Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Godziszów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGodziszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Godziszów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-06
  • Numer ogłoszenia658698-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 658698-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

Gmina Godziszów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Godziszów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziszów, krajowy numer identyfikacyjny 53789800000, ul. Godziszów Trzeci  , 23302   Godziszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 710 002, e-mail godziszow_g_s@woi.lublin.pl, faks 158 711 110.
Adres strony internetowej (URL): www.godziszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://uggodziszow.bip.lubelskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Gmina Godziszów Godziszów Trzeci 121A 23-302 Godziszów Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Godziszów
Numer referencyjny: RI.0721.28.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Godziszów do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów określonej dla południowo-zachodniego regionu gospodarowania odpadami w Planie Gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego. Odpady komunalne gromadzone są z podziałem na następujące frakcje: zmieszaną oraz papier, tektura, metale, tworzywa sztuczne, szkło opakowaniowe białe i kolorowe, opakowania wielomateriałowe. Szczegółowa klasyfikacja rodzajów odpadów wchodzących w skład poszczególnych frakcji znajduje się w ust. 4 części III SIWZ. Poszczególne frakcje odpadów winny być gromadzone w pojemnikach/workach, pozwalających na identyfikację frakcji, o następującej kolorystyce: 1) NIEBIESKI oznaczone napisem PAPIER i TEKTURA 2) ZIELONY oznaczone napisem SZKŁO OPAKOWANIOWE BIAŁE I KOLOROWE 3) ŻÓŁTY oznaczone napisem TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA Z TWORZYW SZTUCZNYCH W TYM OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE ORAZ OPAKOWANIA Z METALI 4) CZARNY (worki lub pojemniki) lub inny kolor (pojemniki) lub metalowym (pojemniki) - z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Worki do gromadzenia odpadów na frakcje selektywnie zbieraną zapewni Wykonawca i dostarczy je do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe dane dotyczące ilości gospodarstw, ilości i rodzaju niezbędnych pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w ust. 3 i 5 części III SIWZ. Częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości: 1) zmieszane odpady komunalne niesegregowane (frakcja zmieszana): a) - 1 x w miesiącu, nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie, 2) odpady komunalne zbierane selektywnie (frakcja sucha): a) - 1 x w miesiącu, nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie Szczegółowe dane dotyczące częstotliwości odbioru odpadów zostaną zawarte w harmonogramie, który Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w dniu podpisania umowy Zamawiającemu. Konieczne jest również określenie terminu odbierania odpadów wielkogabarytowych, tj.: a. przeterminowanych leków, b. odpadów niebezpiecznych takich jak: przepracowane oleje, rozpuszczalniki, farby, środki ochrony roślin, w tym opakowania po tych środkach, lampy rtęciowe, c. zużytych baterii i zużytych akumulatorów, d. zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, w tym zużytych świetlówek oraz zużytych energooszczędnych źródeł światła, e. zużytych opon, f. odpadów budowlanych i rozbiórkowych, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych lub remontów nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłaszania zamiaru prowadzenia robót do starosty, g. mebli i innych odpadów wielkogabarytowych obejmujących odpady, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być umieszczone w pojemnikach stosowanych na terenie nieruchomości (w szczególności łóżka, materace, wózki dziecięce, deski, itp.) Odbiór ten należy zorganizować z częstotliwością 1 raz w roku. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż zmiana częstotliwości odbioru może nastąpić w przypadku zmiany zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Godziszów. Rodzaje pojemników do zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Godziszów: 1) pojemniki na odpady o pojemności od 80 do 240 litrów, 2) worki o pojemności 120 litrów. Zmieszane odpady komunalne, odpady frakcji selektywnie zbieranej, oraz zebrane w trakcie wystawki winny być przekazywane w sposób nie pozwalający na zmieszanie poszczególnych frakcji do instalacji do przetwarzania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem Gospodarki Odpadami dla województwa Lubelskiego. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być zgodna z określonymi w odpowiednich przepisach prawa wymaganiami w zakresie standardu sanitarnego oraz ochrony środowiska. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być w sposób szczegółowy dokumentowana. Informacje na temat wymagań w zakresie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem zawarte są w ust. 9 części III SIWZ. Odbiór ww. odpadów komunalnych następuje zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Godziszów. Określa się następujący sposób odbioru odpadów: Zmieszane odpady komunalne odbierane będą od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałych). Właściciel nieruchomości zapewni w/w pojemnik na odpady zmieszane. Pojemniki powinny posiadać odpowiednie atesty i być wykonane z PEHD - polipropylenu, HDPE - polietylenu lub metalowy i oznaczy go numerem nieruchomości, z której odpady pochodzą. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie w godzinach 7:00 do 20:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Odpady komunalne zbierane selektywnie Poszczególne rodzaje odpadów poddawane segregacji winny być gromadzone w workach w odpowiednich kolorach: a) NIEBIESKI oznaczone napisem PAPIER i TEKTURA b) ZIELONY oznaczone napisem SZKŁO OPAKOWANIOWE BIAŁE I KOLOROWE c) ŻÓŁTY oznaczone napisem TWORZYWA SZTUCZNE, OPAKOWANIA Z TWORZYW SZTUCZNYCH W TYM OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE ORAZ OPAKOWANIA Z METALI Worki w odpowiednich kolorach zapewnia każdorazowo Wykonawca w ilości odpowiadającej liczbie wystawionych worków. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie: - 1 raz w miesiącu, nie rzadziej niż raz na cztery tygodnie 2. Charakterystyka worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz ich ilości: 1) charakterystyka worków: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dm3 , - kolor - niebieski, zielony, żółty o grubości zapewniającej wytrzymałość, co najmniej 80 mikronów, - nadruk - jednostronny, kolor nadruku kontrastujący z kolorem worka z nazwą Wykonawcy i napisem Gmina Godziszów. 2) szacowane ilości worków: - pojemność 120, kolor niebieski, zielony, żółty - łącznie 115500 szt W harmonogramie Wykonawca określi termin odbierania odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zużytych opon. Odbiór ten odbędzie się w ramach tzw. wystawki, mającej miejsce z częstotliwością 2 razy w roku. 3. Szacunkowe dane dotyczące ilości gospodarstw. Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Liczba nieruchomości ogółem - 1244 Liczba mieszkańców - 4956 4. Szacowana ilość odpadów komunalnych Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać - (od 01.01.2019 r. - 31.12.2019 r.) - 519 Mg (odpady zmieszane - 387 Mg, odpady zbierane selektywnie - 132 Mg). 5. Sprzęt techniczny Wykonawcy. Wykonawca winien dysponować sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122). 6. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 1) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia nieruchomości w niezbędne worki najpóźniej na 7 dni przed pierwszym odbiorem odpadów zbieranych selektywnie. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał w nowe worki do frakcji zbieranej selektywnie, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości, umożliwiając w sposób prawidłowy gromadzenie odpadów segregowanych przez właścicieli nieruchomości i sprawne funkcjonowanie systemu w gminie. Wykonawca zobowiązany jest także do dostarczenia do siedziby Zamawiającego worków przeznaczonych na odpady zbierane selektywnie. Worki te wydawane będą mieszkańcom Gminy w losowych przypadkach. Worki winny być dostarczone w terminie 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Zgłoszenie zawierające ilość i rodzaj worków niezbędnych do dostarczenia zostanie przekazane do siedziby Wykonawcy faksem. 2) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych, zawierających informację o ilości i rodzaju odebranych odpadów i dostarczonych worków, w terminie do 10-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu ich dostarczenia, 3) Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów i dystrybucję innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami w Gminie Godziszów, o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru, 4) Wykonawca zobowiązuje się również do utrzymania właściwego stanu higieniczno - sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, w szczególności poprzez zabranie odpadów 5) W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów terminie wskazanym w harmonogramie bądź innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy, w szczególności niedostarczenia worków lub niezapewnienia właściwego stanu higieniczno-sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, strony zgodnie ustalaj ą, że przypadki te zostaną rozpatrzone w ramach postępowania reklamacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji, nie później jednak, niż w ciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia faxem, telefonicznie lub drogą mailową. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu faxem na numer (15) 8711-110 lub adres e-mail przedstawiciela Zamawiającego wskazanego do kontaktu, 6) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca, 7) Wszystkie odpady objęte zamówieniem z terenu Gminy Godziszów Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, 8) Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania poprawności prowadzonej segregacji. W przypadku gdy właściciel nieruchomości, który zdeklarował gromadzenie odpadów w sposób selektywny a gromadzi odpady w sposób zmieszany lub prowadzi segregację niezgodnie z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Godziszów, Wykonawca jednokrotnie informuje właściciela, co powinno znajdować się w wyznaczonym worku lub pojemniku oraz sporządza dokumentację fotograficzną, stanowiącą materiał do prowadzonego w następstwie stwierdzenia niedopełnienia obowiązku segregacji postępowania administracyjnego, a także wprowadza informację o właścicielu (Imię, Nazwisko, Adres zamieszkania) na stosowną listę, którą niezwłocznie przedkłada, wraz z dokumentacją Zamawiającemu. 7. Obowiązki Wykonawcy w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z działalnością objętą zamówieniem i przekazywanie jej Zamawiającemu w systemie miesięcznym, w terminie do 10-tego dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem, tj.: a) ilość, rodzaj i wielkość pojemników odbieranych z danej nieruchomości, b) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem i złożonymi do Zamawiającego deklaracjami ( w tym nie zbierają selektywnie odpadów) w odniesieniu do danych udostępnianych cyklicznie przez Zamawiającego. Informacja winna być uzupełniona o dokumentację fotograficzną umożliwiającą weryfikację nieprawidłowości i będącą dowodem w postępowaniu administracyjnym prowadzonym przez gminę Godziszów, c) przekazanie kart przekazania odpadów oraz ewidencji odpadów odebranych w danym miesiącu i przekazanych do instalacji do przetwarzania odpadów oraz innych dokumentów potwierdzających ilość odebranych odpadów komunalnych oraz tras przejazdu, Wykonawca zainstaluje w terminie 7 dni od podpisania umowy na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym, oprogramowanie pozwalające na bieżący odczyt monitoringu z GPS oraz dostęp do archiwalnych danych wraz z wymaganym przeszkoleniem pracownika obsługującym niniejsze oprogramowanie. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U.2018.1454 z dnia 2018.07.30, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego zabezpieczenia i ochrony tych danych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 8. Obowiązki Wykonawcy w zakresie transportu odpadów komunalnych. Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: 1) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, 2) uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych odpadów, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 3) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie transportu; w przypadku wysypania się odpadów Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam itd.), 4) zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarnego (mycie i dezynfekcja) pojazdów używanych do realizacji zamówienia. Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych. Wykonawcę obowiązuje poddanie się doraźnej kontroli Zamawiającego, również poprzez ważenie środka transportu przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Godziszów przed rozpoczęciem zbiórki odpadów na terenie gminy oraz po jej zakończeniu przed przekazaniem odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nałożonych na Zamawiającego poziomów odzysku, określonych w: a) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.2012 poz. 645), b) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U.2012 poz.676). 9. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu oraz innych danych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w Formularzu ofertowym części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90512000-9
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Warunki płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy w części obejmującej termin wykonania, zakres rzeczowy oraz wynagrodzenie. Takimi okolicznościami mogą być w szczególności: 1) działanie siły wyższej, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 3) zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów objętych umową, które zostały podane szacunkowo, przy założeniu, że cena jednostkowa wywozu 1 Mg odpadów komunalnych pozostaje niezmienna, 4) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w tym zmiana terminów określonych harmonogramem, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI