Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Koczała oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoczała
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Koczała
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-10
  • Numer ogłoszenia608801-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608801-N-2020 z dnia 2020-11-10 r.

Gmina Koczała: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Koczała oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koczała, krajowy numer identyfikacyjny 53761600000000, ul. ul. Człuchowska  27 , 77-220  Koczała, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 574 258, e-mail koczala@koczala.pl, faks 598 574 073.
Adres strony internetowej (URL): koczala.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne bip.koczala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
bip.koczala.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.koczala.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Koczała oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Numer referencyjny: ADM.271.1.2020.KMG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Koczała, na których zamieszkują mieszkańcy, oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami:• ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;• ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;• uchwały Nr 322/XXX/16 Sejmiku Województwa Pomorskiego z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie przyjęcia „Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2022”;• uchwały Rady Gminy Koczała w sprawie „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Koczała”;• uchwały Rady Gminy Koczała w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;- w ich każdorazowo obowiązującym brzmieniu.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych:a) z nieruchomości zamieszkałych:- niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (2018 r. – 427,280 Mg; 2019 r. – 413,370 Mg; I-IX 2020 r. – 291,900 Mg);- odpady zebrane selektywnie z podziałem na cztery frakcje:- odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (2018 r. – 47,550 Mg; 2019 r. – 45,330 Mg; I-IX 2020 r. – 52,780 Mg);- odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych,w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (2018 r. – 62,590 Mg; 2019 r. – 49,240 Mg; I-IX 2020 r. – 38,940 Mg);- odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (2018 r. – 10,620 Mg; 2019 r. – 11,120 Mg; I-IX 2020 r. – 22,400 Mg);- odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (2018 r. – 17,450 Mg; 2019 r. – 23,320 Mg; I-IX 2020 r. – 32,820 Mg);- odpady wielkogabarytowe (2018 r. – 49,000 Mg; 2019 r. – 32,620 Mg; I-IX 2020 r. – 16,200 Mg);- zużyte opony (2018 r. – 8,640 Mg; 2019 r. - brak Mg; I-IX 2020 r. – 1,780 Mg);- odpady budowlane i rozbiórkowe (2018 r. – 33,500 Mg; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);- urządzenia zawierające freony (2018 r. – 2,940 Mg; 2019 r.- brak; I-IX 2020 r. – 1,000 Mg);- zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (2018 r. – 3,780 Mg; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – 4,526);- przeterminowane leki (2018 r. – 0,060 Mg; 2019 r. – 0,080 Mg; I-IX 2020 r. – brak);- tworzywa sztuczne (2018 r. – brak; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);- tekstylia (2018 r. – 3,940 Mg; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);- farby, tusze, farby drukarskie, lepiszcze i żywice (2018 r. – brak, 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);b) odpady zgromadzone w PSZOK:- odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (2018 r. – 2,000 Mg; 2019 r. – 4,680 Mg; I-VIII 2020 r. – 0,840 Mg);- odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (2018 r. – 7,000 Mg; 2019 r. – 10,350 Mg; I-IX 2020 r. – 0,840 Mg);- odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych,w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (2018 r. – 10,600 Mg; 2019 r. – 19,200 Mg; I-IX 2020 r. – 0,760 Mg);- odpady komunalne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone (2018 r. – brak; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);- chemikalia (2018 r. – brak; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);- świetlówki (2018 r. – brak; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);- farby, tusze, farby drukarskie, lepiszcze i żywice (2018 r. – brak; 2019 r. – 1,300 Mg; I-IX 2020 r. – 0,920 Mg);- urządzenia zawierające freony (2018 r. – brak; 2019 r. – 4,290 Mg; I-IX 2020 r. – 1,500 Mg);- zużyte baterie i akumulatory (2018 r. – brak; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – brak);- odpady wielkogabarytowe (2018 r. – 28,300 Mg; 2019 r. – 24,810 Mg; I-IX 2020 r. – 24,290 Mg);- zużyte opony (2018 r. – 8,640 Mg; 2019 r. – 4,780 Mg; I-IX 2020 r. – 1,500 Mg);- odpady budowlane i rozbiórkowe (2018 r. – 33,500 Mg; 2019 r. – 35,480 Mg; I-IX 2020 r. – 23,230 Mg);- zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny (2018 r. – 1,140 Mg; 2019 r. – 3,400 Mg; I-IX 2020 r. – 2,280 Mg);- tekstylia i odzież (2018 r. – 3,940 Mg; 2019 r. – 6,960 Mg; I-IX 2020 r. – 6,700 Mg);- tworzywa sztuczne (2018 r. – brak; 2019 r. – 3,920 Mg; I-IX 2020 r. – brak);- przeterminowane leki (2018 r. – brak; 2019 r. – brak; I-IX 2020 r. – 0,020 Mg);3. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania każdej ilości odpadów, jakie powstaną na terenie nieruchomości zamieszkałych i w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Rzeczywiste ilości odbieranych odpadów mogą ulec zmianie i nie będzie to stanowiło podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.4. Zamawiający przewiduje, że ilości dotyczące liczby punktów odbioru odpadów, liczby mieszkańców, liczby pojemników, worków i kontenerów w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w składanej ofercie możliwości zmian powyższych wartości i nie będzie to stanowiło podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.5. Odbiór odpadów wymienionych w pkt 2 należy przeprowadzić różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów w sposób zapobiegający ich zmieszaniu. Wykonawcę obowiązuje zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi.6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami z:1) nieruchomości zamieszkałych:Rodzaj odpadu Nieruchomości zamieszkałew zabudowie jednorodzinnej Nieruchomości zamieszkałew zabudowie wielolokalowejSelektywnie zebrane odpady komunalne: papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe 1 raz w miesiącu w okresiestyczeń – majwrzesień - grudzień 1 raz w miesiącu w okresiestyczeń – majwrzesień - grudzień 1 raz na 2 tygodnie w okresie czerwiec - sierpień 1 raz w tygodniu w okresieczerwiec - sierpieńBioodpady 1 raz w miesiącu w okresiestyczeń – marzeclistopad - grudzień 1 raz w miesiącu w okresiestyczeń – marzeclistopad - grudzień 1 raz na 2 tygodnie w okresie kwiecień - październik 1 raz w tygodniu w okresiekwiecień - październikZużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyte opony 2 razy w roku, tj. sprzed sezonem zimowym oraz przed sezonem letnim w systemie„u źródła”, tj. sprzed posesji 2 razy w roku, tj. sprzed sezonem zimowym oraz przed sezonem letnim w systemie„u źródła”, tj. sprzed posesjiZmieszane odpady komunalne 1 raz w miesiącu w okresiestyczeń – marzeclistopad - grudzień 1 raz w tygodniu 1 raz na 2 tygodnie w okresiekwiecień - październik Dopuszcza się odbiór odpadów komunalnych:- 1 raz w tygodniu w odstępach 7 dniowych +/- jeden dzień;- 1 raz na 2 tygodnie w odstępach 14 dniowych +/- dwa dni;- 1 raz w miesiącu w odstępach 30 dniowych +/- 3 dni.2) PSZOK:a) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury;b) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;c) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych,w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe;d) odpady komunalne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone;e) chemikalia;f) świetlówki;g) opakowania po farbach, lakierach, rozpuszczalnikach;h) zużyte baterie i akumulatory;i) odpady wielkogabarytowe;j) zużyte opony;k) odpady budowlane i rozbiórkowe;l) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny;m) tekstylia i odzież;w zależności od potrzeb, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia.7. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć aptekę i placówkę służby zdrowia zlokalizowane na terenie gminy Koczała w specjalnie oznakowane pojemniki przeznaczone na zbieranie przeterminowanych leków oraz opróżniać je po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego o ich zapełnieniu w terminie do 3 dni roboczych od zgłoszenia.8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zamieszkałych oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zgodnie z ustalonym harmonogramem wywozu odpadów komunalnych. Wykonawca realizował będzie odbiór odpadów w godzinach 600 – 2000 z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wystawionych odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych, zgromadzonych w pojemnikach i workach oraz usytuowanych obok pojemnika i worka w formie tzw. dostawki.10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów w sposób zapobiegający wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas odbioru.11. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników i worków oraz pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu.12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi w sposób niezakłócający porządku publicznego i komunikacyjnego.13. Wykonawca ma obowiązek dokonywania odbioru i transportu odpadów również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony, zwłaszcza zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu, śniegu czy roztopów powodujących grząskość terenu, z powodu stanu technicznego dróg, prowadzonych remontów, specyfiki położenia nieruchomości. W tych przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.14. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę do świadczenia usług muszą być wyposażone w sprawne urządzenia monitorujące, umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów z rzeczywistym, jednoznacznie wykazanym wykonywaniem czynności. System musi umożliwiać weryfikację tych danych. Pamięć danych powinna być przechowywana i możliwa do odczytu przez 1,5 roku, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego. Wykonawca powinien udostępnić dane na każde żądanie Zamawiającego.15. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego kontrolowania funkcjonowania aplikacji GPS oraz samych urządzeń GPS zamontowanych w pojazdach Wykonawcy, tak aby nie dopuścić do sytuacji, w której nie będzie możliwe odczytanie trasy zrealizowanej przez dany pojazd. Wszelkie usterki systemu muszą być niezwłocznie usuwane przez Wykonawcę.16. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości zamieszkałych w pojemnikach o pojemności od 120 l do 1 110 l oraz workach o pojemności co najmniej 120 l przeznaczonych do gromadzenia odpadów zebranychw sposób selektywny w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomośćw zestaw worków po 3 worki każdego koloru.16. Zamawiający w okresie przejściowym, tj. w II połowie grudnia 2020 r., zobowiązuje Wykonawcę do bezpłatnego wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w zamykane pojemniki i worki zgodniez zasadami wynikającymi z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Koczała oraz Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale.17. Pojemniki i kontenery przed realizacją zamówienia dostarcza do PSZOK Wykonawca. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan techniczny kontenerów i pojemników dostarczonych do PSZOK i dlatego w cenie oferty zobowiązany jest uwzględnić koszty zakupu i konserwacji kontenerów i pojemników, biorąc pod uwagę ich naturalne zużycie.18. Worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych winny być oznaczone napisamii kolorami zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Koczała oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028), tj.:a) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła – zbiera się w workach koloru zielonego oznaczonych napisem „Szkło”;b) odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - zbiera się w workach koloru żółtego oznaczonych napisem „Metale i tworzywa sztuczne”;c) odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowez tektury - zbiera się w workach koloru niebieskiego oznaczonych napisem „Papier”;d) odpady biodegradowalne - zbiera się w workach koloru brązowego oznaczonych napisem „Bio”.19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu dodatkowych worków do rozdysponowania wśród mieszkańców według zapotrzebowania. Wykonawca winien dostarczyć worki do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego. 20. Koszty zakupu worków Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w ofertę.21. Na początku trwania umowy dopuszczalne jest wystawianie przez mieszkańców odpadów zbieranych w sposób selektywny w workach, które pozostały po poprzednim systemie odbierania odpadów segregowanych „u źródła”, w tym w workach posiadających logotyp firmy realizującej odbiory w poprzednich latach. Wszystkie tego typu worki Wykonawca zobowiązany jest do odebrania z nieruchomości zamieszkałych. Zamawiający dopuszcza możliwość pozostawiania przez mieszkańców bioodpadów (trawy, liści) w workach własnych, muszą one zostać odebrane przez Wykonawcę w ramach zbiórki bioodpadów. Zapis ten dotyczy również pozostałych odpadów zbieranych selektywnie.22. Wykonawca w ramach odbioru bioodpadów zarówno z nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej jak i wielorodzinnej ma obowiązek zapewnić odbiór „choinek” (drzewka z gatunku świerk, jodła, sosna, itp.) w okresie od 1 stycznia do 28 lutego 2021 r. Zamawiający dopuszcza wystawianie przez mieszkańców ww. „choinek” w ramach odbioru bioodpadów - niezapakowanych w worki koloru brązowego. Wystawione w ten sposób „choinki” Wykonawca ma obowiązek zebrać i zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami.23. Pojemniki do zbierania niesegregowanych odpadów komunalnych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na ternie gminy Koczała winny być zamykane koloru czarnego i oznaczone napisem „Zmieszane odpady komunalne”.24. Harmonogram odbioru poszczególnych odpadów komunalnych oraz odpadów wielkogabarytowych, opon oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Koczała na rok 2021 musi zostać ustalony przed podpisaniem umowy. 25. Harmonogram odbioru odpadów może ulec zmianie w wyniku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i które sprzeciwiają się celowi, dla którego umowę zawarto.26. Wykonawca podczas realizacji zapisów umowy musi dołożyć wszelkich starań, aby odbiór odpadów określonych w konkretnym dniu harmonogramu był realizowany terminowo i bez opóźnień.27. W przypadkach nagłych wynikających z sytuacji, których nie można było przewidzieć (np. awaria samochodu po rozpoczęciu odbioru) a przez to niemożności wykonania odbioru w danym dniu Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego oraz wszystkich właścicieli nieruchomościw formie wywieszonego ogłoszenia o jednorazowych wyjątkowych zmianach harmonogramui podejmowanych zastępczych przedsięwzięciach.28. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o każdym przypadku niemożliwości odebrania odpadów z danej nieruchomości ze względu na brak współdziałania właściciela nieruchomości. 29. Zgodnie z art. 6ka ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym wójta oraz właściciela nieruchomości. Wykonawca wypełniając obowiązek ustawowy przez cały okres realizacji usługi ma obowiązek weryfikować czy właściciele nieruchomości zamieszkałych, z których odbierane są odpady komunalne, prowadzą selektywną zbiórkę odpadów. 30. Powiadomienie może być przesyłane drogą mailową nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia naruszenia obowiązków i zawierać powinno: informację o adresie nieruchomości, dokumentację fotograficzną przedstawiającą niewywiązanie się właściciela tej nieruchomości z obowiązku selektywnego sposobu zbiórki odpadów. Dokumentacja fotograficzna powinna być wykonana w taki sposób, by Zamawiający nie miał wątpliwości (mógł zidentyfikować), że niewywiązanie się z obowiązku selektywnej zbiórki odpadów dotyczy danej nieruchomości. Wykonawca odbierze odpady, w stosunku do których obowiązek segregacji nie został zachowany, jako odpady niesegregowane (zmieszane) w najbliższym terminie wynikającym z harmonogramu odbioru odpadów niesegregowanych (zmieszanych). 31. Reklamacji podlega: a) nieodebranie z nieruchomości odpadów zgromadzonych w workach lub pojemnikach zgodnie z harmonogramem, b) brak pozostawienia worków na wymianę.32. Zamawiający będzie wysyłał zgłoszenia reklamacyjne jeden raz w ciągu doby, tj. ok. godz. 1300. 33. Realizacja reklamacji odbędzie się w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia przesłanego drogą mailową przez Zamawiającego (decyduje data wysłania maila przez Zamawiającego). Zrealizowane reklamacje Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie potwierdzić mailem. Brak potwierdzenia zrealizowania reklamacji skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych. 34. W przypadku, gdy Wykonawca uzna reklamację za bezzasadną, do godz. 900 następnego dnia roboczego powiadomi mailowo o tym fakcie Zamawiającego wraz z podaniem wyjaśnień, potwierdzonych dokumentacją fotograficzną. Po zapoznaniu się z wyjaśnieniami Zamawiający niezwłocznie podejmie decyzję w sprawie zasadności reklamacji, o której poinformuje Wykonawcę. Decyzja Zamawiającego w sprawie uznania reklamacji jest ostateczna. 35. Zgłoszenie przez mieszkańca reklamacji nieodebrania odpadów w terminie zgodnym z harmonogramem bezpośrednio do Wykonawcy, powoduje rozpoznanie takiego przypadku przez Wykonawcę w takim samym trybie, jak byłaby ona zgłoszona przez Zamawiającego.36. Wykonawca ma obowiązek, w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia (termin na realizację reklamacji) dokonanego przez Zamawiającego lub w sytuacjach szczególnych przez mieszkańców do Wykonawcy, dokonać odbioru odpadów z nieruchomości, z których zgłoszono reklamacje na nieodebranie odpadów (chyba, że termin ten przypada na dzień ustawowo wolny od pracy – wtedy odbiór musi nastąpić w kolejnym dniu roboczym).37. Nieodebranie odpadów w terminie reklamacyjnym zgodnie z harmonogramem będzie uznane przez Zamawiającego za brak reakcji po stronie Wykonawcy w kwestii terminowości odbioru odpadów, za co Wykonawcy zostaną naliczone kary umowne.38. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dezynfekcji pojemników po opróżnieniu o pojemności 1 100 l co najmniej 1 raz w miesiącu: kwiecień, maj i wrzesień oraz co najmniej 1 raz na 2 tygodnie w miesiącu: czerwiec, lipiec oraz sierpień. Wykonawca z wykonanej dezynfekcji przedstawia Zamawiającemu miesięczny raport.39. Wykonawca wyposaży bezpłatnie w ramach usługi zlokalizowany na terenie gminy Koczała Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w kontenery do gromadzenia poniższych frakcji odpadów:a) papier – zamykany kontener o pojemności co najmniej 7 m3;b) metale - zamykany kontener o pojemności co najmniej 7 m3;c) tworzywa sztuczne - zamykany kontener o pojemności co najmniej 7 m3;d) szkło – zamykany kontener o pojemności co najmniej 7 m3;e) odpady opakowaniowe wielomateriałowe – zamykany kontener o pojemności co najmniej7 m3;f) bioodpady – minimum 2 kontenery o pojemności co najmniej 7 m3;g) odpady niebezpieczne - zamykany kontener o pojemności co najmniej 6 m3; h) przeterminowane leki – specjalistyczny zamykany pojemnik o pojemności co najmniej 240 l;i) chemikalia – zamykany kontener o pojemności co najmniej 6 m3;j) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki - zamykany pojemnik o pojemności 1 100 l;k) opakowania po farbach, lakierach, rozpuszczalnikach – zamykany pojemnik o pojemności1 100 l;l) zużyte baterie i akumulatory – zamykany pojemnik o pojemności 120 l;m) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - zamykany kontener o pojemności co najmniej 7 m3;n) meble i odpady wielkogabarytowe – kontener o pojemności co najmniej 12 m3;o) zużyte opony – kontener o pojemności co najmniej 7 m3;p) odpady budowlane i rozbiórkowe – minimum 2 kontenery o pojemności co najmniej 10 m3;q) odpady z tekstyliów i odzieży – zamykany kontener o pojemności co najmniej 7 m3.40. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone na mieniu i zdrowiu osób trzecich powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy (uszkodzenia chodników, ulic, dróg, obiektów małej architektury, pojemników, elementów ogrodzeń itp.). Na okoliczność powstałej szkody wyrządzonej przez działania Wykonawcy sporządzony zostanie protokół z przesłuchań świadków, a koszty naprawy szkód obciążają Wykonawcę.41. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przekazać bezpośrednio do instalacji komunalnej zapewniającej przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, z zastrzeżeniem art. 158 ust. 4. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie instalację komunalną, do której będzie przekazywał niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych.42. Wykonawca zobowiązany jest przekazać selektywnie zebrane odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych oraz zebrane w PSZOK, bezpośrednio do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie instalację odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, do której będzie bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady, przekazywał selektywnie zebrane odpady.43. Wykonawca zagospodaruje odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpad1. Liczba gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej, wielorodzinnej i zagrodowej – 1 007.2. Liczba budynków wielolokalowych – 21.3. Przewidywana minimalna roczna ilość odpadów odebranych od mieszkańców: – 420 Mg/rok odpady zmieszane; – 370 Mg/rok odpady segregowane.4. Ilość odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Koczała:- w 2018 r. – 642,420 Mg;- w 2019 r. – 580,200 Mg;- w okresie od 1 stycznia do 30 września r. – 462,346 Mg.5. Odpady zebrane w PSZOK:- w 2018 r. – 95,120 Mg;- w 2019 r. – 119,170 Mg;- w okresie od 1 stycznia do 30 września 2020 r. – 74,360 Mg.6. Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów niesegregowanych (zmieszanych):a) w zabudowie jednorodzinnej – 120 l i 240 l;b) w zabudowie wielkolokalowej – co najmniej 1 100 l.7. Rodzaje urządzeń do gromadzenia odpadów segregowanych:a) w zabudowie jednorodzinnej – worki 120 l;b) w zabudowie wielkolokalowej – pojemniki o pojemności co najmniej 1 100 l.8. Minimalna przewidziana łączna liczba pojemników w okresie umowy: - pojemniki 120 l – 700 szt.;- pojemniki 240 l – 307 szt.;- pojemniki 1 100 l – 100 szt. ów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90514000-3
90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.Zamawiający żąda:a) zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach (z zastrzeżeniem art. 31 ust. 1, art. 32 ust. 1 oraz art. 33 ust. 1a i 4 ustawy o odpadach);b) oświadczenia o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektrycznyi elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;c) oświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Koczała;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, co najmniej na kwotę 200 000,00 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na realizacji zadania podobnego do przedmiotu zamówienia (zadaniem podobnym jest świadczona usługa jednoroczna o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, iż posiada bazę magazynowo-transportową, co najmniej trzy pojazdy podlegające ocenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w tym pojazd mniejszy gabarytowo do odbioru odpadów komunalnych z posesji o utrudnionym dojeździe dla śmieciarki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)


III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Termin wniesienia wadium upływa dnia: 20 listopada 2020 r. do godz. 12:00Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 91 9326 0006 0060 0239 2000 0040 z dopiskiem „Wadium: odbióri zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Koczała oraz Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale w okresie od1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”;b) w poręczeniach bankowych;c) w gwarancjach bankowych;d) w gwarancjach ubezpieczeniowych;e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2020 r. poz. 299).2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub innej formy wadium.3. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium, zostanie wykluczony z ubiegania sięo udzielenie zamówienia publicznego.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin zapłaty za fakturę 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI