Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStary Szelków
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szelków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-24
  • Numer ogłoszenia564466-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564466-N-2019 z dnia 2019-06-24 r.

Gmina Szelków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków, krajowy numer identyfikacyjny 55066837300000, ul. Stary Szelków  39 , 06-220  Stary Szelków, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 176 001, e-mail ug_szelkow@wp.pl, faks 029 7176004 w. 28.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szelkow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szelkow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków
Numer referencyjny: 271.18.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować odpady ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Szelków. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zobowiązany jest do: 1/ przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 992, z późn. zm.), 2/ przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikającej z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami. 4.2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odbierać i zagospodarować z zamieszkałych nieruchomości następujące rodzaje odpadów: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, pojemniki w kolorze czarnym, 2) segregowane odpady komunalne w oddzielnych pojemnikach lub workach, według następujących frakcji: a/ odpady z tworzyw sztucznych, metali, wielomateriałowych (drobny sprzęt elektroniczny, pojedyncze odpady z tkanin i tekstylia, kartony po sokach, mleku) – worki – kolor żółty; b/ szkło białe i kolorowe – pojemniki - kolor zielony; c/ odpady z papieru i tektury –worki - kolor niebieski; d/ odpady biodegradowalne (odpady kuchenne, resztki jedzenia, środki higieny osobistej, resztki i obierki z owoców i warzyw, fusy z kawy, herbaty, skorupki jajek, worki z odkurzaczy) – worki bądź pojemniki - kolor brązowy. e/ odpady resztkowe selektywnie zbierane - pojemniki w kolorze czarnym, Wszystkie pojemniki jak również worki do gromadzenia odpadów muszą być odpowiednio podpisane. 3) W Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) pozostałe odpady komunalne: a) zużyte baterie i akumulatory, b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych, d) odpady wielkogabarytowe, e) odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, f) zużyte tekstylia i odzież, g) odpady kuchenne ulegające biodegradacji, h) zużyte opony, i) zużyta folia, j) opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, k) popiół C.O. l) odpady zielone, tj. skoszona trawa, liście, gałęzie, itp. 4.3. Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 4.3.1. W ramach zamówienia w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego (ogrodzony teren w miejscowości Chyliny, działka nr ewidencyjny 67/6, Gmina Szelków) Wykonawca zorganizuje PSZOK. 4.3.2. PSZOK zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania oraz uchwałą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szelków. 4.3.3. Wykonawca odpowiada za zachowanie porządku na terenie PSZOK. 4.3.4 PSZOK będzie odbierał odpady od mieszkańców: - dwa razy w tygodniu - w każdą sobotę w godz. 10.00 – 14.00 oraz poniedziałek w godz. 7.00 – 11.00 w okresie letnim (od 16 kwietnia do 15 października - nie dłużej niż okres obowiązywania umowy), - raz w tygodniu - w każdą sobotę w godz. 9.00 – 15.00 w okresie zimowym (od 16 października do 15 kwietnia – nie dłużej niż okres obowiązywania umowy), przez cały okres obowiązywania umowy. 4.3.5 Dopuszcza się przeniesienie PSZOK do siedziby firmy odbierającej odpady na terenie gminy Szelków, po uzyskaniu pisemnej zgody Urzędu Gminy w Szelkowie. 4.3.6. Do PSZOK mieszkańcy mogą oddawać odpady zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz uchwałą Rady Gminy w Szelkowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy w Szelkowie. 4.3.7. W szczególnych przypadkach dopuszcza się przyjęcie na PSZOK odpadów budowlanych i rozbiórkowych w ilości większej niż 200 kg, jeżeli w/w odpady pochodzą z nieruchomości zlokalizowanej na terenie gminy Szelków. Fakt ten musi być potwierdzony przez pracownika Urzędu Gminy w Szelkowie. 4.4. Odpady wielkogabarytowe, odpady elektryczne i elektroniczne oraz zużyte opony mieszkańcy mogą oddawać wyłącznie do PSZOK w godzinach pracy Punktu. 4.4.1. Odpady zielone, tj. skoszona trawa, liście, gałęzie, itp. mieszkańcy mogą oddawać wyłącznie na PSZOK w godzinach pracy Punktu. 4.4.2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do ustawienia pięciu metalowych pojemników o min. pojemności 1 100 litrów na popiół w miejscach ogólnodostępnych w miejscowościach: Stary Szelków, Bazar oraz Dzierżanowo (dwa pozostałe pojemniki według potrzeb) w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, oraz opróżniania ich w każdym tygodniu. 4.5. Obowiązek zapewnienia pojemników. 4.5.1. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia posiadaczom nieruchomości zamieszkałych, pojemników oraz worków na odpady, przystosowanych do opróżniania mechanicznego o pojemnościach i właściwościach określonych w: - uchwale Rady Gminy w Szelkowie w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, - uchwale Rady Gminy w Szelkowie w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szelków, Przekazywane pojemniki powinny być nowe lub używane bez uszkodzeń mechanicznych, czyste i estetyczne. 4.5.2. Pojemniki będą przekazywane przez Wykonawcę mieszkańcom na zasadach określonych w uchwale Rady Gminy w Szelkowie, w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. Ilości i objętości pojemników dla nieruchomości powinny być dopasowane do ilości osób oraz do ilości odpadów wytwarzanych przez nich. W miejscowości Bazar w obrębie zabudowy wielorodzinnej wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące rodzaje kontenerów: 4 kontenery po 1 100 l każdy przeznaczone na odpady zmieszane; 2 kontenery po 1 100 l każdy przeznaczone na opakowania z papieru i tektury; 4 kontenery po 1 100 l każdy przeznaczone na tworzywa sztuczne; 2 kontenery po 1 100 l każdy przeznaczone na szkło białe i kolorowe 4.5.3. Pojemniki oraz worki będą dostarczane przez Wykonawcę mieszkańcom na posesje w okresie od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu raport o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach na żądanie Zamawiającego dzień 30.06.2019r. wraz z informacją o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia). Wykonawca zobowiązany jest do stałego dostarczania worków do segregowania odpadów również do Urzędu Gminy w Szelkowie oraz do wszystkich sołtysów poszczególnych sołectw, tak aby mogli je udostępniać mieszkańcom. 4.5.4. Wykonawca wyposaży PSZOK w pojemniki w ilości i pojemności wynikające z potrzeb, z uwzględnieniem uchwał Rady Gminy w Szelkowie. 4.5.5. Jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemników z winy wykonawcy, wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego pojemnika na własny koszt w ciągu trzech dni roboczych 4.6. Częstotliwość i zasady odbioru i wywozu odpadów. - odpady niesegregowane (zmieszane) – jeden raz w miesiącu; - odpady biodegradowalne – jeden raz w miesiącu; - odpady zbierane selektywnie – jeden raz w miesiącu - szkło białe i kolorowe – jeden raz na dwa miesiące W miejscowości Bazar w obrębie zabudowy wielorodzinnej odpady zbierane w w/w kontenerach odbierane będą jeden raz w tygodniu. 4.6.1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz uzgodnienia z Urzędem Gminy w Szelkowie, a później dostarczenia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów. 4.6.2. Podczas realizacji umowy niedopuszczalne jest mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z odpadami nie segregowanymi. 4.6.3. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego wywozu odpadów z PSZOK tak aby zapewnić możliwość ciągłego dostarczania odpadów przez mieszkańców gminy. 4.6.4.Odbiór odpadów będzie następował z pojemników wystawionych przez właściciela nieruchomości na zewnątrz posesji, do drogi dojazdowej, do których zapewniony jest swobodny dojazd. 4.6.5. W zakresie odbioru odpadów z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (brak utwardzonej drogi) Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. 4.6.6 Do Wykonawcy należeć będzie wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy nowych miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki i worki w ciągu 3 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. Dotyczy to również zmian wprowadzanych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4.7.Kontrola obowiązku segregowania odpadów. 4.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. 4.7.2. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku segregacji odpadów, wykonawca odbiera odpady jako zmieszane. 4.7.3. W takim przypadku wykonawca umieszcza na pokrywie pojemnika znacznik (np. samoprzylepna kartka) informujący właściciela nieruchomości o otrzymaniu ostrzeżenia za nie przestrzeganie obowiązku segregowania odpadów. 4.7.4. O zaistniałej sytuacji wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną, faxem lub pisemnie, w terminie do 3 dni roboczych. Do zawiadomienia wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości. Do protokołu zobowiązany jest dołączyć również dokumentację fotograficzną. 4.7.5. W przypadku segregowanych odpadów, nie może być podstawą odbioru odpadów jako zmieszane, sytuacja gdy wszelkiego rodzaju opakowania po żywności nie są umyte. 4.8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: 1) Raportu na koniec IV kwartału 2019r. o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. 2) Raportów kwartalnych zawierających określenie ilości i rodzajów przekazywanych pojemników w danym kwartale wraz z uaktualnionym raportem o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach. 3) Sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4) Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie wykonawca. 5) Jako załączniki do faktury miesięcznej wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych do RIPOK. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Szelków.

II.5) Główny kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90513100-7
90512000-9
90513000-6
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego dla Gminy Szelków w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o których mowa w art. 9b-9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018r. poz. 1454 ze zm.), - aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701) i zezwolenie na transport odpadów o którym mowa w art. 233 niniejszej ustawy, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, - aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701) lub oświadczenie o zawarciu umów z podmiotami posiadającymi odpowiednie instalacje i zezwolenia na przetwarzanie odpadów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę/sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże ,że: - wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonuje, w tym okresie usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, w tym co najmniej jedną usługę o wielkości odpowiadajacej przedmiotowi zamówienia (min. 100.000 zł brutto); - dysponuje co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1u.p.z.p wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego dla Gminy Szelków w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o których mowa w art. 9b-9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018r. poz.1454 ze zm.), - aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz.701) i zezwolenie na transport odpadów o którym mowa w art. 233 niniejszej ustawy, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. - aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701) lub oświadczenie o zawarciu umów z podmiotami posiadającymi odpowiednie instalacje i zezwolenia na przetwarzanie odpadów. - Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50 000,00 zł. - Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych - ( co najmniej jedna o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto) oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie z podaniem ich wartości, w tym co najmniej jedną usługę o wielkości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykazania dysponowania co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
--
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p. przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN PŁATNOSCI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) konieczności ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowywania postępowania, a które powodują , że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatki środków publicznych; 2) wysokość ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. 3) konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonywania umowy w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia , w celu usprawnienia procesu realizacji zamówienia, 4) konieczności zmiany sposobu spełnienia przez Wykonawcę świadczenia odbierania i zagospodarowania odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego wpływających na sposób spełnienia świadczenia. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia umownego, w sytuacji wzrostu cen za zagospodarowanie odpadów komunalnych. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stary Szelków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Szelków
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stary Szelków: Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola z terenu Gminy Szelków w roku szkolnym 2019/2020
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Utrzymanie w prawidłowej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW SZPITALNYCH
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI