Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na III części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałogard
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-21
  • Numer ogłoszenia576878-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576878-N-2020 z dnia 2020-08-21 r.

Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na III części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 385254452, ul. Kardynała Wyszyńskiego   18 , 78-200  Białogard, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48943128670, e-mail zamowienia.zgkim@bialogard.info, faks .
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bipzgkim.bialogard.info/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bipzgkim.bialogard.info/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Kardynała Wyszyńskiego 18, 78-200 Białogard

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na III części
Numer referencyjny: 2/VIII/2020/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na III częściZadanie I – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z opróżniania koszy ulicznych i parkowych oraz odpadów pochodzących z oczyszczania ulic, chodników i placów jak również przystanków autobusowychZadanie II – Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Pękanino 16, Szosa Połczyńska, ChocimskaZadanie III – Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu targowiska miejskiego

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90510000-5
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiadaa) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797) w zakresie transportu odpadów: 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 – opakowania z metali, 15 01 07 – opakowania ze szkła, 17 01 03 – odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów.b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz.U. 2019 poz. 2010) na kody odpadów wymienione w lit. a) powyżej, prowadzonego przez Burmistrza Białogardu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum: jedną lub więcej usług odbioru odpadów komunalnych lub odbioru i transportu odpadów na rzecz właściciela/li nieruchomości, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, przy czym wartość wykazanej usługi na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na rzecz jednego podmiotu/Zamawiającego w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,b) wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797) w zakresie transportu odpadów: 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury, 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 – opakowania z metali, 15 01 07 – opakowania ze szkła, 17 01 03 – odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia, 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji, 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów.c) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz.U. 2019 poz. 2010) na kody odpadów wymienione w lit. b) powyżej, prowadzonego przez Burmistrza Białogardu obowiązującego minimum do końca okresu realizacji zamówienia tj. do 31 grudnia 2020r.d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,f) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U.z 2019 r. poz. 1170), według załącznika nr 6 do SIWZ,g) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia h) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik 8 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, przy czym: dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane usługi zostały lub są wykonane należycie5.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.b) nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy)Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenie na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
WARUNKI PŁATNOŚCI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
21.1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:a) wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia,b) wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy,c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.21.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.21.3. Istotne dla stron postanowienia umowy znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1,1A,1B do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z opróżniania koszy ulicznych i parkowych oraz odpadów pochodzących z oczyszczania ulic, chodników i placów jak również przystanków autobusowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania I, obejmuje:1) odbiór i zagospodarowanie - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01, 20 03 03 gromadzonych w pojemnikach dostarczonych i usytuowanych przez Wykonawcę na nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1, działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 400 szt. pojemników o poj. 1100 l)- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach dostarczonych i usytuowanych przez Wykonawcę na nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1, działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard,, (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:a) dla frakcji papier i tektura – 5 pojemników o pojemności 1100 l b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 10 pojemników o pojemności 1100 l c) dla frakcji szkło – 8 pojemników o pojemności 1100 l 2) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 24 pojemniki w kolorze czarnym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów zmieszanych o kodzie 20 03 01, 20 03 033) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 014) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 2 pojemniki w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, 15 01 045) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 2 pojemniki w kolorze zielonym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 076) transport i przekazanie do zagospodarowania odebranych odpadów bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów 7) pokrycie kosztów przyjęcia (zagospodarowania) tych odpadów przez instalację przetwarzającą odpady komunalne; 8) odbiór odpadów odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie administracji, lecz nie rzadziej niż raz w tygodni, przy czym w szczególnie uzasadnionych przypadkach częstotliwość wywozu może zostać zwiększona
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90510000-5, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
WARUNKI PŁATNOŚCI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Pękanino 16, Szosa Połczyńska, Chocimska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania II, obejmuje:1) odbiór i zagospodarowanie - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 02 03, gromadzonych w 59 pojemnikach metalowych o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości Pękanino 16 działka gruntu nr 42/3, 42/4, 43, 49, 48/2, 48/1 obr. Pękanino gmina Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 600 szt. pojemników o poj. 1100 l)- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach usytuowanych na nieruchomości Pękanino 16 działka gruntu nr 42/3, 42/4, 43, 49, 48/2, 48/1 obr. Pękanino gmina Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:a) dla frakcji papier i tektura – 1 pojemnik o pojemności 1100 l b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 1 pojemnik o pojemności 1100 l c) dla frakcji szkło – 10 pojemników o pojemności 1100 l 2) odbiór i zagospodarowanie - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 02 03, gromadzonych w 13 pojemnikach metalowych o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Szosa Połczyńska działka gruntu nr 28 obr. 018 miasto Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 170 szt. pojemników o poj. 1100 l)- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach usytuowanych na nieruchomości przy ul. Szosa Połczyńska działka gruntu nr 28 obr. 018 miasto Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:a) dla frakcji papier i tektura – 1 pojemnik o pojemności 1100 l b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 1 pojemnik o pojemności 1100 l c) dla frakcji szkło – 4 pojemniki o pojemności 1100 l 3) odbiór i zagospodarowanie - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 02 03, gromadzonych w 10 pojemnikach metalowych o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Chocimskiej działka gruntu nr 218 obr. 011 miasto Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 155 szt. pojemników o poj. 1100 l)- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach usytuowanych na nieruchomości przy ul. Chocimskiej działka gruntu nr 218 obr. 011 miasto Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:a) dla frakcji papier i tektura – 1 pojemników o pojemności 1100 l b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 1 pojemników o pojemności 1100 l c) dla frakcji szkło – 3 pojemników o pojemności 1100 l 4) wyposażenie nieruchomości Pękanino 16 w 1 pojemnik w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 01, 5) wyposażenie nieruchomości przy ul. Szosa Połczyńska w 1 pojemnik w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 01,6) wyposażenie nieruchomości przy ul. Chocimska w 1 pojemnik w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 01,7) transport i przekazanie do zagospodarowania odebranych odpadów bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów 8) pokrycie kosztów przyjęcia (zagospodarowania) tych odpadów przez instalację przetwarzającą odpady komunalne; 9) odbiór odpadów na poszczególnych cmentarzach odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie administracji, lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, przy czym Wykonawca winien uwzględnić w ofercie fakt, iż w okresie październik listopad występuje zwiększona ilość gromadzonych odpadów, co skutkować będzie zwiększoną częstotliwością odbioru
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90510000-5, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
KRYTERIA PŁATNOŚCI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu targowiska miejskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania III, obejmuje:1) odbiór i zagospodarowanie - odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 02, gromadzonych w 1 pojemniku koloru czarnego o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Wyszyńskiego działka gruntu nr 257/1 obr. 007 miasta Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 2 szt. pojemników o poj. 1100 l)- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, 20 02 01 gromadzonych w pojemnikach stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Wyszyńskiego działka gruntu nr 257/1 obr. 007 miasta Białogard (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:a) dla frakcji papier i tektura – około 86 pojemników o pojemności 1100 l b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 2 pojemnik o pojemności 1100 l c) dla frakcji szkło – 2 pojemnik o pojemności 1100 l d) dla frakcji bioodpady – 4 pojemniki o pojemności 1100 l2) transport i przekazanie do zagospodarowania odebranych odpadów bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów 3) pokrycie kosztów przyjęcia (zagospodarowania) tych odpadów przez instalację przetwarzającą odpady komunalne; 4) odbiór odpadów odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie administracji, lecz nie rzadziej niż raz w tygodni, przy czym w szczególnie uzasadnionych przypadkach częstotliwość wywozu może zostać zwiększona
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90510000-5, 90512000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
WARUNKI PŁATNOŚCI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci - Rewal
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaplanowanie, dostawę i montaż elementów placu zabaw dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI