Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Budziszewice w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBudziszewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyGmina Budziszewice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00268345
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Budziszewice w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budziszewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.J.Ch.Paska, 66

1.5.2.) Miejscowość: Budziszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-212

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447102389

1.5.8.) Numer faksu: 447102389

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budziszewice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Budziszewice w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-202e2abc-4605-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006914/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Budziszewice w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.budziszewice.net oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem: ug@budziszewice.com.pl ; budziszewice@wp.pl z zastrzeżeniem, że oferta wraz z załącznikami do oferty składana jest pod rygorem odrzucenia tylko za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania . Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wraz z załącznikami do oferty) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego na miniPortal lub za pośrednictwem poczty elektronicznej
ug@budziszewice.com.pl; budziszewice@wp.pl Korespondencja ta nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia (BZP) lub numerem referencyjnym postępowania. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.z2020r. poz.2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): punkt XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): punkt XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowywaniu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się na terenie Gminy Budziszewice, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami: ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zmianami), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 roku w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2017 roku poz. 2412), UCHWAŁA Nr 88 RADY MINISTRÓW z dnia 1 lipca 2016 r.w sprawie Krajowego planu gospodarki odpadami 2022.
Zakres usługi obejmuje również wyposażenie nieruchomości objętych umową w pojemniki na odpady komunalne o pojemności 120 litrów –ok.545 szt., 240 litrów – ok. 107szt. oraz worki do zbiórki selektywnej, na czas trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 roku, poz. 122).
Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości objętych umową jest obowiązany do :
przekazywania odebranych odpadów od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 33 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm. );
przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
Kody odpadów komunalnych.
Lp. Kod odpadu Rodzaj odpadu
1. 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury
2. 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych
3. 15 01 03 Opakowania z drewna
4. 15 01 04 Opakowania z metali
5. 15 01 07 Opakowania ze szkła
6. 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe
7. 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe
8. 15 01 09 Opakowania z tekstyliów
9. 16 01 03 Zużyte opony
10. 17 02 01 Drewno
11. 17 02 02 Szkło
12. 17 02 03 Tworzywa sztuczne
13. 17 04 01 Miedź, brąz, mosiądz
14. 17 04 02 Aluminium
15. 17 04 03 Ołów
16. 17 04 04 Cynk
17. 17 04 05 Żelazo i stal
18. 17 04 06 Cyna
19. 17 04 07 Mieszaniny metali
20. 17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03
21. 17 08 02 Materiały budowlane zawierające gips inne niż wymienione w 17 08 01
22. 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
23. 20 01 01 Papier i tektura
24. 20 01 02 Szkło
25. 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji
26. 20 01 10 Odzież
27. 20 01 11 Tekstylia
28. 20 01 13 Rozpuszczalniki
29. 20 01 14 Kwasy
30. 20 01 15* Alkalia
31. 20 01 19* Środki ochrony roślin
32. 20 01 21* Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
33. 20 01 23* Urządzenia zawierające freony
34. 20 01 25 Oleje i tłuszcze jadalne
35. 20 01 26* Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25
36. 20 01 29* Detergenty zawierające substancje niebezpieczne
37. 20 01 30 Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29
38. 20 01 31* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne
39. 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31
40. 20 01 33* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie
41. 20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
42. 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki
43. 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35
44. 20 01 39 Tworzywa sztuczne
45. 20 01 40 Metale
46. 20 01 99 Inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny
47. 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji
48. 20 02 02 Gleba i ziemia, w tym kamienie
49. 20 02 03 Inne odpady nie ulegające biodegradacji
50. 20 03 01 Nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne
51. 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe
52. 20 03 99 Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SWZ, stanowiącym jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena polegać będzie na poddaniu ofert indywidualnej ocenie członków Komisji Przetargowej przy zastosowaniu przyjętych kryteriów. W ramach tych kryteriów każdej ofercie przyznana zostanie określona liczba punktów:
-dla kryterium cena – liczba punktów obliczona zostanie w następujący sposób:
C= Cn/Cb x 10 pkt. , gdzie:
Cn- jest najniższą spośród cen wszystkich ofert
Cb – jest ceną badanej oferty.
Następnie, suma tak obliczonych przez każdego członka Komisji Przetargowej dla danej oferty punktów zweryfikowana o znaczenie tego kryterium ( 60%) będzie liczbą punktów uzyskaną przez tę ofertę w kryterium cena.
-dla kryterium termin płatności wynagrodzenia wykonawcy – punkty zostaną przyznane na poniższych zasadach:
0 punktów – termin płatności wynoszący 21 (dwadzieścia jeden ) dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową;
5 punktów – termin płatności wynoszący 30 (trzydzieści) dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową.
Następnie suma tak przyznanych przez każdego członka Komisji Przetargowej danej ofercie punktów zweryfikowana o znaczenie tego kryterium ( 40%) będzie liczbą punktów uzyskaną przez tę ofertę w kryterium termin płatności wynagrodzenia wykonawcy .
UWAGA:
Zaoferowany termin płatności nie może być krótszy niż 21 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową. Jest to minimalny termin płatności, wymagany przez Zamawiającego. Zaoferowanie terminu krótszego będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Najdłuższy możliwy termin płatności to 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową. Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin dłuższy niż 30 dni, do oceny zostanie przyjęty termin 30 dni.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w obu kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności wynagrodzenia wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
1)posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Budziszewic
2) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów
3) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie art.108 ust.1 pkt 1 i 2 , pkt 4 i pkt 5 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Budziszewice,
2) aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów
3) aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym .

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-gdy oferta została złożona przez pełnomocnika – pełnomocnictwo ( patrz: pkt XI.1.2 swz)
- gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – patrz: niżej sekcja VI pkt 6.6.
-gdy Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa-patrz pkt XI.1.7 i XI.3.4 swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (określone w pkt 6.1.1 swz) jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługę do realizacji której te zdolności są wymagane.
3. Spełnienie warunków, wymienionych w pkt 6.1.1 swz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie łącznie. Oznacza to, iż warunek w zakresach wymienionych w pkt 6.1.1 ppkt 1,2lub3 swz – wszystkie może spełnić i wykazać tylko jeden z partnerów lub każdy z zakresów inny z partnerów lub wszystkie/niektóre z zakresów wspólnie – w każdym przypadku z zachowaniem wymogu, o którym mowa w pkt 6.2.1 swz.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (w odniesieniu do warunków określonych w pkt 6.1.1 ppkt 1,2 i 3 swz) .
5.Oświadczenia o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp dotyczące podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-wraz z ofertą.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Pzp oraz w poniższych:
1) w uzasadnionych przypadkach lub w innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, termin realizacji zamówienia może ulec zmianie;
2) w zakresie podwykonawstwa: a)możliwość dopuszczenia podwykonawców:
-dla innego zakresu usługi od wskazanego w ofercie i następnie zawartego w umowie
- w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie poinformował, iż nie ma zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, a w trakcie realizacji usługi chciałby powierzyć część zamówienia podwykonawcy
b) rezygnacja z podwykonawstwa
3) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa.
4) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości;
5) w przypadku zmiany przepisów prawa regulujących gospodarkę odpadami – jeżeli zaistnieje konieczność dostosowania postanowień umowy do zmienionych przepisów,
6) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, jeżeli zaistnieje potrzeba dostosowania do nich postanowień umowy
7) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jaj zapisów przez strony.
3. Nie stanowi podstawy do zmiany umowy oraz należnego Wykonawcy wynagrodzenia zmiana stawek opłat za przyjęcie odpadów w instalacji przetwarzającej dostarczane do niej odpady komunalne, z wyłączeniem sytuacji gdy okoliczności związane ze zmianą przedmiotowej opłaty będą nieprzewidywalne.
4. Każda zmiana umowy wymaga uprzedniego wniosku Strony występującej o jej zmianę z podaniem okoliczności stanowiących podstawę do wnioskowania o taką zmianę.
5. W razie wątpliwości przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) dane związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) dane teleadresowe,
3) dane rejestrowe,
4) będącej następstwem sukcesji uniwersalnej po jej ze Stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Korczew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI