Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Potok Wielki w okresie 01.01.2020-31.08.2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPotok Wielki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-12-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Potok Wielki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-04
  • Numer ogłoszenia632201-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632201-N-2019 z dnia 2019-12-04 r.

Gmina Potok Wielki: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Potok Wielki w okresie 01.01.2020-31.08.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potok Wielki, krajowy numer identyfikacyjny 83040961400000, ul. Potok Wielki  106 , 23-313  Potok Wielki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 740 204, e-mail gmina@potokwileki.pl, faks 158 740 204.
Adres strony internetowej (URL): www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Gmina Potok Wielki, Potok Wielki 106, 23-313 Potok Wielki, I piętro, sekretariat, pok. 30.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Potok Wielki w okresie 01.01.2020-31.08.2020 r.
Numer referencyjny: INW.271.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Ogólna charakterystyka Gminy Potok Wielki w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: 1.1 Szacunkowe dane dotyczące ilości gospodarstw domowych i liczy ludności w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, ilości miejsc do gromadzenia odpadów (altanki i miejsca ustawienia pojemników) zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWIZ. 1) Liczba gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej – 1.110 2) Liczba gospodarstw domowych dla zabudowy wielorodzinnej – 25 3) Ok. 99 % nieruchomości zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów, 4) Liczba osób zamieszkujących na terenie gminy – około 3670 Uwaga! Ilość nieruchomości i liczba ludności jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne oraz liczby ludności. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w czasie realizacji zamówienia w wyniku zasiedlania nowych budynków lub ich wyludnienia. 1.2 Na terenie gminy jest 16 miejscowości: Popielarnia, Dąbrowica, Dąbrówka, Potok-Stany, Stany Nowe, Osinki, Potok-Stany Kolonia, Radwanówka, Potok Wielki, Kolonia Potok Wielki, Zarajec Potocki, Wola Potocka, Stawki, Potoczek, Maliniec, Osówek. 1.3 Obszar Gminy Potok Wielki wynosi 98,33 km² - mapa z zaznaczonymi drogami gminnymi – załącznik nr 5 do SWIZ. 1.4 Gmina Potok Wielki zgodnie z "Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2022" (Uchwała Nr XXIV/349/2016 z dnia 2 grudnia 2016 r. Sejmiku Województwa Lubelskiego - ze zmianami) należy do Regionu Centralno - Zachodniego. 1.5 Odpady ulegające biodegradacji z uwzględnieniem bioodpadów właściciele nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej powinni kompostować na przydomowych kompostownikach. 1.6 System odbioru odpadów nie obejmuje odpadów komunalnych pochodzących z działalności gospodarczej. 1.7 Ilości odpadów odebranych w poprzednich latach: W 2017 roku zostało odebranych i zagospodarowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy 327,9 Mg odpadów komunalnych, w tym: 200301 Nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne 230,80 200199 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 33,18 150107 Opakowania ze szkła 42,76 200136 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,580 200135* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (1) 0,720 200307 Odpady wielkogabarytowe 13,100 160103 Zużyte opony 2,000 150110 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) 2,84 170604 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 0,080 170107 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 1,46 200123 Urządzenia zawierające freony 0,380 W roku 2018 zebrano 366,82 Mg w tym między innymi: 200301 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 247,08 200199 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 33,34 150107 Opakowania ze szkła 46,98 200307 Odpady wielkogabarytowe 28,5 170107 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 2,26 170380 Odpadowa papa 0,02 170604 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 0,12 150110 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) 0,975 160103 Zużyte opony 4,219 200123 Urządzenia zawierające freony 0,295 200135 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 1,69 200136 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 1,018 W roku 2019 (stan na 31.10.2019 r. ) zebrano 317,416 Mg w tym między innymi: 200301 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 206,84 200199 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 33,5 150107 Opakowania ze szkła 42,6 200101 Papier i tektura 0,34 200307 Odpady wielkogabarytowe 18,3 170107 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 1,82 170101 dpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 0,3 150110 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) 0,28 160103 Zużyte opony 10,64 200123 Urządzenia zawierające freony 0,499 200135 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 1,213 200136 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 0,612 200119 Środki ochrony roślin 0,307 200127 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne 0,165 2. Przedmiot zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu wszystkich odpadów komunalnych z posesji zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Potok Wielki. 2.2 Usługa obejmuje również zaopatrzenie nieruchomości w worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych tj. na metale i tworzywa sztuczne (zbierane łącznie), papier, szkło i niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 2.3 W ramach usługi Wykonawca na czas trwania umowy wyposaży nieruchomości zamieszkałe w zabudowie wielorodzinnej w pojemniki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych. tj. na metale i tworzywa sztuczne (zbierane łącznie), szkło, papier i niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 2.4 Za udostępnione pojemniki i przekazane worki Wykonawca nie będzie pobierał opłat od właścicieli nieruchomości. 2.5 Wykonawca będzie prowadził odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z następującą częstotliwością: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) w zabudowie jednorodzinnej – 1 raz w miesiącu, b) w zabudowie wielorodzinnej – 1 raz w miesiącu. 2) odpady komunalne zbierane selektywnie (metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier): a) w zabudowie jednorodzinnej - 1 raz w miesiącu, b) w zabudowie wielorodzinnej - 1 raz w miesiącu. 2.6 Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru odpadów wielkogabarytowych, odpadów opakowaniowych zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów elektrycznych i elektronicznych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytych opon, przeterminowanych leków, chemikaliów, odzieży, tekstyliów i odpadów biodegradowalnych zgromadzonych w PSZOK. Odbiór odpadów z PSZOK zlokalizowanego na byłym Gminnym Składowisku Odpadów w Potoku Wielkim raz w czasie trwania umowy w miesiącu kwietniu na pisemne zlecenie Zamawiającego. Odbiór odbywać się będzie w ciągu jednego dnia, w godzinach 7:00 – 15:00. W ramach umowy Wykonawca ma zapewnić odpowiednią ilość pojemników lub kontenerów lub pojazdów w celu zapewnienia odbioru. Odbiór odpadów Wykonawca wykona z miejsc magazynowania lub podstawionych pojazdów lub kontenerów lub pojemników. 2.7 Termin odbioru odpadów komunalnych wymienionych w pkt 2.5 -2.6 - w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 20.00. 2.8 Szczegółowe dane dotyczące terminu odbioru w poszczególnych miejscowościach zostaną zawarte w harmonogramie, który Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego, Wykonawca przekaże go, w formie papierowej, właścicielom nieruchomości w czasie wyposażania ich w worki i pojemniki. Ponadto wykonawca umieści harmonogram odbioru na tablicy ogłoszeń poszczególnych sołectw w ciągu 7 dni od daty popisania umowy. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) 2) zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412); 2.10 Określa się następujący sposób odbioru odpadów, w zależności od rodzaju zabudowy: 1) Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowy (kontenerowy) zbiórki odpadów komunalnych, z altan i miejsc ustawienia pojemników. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników o pojemności 1100 l ustawionych w dotychczas przeznaczonych do tego miejscach (altanki śmietnikowe i miejsca ustawienia pojemników). Wykonawca w ramach usługi zapewni właścicielom nieruchomości w/w pojemniki na odpady zmieszane. b) Odpady komunalne zbierane selektywnie. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do oddzielnych pojemników o pojemności 240 l lub 1100 l przeznaczonych na poszczególne frakcje tj. na metale i tworzywa sztuczne (zbierane łącznie), szkło i papier. Pojemniki te zapewnia Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi. Szacunkową ilość pojemników podano w ust. 2.13 pkt 3-6. 2) Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo – workowy zbiórki odpadów komunalnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 L. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach (np. duża liczba pieluch) odbiór odpadów zmieszanych w workach w kolorze czarnym o pojemności 120 litrów. b) Odpady komunalne zbierane selektywnie. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym. Poszczególne rodzaje odpadów poddawane segregacji winny być gromadzone: w workach w kolorze żółtym – dla metali i tworzyw sztucznych (zbieranych łącznie), w workach w kolorze zielonym – na szkło oraz w workach o kolorze niebieskim na papier. Worki na tworzywa sztuczne i metale (zbierane łącznie), szkło i papier zapewnia każdorazowo Wykonawca w ilości odpowiadającej liczbie wystawionych worków z odpadami. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie – 1 raz w miesiącu w godzinach od 7:00 do 20:00 w dniach od poniedziałku do soboty. 2.11 Charakterystyka pojemników i worków do zbiórki odpadów komunalnych, które Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości w ramach umowy: 1) Charakterystyka worków: a) materiał – folia polietylenowa LDPE, b) pojemność – 120 litrów, c) Kolor:  niebieski z napisem „Papier” - na papier i tekturę,  zielony z napisem „Szkło” - na szkło,  żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale,  czarny z napisem „Odpady zmieszane” do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości po selektywnej zbiórce. d) grubość – zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów, e) nadruk – jednostronny, kolor nadruku kontrastujący z kolorem worka z nazwą Wykonawcy, nr telefonu oraz wskazaniem, jakie odpady można umieszczać w danym worku. 2) Charakterystyka pojemników które należy dostarczyć mieszkańcom w zabudowie wielorodzinnej w ramach umowy: a) materiał: tworzywo PE-HD (polietylen) lub blacha stalowa, b) pojemność:  1.100 litrów pojemnik na odpady zmieszane,  pojemniki o pojemności 240 lub 1100 litrów na metale i tworzywa sztuczne, szkło, papier, c) pojemniki muszą być szczelne, zamykane pokrywą, wyposażone w kółka do przemieszczania oraz uchwyty boczne, d) pojemniki muszą posiadać konstrukcję umożliwiającą ich opróżnianie grzebieniowym lub widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym przez pojazdy przeznaczone do odbioru odpadów. d) Kolor:  niebieski z napisem „Papier” - na papier i tekturę,  zielony z napisem „Szkło”  żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale,  czarny lub szary do odbioru do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości po selektywnej zbiórce. 2.12 Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości pojemników i worków na odpady bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości. 2.13 Szacowana ilość pojemników i worków, które należy dostarczyć: 1) worki o pojemności 120 litrów do selektywnej zbiórki odpadów – 24.000 szt., 2) worki o pojemności 120 litrów w kolorze czarnym – 6.700 szt. (tylko dla nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej, w których ilość odpadów przekracza pojemność pojemnika na odpady np. duża ilość pieluch) 3) pojemniki na odpady zmieszane 1.100 l – 2 szt. 4) pojemniki na metale i tworzywa sztuczne - 10 szt. pojemników 240 l lub zamiennie 2 szt. o pojemności 1.100 l, 5) pojemniki na papier - 5 szt. pojemników 240 l lub zamiennie 2 szt. o pojemności 1.100 l, 6) pojemniki na szkło – 5 szt. pojemników 240 l lub zamiennie 2 szt. o pojemności 1.100 l, Wykonawca zobowiązany jest dostosować ilość pojemników i worków do ilości odbieranych odpadów. W trakcie pierwszego odbioru odpadów Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej co najmniej po 1 worku na każdą frakcję zbieraną selektywnie. Podczas kolejnych odbiorów ilość pozostawionych worków przez Wykonawcę, powinna odpowiadać co najmniej ilości worków na daną frakcję, jaką wystawił właściciel nieruchomości. Uwaga: W dniu podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz gospodarstw domowych objętych zamówieniem oraz informację czy dane gospodarstwo domowe zadeklarowało segregowanie odpadów komunalnych stanowiący załącznik do niniejszej umowy. Wykaz będzie aktualizowany w ciągu 14 dni od daty zaistnienia zmian. Otrzymane dane posłużą Wykonawcy do przygotowania odpowiedniej ilości worków na odpady komunalne zbierane selektywnie oraz pojemników do zbierania odpadów selektywnie i zmieszanych zabudowie wielorodzinnej. W zabudowie jednorodzinnej pojemniki na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zapewnia Zamawiający oraz właściciele nieruchomości. 2.14 Klasyfikacja rodzajów odpadów do poszczególnej frakcji odpadów komunalnych: 1) Frakcje: a) „Metale i tworzywa sztuczne” – obejmujące odpady z metali, odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – kod odpadów 20 01 40 metale, 20 01 39 tworzywa sztuczne, 20 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 opakowania z metalu, 15 01 05 opakowania wielomateriałowe b) „Szkło” obejmujące odpady ze szkła bezbarwnego i kolorowego oraz odpady opakowaniowe ze szkła- kod odpadów szkło (20 01 02), opakowania ze szkła (15 01 07) c) „Papier” obejmujące odpady z papieru i tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury – kod odpadów: 20 01 01 papier i tektura, 15 01 01 opakowania z papieru i tektury 2) odpady zbierane z PSZOK: Rodzaje odpadów Kod odpady wielkogabarytowe 20 03 07 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki5) 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21,20 01 23 i 20 01 35 20 01 36 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 20 01 38 opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin 1 i II klasy toksyczności – bardzo toksyczne i toksyczne) 15 01 10* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie akumulatory zawierające te baterie 20 01 33* Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 20 01 34 zużyte opony – z samochodów osobowych 16 01 03 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 17 09 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 17 06 04 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 03 Drewno zawierające substancje niebezpieczne 20 01 37* Urządzenia zawierające freony 20 01 23* Rozpuszczalniki 200113* Kwasy 200114* Alkalia 200115* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne 200129* Detergenty inne niż wymienione w 200129 200130 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne zawierające substancje niebezpieczne 200127* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 200128 Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 200126* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne 200131* Leki inne niż wymienione w 200131 200132 Odzież 200110 Tekstylia 200111 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 200108 Odpady ulegajace biodegradacji 200201 Maksymalna ilość odbieranych odpadów budowlanych (pochodzących z drobnych prac budowlanych niewymagających pozwolenia) o kodach 17 09 04, 17 06 04, 17 01 03 do 1 m3 na gospodarstwo domowe w rocznie.” Maksymalna ilość odbieranych zużytych opon samochodowych – kod 16 01 03 – 8 sztuk na gospodarstwo domowe rocznie, 3) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) – pozostałe odpady komunalne niewymienione w ust. 2.14 pkt. 1 i 2 oraz odpady zmieszane odebrane od mieszkańców, którzy nie segregują odpadów. 2.15 1) Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać w terminie od 01 stycznia 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r. to około 245 Mg. Szacowana ilość odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i odpadów zbieranych raz w okresie trwania umowy z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK). Powyższe dane dotyczące wytwarzanych odpadów mogą ulec zmianie w wyniku zasiedlenia nowych budynków lub wymeldowania oraz w wyniku ograniczenia wytwarzania odpadów przez mieszkańców. Z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia. 2) Do wystawienia comiesięcznej faktury przez Wykonawcę będzie brana pod uwagę rzeczywista masa odebranych i zagospodarowanych odpadów. 2.16 Wykonawca jest zobowiązany posiadać sprzęt zapewniający prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013, poz. 122) a w szczególności: a) posiadać, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także, co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. b) trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, c) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, d) aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, e) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, g) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, h) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, i) wyposażyć pojazdy w systemy: - monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz - czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych, j) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 2.17 Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie trwania realizacji zamówienia: 1) Wykonawca w trakcie pierwszego odbioru, ma obowiązek wyposażenia wszystkich nieruchomości, z których będzie odbierał odpady komunalne w niezbędne worki. 2) Pojemniki do zbierania odpadów w zabudowie wielorodzinnej o pojemności 1.100 l lub 240 l zostaną dostarczone w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 3) Wykonawca w dniu podpisania umowy otrzyma wykaz nieruchomości z ilością pojemników i worków, jakie należy dostarczyć właścicielom poszczególnych nieruchomości. 4) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do naprawienia pojemników lub dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt, 5) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w nowe worki na poszczególne frakcje w odpowiedniej ilości, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów z poszczególnych nieruchomości, umożliwiając w sposób prawidłowy gromadzenie odpadów segregowanych przez właścicieli nieruchomości i sprawne funkcjonowanie systemu w gminie Potok Wielki. Przy czym ilość pozostawionych nowych worków do selektywnej zbiórki i odpady zmieszane powinna odpowiadać minimum ilości i rodzajowi worków odebranych z danej nieruchomości. 6) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 7) Wykonawca odpowiada za informowanie o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów i dystrybucję innych dokumentów związanych z systemem gospodarki odpadami komunalnymi w gminie Potok Wielki, o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 8) Obowiązkiem Wykonawcy będzie utrzymanie w należytym porządku miejsca wokół pojemników i worków, a jeżeli zajdzie taka potrzeba zabranie dostawionych przy pojemnikach/workach worków z niesegregowanymi lub segregowanymi odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków), potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 9) W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów komunalnych w terminie wskazanym w harmonogramie bądź innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy, w szczególności niedostarczenia worków lub nie zapewnienia właściwego stanu sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, strony zgodnie ustalają, że przypadki te zostaną rozpatrzone w ramach postępowania reklamacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji, nie później jednak, niż w ciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną e-mail. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu pocztą elektroniczną e-mail na adres: srodowisko@potokwielki.pl. 10) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11) Wszystkie odpady objęte zamówieniem z terenu gminy Potok Wielki Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi a w szczególności: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) b) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.), c) Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1895 ze zm.); d) Ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r., poz. 521 z późn. zm); e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2167); f) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412); g) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) h) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 23 września 2016 r. w sprawie szczegółowych warunków uznania odpadów niebezpiecznych za odpady inne niż niebezpieczne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1601); i) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 z późn. zm.); j) Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2019 r. , poz. 1781) k) Regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Potok Wielki 12) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania kontroli segregacji odpadów prowadzonej przez właścicieli nieruchomości i informowania Zamawiającego o każdym fakcie stwierdzenia naruszenia zasad segregacji, pisemnie w terminie 3 dni od momentu stwierdzenia. Do informacji Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację fotograficzną oraz protokół dokumentujący zdarzenie. Dokumenty powinny jednoznacznie wskazywać datę i godzinę stwierdzenia naruszenia oraz adres nieruchomości, której ono dotyczy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w kontroli właścicieli nieruchomości prowadzonej przez Wykonawcę. Uzgodnienia w tym zakresie dokonywane będą na bieżąco. 13) Wykonawca nie może odbierać i transportować odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z odpadami z innych gmin, a także nie może mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Stwierdzenie takiego faktu spowoduje odstąpienie od umowy i wykreślenie z rejestru działalności regulowanej. 2.18 Obowiązki Wykonawcy w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu comiesięcznych raportów, najpóźniej do 10 dni po upływie miesiąca, którego raport dotyczy, zawierających informacje o ilości, wielkości i miejscu opróżnionych pojemników z odpadami zmieszanymi i segregowanymi, ilości odebranych worków z odpadami segregowanymi z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Potok Wielki w tym także odpadów zebranych z PSZOK. Raport będzie zawierał także informacje o ilości worków dostarczonych właścicielom nieruchomości w danym miesiącu. 2) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań dotyczących masy poszczególnych rodzajów odpadów przekazanych do instalacji zagospodarowania odpadów, wraz z kartami ich przekazania i fakturami poświadczonymi za zgodność z oryginałem. Dokumenty te Wykonawca zobowiązany jest przekazać najpóźniej 14 dni po upływie miesiąca, którego sprawozdanie dotyczy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań zgodnych z art.9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.); 4) Wykonawca zainstaluje w terminie siedmiu dni od podpisania umowy na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym, oprogramowanie pozwalające na bieżący odczyt monitoringu z GPS oraz dostęp do archiwalnych danych. 5) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad poufności, co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego zabezpieczenia i ochrony tych danych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż do wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 2.19 Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: 1) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, 2) uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych odpadów, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 2.20 Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypywaniem w trakcie transportu, w przypadku wysypywania się odpadów Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypywania (zabrudzeń, plam itd.), 3) zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarnego (mycie i dezynfekcja) pojazdów używanych do realizacji zamówienia. 4) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych. 5) Wykonawcę obowiązuje poddanie się doraźnej kontroli Zamawiającego, również poprzez ważenie środka transportu przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Potok Wielki przed rozpoczęciem zbiórki odpadów na terenie gminy oraz po jej zakończeniu przed przekazaniem odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów. 6) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nałożonych na Zamawiającego poziomów odzysku, określonych w: a) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) b) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412); 2.21 Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2.22 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 2.23 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90512000-9
90533000-2
90514000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) – szczegółowy opis dla Wykonawców: a) Posiada wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Wójta Gminy Potok Wielki w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.); b) Posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. Z 2019 r. poz. 701 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem art. 233 ustawy o odpadach tj. lub ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie przepisów dotychczasowych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Wszystkie wykazane pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. Z 2018 r. poz. 992 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem art. 233 ustawy o odpadach tj. lub ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie przepisów dotychczasowych 2) dokument potwierdzający posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzony przez Wójta Gminy Potok Wielki w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j. t. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.); Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że: a) dysponuje co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Wszystkie wykazane pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy. 2)Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy ( w formie oryginału). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3. 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j. t. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn.zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki nr rachunku: 71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 z adnotacją: "wadium -Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Potok Wielki w okresie 01.01.2020-31.08.2020r.” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania PZP zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany prawa powszechnie obowiązującego, wpływającego na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów, 2) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji możliwości usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 4, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia, c) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt.3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; ad pkt.4) lit. a) – o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. c) – o okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. 4. Zmiana istotnych postanowień niniejszej mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 5 – 12. 5. Zmiana może obejmować: 1) pominięcie jakiejkolwiek części usług (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania usług, w tym także spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, 3) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy zachowaniu wymogów jakościowych zawartych w wymaganiach Zamawiającego. 4) udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, które są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 6. Zmiany mogą być wprowadzone jedną z następujących metod: 1) Wykonawca może zaproponować zmianę, przez złożenie pisemnej propozycji zmian, które zdaniem Wykonawcy w razie przyjęcia pozwolą obniżyć koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego. 2) Zamawiający może przedłożyć propozycję zmian, jeżeli ich wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zadania, które w razie przyjęcia pozwolą obniżyć koszty realizacji umowy lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 7. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 6, wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian, 2) szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 8. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 6. 9. W przypadku upływu terminu podanego ust. 8 traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 10. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 8 i 9. 11.W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem. 12. Zmiana nie może powodować zmiany terminu wykonania umowy określonego w § 2 umowy lub zmiany cen umowy, o których mowa w § 4 ust. 2 umowy, przy przyjęciu których w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy zostałaby wybrana inna oferta, aniżeli oferta Wykonawcy. 13. Zmiana niniejszej umowy może także nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa powodujących sprzeczność postanowień umownych z przepisami powszechnie obowiązującego prawa. 14. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji wod-kan - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji wod-kan. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI