Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Stary Dzierzgoń.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStary Dzierzgoń
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stary Dzierzgoń
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-16
  • Numer ogłoszenia568860-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568860-N-2019 z dnia 2019-07-16 r.

Gmina Stary Dzierzgoń: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Stary Dzierzgoń.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stary Dzierzgoń, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Stary Dzierzgoń  , 82-450  Stary Dzierzgoń, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (055) 2761481, e-mail urzad@starydzierzgon.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/
Adres profilu nabywcy: http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pisemnie w wersji papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiscie, za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń 71, 82-450 Stary Dzierzgoń

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Stary Dzierzgoń.
Numer referencyjny: Rg.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Stary Dzierzgoń wraz z odpadami gromadzonymi selektywnie oraz uruchomienie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Obszar Gminy Stary Dzierzgoń wynosi 185,8 km2. W skład gminy Stary Dzierzgoń wchodzi 37 miejscowości, w tym niezamieszkałych 3 (15 sołectw). Nazwy miejscowości: Adamowo, Bartne Łąki, Bądze, Białe Błoto, Bucznik, Danielówka, Folwark, Gisiel, Górki, Kielmy, Kornele, Latkowo, Lipiec, Lubochowo, Matule, Milikowo, Monasterzysko Wielkie, Mortąg, Myślice, Nowy Folwark, Najatki, Piaski Morąskie, Pogorzele, Pronie, Protajny, Przezmark, Pudłowiec, Podwiejki, Popity, Skolwity, Stare Miasto, Stary Dzierzgoń, Tabory, Wartule, Wesoła Kępa, Zakręty, Zamek. W Gminie Stary Dzierzgoń na dzień 30.06.2019 r. zameldowanych było 4 036 osób (według ewidencji ludności). Liczba mieszkańców faktycznie zamieszkujących Gminę Stary Dzierzgoń na dzień 30.06.2019 r. wyniosła 2 763 osób (według deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi). Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2022 przyjętego przez Sejmik Województwa Pomorskiego Uchwałą Nr 321/XXX/16 z dnia 29 grudnia 2016 r., Uchwałą nr III/23/17 Rady Gminy Stary Dzierzgoń z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stary Dzierzgoń zmienionego uchwałą NR I/6/19 Rady Gminy Stary Dzierzgoń z dnia 29 marca 2019 r. zmieniającą uchwałę Nr III/23/17 Rady Gminy Stary Dzierzgoń z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stary Dzierzgoń (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz Uchwałą Nr I/5/16 Rady Gminy Stary Dzierzgoń z dnia 31 marca 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie Gminy Stary Dzierzgoń, zmienioną Uchwałą Nr III/22/17 Rady Gminy Stary Dzierzgoń z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie zmiany uchwały Nr I/5/16 Rady Gminy Stary Dzierzgoń z dnia 31 marca 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów na terenie Gminy Stary Dzierzgoń (załącznik nr 10 do SIWZ). Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem Gminy Stary Dzierzgoń, w szczególności z drogami. 1.1 NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁE: Na terenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych obowiązywać będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. A) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – kod 20 03 01 : Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz w miesiącu, bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. B) Selektywnie zbierane odpady komunalne Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie pojemnikowym, podzielona na frakcje szkło, papier, metale i tworzywa sztuczne oraz bio. Odbiór tych odpadów odbywać się będzie z pojemników rozmieszczonych na terenie gminy Stary Dzierzgoń zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu zbieranego selektywnie o poj. 1,1 m³: - pojemnik koloru żółtego oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne” - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych i metali, w skład którego wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; - pojemnik koloru niebieskiego oznaczony napisem „Papier” - do gromadzenia odpadów z papieru, w skład którego wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury; - pojemnik koloru zielonego oznaczony napisem „Szkło” - do gromadzenia odpadów ze szkła, w skład którego wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; Częstotliwość załadunku i wywozu –2 razy w miesiącu lub w terminie 3 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego o ich wypełnieniu, oraz - pojemnik koloru brązowego oznaczony napisem „Bio” – do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów. Częstotliwość załadunku i wywozu – co dwa tygodnie lub w terminie 3 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego o ich wypełnieniu. C) Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07: Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Wykonawcę z Zamawiającym terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu – co najmniej dwa razy w roku (jeden termin na jesieni, drugi termin na wiosnę). Termin przeprowadzenia odbioru odpadów wielkogabarytowych Wykonawca zawrze w sporządzonym harmonogramie odbioru odpadów i powiadomi Zamawiającego, oraz mieszkańców poprzez ogłoszenia. D) Odpady niebezpieczne typu; a) Przeterminowane leki – kod 20 01 32 odbierane będą z: - punktu aptecznego w Myślicach, - Ośrodka Zdrowia w Starym Dzierzgoniu. Częstotliwość załadunku i wywozu – w godzinach ich pracy, w terminie 7 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego o ich wypełnieniu. Do kosztów obsługi pojemników na przeterminowane leki należy doliczyć koszt zakupu worków, które należy wymienić po każdorazowym opróżnieniu pojemników. b) Zużyte baterie i akumulatory inne niż przemysłowe i samochodowe kod 20 01 33, 20 01 34 odbierane będą z punktów: - Szkoła Podstawowa w Starym Dzierzgoniu, - Szkoła Podstawowa w Myślicach, - Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu. Częstotliwość załadunku i wywozu – w miarę potrzeb. W terminie 7 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego o ich wypełnieniu. 1.2 PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Wykonawca w ciągu 10 dni od podpisania umowy na własny koszt zorganizuje i uruchomi centralny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Stary Dzierzgoń. Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych. W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: a) akumulatory przemysłowe i samochodowe, b) zużyte opony, c) odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych stanowiące odpady komunalne d) chemikalia, w szczególności farby, lakiery, środki ochrony roślin, e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, f) meble i inne odpady wielkogabarytowe. g) przeterminowane leki i chemikalia, h) zużyte baterie i akumulatory i) odpady zielone Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ma być zorganizowany na terenie Gminy Stary Dzierzgoń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i udostępniony na podstawie umowy dzierżawy. Jest to utwardzony plac na terenie Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej – część działki oznaczonej nr 158 położonej w obrębie Stary Dzierzgoń. Przewidywana opłata za wydzierżawienie 1 m² wynosi 1,80 + podatek VAT. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osoby niezbędne do obsługi PSZOK. Punkt ten musi umożliwić oddanie odpadów jeden raz w tygodniu, w piątek od godziny 12.00-17.00, a w przypadku gdy w ustalony dzień tygodnia przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca umożliwi oddanie odpadów w następnym dniu nie będącym dniem wolnym od pracy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wyposażenia PSZOK w niezbędne urządzenia, elementy, infrastrukturę, umożliwiające zapewnienie bieżącego świadczenia usług przez okres obowiązywania umowy w sposób zgodny z wymogami prawa m. in. ogrodzenie, wyposażenie w odpowiednie pojemniki. Częstotliwość załadunku i wywozu: częstotliwość odbioru tych odpadów należy dostosować do potrzeb. 1.3 WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW : Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Stary Dzierzgoń służą pojemniki o pojemności: - 110/120 l, - 240 l, - 1100 l. Do selektywnej zbiórki odpadów: pojemniki oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu zbieranego selektywnie o pojemności 1100 l. 2) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Stary Dzierzgoń w 2018 roku z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: Kod odebranych odpadów komunalnych Rodzaj odebranych odpadów komunalnych Masa odebranych odpadów komunalnych [Mg] 20 03 01 Niesegregowane odpady komunalne 421,440 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 3,620 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji (liście, trawa) 57,920 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 8,780 30 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 0,010 Papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło odebrane z obszaru gminy 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 8,820 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 57,640 15 01 07 Opakowania ze szkła 31,030 Papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło wytworzone w instalacjach przetwarzania odpadów komunalnych (wyselekcjonowane z 20 03 01) 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 2,950 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 0,379 15 01 07 Opakowania ze szkła 5,773 15 01 04 Opakowania z metali 2,444 Papier, metale, tworzywa sztuczne, szkło odebrane z obszaru gminy (zebrana makulatura w szkołach) 20 01 01 Opakowania z papieru i tektury 5,370 Odpady odebrane z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 10,000 17 01 80 Usunięte tynki, okleiny, tapety 5,000 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 0,940 Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania od właściciela nieruchomości każdej ilości zebranych odpadów komunalnych. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach niezależnie od ilości zebranych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać odpady również z nowych nieruchomości, które powstaną w okresie trwania umowy oraz istniejących, które zostaną zamieszkane

II.5) Główny kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90533000-2
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), - aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) posiada co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo – transportową usytuowaną w Gminie Stary Dzierzgoń, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary Dzierzgoń i na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Pojazdy oraz baza magazynowo – transportowa powinna spełniać wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. W przypadku, gdy wykonawca, przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 2a ustawy - wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. 1. 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł,; 2. potwierdzające posiadanie co najmniej: - dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo – transportową usytuowaną w Gminie Stary Dzierzgoń, lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Stary Dzierzgoń i na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Pojazdy oraz baza magazynowo – transportowa powinna spełniać wymogi określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122); 3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie kontroli zdolności technicznych wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 2. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12.000,00 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych gr. 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 300 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu, BS Susz Oddział w Starym Dzierzgoniu Nr 47 8320 0005 0030 0038 2000 0060 z adnotacją „Wadium – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Stary Dzierzgoń”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 4a i 5 ustawy PZP. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
kryterium cena 60,00
2) kryterium odległość bazy magazynowo – transportowej od granicy gminy Stary Dzierzgoń 30,00
3) kryterium termin płatności faktury 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a)zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy; b) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona. d)zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI