Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRoźwienica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Roźwienica
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia557254-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557254-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Gmina Roźwienica: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Roźwienica, krajowy numer identyfikacyjny 54937000000000, ul. Roźwienica  1 , 37-565  Roźwienica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 622-58-87, e-mail gdula@op.pl, faks 166 225 822.
Adres strony internetowej (URL): www.rozwienica.itl.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Roźwienicy 37-565 Roźwienica 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Roźwienica w okresie od 01.09.2020 do 31.12.2020
Numer referencyjny: RG.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Postanowienia ogólne.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Roźwienica w okresie 01.09.2020r. do 31.12.2020 r.1) Nieruchomości zamieszkałe - nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy (domy jednorodzinne, zagrodowe, wielorodzinne).2) Nieruchomości niezamieszkałe: nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne,3) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowany na oczyszczalni ścieków w Woli Roźwienickiej.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:-Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r.2010 z późn. zm.)-Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2019.1396 z późn. zm.),-Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019.701 z późn. zm.),-Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013.122 z późn. zm.),-Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016.2167 z póź. zm.),-Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017.2412 z późn. zm.),2. Charakterystyka Gminy Roźwienica:Powierzchnia gminy wynosi 68,71 km? i w jej skład wchodzi 12 miejscowości: Bystrowice, Chorzów, Cząstkowice, Czudowice, Mokra, Roźwienica, Rudołowice, Tyniowice, Węgierka, Więckowice, Wola Roźwienicka, Wola Węgierska. Liczba osób objętych systemem zagospodarowania odpadami komunalnymi wynosi 4979 osoby (stan na dzień 01.07.2020r.). Gmina Roźwienica jest gminą wiejską i dostęp do niektórych nieruchomości utrudniony z uwagi na niewystarczającą szerokość dróg dojazdowych, ukształtowanie terenu oraz znaczne nachylenie dróg dojazdowych.3. Rodzaje odpadów komunalnych wchodzących w zakres zamówienia:3.1 Od nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy i nieruchomości niezamieszkałych : " Szkło" Papier " Metale, Tworzywa sztuczne, Odpady opakowaniowe wielomateriałowe (zbierane do wspólnego worka)" Bioodpady" Niesegregowane (zmieszane)3.2 z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych:- Odpadów niebezpiecznych- Przeterminowanych leków i chemikaliów,- Odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,- Zużytych baterii i akumulatorów,- Zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego- Mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,- Zużytych opon,- Odpadów budowlanych i rozbiórkowych, - Bioodpadóworaz odpadów wymienionych w art.3 ust.2, pkt. 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. 2018.1454 t.j. z dnia 30.07. 2018r.4. Ilość odpadów komunalnych prognozowanych do odbioru w okresie od 01.09.2020r. do 31.12.2020r. Na podstawie posiadanych danych o ilości zebranych odpadów w okresie od 01.01.2020r. do 31.05.2020r. (413,14 Mg), zamawiający szacuje, że w okresie obowiązywania umowy ilość odpadów segregowanych i niesegregowanych (zmieszanych), którą będzie trzeba odebrać i zagospodarować nie przekroczy 340 Mg. Jest to wielkość orientacyjna i wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczenia odszkodowania, w przypadku kiedy ulegnie ona zmianie.5. Informacja o odebranych odpadach komunalnych w okresie od 01.01.2020 r. do 31.05.2020r. łącznie z odebranymi z PSZOK.- 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 245,200 Mg,- 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 53,680 Mg, - 15 01 07 Opakowania ze szkła 45,080 Mg,- 20 01 01 Papier i tektura 2,280 Mg,- 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 3,580 Mg.6. Podstawa ustalenia wynagrodzenia. Podstawa ustalenia wynagrodzenia za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stanowi uśredniona stawka za 1 Mg odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych. Cenę oferty brutto należy wyliczyć poprzez dodanie do ceny oferty netto podatku od towarów i usług (VAT). Cena jednostkowa będzie zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające z dokumentacji przetargowej oraz wszelkie inne koszty nieujęte w dokumentacji, bez których nie jest możliwe wykonanie zamówienia- Nieruchomości zamieszkałe, liczba osób wg. deklaracji:- 4982 osoby zamieszkałych w 1453 gospodarstwach- Nieruchomości niezamieszkałe: z podziałem wg. pojemników:- 0,12 m3 - 39 szt. - 0,24 m3 - 11 szt. - 1,1 m3 - 26 szt. 7. Zasady odbioru, częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 7.1 Nieruchomości zamieszkałe - wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wymienionych w pkt. 3.1 bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych jeden raz w miesiącu z wyjątkiem okresu maj - sierpień w którym odpady zmieszane będą odbierane dwa razy w miesiącu.7.2 Nieruchomości niezamieszkałe - wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wymienionych w pkt. 3.1 bezpośrednio z terenu obiektu jeden raz w miesiącu z wyjątkiem n/w punktów których wymagana częstotliwość wywozu 2 razy w miesiącu;a) Zespół Szkół w Roźwienicy 37-565 Roźwienica 200 - pojemniki o poj. 1,1m? szt. 3b) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Rudołowicach - pojemniki o pojemności 1,1m3 - szt. 6 c) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Tyniowicach - pojemnik o pojemności 1,1m3 - szt. 1d) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Węgierce - pojemniki o pojemności 1,1m3 - szt. 2e) Działka mienia komunalnego obok cmentarza w Woli Węgierskiej - pojemniki o pojemności 1,1m3 - szt. 2f) Zakład Stolarski Dariusz Gołąb 37-565 Roźwienica 143 - pojemnik o poj. 1,1m3 szt. 1g) Sklep "MBP Sp. z o.o. Delikatesy CENTRUM" - 37-565 Roźwienica 203 pojemnik o poj. 1,1m3 - szt. 17.3 Gminny Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów wymienionych w pkt. 3.2 po telefonicznym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego o zapełnieniu kontenerów w terminie 72 godzin od otrzymania zawiadomienia telefonicznego.8. Sposób odbierania odpadów komunalnych - obowiązki Wykonawcy.- Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe i niezamieszkałe w worki o pojemnościach 120 l przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów. Worki muszą: 1) być wykonane z tworzywa LDPE lup HDPE uniemożliwiające ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, 2) posiadać odpowiednią kolorystykę oraz zawierać trwałe oznaczenie nazwy i logo Odbiorcy, 3) być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów:papier - worki koloru niebieskiego, szkło białe i kolorowe - worki koloru zielonego, odpady ulegające biodegradacji - worki koloru brązowego, tworzywa sztuczne, metal, odpady wielomateriałowe - worki koloru żółtego- Wykonawca po zabraniu odpadów segregowanych dostarczy bezpłatnie worki do segregacji odpadów bezpośrednio do właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych.- Wykonawca ma obowiązek zabrania wszystkich segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych wystawionych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz segregowanych i niesegregowanych odpadów komunalnych z zadeklarowanych pojemników z nieruchomości niezamieszkałych.- Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę odbierającego odpady komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych do wskazania instalacji do których jest obowiązany przekazać odpady zarówno zmieszane, biodegradowalne jak również selektywnie zebranych.- Wykonawca winien utrzymywać w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym teren zanieczyszczony odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi.- Wykonawca odbierający odpady w przypadku stwierdzenia naruszenia przez właściciela deklarowanego sposobu zbierania odpadów, bądź regulaminu utrzymania czystości i porządku, ma obowiązek odebrać te odpady i przekazać Zamawiającemu dokumentację fotograficzną i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia.- Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem.- Odbiór odpadów komunalnych od mieszkańców gminy i nieruchomości nie zamieszkałych prowadzona będzie według harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu i uzgodnionego z Zamawiającym.- W przypadkach nieprzewidzianych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów, w takim przypadku Wykonawca jest odpowiedzialny za bieżące poinformowanie Zamawiającego oraz właścicieli nieruchomości, których dotyczy zmiana terminu.- Nieodebranie przez Wykonawcę odpadów zgodnie z harmonogramem skutkuje obowiązkiem dokonania takiego odbioru najpóźniej w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia telefonicznego lub zawiadomieniem e-mailem od Zamawiającego.- Wykonawca zobowiązany jest do przesłania do wglądu elektronicznych dokumentów wagowych, za okresy miesięczne po zakończeniu każdego miesiąca świadczenia usługi w terminie 7 dni kalendarzowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90511300-5
90513100-7
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) -aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych- wpis do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Roźwienica w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie w/w dokumentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1b pkt.3
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1b pkt.1
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1b pkt.2
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Emisja spalin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1). wartość wynagrodzenia może ulec zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w toku realizacji niniejszej Umowy. W tym przypadku kwota wynagrodzenia netto zostanie powiększona lub pomniejszona o kwotę podatku VAT w stawce obowiązującej na dzień wystawienia faktury,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-08-14 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI