Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrabowiec
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-10
  • ZamawiającyGmina Grabowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012023
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabowiec

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grabowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Grabowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-425

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 651 24 74

1.5.8.) Numer faksu: 84 651 24 74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grabowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grabowiec.pl/gmina/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47ea6797-7b26-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003277/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grabowiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.grabowiec.pl/bip1/index.php/zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://grabowiec.ezamawiajacy.pl/app/dashboard

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu Marketplanet- ezamawiający.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danychosobowych jest Urząd Gminy Grabowiecz siedzibą mieszczącą się pod adresem: ul. Rynek 3, 22-425Grabowiec,tel. 84 651 24 74, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.2. W sprawach zOgłoszenie nr 2021/BZP 00007311/01 z dnia 2021-02-152021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługizakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danychpod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl bądź pisemnie na adres Administratora. 3. Dane osobowebędą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przezokres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5. Podstawąprawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisamiPZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.7. Obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której danedotyczą ma prawo do:- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się znaruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,9. Osobie, której danedotyczą nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20Rozporządzenia;- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych. 10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.11.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnieniadanych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy wzakresie niezgodnym z PZP.12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego.13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przezAdministratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora. Ciąg dalszy wpunkcie II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówieniaodpadów komunalnych z terenu gminy Grabowiec, pochodzących z nieruchomościzamieszkałych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu,przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masyOgłoszenie nr 2021/BZP 00007311/01 z dnia 2021-02-152021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiodpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania w terminie od01.04.2021 r. do 31.03.2023r. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odwłaścicieli nieruchomości odpadów zmieszanych (niesegregowane), co dwa tygodnie w okresieod kwietnia do października i raz w miesiącu okresie od listopada do marca.Odpadyzgromadzone w sposób selektywny Wykonawca będzie odbierał od właścicieli nieruchomości znastępującą częstotliwością:- odpady ze szkła – /bezbarwnego i kolorowego/, w tym opakowaniaze szkła bezbarwnego i kolorowego oraz papier raz na trzy miesiące, - odpady opakowaniowe zmetali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych orazopakowania wielomateriałowe, baterie i akumulatory; od kwietnia do września raz na dwamiesiące, od października do marca raz na trzy miesiące,- odpady ulegające biodegradacji,wykonawca będzie odbierał bezpośrednio od właścicieli nieruchomości – w okresie od kwietniado października raz na dwa tygodnie, w okresie od listopada do marca raz namiesiąc,Wykonawca zobowiązany jest zorganizować po dwa odbiory odpadów w roku 2021 i2022 obejmujące zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, meble i odpady wielkogabarytoweoraz tekstylia w tym ubrania, odbiór będzie bezpośrednio z terenu przyległego donieruchomości.Wszystkie odebrane odpady winny być ważone na legalizowanejwadze.Przewidywania ilość odpadów od 01.04.2021 r. do 31.03.2023 r. to ok 800 Mg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-04-01 do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Termin płatnościfaktury – waga kryterium 40%.2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga60% cena najniższa brutto*C = ------------------------------------------------ x 60 pkt cena oferty ocenianejbrutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) Podstawą przyznaniapunktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w FormularzuOfertowym.b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie wzwiązku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Termin płatności faktury (T) – waga 40%7 dni – 10punktów14 dni – 20 punktów21dni – 30 punktów30 dni – 40 punków 3. Punktacja przyznawana ofertomw poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiającyudzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrociegospodarczym:Wykonawca nie określa warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a)Wykonawcy, którzy są wpisani do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbieraniaodpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Grabowiec – złożąoświadczenie w ofercie, a Zamawiający sprawdzi prawdziwość oświadczeniab) Wykonawcy,którzy posiadają aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z póź. Zm.) lub inne ważnezezwolenie obejmujące swym zakresem zezwolenie na transport odpadów będącychprzedmiotem niniejszego zamówienia – przedstawią potwierdzoną za zgodność z oryginałemkopię dokumentu.c) Wykonawcy, którzy są wpisani do rejestru podmiotów zbierających zużytysprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z póź. zm) – złożą odpowiednie oświadczenie wofercie z podaniem numeru rejestrowego rejestru prowadzonego przez Marszałka WojewództwaLubelskiego3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawcy, którzy przyjmą warunkirozliczenia za wykonany przedmiot zamówienia określone w projekcie umowy.b) Wykonawcy,którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku – inny dokumentpotwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 tys.zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeńwykonywanych obecnie – wykonują należycie, przez okres co najmniej jednego roku jednozadanie polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z jednolitegoterenu (gminy, miasta) na którym zamieszkuje co najmniej 4.000 osób, w tym zmieszanych(niesegregowanych) odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych o masie łącznej conajmniej 380 Mg w ciągu 12 miesięcy – złożą wykaz i dokumenty poświadczająceb) WykonawcyOgłoszenie nr 2021/BZP 00007311/01 z dnia 2021-02-152021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiwykażą, że posiadają:• co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanychodpadów komunalnych,• co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywniezebranych odpadów komunalnych, w tym co najmniej jeden z wyposażeniem do obsługipojemników w które Wykonawca wyposaży PSZOK, • co najmniej jeden pojazd do odbieraniaodpadów bez funkcji kompaktującej,Wykazane wyżej pojazdy winny być wyposażone w systemmonitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałezapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju,system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów – umożliwiającyweryfikację tych danych – złożą odpowiedni wykaz.Pojazdy winny być trwale i czytelnieoznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonupodmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.• bazę magazynowo -transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Grabowiec naterenie do którego posiadają tytuł prawny.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącegozdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przezWykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziałuw postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowychśrodków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentachzamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.3. Podmiotowe środkidowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie doudziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– załącznik nr 3 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji;3) Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie,a w przypadku świadczeń wykonywanych obecnie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadaniepolegające na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z jednolitego terenu (miasta,gminy) na którym zamieszkuje co najmniej 4 000 osób, w tym zmieszanych (niesegregowanych)odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych o masie łącznej co najmniej 380 Mg w ciągu 12miesięcy. Wykaz powinien zawierać informacje o: rodzaju wykonanej usługi, ilości odebranych izagospodarowanych odpadów, obsługiwanym terenie i liczbie mieszkańców, daciewykonania/wykonywania usługi, potwierdzających należyte wykonanie usługi (nazwa, adres, telefon)-załącznik nr 4 do SWZ;4) Wykaz pojazdów, które będą wykorzystywane przy realizacji zamówienia -załącznik nr 5 do SWZ.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 2, składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, októrym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względuna siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.7. Zamawiający nie wzywa do złożeniapodmiotowych środków dowodowych, jeżeli:1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ilewykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostępdo tych środków;2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiadazakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.8. Wykonawca nie jest zobowiązany dozłożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskażete środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniwykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umownych, jeżeli:a) zostanie zmieniona stawkapodatku VAT dla dostaw przewidzianych dla przedmiotu zamówienia,b) min. w zakresieczęstotliwości odpadów, ilości odbieranych frakcji segregowanych, jeżeli: zostaną zmienione przepisy prawne dotyczące przedmiotu zamówienia,c) zmianie ulegnie wysokość poziomówrecyklingu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:15

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za posrednictwem https://grabowiec.ezamawiajacy.pl, na którym prowadzona będzie korespondencja zwiazana z postepowaniem.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 10:50

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa 58 kompletów aparatów powietrznych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grabowiec: Przebudowa drogi gminnej nr 110289 L w miejscowości Henrykówka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów pochodzenia medycznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI