Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW
NA 2022R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW
NA 2022R.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f903a2-4eca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006651/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Waśniów na 2021r
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wasniow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wasniow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy
znajdującej się pod adresem: https://wasniow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się
za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem
tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę
ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa
Jednostki: https://wasniow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
4. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: 1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz
podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,
gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym
dalej: RODO, informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących
prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Waśniów z siedzibą w: ul. Rynek 24,
27-425 Waśniów, tel. +48.412646026, adres e-mail: sekretariat@gminawasniow.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: p. Tomasz Paprocki, adres e-mail:
sekretariat@gminawasniow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz na podstawie Art. 9 ust.1
lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w celu
realizacji ustawowych zadań urzędu, tj. zadań publicznych o charakterze gminnym, niezastrzeżonych
ustawami na rzecz organów administracji rządowej, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 8
marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz szeregu ustaw nakładających na Gminę Waśniów
obowiązki i zadania, których realizacja wymaga przetwarzania Państwa danych osobowych.
4. Podanie przez Państwa danych osobowych, w zależności od ściśle określonego celu przetwarzania,
może być wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Państwa dane osobowe, w ściśle określonych
sytuacjach, na podstawie przepisów prawa lub podpisanych umów powierzenia do przetwarzania i z
zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa, mogą zostać ujawniane osobom upoważnionym
przez Administratora, podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom
prowadzącym działalność bankową, operatorowi pocztowemu lub kurierowi oraz podmiotom
realizującym archiwizację, obsługę informatyczną i teleinformatyczną.
6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z
instrukcją kancelaryjną.
7. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
• dostępu do treści swoich danych,
• prawo ich sprostowania
-prawo do ograniczenia
• prawo do usunięcia
• prawo wniesienia sprzeciwu
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa
8. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
9. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie
jest dobrowolne
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: T.2710.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Waśniów wraz z ich transportem i zagospodarowaniem w sposób zapewniający osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888) bezpośrednio ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (w okresie realizacji zamówienia) – częstotliwość odbioru jeden raz
w miesiącu dla wszystkich rodzajów odpadów;
2. Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy) wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ, w pojemniki i worki, tj:
a) dla odpadów zmieszanych – w pojemniki;
b) dla odpadów segregowanych – w worki, lub w worki i pojemniki (w zależności od wskazania w kryterium K2– dział 19 punkt 4 i 5 SWZ)
3. Odbieranie przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki przeterminowanych leków zlokalizowanych w GZOZ Waśniów i GZOZ Garbacz, dwóch aptekach położonych na terenie Gminy Waśniów oraz z PSZOK (w okresie realizacji zamówienia), wraz z ich wyposażeniem w oznakowane pojemniki przeznaczone do zbierania przeterminowanych leków (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy) –częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia).
4. Wyposażenie w pojemniki, oraz wagę punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego dalej PSZOK zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Pękosławicach (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy), oraz odbioru tych odpadów i ich zagospodarowania (w okresie realizacji zamówienia) – częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia)
5. Odbieranie zużytych baterii i akumulatorów z punktów zbiórki zlokalizowanych w czterech szkołach na terenie gminy oraz w siedzibie Urzędu Gminy w Waśniowie (w okresie realizacji zamówienia). Pojemniki na zużyte baterie i akumulatory w tych punktach stanowią własność Zamawiającego – częstotliwość odbioru uzależniona od zapełniania się pojemników (odbiór w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia)
6. Organizowanie przez wykonawcę co najmniej raz w okresie realizacji usługi odbioru sprzed wszystkich posesji odpadów wielkogabarytowych (w zależności od wskazania w kryterium K4 – dział 19 punkt 4 i 5 SWZ)
7. Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki do gromadzenia odpadów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (w terminie do 14 dni od momentu podpisania Umowy).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ), Uchwałami Rady Gminy w Waśniowie (załączniki nr 10,11,12, i 13 do SWZ), oraz projektowanymi postanowieniami Umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie nieruchomości w pojemniki do zbiórki selektywnej odpadów
4.3.6.) Waga: 16
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Mycie pojemników
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość odbioru odpadów Wielkogabarytowych z nieruchomości.
4.3.6.) Waga: 12
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Waśniów, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
b) posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia,
c) posiada ważne:
zezwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub pozwolenie zintegrowane obejmujące wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów, w zakresie obejmującym co najmniej odpady przewidziane do przetworzenia o kodzie15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39,
lub
umowę/y z podmiotem/ami posiadającym/i ważne zezwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub pozwolenia zintegrowane obejmujące wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów
w zakresie obejmującym, co najmniej odpady przewidziane do przetworzenia o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39,
lub
promesę od podmiotu/ów posiadającego/ych ważne zezwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub pozwolenie zintegrowane obejmujące wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów, w zakresie obejmującym, co najmniej odpady przewidziane do przetworzenia o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39, gwarantującą zawarcie przez podmiot/y wystawiający/e promesę umowy z Wykonawcą na przyjęcie do zagospodarowania i poddania procesowi ręcznego lub mechanicznego sortowania odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39 pochodzących z terenu Gminy Waśniów, w sytuacji gdy oferta Wykonawcy zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w ciągu następujących po sobie dwunastu miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum:
jedną usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, o łącznej masie minimum
900 Mg rocznie o wartość zamówienia minimum 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) i od co najmniej 4 500 mieszkańców
b) Dysponuje pojazdami wymaganymi przez Zamawiającego które będą wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w Rozdziale II pkt.9 ppkt.2 OPZ, w tym co najmniej:
dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
jednym pojazdem bezpylnym przystosowanym do odbioru odpadów biodegradowalnych
jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych z terenów trudnodostępnych,
jednym pojazdem posiadającym zamontowaną myjkę do pojemników, przystosowany do mycia i dezynfekcji pojemników w miejscu odbioru odpadów (dysponowanie pojazdem posiadającym myjkę spełniającą wymagania opisane w OPZ musi wykazać Wykonawca który w kryterium pozacenowym
Zamawiający dopuszcza wykonanie Przedmiotu zamówienia przez pojazdy spełniające wymagania minimum normy emisji spalin Euro V (Euro 5), z zastrzeżeniem, że co najmniej 50% wykorzystywanych do realizacji Przedmiotu zamówienia pojazdów musi spełniać normę emisji spalin Euro VI (Euro 6) lub posiadać napęd niskoemisyjny lub zeroemisyjny (np. hybrydowy, elektryczny, napędzanych gazem ziemnym itp.).
c) posiada odpowiednią do przedmiotu zamówienia bazę transportowo- magazynową z zapleczem techniczno- biurowym. Baza transportowo- magazynowa Wykonawcy musi spełniać wymogi prawne, w szczególności wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do terenu na którym znajduje się baza transportowo- magazynowa
3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) numeru rejestrowego, wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach, w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia,
b) zezwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub pozwolenie zintegrowane obejmujące wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów, w zakresie obejmującym co najmniej odpady przewidziane do przetworzenia o kodzie15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39,
lub
umowę/y z podmiotem/ami posiadającym/i ważne zezwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub pozwolenia zintegrowane obejmujące wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów, w zakresie obejmującym, co najmniej odpady przewidziane do przetworzenia o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39,
lub
promesę od podmiotu/ów posiadającego/ych ważne zezwolenie na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub pozwolenie zintegrowane obejmujące wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów w związku z eksploatacją sortowni odpadów, w zakresie obejmującym, co najmniej odpady przewidziane do przetworzenia o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39, gwarantującą zawarcie przez podmiot/y wystawiający/e promesę umowy z Wykonawcą na przyjęcie do zagospodarowania i poddania procesowi ręcznego lub mechanicznego sortowania odpadów komunalnych o kodach 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39 pochodzących z terenu Gminy Waśniów, w sytuacji gdy oferta Wykonawcy zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą
2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu usług (załącznik nr 8 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
b) wykazu narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz oświadczenie o posiadaniu bazy transportowej z zapleczem techniczno-biurowym; wzór wykazu (załącznik nr 9 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert nieprzerwane do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4) w pieniądzu.
5) gwarancjach bankowych,
6) gwarancjach ubezpieczeniowych,
7) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
68 8507 0004 3008 8000 0026 00
z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na:
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WAŚNIÓW
NA 2022R.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
a) Doświadczeniem o którym mowa w dziale VI punkt 2. ppkt. 4) SWZ – w zakresie wykonywanych usług wykazał się konsorcjant który będzie wykonywał kluczowy zakres usługi;
b) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu ulegają sumowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wasniow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25