczyszczalni ścieków w Kamieniu, ul. Szlachecka 65, 22-113 Kamień, jak również punktu dodatkowego zlokalizowanego na betonowym placu w miejscowości Strachosław;3) zaopatrywanie nieruchomości w worki: czarne na odpady zmieszane, żółte na metale i tworzywa sztuczne, zielone na szkło, brązowe na frakcję „bio“, niebieskie na papier. 2. Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów komunalnychWłaściciele nieruchomości zobowiązani są do gromadzenia odpadów zgodnie ze złożoną deklaracją w pojemnikach o pojemności 120 l i 240 l oraz workach, nieruchomości wielorodzinne w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 2200 l, 7000 l oraz workach.Częstotliwość odbierania od właścicieli nieruchomości w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej:a) papier - raz w miesiącu;b) metale i tworzywa sztuczne - raz w miesiącu;c) szkło - raz w miesiącu;d) bioodpady z wyłączeniem odpadów zielonych - raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie;e) popiół – cztery razy w roku: w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia – trzy razy, w okresie od 1 maja do 31 października – jeden raz f) odpady zmieszane - raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie;Częstotliwość odbierania od właścicieli nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej:a) papier - raz w miesiącu;b) metale i tworzywa sztuczne - raz w miesiącu;c) szkło - raz w miesiącu;d) bioodpady z wyłączeniem odpadów zielonych - raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na tydzień.;e) popiół – cztery razy w roku: w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia – trzy razy, w okresie od 1 maja do 31 października – jeden raz;f) odpady zmieszane - raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na tydzień;Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Kamień począwszy od miesiąca września 2020 r.Częstotliwość odbierania w gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, jak również punkcie dodatkowym, przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów zielonych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, odpadów niebezpiecznych, odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek - dwa razy w roku. 3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie1) Miejsca odbioru odpadów:- liczba właścicieli nieruchomości jednorodzinnych i zagrodowych około 1225,- liczba nieruchomości wielorodzinnych (wspólnoty, spółdzielnie) - 1, - liczba punktów selektywnej zbiórki odpadów problemowych, wielkogabarytowych, budowlano – remontowych i innych - 1 + 1 punkt dodatkowy- liczba zameldowanych mieszkańców Gminy - 4204 (stan na dzień 30.06.2020 r.)2) Masa odpadów przewidzianych do odbioru z gminy KamieńŁączna szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania w okresie trwania umowy wynosi łącznie około 1300 Mg.Ilość wytworzonych na terenie Gminy Kamień odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych ilości odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości osób objętych systemem zbiórki odpadów, punktów zbiórki są ilościami szacunkowymi, pomocniczymi przy przygotowaniu postępowania przetargowego i SIWZ oraz wyceny realizacji zamówienia przez wykonawców.Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie rzeczywistych ilości odebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kamień w okresach kwartalnych fakturą wystawioną do 10-go dnia miesiąca za poprzedni kwartał. Pierwsza faktura za III kwartał 2020 r. będzie obejmowała tylko miesiąc wrzesień.3) Rodzaje worków do odbioru odpadów.Worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. Parametry:- worki czarne - do gromadzenia frakcji „odpadów zmieszanych“ – grubość min. 0,05 mm- worki żółte - do gromadzenia frakcji „metale i tworzywa sztuczne“ - grubość min. 0,05 mm- worki zielone - do gromadzenia szkła - grubość min. 0,05 mm. - worki brązowe - do frakcji „bio“ - grubość min. 0,05 mm,- worki niebieskie - do frakcji „papier“ - grubość min. 0,05 mm,Worki wykonane z folii polietylenowej, nadruk jednostronny na workach, jednoznacznie wskazujący, na jaką frakcję jest przeznaczony. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy dostarcza właścicielom nieruchomości pierwszy komplet worków, kolejne worki zobowiązany jest do pozostawienia w dniu odbioru odpadów z danej nieruchomości, w ilości uzgodnionej z właścicielem nieruchomości, co najmniej równej ilości odebranych worków z odpadami danego rodzaju.4. Obowiązki wykonawcy:1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Kamień. W przypadku ewentualnych proponowanych zmian harmonogramu w trakcie trwania umowy Wykonawca przedstawi harmonogram do akceptacji na minimum 30 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian oraz zapewni odpowiednie poinformowanie mieszkańców.6) Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania odpadów (minimum: ulotki dla wszystkich właścicieli nieruchomości danej miejscowości oraz plakaty do umieszczenia na tablicach ogłoszeń w każdej miejscowości przekazywane sołtysom przez Wykonawcę, informacja do zamieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Kamień oraz przekazanie wersji elektronicznej plakatu do zamieszczenia na stronie Gminy Kamień). Ulotki dla właścicieli nieruchomości oprócz harmonogramu odbioru odpadów komunalnych z wyszczególnieniem miejscowości i dat odbioru powinny zawierać telefon kontaktowy do przedstawiciela Wykonawcy, w celu dokonywania ewentualnych uzgodnień.7) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w harmonogramie odpadów zmieszanych, metali i tworzyw sztucznych, szkła, papieru i frakcji „bio“ wystawionych przy drodze w bezpiecznej odległości od drogi publicznej: powiatowej, gminnej, wojewódzkiej.8) Odbiór popiołu z nieruchomości odbywać się będzie w następującym porządku: w okresie od 1 listopada do 30 kwietnia – trzy razy, w okresie od 1 maja do 31 października – jeden raz. Terminy odbioru popiołu nie mogą pokrywać się z odbiorem pozostałych frakcji odpadów. 9) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów dostarczonych przez właścicieli nieruchomości do gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zlokalizowanego przy oczyszczalni ścieków w Kamieniu, ul. Szlachecka 65, 22-113 Kamień, jak również punktu dodatkowego zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Strachosławiu. Do punktów właściciele nieruchomości będą mogli dostarczać: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone, odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady niebezpieczne, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki. Odbiór w punktach odbędzie się 2 razy w okresie trwania umowy w uzgodnionych terminach.10) Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o trudnej lokalizacji (np. dróg gruntowych).11) W sezonie zimowym, gdy ze względu na nieprzejezdność dróg niemożliwy będzie odbiór i wywóz odpadów zgodnie z ustalonym harmonogramem, Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru w niezwłocznym terminie, w którym droga stała się przejezdna. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości (poprzez informację umieszczoną na tablicach ogłoszeń) o zaistniałej sytuacji.12) Wykonawca na wniosek właściciela nieruchomości umożliwi dzierżawę / wynajem pojemników do gromadzenia odpadów.13) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu miesięczne raporty o właścicielach nieruchomości, którzy mimo obowiązku selektywnej zbiórki odpadów gromadzą odpady komunalne w sposób nieselektywny w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. Raport Wykonawca dostarcza Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej i musi on zawierać następujące dane: adres nieruchomości, datę i godzinę odbioru, liczbę i rodzaj pojemników, worków w których odpady zostały zebrane nieprawidłowo, zdjęcia w postaci cyfrowej dowodzące, ze odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy (zdjęcia muszą zostać wykonane w taki sposób aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników w tym worków foliowych do konkretnej nieruchomości),14) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania w formie raportu informacji o adresach nieruchomości, na których powstały odpady i zostały przez właściciela tej nieruchomości przekazane do odbioru przez Wykonawcę a nie są ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca Raport Wykonawca dostarcza Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej, musi on zawierać następujące dane: adres nieruchomości, datę i godzinę odbioru, liczbę i rodzaj pojemników, worków - udokumentowane zdjęciami.15) Załadunek i transport odpadów odbywać się będzie za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w stałej dyspozycji Wykonawcy, tj co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów KP-7 z odpadami. Pojazdy winny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122).16) Wykonawca ma obowiązek utrzymywania standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. Nr 104, poz. 868) i postanowieniami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kamień. 17) Odpady ulegające biodegradacji, odpady zielone, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania należy przekazywać do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych – wskazanej w uchwale Sejmiku Województwa Lubelskiego w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami, (Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Srebrzyszczu) i wskazanych zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1454). Karty przekazania odpadów do RIPOK Wykonawca zobowiązany jest dołączać do faktury, zaś z pozostałych instalacji raz na kwartał. 18) Wykonawca będzie sporządzał sprawozdanie, o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Podstawą do sporządzenia sprawozdań jest dokumentacja sporządzana przy przekazywaniu odpadów do instalacji, w tym karty przekazania odpadów i ewidencja instalacji w zakresie postępowania z odpadami. 19) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) oraz rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412).

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90514000-3
90533000-2
90500000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kamień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - posiadania lub dysponowania co najmniej:- dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,- jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej przystosowanym do odbioru odpadów z pojemników (pojazd z dźwignikiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów z odpadami).Pojazdy winny spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 6.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Wykonawca składa w/w zobowiązanie wraz z ofertą.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunku w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) kompetencji lub uprawnieni do prowadzenia działalności: a/ wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kamień. 2) zdolności technicznej lub zawodowej:a/ wykaz urządzeń technicznych przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (Wykaz wymaganych pojazdów) zgodnie ze wzorem Załącznika Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin płatności faktury 20,00
Czas reakcji na nieprawidłowe wykonanie umowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 3 SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
21.1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 21.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości3 % ceny brutto ( z podatkiem VAT) podanej w ofercie. 21.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.).21.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: WBS Chełm Nr rachunku 52 8187 0004 2003 0070 0261 0004 Tytuł przelewu „ZNWU – Odbiór odpadów z terenu Gminy Kamień” 21.5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej musi być wniesione w formie oryginału najpóźniej w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego, przed jej podpisaniem. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu będzie uznane za skuteczne, jeżeli rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą zabezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, przed jej podpisaniem.21.6. 100% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, nie krótszy niż termin obejmujący okres realizacji przewidziany umową i okres 30 dni po wykonaniu umowy.21.7. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych : - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, uchwał Rady Gminy Kamień podjętych na podstawie powyższej ustawy oraz ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych z dnia 11.01.2018 r. , - zmiany wynagrodzenia z powodu wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy co spowoduje zmianę kwoty brutto do końca realizacji umowy , - w zakresie zmiany terminu i częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kamień, - sposobu i technologii wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli wprowadze- nie nowej technologii nie będzie powodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz powodować będzie niepogorszenie dotychczasowych standardów wykonywania zamówienia, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, - wystąpienia stanu zagrożenia epidemii, stanu epidemii, stanu klęski żywiołowej lub stanu nad zwyczajnego - zmiana terminu, sposobu realizacji zamówienia oraz zakresu zamówienia i wynagrodzenia z tego tytułu. 2. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w § 2 ust. 1, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczegól- ności przez:1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,2) zmianę sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy,- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.3. Zamawiający nie wyraża zgody dla wykonawcy na cesję wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy. 4. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmieniać treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
13.18. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2018 poz. 419, z późn. zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.1UWAGAZastrzegając informacje w ofercie Wykonawca winien mieć na względzie, że zastrzeżona informacja ma wtedy charakter tajemnicy przedsiębiorstwa, jeśli spełnia łącznie trzy warunki: ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą, nie została ujawniona do wiadomości publicznej tzn. nie jest znana ogółowi lub osobom, które ze względu na prowadzoną działalność są zainteresowane jej posiadaniem, podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.W nawiązaniu do orzecznictwa arbitrażowego i sądowego, należy przyjąć, iż sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć.Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji:1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp,2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów,3) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty.13.19. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419 z późn. zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.13.20. Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wszystkie dokumemnty składane są w języku polskim w formie pisemnej.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI